Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 100,101,102,103,104,105,106

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 100,101,102,103,104,105,106

 MICHAEL MURRAY
ΜΑΘΗΜΑ 100  

Ο Θεός σου ζητά να είσαι χαρούμενος, ώστε ο κόσμος να μπορεί να δει πόσο πολύ Αυτός αγαπά τον Υιό Του, και βούλεται καμιά λύπη να μην αναδύεται για να μειώνει την χαρά του. κανένας φόβος δεν τον ταλανίζει ταράσσοντας την ειρήνη του. Μια λειτουργία την οποία μοιράζονται διαφορετικοί νόες τους ενώνει σ’ ένα σκοπό, γιατί κάθε ένας απ’ αυτούς είναι εξίσου ουσιώδης για όλους. Αυτό το μέρος είναι ουσιώδες για το σχέδιό Του, όσο και για την ευτυχία σου.

Σήμερα δεν θ’ αφήσουμε τον εαυτό μας να είναι λυπημένος. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ότι η χαρά είναι η λειτουργία μας εδώ. Χωρίς την χαρά σου, η χαρά Του είναι ανολοκλήρωτη. Χωρίς το χαμόγελό σου, ο κόσμος δεν μπορεί να σωθεί. Θα ετοιμάσουμε τον εαυτό μας σήμερα, στα πέντε λεπτά της περιόδου εξάσκησης, αισθανόμενοι την ευτυχία ν’ αναδύεται μέσα μας σύμφωνα με την Βούληση του Πατέρα μας και την δική μας. Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.



ΜΑΘΗΜΑ 100
Το μέρος μου είναι ουσιώδες στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.


(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.1.  Ακριβώς όπως ο Υιός του Θεού ολοκληρώνει τον Πατέρα του, έτσι και το δικό σου μέρος σ’ αυτό ολοκληρώνει το σχέδιο του Πατέρα σου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

 2Η σωτηρία πρέπει ν’ αντιστρέψει την τρελή πεποίθηση στις διαχωρισμένες σκέψεις και στα διαχωρισμένα σώματα, που οδηγούν σε διαχωρισμένες ζωές και πορεύονται στους διαχωρισμένους δρόμους τους.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Μια λειτουργία την οποία μοιράζονται διαφορετικοί νόες τους ενώνει σ’ ένα σκοπό, γιατί κάθε ένας απ’ αυτούς είναι εξίσου ουσιώδης για όλους.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.2. Η Βούληση του Θεού για σένα είναι τέλεια ευτυχία.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Γιατί να διαλέξεις να πάς ενάντια στη Βούλησή του;
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Το μέρος που φύλαξε για ν’ αναλάβεις εσύ στη λειτουργία του σχεδίου Του σού δίνεται ώστε ν’ αποκατασταθείς σ’ αυτό που Αυτός Βούλεται.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

4Αυτό το μέρος είναι ουσιώδες για το σχέδιό Του, όσο και για την ευτυχία σου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

5Η χαρά σου πρέπει να είναι ολοκληρωμένη προκειμένου το σχέδιό Του να γίνει κατανοητό από εκείνους στους οποίους Αυτός σε στέλνει.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

6Εκείνοι θα δουν την λειτουργία τους στο λαμπερό σου πρόσωπο και θ’ ακούσουν το κάλεσμα του Θεού προς αυτούς στο χαρούμενο γέλιο σου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.3. Είσαι πράγματι ουσιώδης στο σχέδιο του Θεού.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Χωρίς την χαρά σου, η χαρά Του είναι ανολοκλήρωτη.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Χωρίς το χαμόγελό σου, ο κόσμος δεν μπορεί να σωθεί.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

4Όσο είσαι λυπημένος, το φως που ο ίδιος ο Θεός όρισε ως το μέσο για να σωθεί ο κόσμος είναι ισχνό και χωρίς λάμψη και κανείς δεν γελά γιατί όλο το γέλιο δεν μπορεί παρά να είναι ο αντίλαλος του δικού σου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.4. Είσαι πράγματι ουσιώδης στο σχέδιο του Θεού.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Ακριβώς όπως το φως σου αυξάνει κάθε φως που λάμπει στον Ουρανό, έτσι και η χαρά σου στη γη καλεί όλους τους νόες ν’ αφήσουν να φύγει η λύπη και να πάρουν την θέση τους δίπλα σου στο σχέδιο του Θεού.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Οι αγγελιοφόροι του Θεού είναι χαρούμενοι και η χαρά τους θεραπεύει την λύπη και την απελπισία.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

4Είναι η απόδειξη ότι ο Θεός βούλεται τέλεια ευτυχία για όλους όσους δέχονται τα δώρα του Πατέρα τους ως δικά τους.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.5. Σήμερα δεν θ’ αφήσουμε τον εαυτό μας να είναι λυπημένος.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

 2Γιατί, εάν το κάνουμε, αποτυγχάνουμε ν’ αναλάβουμε το μέρος μας που είναι ουσιώδες στο σχέδιο του Θεού, καθώς και στην όρασή μας.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

 3Η λύπη είναι το σημάδι ότι θα έπαιζες κάποιο άλλο ρόλο στο σχέδιο, αντί εκείνου που σου έχει ανατεθεί από τον Θεό.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

4Έτσι αποτυγχάνεις να δείξεις στον κόσμο πόσο μεγάλη είναι η ευτυχία που Αυτός βούλεται για σένα.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

5Και έτσι εσύ δεν αναγνωρίζεις ότι είναι δική σου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)
Παρ.6. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ότι η χαρά είναι η λειτουργία μας εδώ.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Εάν είσαι λυπημένος, το μέρος σου δεν εκπληρώνεται και έτσι όλος ο κόσμος στερείται την χαρά, μαζί με σένα.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Ο Θεός σου ζητά να είσαι χαρούμενος, ώστε ο κόσμος να μπορεί να δει πόσο πολύ Αυτός αγαπά τον Υιό Του, και βούλεται καμιά λύπη να μην αναδύεται για να μειώνει την χαρά του. κανένας φόβος δεν τον ταλανίζει ταράσσοντας την ειρήνη του.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

 4Σήμερα είσαι ο αγγελιοφόρος του Θεού.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

5Φέρνεις την ευτυχία Του σε όλους όσους σε κοιτούν. την ειρήνη Του σε όλους όσους σε κοιτούν και βλέπουν το μήνυμά Του στο χαρούμενο πρόσωπό σου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.7. Θα ετοιμάσουμε τον εαυτό μας σήμερα, στα πέντε λεπτά της περιόδου εξάσκησης, αισθανόμενοι την ευτυχία ν’ αναδύεται μέσα μας σύμφωνα με την Βούληση του Πατέρα μας και την δική μας.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Ξεκίνησε τις ασκήσεις με την σκέψη που περιέχει η σημερινή ιδέα.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Μετά συνειδητοποίησε ότι το μέρος σου είναι να είσαι χαρούμενος.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

 4Μόνο αυτό ζητείται από σένα ή όποιον θέλει να πάρει το μέρος του ανάμεσα στους αγγελιοφόρους του Θεού.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

5Σκέψου τι σημαίνει.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

6Πράγματι έκανες λάθος στην πεποίθησή σου ότι ζητείται κάποια θυσία.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

7Εσύ μόνο λαμβάνεις, σύμφωνα με το σχέδιο του Θεού, και ποτέ δεν χάνεις, ούτε θυσιάζεις, ούτε πεθαίνεις.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.8. Τώρα ας προσπαθήσουμε να βρούμε εκείνη τη χαρά που αποδεικνύει σε μας και σ’ όλον τον κόσμο την Βούληση του Θεού για μας.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Η λειτουργία σου είναι να την βρεις εδώ, και να την βρεις τώρα.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

 3Γι’ αυτό ήρθες.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

4Ας είναι η σημερινή, η ημέρα που το επιτυγχάνεις!
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

5Κοίταξε βαθιά μέσα σου, απτόητος απ’ όλες τις μικρές σκέψεις και τους ανόητους στόχους που περνάς καθώς ανυψώνεσαι για να συναντήσεις τον Χριστό μέσα σου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.9. Αυτός θα είναι εκεί.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Και εσύ μπορείς να φτάσεις σ’ Αυτόν τώρα.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Τι άλλο θα ήθελες να δεις στη θέση Αυτού ο Οποίος περιμένει να Τον κοιτάξεις;
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

4Ποια μικρή σκέψη έχει τη δύναμη να σε κρατήσει πίσω;
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

5Ποιος ανόητος στόχος μπορεί να σε εμποδίσει από την ευτυχία όταν Αυτός ο Οποίος Σε Καλεί είναι ο ίδιος ο Θεός;
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

Παρ.10. Αυτός θα είναι εκεί.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

2Είσαι ουσιώδης για το σχέδιό Του.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

3Σήμερα είσαι ο αγγελιοφόρος Του.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)
           
4Και πρέπει να βρεις αυτό που θα ήθελε να δώσεις.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

5Μην ξεχάσεις την σημερινή ιδέα στα διαστήματα μεταξύ των περιόδων πρακτικής.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

 6Είναι ο Εαυτός σου που σε καλεί σήμερα.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

7Και σ’ Αυτόν απαντάς, κάθε φορά που λες στον εαυτό σου ότι είσαι ουσιώδης για το σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία του κόσμου.
(Η Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία είναι η μόνη μου Ευτυχία.)

ΜΑΘΗΜΑ 101

Έχεις ξεκινήσει να βαδίζεις τον δρόμο της ελευθερίας, και τώρα η σημερινή ιδέα φέρνει φτερά για να προχωρήσεις γρήγορα, και ελπίδα για να πας ακόμα γρηγορότερα προς τον στόχο της ειρήνης που σε περιμένει. Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία. Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, τότε η ευτυχία πρέπει να είναι ψευδαίσθηση, γιατί δεν μπορεί να είναι αμφότερες αλήθεια. Η Βούληση του Θεού για σένα είναι τέλεια ευτυχία γιατί δεν υπάρχει καμιά αμαρτία και το να δεινοπαθείς είναι αναίτιο.

Οι ασκήσεις διδάσκουν ότι η αμαρτία δεν είναι πραγματική και όλα όσα πιστεύεις ότι θα προκύψουν από την αμαρτία δεν θα συμβούν ποτέ, γιατί αυτή δεν έχει αιτία.. Εξασκούμαστε μ’ αυτή τη σκέψη όσο πιο συχνά μπορούμε σήμερα, γιατί αυτή είναι η βάση για τη σημερινή ιδέα. Η ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.

ΜΑΘΗΜΑ 101
Η Βούληση του Θεού για μένα είναι τέλεια ευτυχία.

(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.1. Σήμερα θα συνεχίσουμε με το θέμα της ευτυχίας.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Αυτή η ιδέα είναι κλειδί για την κατανόηση του τι σημαίνει σωτηρία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Εσύ ακόμα πιστεύεις ότι (η σωτηρία) σου ζητά να υποφέρεις ως Εξιλέωση για τις «αμαρτίες» σου.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Αυτό δεν είναι έτσι. 5Όμως, πρέπει να νομίζεις ότι έτσι είναι όσο πιστεύεις ότι η αμαρτία είναι πραγματική, και ότι ο Υιός του Θεού μπορεί ν’ αμαρτήσει.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.2. Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, τότε η τιμωρία είναι δίκαιη και δεν μπορείς να την αποφύγεις.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Η σωτηρία έτσι δεν μπορεί ν’ αγοραστεί παρά μόνο υποφέροντας.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, τότε η ευτυχία πρέπει να είναι ψευδαίσθηση, γιατί δεν μπορεί να είναι αμφότερες αλήθεια.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

 4Οι αμαρτωλοί αξίζουν μόνο θάνατο και πόνο και αυτό είναι που ζητάνε.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Γιατί γνωρίζουν ότι αυτό τους περιμένει και ότι θα τους αναζητήσει και θα τους βρει κάπου, κάποτε, και με κάποιο τρόπο που θ’ αντισταθμίσει αυτά που χρωστούν στον Θεό.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

 6Θα δραπέτευαν απ’ Αυτόν μέσα στον φόβο τους. Όμως Αυτός θα τους κυνηγήσει, και δεν μπορούν να διαφύγουν.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.3. Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, η σωτηρία πρέπει να είναι πόνος.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Ο πόνος είναι το κόστος της αμαρτίας και δεν μπορείς ποτέ να ξεφύγεις από τα δεινά, εάν η αμαρτία είναι πραγματική.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Η σωτηρία πρέπει να προκαλεί φόβο, γιατί θα σκοτώσει αργά, παίρνοντας τα πάντα προτού δώσει το καλοδεχούμενο δώρο του θανάτου στα θύματα που είναι σχεδόν κόκκαλα προτού η σωτηρία ικανοποιηθεί.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Ο θυμός της είναι απεριόριστος, ανηλεής, αλλά ολικά δίκαιος.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.4. Ποιος θα επιζητούσε μια τέτοια βάρβαρη τιμωρία;
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Ποιος δεν θα τρεπόταν σε φυγή και δεν θα προσπαθούσε με όποιο τρόπο μπορεί να πνίξει την Φωνή, που του το προσφέρει αυτό;
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Γιατί να προσπαθήσει ν’ ακούσει και να δεχτεί την προσφορά Της;
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, η προσφορά της είναι ο θάνατος και μάλιστα φτιαγμένος σε σκληρή μορφή για να ταιριάξει στις μοχθηρές επιθυμίες μέσα στις οποίες η αμαρτία γεννιέται.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, η σωτηρία έχει γίνει ο πικρός σου εχθρός, η κατάρα του Θεού πάνω σε σένα, που σταύρωσες τον Υιό Του.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.5. Σήμερα χρειάζεσαι τις περιόδους εξάσκησης.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Οι ασκήσεις διδάσκουν ότι η αμαρτία δεν είναι πραγματική και όλα όσα πιστεύεις ότι θα προκύψουν από την αμαρτία δεν θα συμβούν ποτέ, γιατί αυτή δεν έχει αιτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Δέξου την Εξιλέωση με ανοικτό μυαλό, που δεν εντρυφά σε καμιά επίμονη πεποίθηση ότι έχεις φτιάξει έναν διάβολο από τον Υιό του Θεού.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Εξασκούμαστε μ’ αυτή τη σκέψη όσο πιο συχνά μπορούμε σήμερα, γιατί αυτή είναι η βάση για τη σημερινή ιδέα.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)
Παρ.6. Η Βούληση του Θεού για σένα είναι τέλεια ευτυχία γιατί δεν υπάρχει καμιά αμαρτία και το να δεινοπαθείς είναι αναίτιο.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Η χαρά είναι δίκαιη και ο πόνος δεν είναι παρά το σημάδι ότι παρανόησες τον εαυτό σου.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Μην φοβάσαι τη Βούληση του Θεού.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Αλλά στρέψου προς αυτή με εμπιστοσύνη ότι θα σε ελευθερώσει απ’ όλες τις συνέπειες που η αμαρτία έχει σφυρηλατήσει μέσα στην πυρετώδη σου φαντασία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Πες:
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

6Η Βούληση του Θεού για μένα είναι τέλεια ευτυχία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

7Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία. αυτή δεν έχει καμιά συνέπεια.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

8Έτσι πρέπει ν’ αρχίσεις τις περιόδους πρακτικής και μετά προσπάθησε ξανά να βρεις την χαρά που αυτές οι σκέψεις εισάγουν στο νου σου.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.7. Διέθεσε αυτά τα πέντε λεπτά με χαρά, για ν’ απομακρύνεις το βαρύ φορτίο που βάζεις πάνω σου με την τρελή πεποίθηση ότι η αμαρτία είναι πραγματική.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Σήμερα δραπέτευσε από την τρέλα.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Έχεις ξεκινήσει να βαδίζεις τον δρόμο της ελευθερίας, και τώρα η σημερινή ιδέα φέρνει φτερά για να προχωρήσεις γρήγορα, και ελπίδα για να πας ακόμα γρηγορότερα προς τον στόχο της ειρήνης που σε περιμένει.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Θυμήσου το αυτό σήμερα και πες στον εαυτό σου όσο πιο συχνά μπορείς:
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

6Η Βούληση του Θεού για μένα είναι τέλεια ευτυχία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

7Αυτή είναι η αλήθεια, επειδή δεν υπάρχει καμιά αμαρτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

ΜΑΘΗΜΑ 102

Ξεκίνησε σήμερα τις περιόδους πρακτικής σου μ’ αυτή την αποδοχή της Βούλησης του Θεού για σένα. Ελεύθερος να είσαι σήμερα ώστε να ενωθείς με την χαρούμενη Βούληση του Θεού. Εδώ είναι το σπίτι σου, και εδώ είναι η ασφάλειά σου. Εδώ είναι η ειρήνη σου και εδώ δεν υπάρχει κανένας φόβος. Εδώ είναι η σωτηρία. Εδώ επιτέλους υπάρχει η ανάπαυση. Ελεύθερος να είσαι σήμερα ώστε να ενωθείς με την χαρούμενη Βούληση του Θεού. Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.


ΜΑΘΗΜΑ 102
Μοιράζομαι την Βούληση του Θεού για ευτυχία για εμένα.

(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

Παρ.1. Δεν θέλεις να υποφέρεις.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Μπορεί να πιστεύεις ότι αυτό σου εξαγοράζει κάτι και μπορεί ακόμη κάπως να πιστεύεις ότι σου εξαγοράζει αυτό που θέλεις.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Όμως, αυτή η πεποίθηση σίγουρα έχει κλονιστεί τώρα, τουλάχιστον αρκετά για να σου επιτρέψει να την αμφισβητήσεις και να υποψιαστείς ότι πραγματικά δεν βγάζει κανένα νόημα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

 4Δεν έχει φύγει ακόμα, αλλά στερείται τις ρίζες που κάποτε την κρατούσαν σταθερά στα σκοτεινά και κρυμμένα μυστικά μέρη του νου σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

Παρ.2. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να χαλαρώσουμε ακόμα περισσότερο το εξασθενημένο της κράτημα, και να συνειδητοποιήσουμε ότι ο πόνος είναι άσκοπος, χωρίς αιτία και χωρίς καμιά δύναμη να επιτεύξει τίποτα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Δεν μπορεί να εξαγοράσει τίποτα απολύτως.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Προσφέρει τίποτα και δεν υπάρχει.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

4Και όλα όσα νομίζεις ότι σου προσφέρει στην ουσία δεν υπάρχουν, όπως ο ίδιος.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

5Ήσουν σκλάβος του τίποτα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

6Ελεύθερος να είσαι σήμερα ώστε να ενωθείς με την χαρούμενη Βούληση του Θεού.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)
                                            
Παρ.3. Για αρκετές μέρες θα συνεχίσουμε να αφιερώνουμε τις περιόδους πρακτικής μας σε ασκήσεις σχεδιασμένες να σε βοηθήσουν να φτάσεις στην ευτυχία που η Βούληση του Θεού έχει θέσει μέσα σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Εδώ είναι το σπίτι σου, και εδώ είναι η ασφάλειά σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Εδώ είναι η ειρήνη σου και εδώ δεν υπάρχει κανένας φόβος.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

4Εδώ είναι η σωτηρία.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

5Εδώ επιτέλους υπάρχει η ανάπαυση.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

Παρ.4. Ξεκίνησε σήμερα τις περιόδους πρακτικής σου μ’ αυτή την αποδοχή της Βούλησης του Θεού για σένα:
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Μοιράζομαι την Βούληση του Θεού για ευτυχία για εμένα, και την δέχομαι ως
την λειτουργία μου εδώ.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Κατόπιν αναζήτησε αυτήν την λειτουργία βαθιά μέσα στο νου σου, γιατί εκεί βρίσκεται, περιμένοντας την επιλογή σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

4Δεν μπορείς ν’ αποτύχεις να την βρεις όταν μαθαίνεις ότι είναι επιλογή σου, και ότι μοιράζεσαι την Βούληση του Θεού.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

Παρ.5. Να είσαι ευτυχισμένος, γιατί η μόνη σου λειτουργία εδώ είναι η ευτυχία.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Δεν έχεις καμιά ανάγκη να αγαπάς λιγότερο τον Υιό του Θεού από Αυτόν, του Οποίου η Αγάπη τον δημιούργησε εξίσου αγαπώντα όσο ο Εαυτός Του.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Εκτός από αυτά τα ωριαία πεντάλεπτα, κάνε συχνά παύση σήμερα για να πεις στον εαυτό σου ότι τώρα έχεις αποδεχτεί την ευτυχία ως την μία λειτουργία σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

4Και να είσαι βέβαιος ότι ενώνεσαι με την Βούληση του Θεού όταν το κάνεις αυτό.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)


ΜΑΘΗΜΑ 103


Η αγάπη δεν έχει κανένα όριο, όντας παντού. Ο Θεός, όντας αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.
Επέτρεψε αυτή η μία διόρθωση να εισχωρήσει στο νου σου κάθε ώρα της ημέρας σήμερα.
Ο Θεός, όντας Αγάπη, θα σου δοθεί. Δυνάμωσε αυτή την προσδοκία συχνά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, και ησύχασε όλους τους φόβους σου μ’ αυτή την διαβεβαίωση, ευγενική και ολικά αληθινή: Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.



ΜΑΘΗΜΑ 103
Ο Θεός, όντας αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.

(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

Παρ.1. Η ευτυχία είναι ένα γνώρισμα της αγάπης.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

2Δεν μπορεί να διαχωριστεί από αυτήν.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

3Ούτε μπορεί να βιωθεί εκεί όπου η αγάπη δεν είναι.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

4Η αγάπη δεν έχει κανένα όριο, όντας παντού.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

5Και άρα η χαρά είναι επίσης παντού.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

6Όμως, ο νους μπορεί ν’ αρνηθεί ότι είναι έτσι, πιστεύοντας ότι υπάρχουν κενά στην αγάπη, απ’ όπου η αμαρτία μπορεί να εισέλθει, φέρνοντας πόνο αντί για χαρά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

7Αυτή η παράξενη πεποίθηση θα περιόριζε την ευτυχία επαναπροσδιορίζοντας την αγάπη ως περιορισμένη, και εισάγοντας αντίθεση σ’ αυτό που δεν έχει κανένα όριο και κανένα αντίθετο.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

Παρ.2. Ο φόβος τότε συσχετίζεται με την αγάπη, και τα αποτελέσματά του γίνονται η κληρονομιά των νοών που σκέπτονται ότι αυτά που έχουν φτιάξει είναι πραγματικά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

2Αυτές οι εικόνες, χωρίς καμιά πραγματικότητα στ’ αλήθεια, φέρουν μαρτυρία για τον φόβο του Θεού, ξεχνώντας ότι αφού είναι Αγάπη, Αυτός θα πρέπει να είναι και χαρά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

3Αυτό το βασικό σφάλμα θα προσπαθήσουμε και πάλι να το φέρουμε στην αλήθεια σήμερα, και να διδάξουμε τον εαυτό μας:
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

4Ο Θεός, όντας Αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

5Να φοβάμαι Αυτόν σημαίνει να φοβάμαι την χαρά.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

6Ξεκίνησε τις περιόδους πρακτικής σήμερα μ’ αυτόν τον συσχετισμό, ο οποίος διορθώνει την λανθασμένη πεποίθηση ότι ο Θεός είναι φόβος.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

7Επίσης τονίζει ότι η ευτυχία σού ανήκει, λόγω του τι είναι Αυτός.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

Παρ.3. Επέτρεψε αυτή η μία διόρθωση να εισχωρήσει στο νου σου κάθε ώρα της ημέρας σήμερα.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

2Μετά καλωσόρισε όλη την ευτυχία που αυτή φέρνει καθώς η αλήθεια αντικαθιστά τον φόβο, και η χαρά γίνεται αυτό που προσδοκάς ν’ αντικαταστήσει τον πόνο.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

3Ο Θεός, όντας Αγάπη, θα σου δοθεί.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

4Δυνάμωσε αυτή την προσδοκία συχνά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, και ησύχασε όλους τους φόβους σου μ’ αυτή την διαβεβαίωση, ευγενική και ολικά αληθινή:
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

5Ο Θεός, όντας αγάπη, είναι επίσης ευτυχία.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

6Και είναι την ευτυχία που επιζητώ σήμερα.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)

7Δεν μπορώ ν’ αποτύχω, γιατί επιζητώ την αλήθεια.
(Με την Ενιαιότητα μου με τον Θεό, μετέχω της Αγάπης του Θεού.)




ΜΑΘΗΜΑ 104 

Δικά Του [του Θεού] είναι τα δώρα που βρίσκονται τώρα μέσα μας, γιατί είναι άχρονα. Αυτά είναι δικαίωμά σου, λόγω του ποιος είσαι. Ζητώ μόνο αυτό που Αληθινά μου ανήκει, και η Χαρά και η Ειρήνη είναι η κληρονομιά μου.

Έτσι ανοίγουμε τον δρόμο γι’ Αυτόν σήμερα, απλά αναγνωρίζοντας ότι η Βούλησή Του έχει ήδη εκπληρωθεί και ότι η χαρά και η ειρήνη μάς ανήκουν γιατί είναι τα αιώνια δώρα Του. Ζητώ μόνο αυτό που Αληθινά μου ανήκει. Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.


ΜΑΘΗΜΑ 104
Ζητώ μόνο αυτό που αληθινά μου ανήκει.

(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

Παρ.1. Η σημερινή ιδέα συνεχίζει με θέμα την σκέψη ότι η χαρά και η ειρήνη δεν είναι αδρανή όνειρα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

2Αυτές είναι δικαίωμά σου, λόγω του ποιος είσαι.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

3Έρχονται σε σένα από το Θεό, ο Οποίος δεν αποτυγχάνει να σου δώσει αυτό που βούλεται. 
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

4Όμως, θα πρέπει να ετοιμαστεί ένας χώρος για να παραληφθούν τα δώρα Του. 
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

5Αυτά δεν είναι καλοδεχούμενα με χαρά από ένα νου, που έχει λάβει τα δώρα που ο ίδιος έφτιαξε στη θέση των δώρων Του, ως υποκατάστατά τους.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

Παρ.2. Σήμερα, θ’ απομακρύνουμε όλα τα ανούσια και αυτο-κατασκευασμένα δώρα, που έχουμε τοποθετήσει πάνω στον ιερό βωμό που ανήκει στα δώρα του Θεού.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

2Δικά Του είναι τα δώρα που αληθινά είναι δικά μας.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

3Δικά Του είναι τα δώρα που κληρονομήσαμε πριν να υπάρξει χρόνος, και που θα συνεχίσουν να είναι δικά μας όταν ο χρόνος έχει περάσει στην αιωνιότητα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

4Δικά Του είναι τα δώρα που βρίσκονται τώρα μέσα μας, γιατί είναι άχρονα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

5Δεν χρειάζεται να περιμένουμε για να τα λάβουμε.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

6Αυτά ανήκουν σε μας σήμερα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

Παρ.3. Επομένως, επιλέγουμε να τα λάβουμε τώρα, και να γνωρίζουμε ότι επιλέγοντας αυτά στη θέση εκείνων που εμείς φτιάξαμε, εμείς ενώνουμε την βούλησή μας μ’ αυτό που ο Θεός βούλεται, και αναγνωρίζουμε ότι τα ίδια είναι ένα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

2Οι μεγαλύτερης διάρκειας περίοδοι πρακτικής μας σήμερα, τα πεντάλεπτα που αφιερώνουμε ανά μία ώρα στην αλήθεια για την σωτηρία μας, πρέπει να ξεκινούν μ’ αυτό:
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

3Ζητώ μόνο αυτό που αληθινά μου ανήκει, και η χαρά και η ειρήνη είναι η κληρονομιά μου.
 (Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

4Μετά άσε παράμερα τις συγκρούσεις του κόσμου, που προσφέρουν άλλα δώρα και άλλους στόχους φτιαγμένους από ψευδαισθήσεις, καταμαρτυρούμενους απ’ αυτές, και που επιδιώκονται μόνο μέσα σ’ ένα κόσμο ονείρων.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

Παρ.4. Όλα αυτά τ’ αφήνουμε παράμερα, και επιζητούμε αυτό που αληθινά είναι δικό μας, καθώς ζητάμε ν’ αναγνωρίσουμε αυτό που Αυτός μας έχει δώσει.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

2Καθαρίζουε ένα ιερό τόπο μέσα στους νόες μας μπροστά στον βωμό Του, όπου τα δώρα της ειρήνης και της χαράς Του είναι καλοδεχούμενα, και στα οποία προσερχόμαστε για να βρούμε τι μας έχει δοθεί απ’ Αυτόν.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

3Προσερχόμαστε με βεβαιότητα σήμερα, με επίγνωση ότι αυτό που μας ανήκει αληθινά είναι αυτό που Αυτός μας δίνει.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

4Και δεν επιθυμούμε τίποτα άλλο, γιατί τίποτα άλλο δεν ανήκει σε μας αληθινά.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

Παρ.5. Έτσι ανοίγουμε τον δρόμο γι’ Αυτόν σήμερα, απλά αναγνωρίζοντας ότι η Βούλησή Του έχει ήδη εκπληρωθεί και ότι η χαρά και η ειρήνη μάς ανήκουν γιατί είναι τα αιώνια δώρα Του.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

2Δεν θ’ αφήσουμε τον εαυτό μας σήμερα να τα χάσει από τα μάτια μας στα διαστήματα που μεσολαβούν ανάμεσα στα πεντάλεπτα που αφιερώνουμε για να τα ζητήσουμε.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

3Αυτή την υπενθύμιση θα φέρνουμε στο νου μας όσο πιο συχνά μπορούμε:
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

4Ζητώ μόνο αυτό που αληθινά μου ανήκει.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)

5Τα δώρα χαράς και ειρήνης του Θεού είναι όλα όσα θέλω.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, είμαι Αγάπη.)


ΜΑΘΗΜΑ 105


Το αληθινό δόσιμο είναι δημιουργία.  Ένας μεγάλος στόχος μάθησης που αυτό το μάθημα έχει θέσει είναι ν’ αντιστρέψει την οπτική που έχεις για το δόσιμο, ώστε να μπορέσεις να λάβεις. Γιατί το δόσιμο έχει γίνει εστία φόβου, και έτσι αποφεύγεις το μόνο μέσο με το οποίο μπορείς να λάβεις. Αποδέξου την ειρήνη και την χαρά του Θεού, και θα μάθεις ένα διαφορετικό τρόπο να βλέπεις ένα δώρο. Τα δώρα του Θεού δεν θα μειωθούν ποτέ, όταν δοθούν παραπέρα. Αυτά απλώς αυξάνονται έτσι. Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.


ΜΑΘΗΜΑ 105
Η ειρήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου.

(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.1. Η ειρήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Σήμερα θα τις δεχτούμε, γνωρίζοντας ότι μας ανήκουν.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Και θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε ότι αυτά τα δώρα αυξάνουν καθώς τα δεχόμαστε.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

4Δεν είναι σαν τα δώρα που ο κόσμος μπορεί να δώσει, στα οποία ο δότης χάνει δίνοντας, ενώ ο λήπτης είναι πλουσιότερος από την απώλεια του άλλου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

5Αυτά δεν είναι δώρα, αλλά παζάρια που γίνονται από ενοχές.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

6Το αληθινά διδόμενο δώρο δεν εμπεριέχει καμιά απώλεια.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

7Είναι αδύνατο να κερδίζει κάποιος επειδή κάποιος άλλος χάνει.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

8Αυτό υπαινίσσεται ένα όριο και μια ανεπάρκεια.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.2. Έτσι, δεν δίνεται κανένα δώρο.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Τέτοια «δώρα» δεν είναι παρά μια προσφορά για ένα αντάλλαγμα μεγαλύτερης αξίας, ένα δάνειο με τόκο που πρέπει να εξοφληθεί πλήρως, ένα προσωρινό δάνειο, που δίνεται ως ενέχυρο χρέους για ν’ αποπληρωθεί με περισσότερα απ’ αυτά που έλαβε Αυτός που πήρε το δώρο.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Αυτή η παράξενη στρέβλωση του τι σημαίνει δίνω, διαπερνά όλα τα επίπεδα του κόσμου που βλέπεις.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

4Αφαιρεί όλο το νόημα των δώρων που δίνεις και δεν αφήνει τίποτα στα δώρα που εσύ παίρνεις.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.3. Ένας μεγάλος στόχος μάθησης που αυτό το μάθημα έχει θέσει είναι ν’ αντιστρέψει την οπτική που έχεις για το δόσιμο, ώστε να μπορέσεις να λάβεις.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Γιατί το δόσιμο έχει γίνει εστία φόβου, και έτσι αποφεύγεις το μόνο μέσο με το οποίο μπορείς να λάβεις.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Αποδέξου την ειρήνη και την χαρά του Θεού, και θα μάθεις ένα διαφορετικό τρόπο να βλέπεις ένα δώρο.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

4Τα δώρα του Θεού δεν θα μειωθούν ποτέ, όταν δοθούν παραπέρα.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

5Αυτά απλώς αυξάνονται έτσι.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.4. Όπως η ειρήνη και η χαρά των Ουρανών αυξάνονται όταν τις δέχεσαι ως δώρα του Θεού σε σένα, έτσι και η χαρά του Δημιουργού σου μεγαλώνει όταν δέχεσαι την χαρά και την ειρήνη Του ως δικές σου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Το αληθινό δόσιμο είναι δημιουργία.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Διευρύνει το απεριόριστο στο απέραντο, την αιωνιότητα στο άχρονο, και την αγάπη στον εαυτό της.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

4Προσθέτει σε όλα όσα είναι ήδη πλήρη, όχι με απλές μορφές περαιτέρω πρόσθεσης, γιατί αυτό υπονοεί ότι ήταν μέχρι τότε λιγότερο.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

5Προσθέτει επιτρέποντας αυτό που δεν μπορούσε να εμπεριέξει τον εαυτό του να εκπληρώσει τον σκοπό του, του να δίνει τα πάντα όσα έχει, διασφαλίζοντάς τα έτσι για πάντα για τον εαυτό του.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.5. Σήμερα αποδέξου την ειρήνη και την χαρά του Θεού ως δικές σου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Άσε Αυτόν να ολοκληρώσει τον Εαυτό Του, όπως Αυτός ορίζει την ολοκλήρωση.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Θα κατανοήσεις ότι αυτό που Τον ολοκληρώνει, πρέπει να ολοκληρώνει και τον Υιό Του επίσης.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

4Δεν μπορεί να δώσει με απώλεια.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

5Ούτε κι εσύ.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

6Δέξου το δώρο Του της χαράς και της ειρήνης σήμερα, και Αυτός θα σ’ ευχαριστήσει για το δώρο σου προς Αυτόν.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.6. Σήμερα οι περίοδοι πρακτικής θα ξεκινήσουν ελαφρώς διαφορετικά.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Ξεκίνησε σήμερα σκεπτόμενος εκείνους τους αδελφούς στους οποίους αρνήθηκες την ειρήνη και την χαρά που είναι το δικαίωμά τους σύμφωνα με τους ίσους νόμους του Θεού.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Εκεί τους αρνήθηκες στον εαυτό σου. 4Και εκεί πρέπει να επιστρέψεις για να τους αξιώσεις ως δικούς σου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.7. Σκέψου τους «εχθρούς» για λίγο, και πες σε καθέναν που έρχεται στο νου σου:
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Αδελφέ μου, ειρήνη και χαρά σου προσφέρω, για να μπορώ να έχω την ειρήνη και την χαρά του Θεού, ως δικές μου.

(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Έτσι ετοιμάζεις τον εαυτό σου ν’ αναγνωρίσει τα δώρα του Θεού προς εσένα, και ν’ αφήσεις το νου να είναι ελεύθερος απ’ όλα όσα θα σ’ εμπόδιζαν να επιτύχεις σήμερα.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

4Τώρα είσαι έτοιμος να δεχθείς το δώρο της ειρήνης και της χαράς που ο Θεός σου έδωσε.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

5Τώρα είσαι έτοιμος να βιώσεις την χαρά και την ειρήνη που αρνήθηκες στον εαυτό σου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

6Τώρα μπορείς να πεις, «Η ειρήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου», γιατί έχεις δώσει αυτό που θα λάβεις.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.8. Πρέπει να επιτύχεις σήμερα, εάν ετοιμάσεις το νου σου όπως προτείναμε.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Γιατί έτσι αφήνεις όλα τα εμπόδια της ειρήνης και της χαράς να αρθούν, και αυτό που είναι δικό σου μπορεί να έρθει τελικά σε σένα.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Οπότε, πες στον εαυτό σου «Η ειρήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου» και κλείσε για λίγο τα μάτια σου και άσε τη Φωνή Αυτού να σε διαβεβαιώσει ότι τα λόγια που λες είναι αληθινά.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

Παρ.9. Διέθεσε λοιπόν πέντε λεπτά μαζί Του κάθε φορά που μπορείς σήμερα, αλλά μην σκεφτείς ότι το λίγο δεν έχει αξία όταν δεν μπορείς να Του δώσεις περισσότερο.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

2Τουλάχιστον θυμήσου να λες ανά ώρα τα λόγια που Τον καλούν να σου δώσει αυτό που βούλεται να δώσει και βούλεται εσύ να λάβεις.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

3Αποφάσισε να μην παρεμβληθείς σήμερα σ’ αυτό που Αυτός βούλεται.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

4Και εάν ένας αδελφός φαίνεται να σε βάζει σε πειρασμό ν’ αρνηθείς το δώρο του Θεού για Αυτόν, δες το ως μια ακόμα ευκαιρία ν’ αφήσεις τον εαυτό σου να λάβει τα δώρα του Θεού, ως δικά σου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

5Μετά ευλόγησε τον αδελφό σου με ευχαριστίες και πες:
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

6Αδελφέ μου, ειρήνη και χαρά σου προσφέρω, για να μπορώ να έχω την ειρήνη και την χαρά του Θεού ως δικές μου.
(Δίνοντας την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού σήμερα, λαμβάνω την Ειρήνη και την Χαρά του Θεού. Γιατί μόνο δίνοντας θα λάβω.)

ΜΑΘΗΜΑ 106


Σήμερα άκου μία Φωνή. Σήμερα άκου μόνο Αυτόν και μην περιμένεις άλλο για να Tον προσεγγίσεις. Άκου και μείνε σιωπηλός. Θα σου μιλήσει. Σήμερα άκουσέ Τον, και πρόσφερέ Του την φωνή σου για να μιλήσει σε όλους τους πάμπολλους  που περιμένουν ν’ ακούσουν τα Λόγια που Αυτός θα πει σήμερα.

Για κάθε πέντε λεπτά που διαθέτεις για ν’ ακούσεις, χιλιάδες νόες ανοίγουν στην αλήθεια και θ’ ακούσουν τον ιερό λόγο που ακούς. Άκουσε σήμερα και θ’ ακούσεις μια Φωνή, που θα αντηχήσει σ’ όλον τον κόσμο μέσα από σένα. Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.


ΜΑΘΗΜΑ 106
Ας μείνω ακίνητος και ας ακούσω την αλήθεια.

(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.1. Εάν αφήσεις στην άκρη την φωνή του εγώ, όσο δυνατά κι αν φαίνεται να μιλά. εάν δεν δεχτείς τα μικρά δώρα του, τα οποία δεν σου δίνουν τίποτα που πραγματικά να θέλεις. εάν ακούσεις με ανοιχτό νου, που δεν σου έχει πει τι είναι η σωτηρία. τότε θ’ ακούσεις την δυνατή Φωνή της αλήθειας, ήσυχη μέσα στη δύναμή της, δυνατή μέσα στην ακινησία της και πλήρως βέβαιη στα μηνύματά Της.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.2. Αφουγκράσου και άκου τον Πατέρα σου να σου μιλά μέσω της Φωνής που έχει ορίσει, η οποία σιωπά τον κεραυνό του ανούσιου και δείχνει τον δρόμο προς την ειρήνη σε όσους δεν μπορούν να δουν.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Σήμερα μείνε ακίνητος και άκου την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Μην εξαπατηθείς από τις φωνές των πεθαμένων, που σου λένε ότι βρήκαν την πηγή της ζωής και στην προσφέρουν για να πειστείς.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Μην τους δώσεις προσοχή, αλλά άκου την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.3. Μην φοβηθείς σήμερα να παρακάμψεις τις φωνές του κόσμου.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Περπάτα ανάλαφρα πέρα από την ανούσια πειθώ τους.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Μην τους ακούσεις.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Σήμερα μείνε ακίνητος και άκου την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Προσπέρασε όλα τα πράγματα που δεν μιλούν γι’ Αυτόν, ο Οποίος κρατά την ευτυχία σου μέσα στην Παλάμη Του, προτάσσοντας την προς εσένα ως καλωσόρισμα και με αγάπη.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

6Σήμερα άκου μόνο Αυτόν και μην περιμένεις άλλο για να Tον προσεγγίσεις.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

7Σήμερα άκου μία Φωνή.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.4. Σήμερα η υπόσχεση του Λόγου του Θεού τηρείται.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Άκου και μείνε σιωπηλός.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Θα σου μιλήσει.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Έρχεται με θαύματα χιλιάδες φορές πιο χαρούμενα και υπέροχα απ’ αυτά που φαντάστηκες ποτέ ή ευχήθηκες στα όνειρά σου.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Τα θαύματά Του είναι αληθινά.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

6Δεν θα ξεθωριάσουν όταν τελειώσει το όνειρο.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

7Αντίθετα, τελειώνουν το όνειρο και διαρκούν για πάντα, επειδή έρχονται από τον Θεό προς τον αγαπημένο Του Υιό, του οποίο το άλλο όνομα είσαι εσύ.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

8Ετοίμασε τον εαυτό σου σήμερα για θαύματα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

9Σήμερα επέτρεψε στην αρχαία υπόσχεση του Πατέρα σου προς εσένα και όλους τους αδελφούς σου να τηρηθεί.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.5. Άκουσέ Τον σήμερα και άκου τον Λόγο, που αίρει το πέπλο που καλύπτει την γη και ξυπνά όλους όσους κοιμούνται και δεν μπορούν να δουν.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Ο Θεός τους καλεί μέσα από σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Χρειάζεται την φωνή σου για να τους μιλήσει, γιατί ποιος μπορεί να πλησιάσει τον Υιό του Θεού, εκτός από τον Πατέρα του, που καλεί μέσω του Εαυτού σου;
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Σήμερα άκουσέ Τον, και πρόσφερέ Του την φωνή σου για να μιλήσει σε όλους τους πάμπολλους  που περιμένουν ν’ ακούσουν τα Λόγια που Αυτός θα πει σήμερα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.6. Να είσαι έτοιμος για σωτηρία.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Είναι εδώ, και σήμερα θα δοθεί σε σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Και θα μάθεις την λειτουργία σου από τον Ένα, ο Οποίος την επέλεξε στο Όνομα του Πατέρα σου για σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Άκουσε σήμερα και θ’ ακούσεις μια Φωνή, που θα αντηχήσει σ’ όλον τον κόσμο μέσα από σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Ο κομιστής όλων των θαυμάτων έχει ανάγκη πρώτα να τα λάβεις εσύ, και έτσι να γίνεις ένας χαρούμενος δότης αυτών που έλαβες.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.7. Έτσι ξεκινά η σωτηρία και έτσι λήγει. όταν όλα είναι δικά σου και όλα δίνονται, αυτή θα παραμείνει μαζί σου για πάντα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Και έχεις μάθει το μάθημα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Σήμερα κάνουμε εξάσκηση δίνοντας, όχι με τον τρόπο που τώρα κατανοείς, αλλά όπως πράγματι είναι.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Οι ασκήσεις κάθε ώρας πρέπει να ξεκινήσουν με αυτό το αίτημα για την φώτισή σου:
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

5Θα είμαι ακίνητος και θ’ ακούσω την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

6Τι σημαίνει το να δίνεις και να λαμβάνεις;
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.8. Ρώτησε και περίμενε μία απάντηση.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Το αίτημά σου είναι τέτοιο που η απάντησή του περίμενε πολύ για να παραληφθεί από σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Αυτό θα ξεκινήσει την διακονία σου για την οποία ήρθες, και η οποία θα ελευθερώσει τον κόσμο από το σκεπτικό ότι το να δίνεις είναι κατά κάποιο τρόπο να χάνεις.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Και έτσι ο κόσμος γίνεται έτοιμος να καταλάβει και να λάβει.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.9. Μείνε ακίνητος και άκου την αλήθεια σήμερα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Για κάθε πέντε λεπτά που διαθέτεις για ν’ ακούσεις, χιλιάδες νόες ανοίγουν στην αλήθεια και θ’ ακούσουν τον ιερό λόγο που ακούς.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Και όταν η ώρα παρέλθει, και πάλι θ’ αποδεσμεύσεις χιλιάδες άλλους που κάνουν παύση για να ζητήσουν να τους δοθεί η αλήθεια, μαζί με σένα.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Παρ.10. Σήμερα ο ιερός Λόγος του Θεού τηρείται επειδή τον παραλαμβάνεις για να τον δώσεις, ώστε να μπορέσεις να διδάξεις τον κόσμο τι σημαίνει το να δίνεις, ακούγοντας και μαθαίνοντάς το από Αυτόν.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

2Μην ξεχάσεις σήμερα να ενδυναμώσεις την επιλογή σου ν’ ακούσεις και να λάβεις τον Λόγο κάνοντας χρήση αυτής της υπενθύμισης, που την κάνεις προς εσένα όσο πιο συχνά γίνεται σήμερα:
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

3Ας μείνω ακίνητος και ας ακούσω την αλήθεια.
(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

4Εγώ είμαι ο αγγελιοφόρος του Θεού σήμερα, η φωνή μου είναι δική Του, για να δώσω ό,τι λαμβάνω.

(Θα μείνω ακίνητος σήμερα και δεν θα αναζητήσω έξω από τον εαυτό μου. Μέσα στην ακινησία, είμαι Ένα με την Φωνή του Θεού.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: