Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 103





                                                                             MICHAEL MURRAY,

ΜΑΘΗΜΑ 103


Η αγάπη δεν έχει κανένα όριο, όντας παντού. Ο Θεός, όντας αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.
Επέτρεψε αυτή η μία διόρθωση να εισχωρήσει στο νου σου κάθε ώρα της ημέρας σήμερα.
Ο Θεός, όντας Αγάπη, θα σου δοθεί. Δυνάμωσε αυτή την προσδοκία συχνά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, και ησύχασε όλους τους φόβους σου μ’ αυτή την διαβεβαίωση, ευγενική και ολικά αληθινή: Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.



ΜΑΘΗΜΑ 103
Ο Θεός, όντας αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.

(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

Παρ.1. Η ευτυχία είναι ένα γνώρισμα της αγάπης.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

2Δεν μπορεί να διαχωριστεί από αυτήν.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

3Ούτε μπορεί να βιωθεί εκεί όπου η αγάπη δεν είναι.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

4Η αγάπη δεν έχει κανένα όριο, όντας παντού.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

5Και άρα η χαρά είναι επίσης παντού.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

6Όμως, ο νους μπορεί ν’ αρνηθεί ότι είναι έτσι, πιστεύοντας ότι υπάρχουν κενά στην αγάπη, απ’ όπου η αμαρτία μπορεί να εισέλθει, φέρνοντας πόνο αντί για χαρά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

7Αυτή η παράξενη πεποίθηση θα περιόριζε την ευτυχία επαναπροσδιορίζοντας την αγάπη ως περιορισμένη, και εισάγοντας αντίθεση σ’ αυτό που δεν έχει κανένα όριο και κανένα αντίθετο.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

Παρ.2. Ο φόβος τότε συσχετίζεται με την αγάπη, και τα αποτελέσματά του γίνονται η κληρονομιά των νοών που σκέπτονται ότι αυτά που έχουν φτιάξει είναι πραγματικά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

2Αυτές οι εικόνες, χωρίς καμιά πραγματικότητα στ’ αλήθεια, φέρουν μαρτυρία για τον φόβο του Θεού, ξεχνώντας ότι αφού είναι Αγάπη, Αυτός θα πρέπει να είναι και χαρά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

3Αυτό το βασικό σφάλμα θα προσπαθήσουμε και πάλι να το φέρουμε στην αλήθεια σήμερα, και να διδάξουμε τον εαυτό μας:
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

4Ο Θεός, όντας Αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

5Να φοβάμαι Αυτόν σημαίνει να φοβάμαι την χαρά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

6Ξεκίνησε τις περιόδους πρακτικής σήμερα μ’ αυτόν τον συσχετισμό, ο οποίος διορθώνει την λανθασμένη πεποίθηση ότι ο Θεός είναι φόβος.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

7Επίσης τονίζει ότι η ευτυχία σού ανήκει, λόγω του τι είναι Αυτός.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

Παρ.3. Επέτρεψε αυτή η μία διόρθωση να εισχωρήσει στο νου σου κάθε ώρα της ημέρας σήμερα.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

2Μετά καλωσόρισε όλη την ευτυχία που αυτή φέρνει καθώς η αλήθεια αντικαθιστά τον φόβο, και η χαρά γίνεται αυτό που προσδοκάς ν’ αντικαταστήσει τον πόνο.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

3Ο Θεός, όντας Αγάπη, θα σου δοθεί.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

4Δυνάμωσε αυτή την προσδοκία συχνά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, και ησύχασε όλους τους φόβους σου μ’ αυτή την διαβεβαίωση, ευγενική και ολικά αληθινή:
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

5Ο Θεός, όντας αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

6Και είναι την ευτυχία που επιζητώ σήμερα.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

7Δεν μπορώ ν’ αποτύχω, γιατί επιζητώ την αλήθεια.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)




Δεν υπάρχουν σχόλια: