Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 67



 MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ  ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 67

Στο σημερινό μάθημα, επιβεβαιώνεις την μεγάλη αλήθεια του Ποιος και του Τι είσαι. Είσαι ο Υιός του Θεού και η Αγάπη σε δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια από αυτήν για τον εαυτό σου. Υπενθύμισε στον εαυτό σου αυτή την αλήθεια καθ΄ όλη την διάρκεια της ημέρας και κάθε μέρα από τώρα και στο εξής. Απλά πες: Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.

ΜΑΘΗΜΑ 67
Η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.

(Το Ερώτημα είναι: Ποιος είμαι;
Η Απάντηση είναι:  Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

Παρ.1. Η σημερινή ιδέα είναι μία πλήρης και ακριβής δήλωση του τι είσαι.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

2Γι’ αυτό τον λόγο είσαι το φως του κόσμου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

3Γι’ αυτό ο Θεός σε όρισε ως τον σωτήρα του κόσμου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

 4Γι’ αυτό ο Υιός του Θεού προσβλέπει σε σένα για την σωτηρία του.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

5Σώζεται απ’ αυτό που εσύ είσαι.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

6Σήμερα θα κάνουμε κάθε προσπάθεια να φτάσουμε σ’ αυτή την αλήθεια σχετικά με εσένα και να συνειδητοποιήσουμε πλήρως, έστω και για ένα λεπτό, ότι αυτή είναι η αλήθεια.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

Παρ.2. Στις μεγαλύτερης διάρκειας περιόδους πρακτικής, θα σκεφτούμε την πραγματικότητά σου και την πλήρως αναλλοίωτη και αμετάβλητη φύση της.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

2Θα ξεκινήσουμε επαναλαμβάνοντας αυτή την αλήθεια σχετικά με εσένα και μετά θα διαθέσουμε λίγα λεπτά προσθέτοντας κάποιες σχετικές σκέψεις, όπως:
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

3Η ιερότητα με δημιούργησε ιερό.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

4Η καλοσύνη με δημιούργησε καλό.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

5Η υποστήριξη με δημιούργησε υποστηρικτικό.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

6Η τελειότητα με δημιούργησε τέλειο.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

7Όποιο γνώρισμα εναρμονίζεται με τον Θεό, όπως Αυτός ορίζει τον Εαυτό του, είναι κατάλληλο προς χρήση.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

8Σήμερα προσπαθούμε ν’ αναιρέσουμε τον δικό σου ορισμό του Θεού και να τον αντικαταστήσουμε με τον Δικό Του.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

9Επίσης προσπαθούμε να τονίσουμε ότι είσαι μέρος του ορισμού Του για τον Εαυτό Του.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

Παρ.3.  Αφού έχεις σκεφτεί αρκετές τέτοιες σχετικές σκέψεις, προσπάθησε να τις αφήσεις να φύγουν όλες ώστε να κάνεις ένα σύντομο διάλειμμα προετοιμασίας, και στη συνέχεια προσπάθησε να φτάσεις πέρα απ’ όλες τις εικόνες και προϊδεασμούς σου για τον εαυτό σου, στην αλήθεια μέσα σου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

 2Εάν η αγάπη σε δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της, αυτός ο Εαυτός πρέπει να είναι μέσα σου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

3Και κάπου μέσα στο νου σου Αυτός υπάρχει για να τον βρεις.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

Παρ.4. Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις την σημερινή ιδέα που και που για ν’ αντικαταστήσεις τις σκέψεις αντιπερισπασμού.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

2Μπορεί επίσης να διαπιστώσεις ότι αυτό δεν αρκεί, και ότι χρειάζεται να συνεχίσεις να προσθέτεις και άλλες σκέψεις σχετικές με την αλήθεια για τον εαυτό σου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

3Όμως, πιθανόν να επιτύχεις να πάς πέρα απ’ αυτό, και μέσω του διαστήματος όπου δεν υπάρχει καμία σκέψη να φτάσεις στην επίγνωση ενός ακτινοβόλου φωτός μέσα στο οποίο αναγνωρίζεις τον εαυτό σου όπως η αγάπη σε δημιούργησε.
 (Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

4Να είσαι βέβαιος ότι σήμερα θα κάνεις μεγάλα βήματα για να φέρεις αυτή την επίγνωση εγγύτερα σε σένα, είτε αισθανθείς πέτυχες είτε όχι.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

Παρ.5. Θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα σήμερα εάν εξασκηθείς στην ιδέα της ημέρας όσο πιο συχνά μπορείς.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)
                                   
2Χρειάζεσαι ν’ ακούς την αλήθεια σχετικά με τον εαυτό σου όσο πιο συχνά γίνεται, γιατί ο νους σου είναι πολύ εμποτισμένος από τις ψευδείς εικόνες του εαυτού σου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

 3Τέσσερις ή πέντε φορές ανά ώρα, και ίσως περισσότερο, θα είναι εξαιρετικά ευεργετικές για να θυμίσεις στον εαυτό σου ότι η αγάπη σε δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

4Άκου αυτήν την αλήθεια σχετικά με τον εαυτό σου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)        

Παρ.6. Προσπάθησε να συνειδητοποιήσεις στις συντομότερες περιόδους πρακτικής ότι αυτή δεν είναι η μικρή, μοναχική φωνή σου που στο λέει αυτό.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

2Αυτή είναι η Φωνή για το Θεό, που σου υπενθυμίζει τον Πατέρα σου και τον Εαυτό σου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

3Αυτή είναι η Φωνή της αλήθειας, που αντικαθιστά όλα όσα το εγώ σου λέει σχετικά με σένα, με την απλή αλήθεια για τον Υιό του Θεού.
(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)        

 4Δημιουργήθηκες από την Αγάπη καθ’ ομοίωσή της.

(Είμαι ο Υιός του Θεού επειδή η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: