Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 68


Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 68
Στο σημερινό μάθημα, κάνεις μια πολύ ξεκάθαρη και συγκεκριμένη δήλωση, Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, ούτε κι εγώ θα έχω. Αυτή η δήλωση είναι η αφοσίωση σου στο να αποστασιοποιηθείς ολοκληρωτικά από το Επίπεδο-1. Αυτή η δήλωση είναι η αφοσίωση σου στο να αποδεχτείς την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 γιατί, στην Ενιαιότητα, δεν υπάρχουν παράπονα. Αυτή είναι η αφοσίωση σου στον Χριστό γιατί, στον Χριστό, υπάρχει μόνο Αγάπη. Και τελικά, αυτή είναι η αφοσίωση σου στον Θεό, γιατί η Αγάπη σε δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.
ΜΑΘΗΜΑ 68
Η αγάπη δεν έχει παράπονα.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί;
Η Απάντηση είναι: Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
Παρ.1. Εσύ, που δημιουργήθηκες από την αγάπη καθ’ ομοίωσή της, δεν μπορείς να έχεις παράπονα και να γνωρίζεις τον Εαυτό σου.
 (Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
2Το να έχεις παράπονα σημαίνει ότι ξεχνάς ποιος είσαι.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
3Το να έχεις παράπονα σημαίνει ότι βλέπεις τον εαυτό σου ως ένα σώμα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
4Το να έχεις παράπονα σημαίνει ότι αφήνεις το εγώ να κυβερνά το νου σου και να καταδικάζει το σώμα σε θάνατο.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
5Ίσως δεν συνειδητοποιείς πλήρως ακόμα το τι ακριβώς κάνει στο νου σου η διατήρηση του παράπονου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
6Φαίνεται να σε αποκόπτει από την Πηγή σου και να σε κάνει ανόμοιο Του.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
7Σε κάνει να πιστεύεις ότι Αυτός είναι σαν αυτό που εσύ έχεις γίνει, γιατί κανείς δεν μπορεί ν’ αντιληφθεί τον Δημιουργό του ως ανόμοιο του εαυτού του.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
Παρ.2. Αποκομμένος από τον Εαυτό σου, ο οποίος συνεχίζει να έχει επίγνωση της ομοιότητάς Του με τον Δημιουργό Του, ο Εαυτός σου φαίνεται να κοιμάται, ενώ το μέρος του νου σου που εξυφαίνει ψευδαισθήσεις στον ύπνο του φαίνεται να είναι ξύπνιο.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
2Μπορούν να προκύψουν όλα αυτά από την ύπαρξη παραπόνων;
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
3Μα, βέβαια!
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
4Γιατί αυτός που έχει παράπονα αρνείται ότι δημιουργήθηκε από αγάπη, και ο Δημιουργός του έχει γίνει εκφοβιστικός γι’ αυτόν μέσα στο όνειρο του μίσους του.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
5Ποιος μπορεί να ονειρεύεται το μίσος και να μη φοβάται το Θεό;
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
Παρ.3. Είναι βέβαιο ότι εκείνοι που έχουν παράπονα θα επαναπροσδιορίσουν τον Θεό κατ’ εικόνα τους, όπως είναι βέβαιο ότι ο Θεός τους δημιούργησε καθ’ ομοίωση Του, και τους όρισε ως μέρος Του.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
2Είναι εξίσου βέβαιο ότι εκείνοι που έχουν παράπονα θα υποφέρουν από ενοχές, όπως είναι βέβαιο ότι εκείνοι που συγχωρούν θα βρουν ειρήνη.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
3Είναι εξίσου βέβαιο ότι εκείνοι που έχουν παράπονα θα ξεχάσουν ποιοι είναι, όπως είναι βέβαιο ότι εκείνοι που συγχωρούν θα θυμηθούν.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
Παρ. 4. Δεν θα ήσουν πρόθυμος να εγκαταλείψεις τα παράπονά σου, εάν πίστευες ότι όλα αυτά ισχύουν;
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
2Ίσως δεν πιστεύεις ότι μπορείς ν’ αφήσεις τα παράπονά σου να φύγουν.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
3Αυτό όμως είναι απλώς ζήτημα κινήτρων.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
4Σήμερα θα προσπαθήσουμε ν’ ανακαλύψουμε πώς θα ένιωθες χωρίς αυτά.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
5Εάν επιτύχεις έστω και κατ’ ελάχιστο, δεν θα ξαναυπάρξει ποτέ ξανά πρόβλημα κινήτρων.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
Παρ.5 . Ξεκίνησε την σημερινή μεγάλη περίοδο πρακτικής ερευνώντας το νου σου για εκείνους εναντίον των οποίων νιώθεις αυτό που θεωρείς ως μεγάλα παράπονα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
2Κάποιους θα τους βρεις εύκολα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
3Μετά σκέψου τα φαινομενικά μικρά παράπονα που έχεις ενάντια σ’ όσους συμπαθείς και σ’ όσους πιστεύεις ότι αγαπάς.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
4Γρήγορα θα γίνει προφανές ότι δεν υπάρχει ούτε ένας εναντίον του οποίου να μην έχεις κάποιο είδος παράπονου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
5Έτσι απέμεινες μόνος σου μέσα σ’ όλο το σύμπαν μέσα στην αντίληψη του εαυτού σου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
Παρ.6. Αποφάσισε τώρα να δεις όλους αυτούς τους ανθρώπους ως φίλους.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
2Πες σ’ όλους αυτούς, σκεπτόμενος καθέναν ξεχωριστά:
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
3Θα σε δω ως φίλο μου, ώστε να μπορέσω να θυμηθώ ότι
είσαι μέρος μου και να φτάσω να γνωρίσω τον εαυτό μου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
4Διέθεσε το υπόλοιπο της περιόδου πρακτικής προσπαθώντας να σκεφτείς τον εαυτό σου ως τελείως εν ειρήνη με κάθε έναν και κάθε τι, ασφαλή μέσα σ’ ένα κόσμο που σε προστατεύει και σε αγαπά, και τον οποίο κι εσύ αγαπάς σε ανταπόδοση.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
5Προσπάθησε να αισθανθείς ότι η ασφάλεια σε περιβάλλει, αιωρούμενη πάνω σένα, κρατώντας σε αβλαβή.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
6Προσπάθησε να πιστέψεις, έστω και για λίγο, ότι τίποτα δεν μπορεί να σε βλάψει με κανένα τρόπο.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
7Στο τέλος της περιόδου πρακτικής πες στον εαυτό σου:
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
8Η αγάπη δεν έχει παράπονα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
9Όταν αφήσω όλα τα παράπονά
να φύγουν, θα γνωρίζω ότι είμαι τέλεια ασφαλής.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
Παρ.7. Οι σύντομες περίοδοι πρακτικής θα πρέπει να περιλαμβάνουν μια γρήγορη εφαρμογή της σημερινής ιδέας με τον ακόλουθο τρόπο, όποτε κάποια σκέψη παράπονου εμφανίζεται ενάντια σε κάποιον, παρόντα ή όχι:
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
2Η αγάπη δεν έχει παράπονα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
3Ας μην προδώσω τον Εαυτό μου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
4Επιπροσθέτως, επανέλαβε την ιδέα αρκετές φορές κάθε ώρα με την ακόλουθη μορφή:
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
5Η αγάπη δεν έχει παράπονα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)
6Θέλω να ξυπνήσω στον Εαυτό μου αφήνοντας στην άκρη όλα τα παράπονα, ξυπνώντας μέσα σ’ Αυτόν.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: