Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 63 & 64




Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 63
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι «το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου». Το Φως του κόσμου είσαι εσύ, ο Υιός του Θεού. Και είσαι εσύ, ο Υιός του Θεού, ο Οποίος θα φέρει Ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης.
ΜΑΘΗΜΑ 63
Το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου
μέσω της συγχώρεσής μου.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς το φως του κόσμου θα φέρει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου;
Η Απάντηση είναι: Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
(παράγ.) 1. Πόσο ιερός είσαι εσύ που έχεις τη δύναμη να φέρεις ειρήνη σε κάθε νου!
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
2Πόσο ευλογημένος είσαι εσύ που μπορείς να μάθεις ν’ αναγνωρίζεις τoυς τρόπους για να επιτρέψεις να γίνει αυτό μέσα από σένα!
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
3Ποιο σκοπό θα μπορούσες να έχεις που θα σου έφερνε μεγαλύτερη ευτυχία;
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
(παράγ) 2. Είσαι πράγματι το φως του κόσμου με μία τέτοια λειτουργία.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
2Ο Υιός του Θεού προσβλέπει σε σένα για τη σωτηρία του.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
3Είναι δική σου για να του την δώσεις, επειδή σου ανήκει.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
4Μην αποδεχθείς κανένα ασήμαντο σκοπό ή ανούσια επιθυμία στη θέση της, γιατί θα ξεχάσεις την λειτουργία σου και θ’ αφήσεις τον Υιό του Θεού στην κόλαση.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
5Αυτό που σου ζητείται δεν είναι ένα μικρό αίτημα.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
6Σου ζητείται ν’ αποδεχθείς την σωτηρία, ώστε να είναι δική σου για να την δώσεις.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
(παράγ.) 3. Αναγνωρίζοντας την σημασία αυτής της λειτουργίας, με χαρά θα την θυμηθούμε πολύ συχνά σήμερα.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
2Θα ξεκινήσουμε την ημέρα αναγνωρίζοντάς την και θα κλείσουμε την ημέρα έχοντάς την στην επίγνωσή μας.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
3Και σε όλη την διάρκεια της ημέρας, θα επαναλαμβάνουμε αυτό όσο συχνά μπορούμε:
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
4Το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου
μέσω της συγχώρεσής μου.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
5Είμαι το μέσο που
ο Θεός όρισε για την σωτηρία του κόσμου.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
(παράγ.) 4. Εάν κλείσεις τα μάτια σου, πιθανόν να σου φανεί ευκολότερο ν’ αφήσεις τις σχετικές σκέψεις να έρθουν σε σένα μέσα στο ένα ή δύο λεπτά που θα πρέπει ν’ αφιερώσεις για να το εξετάσεις αυτό.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
2Μην περιμένεις, όμως, για μια τέτοια ευκαιρία.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
3Καμιά ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί σήμερα για την ενδυνάμωση αυτής της ιδέας.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
4Θυμήσου ότι ο Υιός του Θεού προσβλέπει σε σένα για την σωτηρία του.
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
5Και Ποιος, εάν όχι ο Εαυτός σου, πρέπει να είναι ο Υιός Του;
(Ο Υιός του Θεού φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της συγχώρεσης μου.)
Αρχή φόρμας
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 64
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι περιπλανιόμαστε στον πειρασμό, όταν αναζητούμε έξω από τον εαυτό μας. Όταν αναζητούμε έξω επικαλούμαστε το εγώ ως κύριο μας. Μόνο όταν αναζητούμε μέσα μας θα βρίσκουμε αυτό που αναζητούμε αληθινά. Η μόνη λειτουργία που χρειάζεται να επιτελέσει ο Υιός του Θεού είναι να μην αναζητά έξω από τον εαυτό του.
ΜΑΘΗΜΑ 64
Ας μην ξεχάσω τη λειτουργία μου.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς δεν ξεχνώ την λειτουργία μου;
Η Απάντηση είναι: Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι απλά ένας άλλος τρόπος για να πεις «Ας μην περιπλανηθώ μέσα στον πειρασμό»
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Ο σκοπός του κόσμου που εσύ βλέπεις είναι να συσκοτίσει τη λειτουργία της συγχώρεσής σου, και να σου παρέχει μια δικαιολογία για να την ξεχάσεις.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Αυτός είναι ο πειρασμός να εγκαταλείψεις τον Θεό και τον Υιό Του παίρνοντας μία σωματική εμφάνιση.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
4Αυτό είναι που τα μάτια του σώματος κοιτούν.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.) 2. Τίποτα απ’ όσα φαίνεται να βλέπουν τα μάτια του σώματος δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο παρά μια μορφή πειρασμού, αφού αυτός ήταν ο σκοπός του ίδιου του σώματος.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Όμως, έχουμε μάθει ότι το Άγιο Πνεύμα έχει μια άλλη χρήση για όλες τις ψευδαισθήσεις που εσύ έχεις φτιάξει, και άρα Αυτός βλέπει έναν άλλο σκοπό σ’ αυτές.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Για το Άγιο Πνεύμα, ο κόσμος είναι ένα μέρος όπου μαθαίνεις να συγχωρείς τον εαυτό σου γι’ αυτά που νομίζεις ότι είναι οι αμαρτίες σου.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
4Μ’ αυτή την αντίληψη, η σωματική εμφάνιση του πειρασμού γίνεται η πνευματική αναγνώριση της σωτηρίας.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.) 3. Ανασκοπώντας τα τελευταία μας μαθήματα, η λειτουργία σου εδώ είναι να είσαι το φως του κόσμου, μια λειτουργία δοσμένη σε σένα από τον Θεό.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Μόνο η αλαζονεία του εγώ σε κάνει ν’ αμφιβάλλεις γι’ αυτό, και μόνο ο φόβος του εγώ σε παρασύρει να θεωρείς τον εαυτό σου ως ανάξιο της αποστολής που σου ανατέθηκε από τον Ίδιο τον Θεό.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Η σωτηρία του κόσμου περιμένει την συγχώρεσή σου, γιατί μέσω αυτής ο Υιός του Θεού αποδρά απ’ όλες τις ψευδαισθήσεις, και έτσι απ’ όλον τον πειρασμό.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
4Ο Υιός του Θεού είσαι εσύ.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.) 4. Μόνο εκπληρώνοντας την λειτουργία που σου δόθηκε από τον Θεό θα είσαι χαρούμενος.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Ο λόγος είναι ότι είναι η λειτουργία σου να είσαι χαρούμενος χρησιμοποιώντας τα μέσα με τα οποία η ευτυχία καθίσταται αναπόφευκτη.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
4Επομένως, κάθε φορά που διαλέγεις εάν θα εκπληρώσεις ή όχι τη λειτουργία σου, στην πραγματικότητα διαλέγεις εάν θα είσαι ή όχι, χαρούμενος.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.) 5. Ας το θυμηθούμε αυτό σήμερα.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Ας το υπενθυμίσουμε στον εαυτό μας το πρωί και πάλι το βράδυ, και καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας επίσης.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Ετοίμασε τον εαυτό σου εκ των προτέρων για όλες τις αποφάσεις που θα πάρεις σήμερα ενθυμούμενος ότι στην πραγματικότητα είναι πολύ απλές.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
4Καθεμιά θα οδηγήσει στην ευτυχία ή στην δυστυχία.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
5Μπορεί να είναι δύσκολο να πάρεις μια τόσο απλή απόφαση;
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
6Ας μην σε παραπλανήσει η μορφή της απόφασης.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
7Η πολυπλοκότητα της μορφής δεν σημαίνει πολυπλοκότητα του περιεχομένου.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
8Είναι αδύνατον οιαδήποτε απόφαση στη γη να έχει ένα περιεχόμενο διαφορετικό από αυτή την μια απλή επιλογή.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
9Αυτή είναι η μόνη επιλογή που βλέπει το Άγιο Πνεύμα.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
10Επομένως, είναι η μόνη επιλογή που υπάρχει.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.) 6. Σήμερα, λοιπόν, ας εξασκηθούμε με αυτές τις σκέψεις:
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Ας μην ξεχάσω την λειτουργία μου.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Ας μην προσπαθήσω ν’ αντικαταστήσω την λειτουργία του Θεού με τη δική μου.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
4Ας συγχωρέσω ώστε να είμαι χαρούμενος.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
5Αφιέρωσε τουλάχιστον δέκα ή δεκαπέντε λεπτά σήμερα συλλογιζόμενος το θέμα με κλειστά μάτια.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
6Σχετικές σκέψεις θα έρθουν να σε βοηθήσουν, εάν θυμηθείς την κρίσιμη σημασία της λειτουργίας σου για σένα και για τον κόσμο.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.) 7. Στις συχνές εφαρμογές της σημερινής ιδέας κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφιέρωσε μερικά λεπτά για να επαναλάβεις αυτές τις σκέψεις και σκεπτόμενος αυτές και τίποτα άλλο.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Αυτό θα είναι δύσκολο, ειδικά στην αρχή, επειδή δεν έχεις πείρα στην πειθαρχία του νου που απαιτεί.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις «Ας μην ξεχάσω την λειτουργία μου» αρκετά συχνά για να σε βοηθήσεις να συγκεντρωθείς.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
(παράγ.) 8. Δύο συντομότερες περίοδοι πρακτικής απαιτούνται.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
2Κάνε τις ασκήσεις κάποιες φορές με τα μάτια κλειστά, προσπαθώντας να συγκεντρωθείς στις σκέψεις που χρησιμοποιείς.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
3Άλλες φορές, κράτησε ανοιχτά τα μάτια σου αφού επαναλάβεις τις σκέψεις, και μετά κοίτα αργά και αδιακρίτως γύρω σου, λέγοντας στον εαυτό σου:
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)
4Αυτός είναι ο κόσμος που η λειτουργία μου είναι να σώσω.
(Ας μην αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: