Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 70, 71 & 72




Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι «Η σωτηρία μου προέρχεται από μένα» γιατί είμαι ελεύθερος να επιλέξω. Μόνο στην δύναμη της επιλογής είναι που βρίσκεται η σωτηρία. Η σωτηρία δεν βρίσκεται στον εξωτερικό κόσμο, ούτε σε κάποιο άλλο άτομο. Η σωτηρία βρίσκεται μόνο μέσα μας, και μέσα στην δύναμη της επιλογής. Είσαι ελεύθερος να επιλέξεις, αλλά δεν είσαι ελεύθερος από τις συνέπειες της επιλογής σου.

ΜΑΘΗΜΑ 70
Η σωτηρία μου έρχεται από εμένα.

( Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς η σωτηρία μου προέρχεται από μένα;
Η Απάντηση είναι: Η σωτηρία μου προέρχεται από μένα, από την δύναμη μου να επιλέγω. Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.1. Όλοι οι πειρασμοί δεν είναι τίποτα άλλο παρά κάποια μορφή του βασικού πειρασμού να μην πιστέψεις την σημερινή ιδέα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Η σωτηρία φαίνεται να έρχεται απ’ οπουδήποτε αλλού εκτός από σένα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Το ίδιο και η πηγή της ενοχής.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Δεν βλέπεις ούτε την ενοχή, ούτε την σωτηρία σαν να είναι μέσα στο ίδιο σου νου και πουθενά αλλού.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

5Όταν συνειδητοποιήσεις ότι όλη η ενοχή είναι μόνο μια επινόηση του νου σου, τότε θα συνειδητοποιήσεις επίσης ότι η ενοχή και η σωτηρία πρέπει να βρίσκονται στο ίδιο μέρος.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

 6Κατανοώντάς το αυτό, σώζεσαι.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.2. Το φαινομενικό κόστος από την αποδοχή της σημερινής ιδέας είναι το ακόλουθο: Αυτή σημαίνει πως τίποτα έξω από τον εαυτό σου δεν μπορεί να σε σώσει. τίποτα έξω από σένα δεν μπορεί να σου δώσει ειρήνη.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Αλλά επίσης σημαίνει πως τίποτα έξω από σένα δεν μπορεί να σε βλάψει, ή να διαταράξει την ειρήνη σου ή να σε ταράξει με οποιοδήποτε τρόπο.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Η σημερινή ιδέα σε βάζει επικεφαλής του σύμπαντος, εκεί όπου ανήκεις λόγω αυτού που είσαι.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Αυτός δεν είναι ένας ρόλος που μπορεί να γίνει εν μέρει αποδεκτός.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

5Και πρέπει σίγουρα ν’ αρχίσεις να βλέπεις ότι η αποδοχή του είναι σωτηρία.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.3. Μπορεί, όμως, να μην σου είναι ξεκάθαρο γιατί η αναγνώριση ότι η ενοχή είναι μέσα στον ίδιο το νου σου εμπεριέχει την συνειδητοποίηση ότι η σωτηρία είναι επίσης εκεί.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

 2Ο Θεός δεν θα έβαζε το φάρμακο για την αρρώστια εκεί όπου δεν μπορεί να βοηθήσει.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

 3Αυτός είναι ο τρόπος που ο δικός σου νους δουλεύει, αλλά δεν είναι ο δικός Του.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Αυτός θέλει να είσαι θεραπευμένος, και γι’ αυτό έχει κρατήσει την Πηγή της θεραπείας εκεί όπου η ανάγκη για θεραπεία βρίσκεται.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.4. Εσύ έχεις προσπαθήσει να κάνεις ακριβώς το αντίθετο, κάνοντας κάθε προσπάθεια, όσο στρεβλωμένη και φανταστική μπορεί να ήταν, για να διαχωρίσεις την θεραπεία από την αρρώστια για την οποία προοριζόταν, για να κρατήσεις έτσι την αρρώστια.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Ο σκοπός σου ήταν να διασφαλίσεις ότι η θεραπεία δεν θα συνέβαινε. 3Ο σκοπός του Θεού ήταν να διασφαλίσει ότι θα συνέβαινε.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.5. Σήμερα εξασκούμαστε για να συνειδητοποιήσουμε ότι η Βούληση του Θεού και η δική μας είναι πραγματικά η ίδια ως προς αυτό το θέμα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Ο Θεός θέλει να θεραπευτούμε, και εμείς δεν θέλουμε πραγματικά να είμαστε άρρωστοι, επειδή αυτό μας κάνει δυστυχισμένους.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Επομένως, αποδεχόμενοι την σημερινή ιδέα, είμαστε πράγματι σύμφωνοι με τον Θεό.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Αυτός δεν θέλει να είμαστε άρρωστοι.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

5Ούτε κι εμείς.
 (Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

6Αυτός θέλει να θεραπευτούμε.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

7Το ίδιο κι εμείς.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.6. Είμαστε έτοιμοι για δύο μεγάλες περιόδους πρακτικής σήμερα, καθεμία εκ των οποίων πρέπει να έχει διάρκεια δέκα με δεκαπέντε λεπτά.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Όμως θ’ αφήσουμε εσύ ν’ αποφασίσεις πότε θα τις κάνεις.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Θ’ ακολουθήσουμε αυτή την πρακτική για μερικά μαθήματα, και θα ήταν και πάλι καλό εάν αποφάσιζες εκ των προτέρων πότε είναι μια καλή ώρα για να την διαθέσεις σε καθεμία απ’ αυτές, και μετά να τηρήσεις τις αποφάσεις σου όσο πιο πιστά μπορείς.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.7. Ξεκίνησε αυτές τις περιόδους πρακτικής επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα, προσθέτοντας μια δήλωση που σηματοδοτεί την αναγνώρισή σου ότι η σωτηρία δεν έρχεται από τίποτα έξω από σένα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Θα μπορούσες να το εκφράσεις μ’ αυτόν τον τρόπο:
 (Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Η σωτηρία μου έρχεται από μένα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Δεν μπορεί να έρθει από πουθενά αλλού.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

5Στην συνέχεια αφιέρωσε λίγα λεπτά με τα μάτια κλειστά, επανεξετάζοντας κάποια από τα εξωτερικά μέρη όπου αναζήτησες την σωτηρία στο παρελθόν. —σε άλλους ανθρώπους, σε αποκτήματα, σε διάφορες καταστάσεις και γεγονότα, και σε ιδέες για τον εαυτό σου που επεδίωξες να καταστήσεις πραγματικές.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

6Αναγνώρισε ότι δεν είναι εκεί, και πες στον εαυτό σου:
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

7Η σωτηρία μου δεν μπορεί να έρθει από κανένα απ’ αυτά τα πράγματα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

8 Η σωτηρία μου έρχεται από μένα και μόνο από μένα
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.8. Τώρα θα προσπαθήσουμε και πάλι να φτάσουμε στο φως μέσα σου, το οποίο είναι εκεί όπου βρίσκεται η σωτηρία σου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Δεν μπορείς να το βρεις στα σύννεφα που περιβάλλουν το φως, και εσύ μέσα σ’ αυτά το έψαχνες.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Δεν είναι εκεί.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Είναι πέρα απ’ τα σύννεφα και μέσα στο φως πέρα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

5Θυμήσου ότι θα πρέπει να διαπεράσεις τα σύννεφα προτού μπορέσεις να φτάσεις στο φως.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

6Αλλά θυμήσου επίσης ότι ποτέ δεν έχεις βρει τίποτα στα μοτίβα των σύννεφων που φαντάστηκες, το οποίο να είχε διάρκεια ή να το ήθελες.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.9. Αφού όλες οι ψευδαισθήσεις της σωτηρίας σε έχουν απογοητεύσει, σίγουρα δεν θέλεις να μείνεις στα σύννεφα, ψάχνοντας μάταια για είδωλα εκεί, όταν θα μπορούσες τόσο εύκολα να προχωρήσεις μέσα στο φως της πραγματικής σωτηρίας.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Προσπάθησε να περάσεις τα σύννεφα με οποιοδήποτε τρόπο σου φαίνεται καλύτερος.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Εάν σε βοηθά, σκέψου εμένα να κρατώ το χέρι σου και να σε οδηγώ.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Και σε διαβεβαιώνω ότι αυτό δεν θα είναι καθόλου μια άσχετη φαντασίωση.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.10. Για τις σύντομες και συχνές περιόδους πρακτικής σήμερα, υπενθύμισε στον εαυτό σου ότι η σωτηρία σου έρχεται από σένα, και τίποτα άλλο δεν μπορεί να εμποδίσει την εξέλιξή σου παρά οι δικές σου σκέψεις.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Είσαι ελεύθερος από κάθε εξωτερική παρεμβολή. 3Είσαι επικεφαλής της σωτηρίας σου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Είσαι επικεφαλής της σωτηρίας του κόσμου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

5Πες λοιπόν:
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

6Η σωτηρία μου έρχεται από μένα.
 (Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

7Τίποτα έξω από εμένα δεν μπορεί να με σταματήσει.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

8Μέσα μου είναι η σωτηρία του κόσμου και η δική μου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται στη δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)


Στο σημερινό μάθημα, γνωρίζουμε ότι μόνο ο Θεός είναι πραγματικός, και μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ΄ αποδώσει. Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ΄ αποδώσει επειδή δεν θα αναζητώ έξω από τον «εαυτό μου. Το να λες όχι σημαίνει ότι λες ναι. Όταν λες «όχι» στην αναζήτηση με το εγώ, λες «ναι» στον Θεό.

ΜΑΘΗΜΑ 71
Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.

(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί, μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ΄ αποδώσει;
        Η Απάντηση είναι: Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ΄ αποδώσει επειδή Μόνο       
                  Θεός είναι πραγματικός. Δεν θα αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.1.  Μπορεί να μην συνειδητοποιείς ότι το εγώ έχει φτιάξει ένα σχέδιο σωτηρίας ενάντια στου Θεού.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Αυτό είναι το σχέδιο στο οποίο πιστεύεις.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Αφού είναι το αντίθετο του σχεδίου του Θεού, εσύ επίσης πιστεύεις ότι το να δεχθείς το σχέδιο του Θεού στη θέση του σχεδίου του εγώ σημαίνει την καταδίκη σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Αυτό ακούγεται εξωφρενικό, φυσικά.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Όμως, αφού εξετάσουμε ακριβώς ποιό είναι το σχέδιο του εγώ, ίσως συνειδητοποιήσεις πως, όσο εξωφρενικό κι αν είναι, εσύ πράγματι πιστεύεις σ’ αυτό.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.2. Το σχέδιο του εγώ για σωτηρία επικεντρώνεται γύρω από την ύπαρξη παραπόνων.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Υποστηρίζει πως, εάν κάποιος άλλος μιλούσε ή φερόταν διαφορετικά, εάν κάποια εξωτερική κατάσταση ή γεγονός άλλαζε, τότε εσύ θα σωνόσουν.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Έτσι, η πηγή της σωτηρίας θεωρείται πάντα ότι βρίσκεται έξω από σένα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Κάθε παράπονο που έχεις είναι μια δήλωση, και μια επιβεβαίωση στην οποία πιστεύεις, η οποία λέει «Εάν αυτό ήταν διαφορετικό, θα σωνόμουν.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Έτσι, η αλλαγή του νου που είναι απαραίτητη για τη σωτηρία απαιτείται από τους πάντες και τα πάντα, εκτός από τον εαυτό σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.3. Ο ρόλος που έχει ανατεθεί λοιπόν στο νου σου σύμφωνα μ’ αυτό το σχέδιο είναι απλά να καθορίζει τι άλλο, εκτός από τον ίδιο, πρέπει ν’ αλλάξει εάν είναι να σωθείς.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Σύμφωνα μ’ αυτό το παρανοϊκό σχέδιο, οιαδήποτε πηγή σωτηρίας αντιλαμβάνεσαι γίνεται δεκτή εφόσον δεν θα πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Έτσι διασφαλίζεται η συνέχιση της άκαρπης αναζήτησης, γιατί η ψευδαίσθηση επιμένει πως, παρότι αυτή η ελπίδα πάντα οδηγούσε σε αποτυχία, υπάρχει ακόμα χώρος για ελπίδα σε άλλα μέρη και σε άλλα πράγματα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Κάποιος άλλος άνθρωπος θα χρησιμεύσει καλύτερα. μία άλλη κατάσταση θα προσφέρει την επιτυχία.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.4. Αυτό είναι το σχέδιο του εγώ για τη σωτηρία σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Σίγουρα μπορείς ν’ αντιληφθείς ότι είναι σε πλήρη συμφωνία με το βασικό δόγμα του εγώ «Ψάξε αλλά μην βρεις».
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Γιατί τι άλλο θα μπορούσε με μεγαλύτερη βεβαιότητα να εγγυηθεί ότι δεν θα βρεις σωτηρία, από το να επικεντρώνεις όλες τις προσπάθειές σου για την αναζήτηση εκεί όπου αυτή δεν υπάρχει;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.5. Το σχέδιο του Θεού για σωτηρία είναι αποτελεσματικό απλά γιατί, ακολουθώντας τις οδηγίες Του, ψάχνεις την σωτηρία εκεί όπου αυτή βρίσκεται.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Όμως, εάν είναι να επιτύχεις, όπως ο Θεός υπόσχεται ότι θα συμβεί, πρέπει να είσαι πρόθυμος να ψάξεις μόνο εκεί.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Αλλιώς, ο σκοπός σου διχάζεται και θα προσπαθήσεις ν’ ακολουθήσεις δύο σχέδια σωτηρίας που είναι διαμετρικά αντίθετα στα πάντα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Το αποτέλεσμα μπορεί να φέρει μόνο σύγχυση, δυστυχία και μια βαθιά αίσθηση αποτυχίας και απελπισίας.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.6. Πώς μπορείς να ξεφύγεις απ’ όλα αυτά;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Πολύ απλά.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Η σημερινή ιδέα είναι η απάντηση.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Δεν μπορεί να υπάρχει καμιά πραγματική σύγκρουση ως προς αυτό, επειδή δεν υπάρχει καμιά πιθανή εναλλακτική στο σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Δικό Του είναι το μόνο σχέδιο που έχει βέβαιη έκβαση.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

7Δικό του είναι το μόνο σχέδιο που δεν γίνεται να μην πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.7. Ας εξασκηθούμε στο ν’ αναγνωρίσουμε αυτή την βεβαιότητα σήμερα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 2Και ας χαρούμε που υπάρχει μια απάντηση σ’ αυτό που φαίνεται σαν σύγκρουση χωρίς δυνατότητα επίλυσης.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)


3Όλα τα πράγματα είναι δυνατά για τον Θεό.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 4Η σωτηρία πρέπει να είναι δική σου λόγω του σχεδίου Του, το οποίο δεν μπορεί ν’ αποτύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.8. Ξεκίνησε τις δύο μεγάλες περιόδους πρακτικής για σήμερα σκεπτόμενος την σημερινή ιδέα, συνειδητοποιώντας ότι περιέχει δύο μέρη, καθένα εκ των οποίων συνεισφέρει εξίσου στο σύνολο.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία σου θ’ αποδώσει, και τα άλλα σχέδια θ’ αποτύχουν.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Μην αφήσεις τον εαυτό σου να νιώσει στενοχωρημένος ή θυμωμένος με το δεύτερο μέρος. αυτό βρίσκεται εγγενώς μέσα στο πρώτο.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Και στο πρώτο βρίσκεται η πλήρης αποδέσμευσή σου απ’ όλες τις παράλογες προσπάθειές σου και τις τρελές προτάσεις σου για την απελευθέρωση του εαυτού σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Αυτές οδήγησαν στην κατάθλιψη και στον θυμό. όμως το σχέδιο του Θεού θα επιτύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Θα οδηγήσει σε αποδέσμευση και σε χαρά.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.9. Ενθυμούμενος αυτό, ας αφιερώσουμε το υπόλοιπο της μεγάλης περιόδου πρακτικής στο να ζητήσουμε από τον Θεό ν’ αποκαλύψει το σχέδιό Του σε μας.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Ζήτησέ Του πολύ συγκεκριμένα:
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Τι θα ήθελες Εσύ να κάνω;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Πού θα ήθελες Εσύ να πάω;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Τι θα ήθελες Εσύ να πω και σε ποιον;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Παρέδωσε σ’ Αυτόν πλήρως το υπόλοιπο της περιόδου πρακτικής, και άφησέ Τον να σου πει τι χρειάζεται να κάνεις εσύ σύμφωνα με το σχέδιό Του για τη σωτηρία σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

7Θ’ απαντήσει ανάλογα με τη προθυμία σου ν’ ακούσεις την Φωνή Του.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

8Μην αρνηθείς ν’ ακούσεις.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

9Το ίδιο το γεγονός ότι κάνεις τις ασκήσεις αποδεικνύει ότι έχεις κάποια προθυμία ν’ ακούσεις.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 10Αυτό είναι αρκετό για να εδραιώσει την αξίωσή σου για την απάντηση του Θεού.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.10. Στις πιο σύντομες περιόδους πρακτικής, πες στον εαυτό σου συχνά ότι το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία και μόνο το δικό Του, θα πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Να επαγρυπνείς για όλους τους πειρασμούς να έχεις παράπονα σήμερα και απάντησε σ’ αυτούς με την σημερινή ιδέα σ’ αυτή την μορφή:
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Το να έχω παράπονα είναι αντίθετο με το σχέδιο του Θεούγια σωτηρία.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 4Και μόνο το δικό Του σχέδιο θα πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Προσπάθησε να θυμηθείς την σημερινή ιδέα έξι ή επτά φορές ανά ώρα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Δεν θα μπορούσε να υπάρχει κανένας καλύτερος τρόπος να διαθέσεις μισό λεπτό ή λιγότερο για να θυμηθείς την Πηγή της σωτηρίας σου, και να Την δεις εκεί όπου πραγματικά βρίσκεται.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)






 Στο σημερινό μάθημα μαθαίνουμε ότι το να έχεις παράπονα είναι μια επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για σωτηρία. Το να έχεις παράπονα είναι αποτέλεσμα του να αναζητάς έξω από το εαυτό σου. Το να αναζητάς έξω από τον εαυτό σου σημαίνει ότι ζητάς από το εγώ βοήθεια και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την επίθεση κατά του εαυτού σου. Μην αναζητάς έξω από τον εαυτό σου, αυτό είναι η άρνηση όλων όσων είσαι. Αποδέξου αυτό που σου έχει δοθεί και αναζήτησε μόνο εντός.


ΜΑΘΗΜΑ 72
Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για σωτηρία.

(Το Ερώτημα είναι: Γιατί το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία;
Η Απάντηση είναι: Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.1. Ενώ έχουμε αναγνωρίσει ότι το σχέδιο του εγώ για σωτηρία είναι αντίθετο από το σχέδιο του Θεού, δεν έχουμε ακόμα τονίσει ότι αυτό είναι μια ενεργή επίθεση κατά του σχεδίου Του και μια σκόπιμη προσπάθεια καταστροφής του.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Σ’ αυτή την επίθεση, αποδίδονται στον Θεό οι ιδιότητες οι οποίες στην πραγματικότητα αφορούν στο εγώ, ενώ το εγώ φαίνεται να παίρνει τις ιδιότητες του Θεού.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.2. Η θεμελιώδης επιθυμία του εγώ είναι ν’ αντικαταστήσει τον Θεό.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Για την ακρίβεια, το εγώ είναι η υλική ενσωμάτωση αυτής της επιθυμίας.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Γιατί αυτή είναι η επιθυμία που φαίνεται να περιβάλλει το νου μ’ ένα σώμα, κρατώντας τον διαχωρισμένο και μόνο, και ανίκανο να έρθει σ’ επαφή με άλλους νόες παρά μόνο μέσω του σώματος που φτιάχτηκε για να τον φυλακίσει.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 4Ο περιορισμός της επικοινωνίας δεν μπορεί να είναι το καλύτερο μέσο για την διεύρυνση της επικοινωνίας.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

5Εντούτοις, το εγώ θα ήθελε να πιστεύεις ότι είναι.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.3. Παρόλο που είναι προφανής η προσπάθεια να διατηρηθούν οι περιορισμοί που ένα σώμα επιβάλλει, ίσως να μην είναι τόσο προφανές το γιατί το να έχεις παράπονα συνιστά μια επίθεση στο σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Όμως, ας εξετάσουμε το είδος των πραγμάτων με τα οποία είσαι επιρρεπής να έχεις παράπονα.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Δεν σχετίζονται αυτά πάντα με κάτι που το σώμα κάνει;
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 4Ένα άτομο λέει κάτι σε σένα που δεν σου αρέσει.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

5Κάνει κάτι που σε δυσαρεστεί. 6«Προδίδει» τις εχθρικές του σκέψεις με την συμπεριφορά του.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.4. Εδώ δεν ασχολείσαι με το θέμα του τι είναι το άλλο άτομο.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Αντίθετα, ασχολείσαι αποκλειστικά με το τι κάνει το άλλο άτομο μέσα στο σώμα.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Κάνεις περισσότερα πέρα από το ότι αποτυγχάνεις να τον βοηθήσεις ν’ απελευθερωθεί από τους περιορισμούς του σώματος.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

4Προσπαθείς ενεργά να τον κρατήσεις σ αυτό συγχέοντας το σώμα με τον ίδιο, κρίνοντας τους ως ένα.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

5Εδώ είναι που ο Θεός δέχεται την επίθεση γιατί, εάν ο Υιός του είναι μόνο ένα σώμα, το ίδιο θα πρέπει να είναι κι Αυτός.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Ένας δημιουργός ολικά ανόμοιος με την δημιουργία του είναι αδιανόητος
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.5. Εάν ο Θεός είναι ένα σώμα, ποιό πρέπει να είναι το σχέδιο Του για σωτηρία;
 (Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Τι άλλο θα μπορούσε να είναι εκτός από τον θάνατο;
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Προσπαθώντας να εμφανίσει τον Εαυτό Του ως Συγγραφέα της ζωής και όχι του θανάτου, γίνεται ψεύτης και εξαπατά, είναι γεμάτος ψευδείς υποσχέσεις και προσφέρει ψευδαισθήσεις στην θέση της αλήθειας.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 4Το γεγονός ότι το σώμα φαίνεται τόσο πραγματικό κάνει αυτή την οπτική του Θεού να είναι αρκετά πειστική.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 5Για την ακρίβεια, εάν το σώμα ήταν πραγματικό, θα ήταν πράγματι δύσκολο ν’ αποφύγει κάποιος (να βγάλει) αυτό το συμπέρασμα.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Και κάθε παράπονο που έχεις, επιμένει ότι το σώμα είναι πραγματικό.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

7Παραβλέπει εντελώς το τι είναι ο αδελφός σου.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

8Ενδυναμώνει την πεποίθησή σου ότι Αυτός είναι ένα σώμα και τον καταδικάζει γι’ αυτό.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

9Και βεβαιώνει ότι η σωτηρία του πρέπει να είναι ο θάνατος, προβάλλοντας αυτή την επίθεση στον Θεό, θεωρώντας Αυτόν υπεύθυνο γι’ αυτό.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.6. Σ’ αυτή την προσεκτικά ετοιμασμένη αρένα, όπου θυμωμένα ζώα ψάχνουν για θύματα και το έλεος δεν μπορεί να εισέλθει, το εγώ έρχεται να σε σώσει.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Ο Θεός σού έφτιαξε ένα σώμα.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)


3Πολύ ωραία.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

4Ας το δεχτούμε αυτό και ας είμαστε χαρούμενοι.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 5Ως σώμα, μην αποστερήσεις από τον εαυτό σου αυτά που προσφέρει το σώμα.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Πάρε αυτό το λίγο που μπορείς.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 7Ο Θεός δεν σου έδωσε τίποτα.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

8Το σώμα είναι ο μόνος σωτήρας σου.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

9Είναι ο θάνατος του Θεού και η δική σου σωτηρία.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.7. Αυτό είναι το συμπαντικό πιστεύω του κόσμου που βλέπεις.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Κάποιοι μισούν το σώμα, και προσπαθούν να το πληγώσουν και να το ταπεινώσουν.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Άλλοι αγαπούν το σώμα και προσπαθούν να το δοξάσουν και να το ανυψώσουν.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 4Αλλά όσο το σώμα βρίσκεται στο επίκεντρο της ιδέας για τον εαυτό σου, εσύ επιτίθεσαι στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία και έχεις παράπονα εναντίον Του και εναντίον της δημιουργίας Του, ώστε να μην ακούσεις την Φωνή της αλήθειας και Την καλωσορίσεις ως Φίλο.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

5Ο σωτήρας τον οποίο επέλεξες παίρνει την θέση Του.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Αυτό είναι ο φίλος σου. Αυτός είναι ο εχθρός σου.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.8. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να σταματήσουμε αυτές τις ανόητες επιθέσεις κατά της σωτηρίας.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Θα προσπαθήσουμε να την καλωσορίσουμε.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Η αντεστραμμένη αντίληψή σου είναι καταστροφική για την ειρήνη του νου σου.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

4Έχεις δει τον εαυτό σου μέσα σ’ ένα σώμα και την αλήθεια έξω από σένα, κλειδωμένη έξω από την επίγνωσή σου λόγω των περιορισμών του σώματος.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 5Τώρα θα προσπαθήσουμε να το δούμε αυτό διαφορετικά.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.9. Το φως της αλήθειας βρίσκεται μέσα μας, εκεί όπου τοποθετήθηκε από τον Θεό.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Είναι το σώμα που είναι έξω από μας και δεν μας αφορά.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Το να είμαστε χωρίς σώμα σημαίνει ότι είμαστε στη φυσική μας κατάσταση.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

4Το ν’ αναγνωρίσουμε το φως της αλήθειας μέσα μας σημαίνει ν’ αναγνωρίσουμε τους εαυτούς μας όπως είμαστε.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

5Το να δούμε τον Εαυτό μας ως διαχωρισμένο από το σώμα σημαίνει ότι λήγουμε την επίθεση στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία και το αποδεχόμαστε.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Και όπου γίνεται το σχέδιό Του αποδεκτό, αυτό έχει ήδη εκπληρωθεί.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)
Παρ.10. Ο στόχος μας στις μεγαλύτερες περιόδους πρακτικής σήμερα είναι ν’ αποκτήσουμε επίγνωση ότι το σχέδιο του Θεού για σωτηρία έχει ήδη εκπληρωθεί μέσα μας.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Για να επιτύχουμε αυτό τον στόχο, πρέπει ν’ αντικαταστήσουμε την επίθεση με αποδοχή.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Όσο επιτιθέμεθα σ’ αυτό, δεν μπορούμε να καταλάβουμε ποιο είναι το σχέδιο του Θεού για μας.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

4Επιτιθέμεθα λοιπόν σ’ αυτό που δεν αναγνωρίζουμε.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

5Τώρα προσπαθούμε να βάλουμε στην άκρη τις κρίσεις, και να ρωτήσουμε τον Θεό ποιό είναι το σχέδιό Του για μας:
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Τι είναι σωτηρία, Πατέρα;
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 7Εγώ δεν γνωρίζω.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 8Πες μου, ώστε να μπορέσω να κατανοήσω.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

9Μετά θα περιμένουμε σιωπηλά την απάντησή Του.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 10Έχουμε επιτεθεί στο σχέδιο σωτηρίας του Θεού χωρίς να περιμένουμε ν’ ακούσουμε ποιό είναι αυτό.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

11Έχουμε φωνάξει τόσο δυνατά τα παράπονά μας που δεν έχουμε ακούσει την Φωνή Του.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

12Χρησιμοποιήσαμε τα παράπονά μας για να κλείσουμε τα μάτια μας και να βουλώσουμε τ’ αυτιά μας.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)
Παρ.11. Τώρα θα δούμε και θ’ ακούσουμε και θα μάθουμε.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 2«Τι είναι η σωτηρία, Πατέρα;»
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Ρώτησε και θα πάρεις απάντηση.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 4Ερεύνησε και θα βρεις.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 5Δεν ρωτάμε πλέον το εγώ ποιά είναι η σωτηρία και πού θα την βρούμε.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Ρωτάμε την αλήθεια.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

7Να είσαι βέβαιος λοιπόν ότι η απάντηση θα είναι αληθινή λόγω Αυτού προς τον οποίον την απευθύνεις
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.12. Όποτε νιώθεις την εμπιστοσύνη σου να μειώνεται και την ελπίδα της επιτυχίας να τρεμοπαίζει και να σβήνει, επανέλαβε την ερώτησή σου και το αίτημά σου, ενθυμούμενος ότι ρωτάς τον άπειρο Δημιουργό της απειρότητας, ο Οποίος σε δημιούργησε καθ’ ομοίωσή Του:
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Τί είναι η σωτηρία, Πατέρα;
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 3Εγώ δεν γνωρίζω.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 4Πες μου, ώστε να μπορέσω να κατανοήσω.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

5Αυτός θα απαντήσει.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 6Να είσαι αποφασισμένος ν’ ακούσεις.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

Παρ.13. Μία ή ίσως δύο μικρότερες περίοδοι πρακτικής ανά ώρα θα είναι αρκετές για σήμερα, αφού θα είναι λίγο μεγαλύτερες από το σύνηθες.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

2Αυτές οι ασκήσεις πρέπει να ξεκινήσουν μ’ αυτό:
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

3Το να έχω παράπονα είναι μια επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για σωτηρία.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

4Καλύτερα, ας αποδεχτώ αυτό το σχέδιο.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

 5Τί είναι η σωτηρία, Πατέρα;
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)

6Μετά περίμενε ένα λεπτό στη σιωπή, κατά προτίμηση με τα μάτια κλειστά, και άκου προσεκτικά για την απάντησή Του.
(Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για  σωτηρία επειδή το να αναζητώ έξω από τον εαυτό μου είναι μια επίθεση κατά του εαυτού μου.)






Δεν υπάρχουν σχόλια: