Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 65 &66





ΜΑΘΗΜΑ 65
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι η συγχώρεση είναι η μόνη λειτουργία μου. Η μόνη  σου λειτουργία είναι η ολοκληρωτική αποστασιοποίηση από υο Επίπεδο-1. Και μόνο μέσω της συγχώρεσης θα αποστασιοποιηθείς ολοκληρωτικά από το Επίπεδο-1. Έτσι η μόνη σου λειτουργία τώρα είναι να χρησιμοποιήσεις την συγχώρεση για να αποστασιοποιηθείς από το Επίπεδο-1 μόνιμα.


ΜΑΘΗΜΑ 65

Η μόνη λειτουργία μου είναι αυτή που ο Θεός μου έδωσε.

(Η Ερώτηση είναι: Ποια; Ποια είναι αυτή η μόνη μου λειτουργία, που ο Θεός μου έδωσε;
Η Απάντηση είναι: Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

1. Η σημερινή ιδέα επαναβεβαιώνει την απόφασή σου για σωτηρία.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

2Σου υπενθυμίζει επίσης ότι δεν έχεις καμία άλλη λειτουργία πέρα απ’ αυτήν.
(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

3Και οι δύο αυτές σκέψεις είναι προφανώς απαραίτητες για μια ολική απόφαση.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

4Η σωτηρία δεν μπορεί να είναι ο μόνος σκοπός που έχεις ενόσω ακόμα ποθείς άλλους.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

5Η πλήρης αποδοχή της σωτηρίας ως τη μόνη σου λειτουργία αναγκαία εμπεριέχει δύο φάσεις. την αναγνώριση της σωτηρίας ως λειτουργίας σου και την απεμπόληση όλων των άλλων στόχων που έχεις επινοήσει για τον εαυτό σου.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

(παραγ)2. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορείς να πάρεις τη δικαιωματική σου θέση ανάμεσα στους σωτήρες του κόσμου.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

2Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορείς να πεις και να εννοείς, «Η μόνη μου λειτουργία είναι αυτή που ο Θεός μου έδωσε».

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

3Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να βρεις την ειρήνη του νου.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

(παραγ.)3. Σήμερα, και για μερικές μέρες ακόμα, διέθεσε δέκα με δεκαπέντε λεπτά για μια πιο ουσιώδη περίοδο πρακτικής, στην οποία προσπαθείς να καταλάβεις και να δεχθείς τι σημαίνει πραγματικά η σημερινή ιδέα.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

2Η σημερινή ιδέα σου προσφέρει απόδραση απ’ όλες τις δυσκολίες που αντιλαμβάνεσαι.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

3Βάζει το κλειδί στην πόρτα της ειρήνης, την οποία ο ίδιος έκλεισες, με τα ίδια σου τα χέρια.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

4Σου δίνει την απάντηση για όλη την έρευνα που έχεις κάνει από τότε που ο χρόνος ξεκίνησε.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

(παραγ)4. Προσπάθησε, εάν είναι δυνατόν, να κάνεις την καθημερινή μεγάλη περίοδο πρακτικής περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)



2Προσπάθησε επίσης να καθορίσεις αυτή την ώρα εκ των προτέρων, και μετά τήρησέ την όσο πιο πιστά μπορείς.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

3Ο σκοπός εδώ είναι να ρυθμίσεις την ημέρα σου έτσι ώστε να έχεις διαθέσει χρόνο για τον Θεό, καθώς και για όλους τους ασήμαντους σκοπούς και στόχους που θα επιδιώξεις.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

4Αυτό είναι μέρος της μακροπρόθεσμης εκπαίδευσης πειθαρχίας που χρειάζεται ο νους σου, ώστε το Άγιο Πνεύμα να μπορεί να τον χρησιμοποιήσει για τον σκοπό που μοιράζεται μαζί σου.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

(παραγ.)5. Για τις μεγαλύτερες περιόδους πρακτικής, ξεκίνησε επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

 2Μετά κλείσε τα μάτια σου, επανέλαβε την ιδέα στον εαυτό σου άλλη μια φορά, και παρατήρησε το νου σου προσεκτικά για να συλλάβεις οποιεσδήποτε σκέψεις έρθουν.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

3Στην αρχή μην επιχειρήσεις καθόλου να συγκεντρωθείς μόνο στις σκέψεις που σχετίζονται με την σημερινή ιδέα.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

4Αντίθετα, προσπάθησε να ξεσκεπάσεις κάθε σκέψη που έρχεται για να την εμποδίσει.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)



5Παρατήρησε καθεμιά που έρχεται στο νου σου, με όσο γίνεται λιγότερη συμμετοχή ή ενδιαφέρον, και βγάλτην από το νου σου λέγοντας στον εαυτό σου:

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

6Αυτή η σκέψη καθρεφτίζει ένα στόχο που με εμποδίζει να δεχθώ την μόνη λειτουργία μου.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

(παραγ.)6. Μετά από λίγο, θα γίνει πιο δύσκολο το να βρεις παρεμβαλλόμενες σκέψεις.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

2Προσπάθησε όμως να συνεχίσεις για ένα ακόμα λεπτό περίπου, επιχειρώντας να εντοπίσεις κάποιες από τις ασήμαντες σκέψεις που διέφυγαν της προσοχής σου προηγουμένως, αλλά μην πιεστείς ή καταβάλεις δυσανάλογη προσπάθεια για να το κάνεις.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

3Μετά πες στον εαυτό σου:

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

4Πάνω σ’ αυτή την άγραφη πλάκα ας γραφτεί για μένα η αληθινή μου λειτουργία.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

5Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις αυτά ακριβώς τα λόγια, αλλά προσπάθησε να νιώσεις ότι είσαι πρόθυμος ν’ αφήσεις ν’ αντικατασταθούν όλες οι ψευδαισθήσεις σου για τον σκοπό σου από την αλήθεια.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

(παραγ.)7. Τέλος, επανέλαβε την σημερινή ιδέα για άλλη μια φορά, και αφιέρωσε το υπόλοιπο της περιόδου πρακτικής προσπαθώντας να συγκεντρωθείς στην σημαντικότητά της για σένα, στην ανακούφιση που η αποδοχή της θα φέρει σε σένα αφού θα επιλύσει τις συγκρούσεις σου μια για πάντα, και στον βαθμό στον οποίο πραγματικά θέλεις την σωτηρία παρά τις ανόητες ιδέες σου για το αντίθετο.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

(παραγ.)8. Στις πιο σύντομες περιόδους πρακτικής, που πρέπει να γίνονται κάθε μία ώρα, χρησιμοποίησε αυτή τη μορφή για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας:

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

2Η μόνη μου λειτουργία είναι αυτή που ο Θεός μου έδωσε.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

3Δεν θέλω καμιά άλλη και δεν έχω καμιά άλλη.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

4Κάποιες φορές κλείσε τα μάτια σου ενώ κάνεις την εξάσκηση, και άλλες φορές κράτησέ τα ανοιχτά και κοίτα γύρω σου.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)

5Είναι αυτό που βλέπεις τώρα που θ’ αλλάξει ολικά, όταν αποδεχθείς πλήρως την σημερινή ιδέα.

(Η Συγχώρεση είναι η μόνη μου λειτουργία, αυτή που ο Θεός μου έδωσε.)





ΜΑΘΗΜΑ 66
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα. Είναι και οι δύο ένα επειδή και οι δύο αναδύονται από μέσα σου. Όπου βρίσκεται η μία υπάρχει και η άλλη. Όταν ψάχνεις έξω από εσένα για την ευτυχία σου ή για την λειτουργία σου, στρατολογείς το εγώ, Όταν δεν ψάχνεις έξω από εσένα, δεν αποδέχεσαι όχι μόνο την ευτυχία σου αλλά επίσης και την λειτουργία σου.


ΜΑΘΗΜΑ 66

Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα.

(Το ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα;
Η Απάντηση είναι: Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

(παραγ.)1. Σίγουρα έχεις παρατηρήσει ότι σ’ όλα τα πρόσφατα μαθήματα δίνεται μια έμφαση στη σύνδεση ανάμεσα στην εκπλήρωση της λειτουργίας σου και στην επίτευξη της ευτυχίας.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Αυτό γίνεται γιατί δεν βλέπεις πραγματικά την σύνδεση.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Εντούτοις, υπάρχει κάτι παραπάνω από μια απλή σύνδεση μεταξύ τους. αυτές είναι ακριβώς το ίδιο.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Οι μορφές τους είναι διαφορετικές, αλλά το περιεχόμενό τους είναι απολύτως ένα.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)
(παραγ.)2. Το εγώ κάνει συνεχώς πόλεμο με το Άγιο Πνεύμα για το θεμελιώδες ερώτημα του ποια είναι η λειτουργία σου.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Κι έτσι βρίσκεται συνεχώς σε πόλεμο με το Άγιο Πνεύμα για το ποια είναι η ευτυχία σου.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

 3Αυτή δεν είναι μια αμφίδρομη μάχη.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Το εγώ επιτίθεται και το Άγιο Πνεύμα δεν ανταποκρίνεται.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

 5Γνωρίζει ποια είναι η λειτουργία σου.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

6Γνωρίζει ότι είναι η ευτυχία σου.

(παραγ.)3. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να πάμε πέρα απ’ αυτήν την χωρίς νόημα μάχη και να φτάσουμε στην αλήθεια σχετικά με τη λειτουργία σου.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

 2Δεν θα εμπλακούμε σε ανόητα επιχειρήματα για το ποια είναι.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)


3Δεν θα κάνουμε απέλπιδες προσπάθειες να ορίσουμε την ευτυχία και να καθορίσουμε τα μέσα για την επίτευξή της.


(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Δεν θα ενδώσουμε στο εγώ ακούγοντας τις επιθέσεις του κατά της αλήθειας.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

5Απλά θα χαρούμε που μπορούμε να βρούμε ποια είναι η αλήθεια.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

(παραγ.)4. Η μεγαλύτερη περίοδος πρακτικής σήμερα έχει ως σκοπό την αποδοχή του γεγονότος ότι, όχι μόνο υπάρχει μια πολύ πραγματική σύνδεση ανάμεσα στη λειτουργία που σου έδωσε ο Θεός και στην ευτυχία σου, αλλά ότι στην πραγματικότητα αυτές είναι ταυτόσημες.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Ο Θεός σου δίνει μόνο ευτυχία.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Άρα, η λειτουργία που Αυτός σου έδωσε πρέπει να είναι ευτυχία, ακόμα κι αν φαίνεται αλλιώς.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Οι σημερινές ασκήσεις είναι μια προσπάθεια να πάμε πέρα απ’ αυτές τις εξωτερικές διαφορές, και ν’ αναγνωρίσουμε ένα κοινό περιεχόμενο εκεί όπου υπάρχει στ’ αλήθεια.
(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

5. Ξεκίνησε την δεκάλεπτη έως δεκαπεντάλεπτη περίοδο πρακτικής επαναλαμβάνοντας αυτές τις σκέψεις:

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Ο Θεός μου δίνει μόνο ευτυχία.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Αυτός έδωσε τη λειτουργία μου σε μένα.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Άρα, η λειτουργία μου πρέπει να είναι ευτυχία.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

5Προσπάθησε να δεις την λογική σ’ αυτή την συνέχεια σκέψεων, ακόμα κι αν δεν αποδέχεσαι ακόμα το συμπέρασμα.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

6Μόνο εάν οι πρώτες δύο σκέψεις είναι λανθασμένες, μπορεί το συμπέρασμα να είναι λανθασμένο.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

7Ας σκεφτούμε λοιπόν λίγο τις προϋποθέσεις, ενώ εξασκούμαστε.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)
(παραγ.)6. Η πρώτη προϋπόθεση είναι ότι ο Θεός σου δίνει μόνο ευτυχία.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Αυτό μπορεί να είναι λανθασμένο, βέβαια, αλλά για να είναι λανθασμένο είναι απαραίτητο να ορίσουμε το Θεό ως κάτι που Αυτός δεν είναι.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Η αγάπη δεν μπορεί να δώσει κακό, και ό,τι δεν είναι ευτυχία είναι κακό.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Ο Θεός δεν μπορεί να δώσει ό,τι Αυτός δεν έχει, και δεν μπορεί να έχει ό,τι Αυτός δεν είναι.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

5Εάν ο Θεός δεν σου δίνει μόνο ευτυχία, τότε πρέπει να είναι κακός.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

6Και αυτόν τον ορισμό εσύ πιστεύεις γι’ Αυτόν, εάν δεν δέχεσαι την πρώτη προϋπόθεση.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

(παραγ.)7. Η δεύτερη προϋπόθεση είναι ότι ο Θεός σου έχει δώσει τη λειτουργία σου.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)


2Έχουμε δει ότι υπάρχουν μόνο δύο μέρη στο νου σου.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Το ένα κυβερνάται από το εγώ, και αποτελείται από ψευδαισθήσεις.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Το άλλο είναι ο οίκος του Αγίου Πνεύματος, όπου η αλήθεια κατοικεί.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

5Δεν υπάρχει κανένας άλλος οδηγός πέρα απ’ αυτούς για να διαλέξεις, και καμιά άλλη έκβαση δεν είναι δυνατή ως αποτέλεσμα της επιλογής σου πέρα από τον φόβο που το εγώ παράγει και την αγάπη που το Άγιο Πνεύμα πάντα προσφέρει για να τον αντικαταστήσει.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

(παραγ.)8. Έτσι, η λειτουργία σου εδραιώνεται από τον Θεό μέσω της Φωνής Του, ή φτιάχνεται από το εγώ που εσύ έχεις φτιάξει για να Τον αντικαταστήσεις.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Ποιο είναι αλήθεια;

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Εάν ο Θεός δεν σου έδωσε τη λειτουργία σου, τότε αυτή πρέπει να είναι το δώρο του εγώ.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

4Έχει πράγματι το εγώ δώρα να δώσει, αφού το ίδιο είναι μια ψευδαίσθηση και προσφέρει μόνο την ψευδαίσθηση δώρων;

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

(παραγ.)9. Σκέψου το αυτό κατά την μεγάλη περίοδο πρακτικής σου σήμερα.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

 2Σκέψου επίσης τις πολλές μορφές που έχει πάρει στο νου σου η ψευδαίσθηση της λειτουργίας σου, και τους πολλούς τρόπους που προσπάθησες να βρεις σωτηρία υπό την καθοδήγηση του εγώ.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Την βρήκες; 4Ήσουν ευτυχισμένος;

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

5Σου έφεραν ειρήνη;

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

6Χρειαζόμαστε μεγάλη ειλικρίνεια σήμερα.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

7Θυμήσου καλά τις εκβάσεις, και σκέψου επίσης εάν ήταν ποτέ λογικό να περιμένεις την ευτυχία απ’ οτιδήποτε είχε να προτείνει το εγώ.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

8Εντούτοις, το εγώ είναι η μόνη άλλη εναλλακτική πέρα από τη Φωνή του Αγίου Πνεύματος.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

(παραγ.)10. Θ’ ακούσεις την τρέλα ή θ’ ακούσεις την αλήθεια.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Προσπάθησε να κάνεις αυτή την επιλογή καθώς σκέφτεσαι τις προϋποθέσεις πάνω στις οποίες στηρίζεται το συμπέρασμά μας.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Μπορούμε να μοιραστούμε  αυτό το συμπέρασμα, αλλά κανένα άλλο.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

 4Γιατί ο Θεός ο Ίδιος το μοιράζεται αυτό μαζί μας.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

5Η σημερινή ιδέα είναι άλλο ένα γιγάντιο βήμα προς την αντίληψη του ίδιου ως ίδιο και του διαφορετικού ως διαφορετικό.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

6Από τη μια μεριά στέκονται όλες οι ψευδαισθήσεις.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

7Όλη η αλήθεια στέκεται από την άλλη μεριά.
(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

 8Ας προσπαθήσουμε σήμερα να συνειδητοποιήσουμε ότι μόνο η αλήθεια είναι αληθινή.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

(παραγ.)11. Στις σύντομες περιόδους πρακτικής, που θα είναι πολύ βοηθητικές σήμερα εάν τις κάνεις δύο φορές ανά ώρα, αυτή η μορφή εφαρμογής προτείνεται:

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

2Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα, γιατί ο Θεός
 μου έδωσε και τις δύο.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)

3Δεν θα χρειαστείς περισσότερο από ένα λεπτό, και πιθανόν λιγότερο, για να επαναλάβεις αυτά τα λόγια αργά και να τα σκεφτείς για λίγο καθώς τα λες.

(Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα επειδή βρίσκονται μέσα μου και οι δύο. Δεν θα αναζητώ έξω από εμένα.)




Δεν υπάρχουν σχόλια: