Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 106





                                                                               MICHAEL MURRAY,

ΜΑΘΗΜΑ 106


Σήμερα άκου μία Φωνή. Σήμερα άκου μόνο Αυτόν και μην περιμένεις άλλο για να Tον προσεγγίσεις. Άκου και μείνε σιωπηλός. Θα σου μιλήσει. Σήμερα άκουσέ Τον, και πρόσφερέ Του την φωνή σου για να μιλήσει σε όλους τους πάμπολλους  που περιμένουν ν’ ακούσουν τα Λόγια που Αυτός θα πει σήμερα.

Για κάθε πέντε λεπτά που διαθέτεις για ν’ ακούσεις, χιλιάδες νόες ανοίγουν στην αλήθεια και θ’ ακούσουν τον ιερό λόγο που ακούς. Άκουσε σήμερα και θ’ ακούσεις μια Φωνή, που θα αντηχήσει σ’ όλον τον κόσμο μέσα από σένα. Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.


Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 106
Ας μείνω ακίνητος και ας ακούσω την αλήθεια.

(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.1. Εάν αφήσεις στην άκρη την φωνή του εγώ, όσο δυνατά κι αν φαίνεται να μιλά. εάν δεν δεχτείς τα μικρά δώρα του, τα οποία δεν σου δίνουν τίποτα που πραγματικά να θέλεις. εάν ακούσεις με ανοιχτό νου, που δεν σου έχει πει τι είναι η σωτηρία. τότε θ’ ακούσεις την δυνατή Φωνή της αλήθειας, ήσυχη μέσα στη δύναμή της, δυνατή μέσα στην ακινησία της και πλήρως βέβαιη στα μηνύματά Της.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.2. Αφουγκράσου και άκου τον Πατέρα σου να σου μιλά μέσω της Φωνής που έχει ορίσει, η οποία σιωπά τον κεραυνό του ανούσιου και δείχνει τον δρόμο προς την ειρήνη σε όσους δεν μπορούν να δουν.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Σήμερα μείνε ακίνητος και άκου την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Μην εξαπατηθείς από τις φωνές των πεθαμένων, που σου λένε ότι βρήκαν την πηγή της ζωής και στην προσφέρουν για να πειστείς.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Μην τους δώσεις προσοχή, αλλά άκου την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.3. Μην φοβηθείς σήμερα να παρακάμψεις τις φωνές του κόσμου.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Περπάτα ανάλαφρα πέρα από την ανούσια πειθώ τους.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Μην τους ακούσεις.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Σήμερα μείνε ακίνητος και άκου την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Προσπέρασε όλα τα πράγματα που δεν μιλούν γι’ Αυτόν, ο Οποίος κρατά την ευτυχία σου μέσα στην Παλάμη Του, προτάσσοντας την προς εσένα ως καλωσόρισμα και με αγάπη.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

6Σήμερα άκου μόνο Αυτόν και μην περιμένεις άλλο για να Tον προσεγγίσεις.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

7Σήμερα άκου μία Φωνή.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.4. Σήμερα η υπόσχεση του Λόγου του Θεού τηρείται.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Άκου και μείνε σιωπηλός.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Θα σου μιλήσει.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Έρχεται με θαύματα χιλιάδες φορές πιο χαρούμενα και υπέροχα απ’ αυτά που φαντάστηκες ποτέ ή ευχήθηκες στα όνειρά σου.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Τα θαύματά Του είναι αληθινά.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

6Δεν θα ξεθωριάσουν όταν τελειώσει το όνειρο.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

7Αντίθετα, τελειώνουν το όνειρο και διαρκούν για πάντα, επειδή έρχονται από τον Θεό προς τον αγαπημένο Του Υιό, του οποίο το άλλο όνομα είσαι εσύ.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

8Ετοίμασε τον εαυτό σου σήμερα για θαύματα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

9Σήμερα επέτρεψε στην αρχαία υπόσχεση του Πατέρα σου προς εσένα και όλους τους αδελφούς σου να τηρηθεί.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.5. Άκουσέ Τον σήμερα και άκου τον Λόγο, που αίρει το πέπλο που καλύπτει την γη και ξυπνά όλους όσους κοιμούνται και δεν μπορούν να δουν.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Ο Θεός τους καλεί μέσα από σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Χρειάζεται την φωνή σου για να τους μιλήσει, γιατί ποιος μπορεί να πλησιάσει τον Υιό του Θεού, εκτός από τον Πατέρα του, που καλεί μέσω του Εαυτού σου;
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Σήμερα άκουσέ Τον, και πρόσφερέ Του την φωνή σου για να μιλήσει σε όλους τους πάμπολλους  που περιμένουν ν’ ακούσουν τα Λόγια που Αυτός θα πει σήμερα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.6. Να είσαι έτοιμος για σωτηρία.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Είναι εδώ, και σήμερα θα δοθεί σε σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Και θα μάθεις την λειτουργία σου από τον Ένα, ο Οποίος την επέλεξε στο Όνομα του Πατέρα σου για σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Άκουσε σήμερα και θ’ ακούσεις μια Φωνή, που θα αντηχήσει σ’ όλον τον κόσμο μέσα από σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Ο κομιστής όλων των θαυμάτων έχει ανάγκη πρώτα να τα λάβεις εσύ, και έτσι να γίνεις ένας χαρούμενος δότης αυτών που έλαβες.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.7. Έτσι ξεκινά η σωτηρία και έτσι λήγει. όταν όλα είναι δικά σου και όλα δίνονται, αυτή θα παραμείνει μαζί σου για πάντα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Και έχεις μάθει το μάθημα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Σήμερα κάνουμε εξάσκηση δίνοντας, όχι με τον τρόπο που τώρα κατανοείς, αλλά όπως πράγματι είναι.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Οι ασκήσεις κάθε ώρας πρέπει να ξεκινήσουν με αυτό το αίτημα για την φώτισή σου:
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Θα είμαι ακίνητος και θ’ ακούσω την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

6Τι σημαίνει το να δίνεις και να λαμβάνεις;
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.8. Ρώτησε και περίμενε μία απάντηση.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Το αίτημά σου είναι τέτοιο που η απάντησή του περίμενε πολύ για να παραληφθεί από σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Αυτό θα ξεκινήσει την διακονία σου για την οποία ήρθες, και η οποία θα ελευθερώσει τον κόσμο από το σκεπτικό ότι το να δίνεις είναι κατά κάποιο τρόπο να χάνεις.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Και έτσι ο κόσμος γίνεται έτοιμος να καταλάβει και να λάβει.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.9. Μείνε ακίνητος και άκου την αλήθεια σήμερα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Για κάθε πέντε λεπτά που διαθέτεις για ν’ ακούσεις, χιλιάδες νόες ανοίγουν στην αλήθεια και θ’ ακούσουν τον ιερό λόγο που ακούς.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Και όταν η ώρα παρέλθει, και πάλι θ’ αποδεσμεύσεις χιλιάδες άλλους που κάνουν παύση για να ζητήσουν να τους δοθεί η αλήθεια, μαζί με σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.10. Σήμερα ο ιερός Λόγος του Θεού τηρείται επειδή τον παραλαμβάνεις για να τον δώσεις, ώστε να μπορέσεις να διδάξεις τον κόσμο τι σημαίνει το να δίνεις, ακούγοντας και μαθαίνοντάς το από Αυτόν.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Μην ξεχάσεις σήμερα να ενδυναμώσεις την επιλογή σου ν’ ακούσεις και να λάβεις τον Λόγο κάνοντας χρήση αυτής της υπενθύμισης, που την κάνεις προς εσένα όσο πιο συχνά γίνεται σήμερα:
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Ας μείνω ακίνητος και ας ακούσω την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Εγώ είμαι ο αγγελιοφόρος του Θεού σήμερα, η φωνή μου είναι δική Του, για να δώσω ό,τι λαμβάνω.

(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: