Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

H ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 58






                                                                                                              MICHAEL MURRAY
H ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 58
Θα παρατηρήσεις ότι, για τον σκοπό της επανάληψης, κάποιες από τις ιδέες δεν δίνονται ακριβώς στην αρχική τους μορφή. Χρησιμοποίησε τες όπως δίνονται εδώ. Δεν είναι απαραίτητο να επιστρέψεις στις αρχικές δηλώσεις, ούτε να εφαρμόσεις τις ιδέες όπως προτεινόταν τότε.
Τώρα δίνουμε έμφαση στις σχέσεις ανάμεσα στις πρώτες πενήντα ιδέες που έχουμε καλύψει, και στην συνεκτικότητα του συστήματος σκέψης προς το οποίο σε οδηγούν.
ΜΑΘΗΜΑ 58
Αυτές οι ιδέες είναι προς ανακεφαλαίωση σήμερα:
1 (36) Η ιερότητά μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω.
(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί η ιερότητά μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω;
Η Απάντηση είναι: «Η ιερότητά μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω» επειδή ο νους μου είναι Ένα με τον Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
2Από την ιερότητά μου πηγάζει η αντίληψη του πραγματικού κόσμου.
(«Η ιερότητά μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω» επειδή ο νους μου είναι Ένα με τον Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
3Έχοντας συγχωρέσει, δεν βλέπω πλέον τον εαυτό μου σαν ένοχο.
(«Η ιερότητά μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω» επειδή ο νους μου είναι Ένα με τον Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
4Μπορώ ν’ αποδεχτώ την αθωότητα που είναι η αλήθεια για μένα.
(«Η ιερότητά μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω» επειδή ο νους μου είναι Ένα με τον Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
5Βλέποντας με μάτια κατανόησης, η ιερότητα του κόσμου είναι το μόνο που βλέπω, γιατί μπορώ ν’ απεικονίσω μόνο τις σκέψεις που έχω για τον εαυτό μου.
(«Η ιερότητά μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω» επειδή ο νους μου είναι Ένα με τον Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
2 (37) Η ιερότητά μου ευλογεί τον κόσμο.
( Η Ερώτηση είναι: Πως; Πως Η ιερότητά μου ευλογεί τον κόσμο; Η Απάντηση είναι: «Η ιερότητά μου ευλογεί τον κόσμο» επειδή η αντίληψη μου για τον κόσμο είναι η Ενιαιότητα με τον Θεό στο Επίπεδο-2 αντί να αντιλαμβάνομαι τον διαχωρισμό με την ψευδή εικόνα στο Επίπεδο-1.)
2Η αντίληψη της ιερότητάς μου δεν ευλογεί μόνο εμένα.
(«Η ιερότητά μου ευλογεί τον κόσμο» επειδή η αντίληψη μου για τον κόσμο είναι η Ενιαιότητα με τον Θεό.)
3Κάθε ένας και κάθε τι που βλέπω μέσα στο φως της μοιράζονται την χαρά που φέρνει σε μένα.
(«Η ιερότητά μου ευλογεί τον κόσμο» επειδή η αντίληψη μου για τον κόσμο είναι η Ενιαιότητα με τον Θεό.)
4Δεν υπάρχει τίποτα ξέχωρο απ’ αυτή την χαρά, επειδή δεν υπάρχει τίποτα που δεν μοιράζεται την ιερότητά μου.
(«Η ιερότητά μου ευλογεί τον κόσμο» επειδή η αντίληψη μου για τον κόσμο είναι η Ενιαιότητα με τον Θεό.)
5Καθώς αναγνωρίζω την ιερότητά μου, έτσι και η ιερότητα του κόσμου ακτινοβολεί για να την δουν όλοι.
(«Η ιερότητά μου ευλογεί τον κόσμο» επειδή η αντίληψη μου για τον κόσμο είναι η Ενιαιότητα με τον Θεό.)
3 (38) Δεν υπάρχει τίποτα που η ιερότητά μου να μην μπορεί να κάνει.
( Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί δεν υπάρχει τίποτα που η ιερότητά μου να μην μπορεί να κάνει; Η Απάντηση είναι: Δεν υπάρχει τίποτα που η ιερότητά μου να μην μπορεί να κάνει επειδή η ιερότητα μου είναι η Ενιαιότητα μου και περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα ως Χριστό.)
2Η ιερότητά μου είναι απεριόριστη στη δύναμή της να θεραπεύει, γιατί είναι απεριόριστη στη δύναμή της να σώζει.
(Η Ενιαιότητα μου περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα ως Χριστό.)
3Από τι μπορεί να σωθεί κάποιος εάν όχι από τις ψευδαισθήσεις;
(Η Ενιαιότητα μου περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα ως Χριστό.)
4Και τι είναι όλες οι ψευδαισθήσεις εάν όχι οι ψευδείς ιδέες για τον εαυτό μου;
(Η Ενιαιότητα μου περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα ως Χριστό.)
5Η ιερότητά μου τις αναιρεί όλες γιατί βεβαιώνει την αλήθεια για μένα.
(Η Ενιαιότητα μου περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα ως Χριστό.)
6Στην παρουσία της ιερότητάς μου, στην οποία κοινωνώ μαζί με τον Ίδιο τον Θεό, όλα τα είδωλα εξαφανίζονται.
(Η Ενιαιότητα μου περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα ως Χριστό.)
4 (39) Η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου.
(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου; Η Απάντηση είναι: «Η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου» επειδή η ιερότητα μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Χριστό και επομένως η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Αφού η ιερότητά μου με σώζει απ’ όλη την ενοχή, η αναγνώριση της ιερότητάς μου είναι η αναγνώριση της σωτηρίας μου.
(«Η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου» επειδή η ιερότητα μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Χριστό και επομένως η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Είναι επίσης και η αναγνώριση της σωτηρίας του κόσμου.
(«Η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου» επειδή η ιερότητα μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Χριστό και επομένως η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Έχοντας αποδεχτεί την ιερότητά μου, τίποτα δεν μπορεί να με φοβίσει.
(«Η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου» επειδή η ιερότητα μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Χριστό και επομένως η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5Και επειδή είμαι άφοβος, όλοι πρέπει να μοιραστούν την κατανόησή μου, που είναι το δώρο του Θεού προς εμένα και τον κόσμο.
(«Η ιερότητά μου είναι η σωτηρία μου» επειδή η ιερότητα μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Χριστό και επομένως η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5 (40) Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.
(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού; Η Απάντηση είναι: Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Σ’ αυτό έγκειται η αξίωσή μου για όλα τα καλά και μόνο τα καλά.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Είμαι ευλογημένος ως ένας Υιός του Θεού.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Όλα τα καλά πράγματα είναι δικά μου, επειδή ο Θεός τα ήθελε για μένα.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5Δεν μπορώ να υποστώ καμιά απώλεια ή στέρηση ή πόνο λόγω του Ποιος είμαι.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
6Ο Πατέρας μου με στηρίζει, με προστατεύει, και με καθοδηγεί σε όλα τα πράγματα.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
7Η φροντίδα Του για εμένα είναι άπειρη και είναι μαζί μου παντοτινά.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
8Είμαι αιώνια ευλογημένος ως Υιός Του.

(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού επειδή Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου εν Χριστώ και επομένως την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: