Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 62




Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι μόνο η σκέψη της ολοκληρωτικής αποστασιοποίησης από την ψευδή εικόνα που έφτιαξες για τον εαυτό σου, είναι αυτή που θα σε απελευθερώσει. Η συγχώρεση είναι το μόνο εργαλείο που θα ολοκληρώσει αυτή την κατάληξη. Η ολοκληρωτική αποστασιοποίηση από την ψευδή εικόνα, το εγώ και το Επίπεδο-1, είναι η μόνη σου λειτουργία τώρα ως Υιός του Θεού.

ΜΑΘΗΜΑ 62

Η συγχώρεση είναι η λειτουργία μου ως το φως του κόσμου.

(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί είναι η συγχώρεση η λειτουργία μου ως το Φως του κόσμου;
Η Απάντηση είναι: Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

(παραγ.)1. Είναι η συγχώρεσή σου που θα φέρει τον κόσμο του σκότους στο φως.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

2Είναι η συγχώρεσή σου που σου επιτρέπει ν’ αναγνωρίσεις το φως μέσα στο οποίο βλέπεις.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

3Η συγχώρεση είναι η απόδειξη ότι είσαι το φως του κόσμου.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

4Μέσω της συγχώρεσης, η αλήθεια για τον εαυτό σου επιστρέφει στη μνήμη σου.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)


5Επομένως, στη συγχώρεσή σου έγκειται η σωτηρία σου.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

(παραγ.)2. Οι ψευδαισθήσεις για σένα και για τον κόσμο είναι ένα.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

2Γι’ αυτό όλη η συγχώρεση είναι ένα δώρο προς τον εαυτό σου.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

3Ο στόχος σου είναι να βρεις ποιος είσαι, αφού έχεις απαρνηθεί την Ταυτότητά σου επιτιθέμενος στην δημιουργία και τον Δημιουργό της.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

4Τώρα μαθαίνεις πώς να θυμάσαι την αλήθεια.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

5Αυτή η επίθεση πρέπει ν’ αντικατασταθεί από την συγχώρεση, ώστε σκέψεις ζωής ν’ αντικαταστήσουν τις σκέψεις θανάτου.

(Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

(παραγ.)3. Θυμήσου ότι με κάθε επίθεση επικαλείσαι την δική σου αδυναμία, ενώ κάθε φορά που συγχωρείς επικαλείσαι την δύναμη του Χριστού μέσα σου.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)


2Τώρα λοιπόν δεν αρχίζεις να καταλαβαίνεις τι θα κάνει η συγχώρεση για σένα;

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

3Θ’ απομακρύνει κάθε αίσθηση αδυναμίας, κόπου και κούρασης από το νου σου.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

4Θ’ απομακρύνει όλο τον φόβο και την ενοχή και τον πόνο.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

5Θ’ αποκαταστήσει στην επίγνωσή σου το άτρωτο και την δύναμη που ο Θεός έδωσε στον Υιό Του.

(Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

(παραγ.)4. Ας είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάμε και τελειώνουμε αυτή την ημέρα κάνοντας εξάσκηση στη σημερινή ιδέα και ας  την χρησιμοποιήσουμε όσο πιο συχνά γίνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

2Αυτή θα βοηθήσει να γίνει η σημερινή μέρα τόσο χαρούμενη, όσο ο Θεός θέλει να είσαι.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

3Και θα βοηθήσει αυτούς που είναι γύρω σου, καθώς και αυτούς που φαίνονται να είναι μακριά στον χώρο και στον χρόνο, να μοιραστούν αυτήν την ευτυχία μαζί σου.
(Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

(παραγ.)5. Όσο πιο συχνά μπορείς, με κλειστά μάτια εάν είναι δυνατόν, πες στον εαυτό σου σήμερα:

(Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

2Η συγχώρεση είναι η λειτουργία μου ως το φως του κόσμου.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

3Θα εκπληρώσω την λειτουργία μου ώστε να είμαι χαρούμενος.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

4Στη συνέχεια αφιέρωσε ένα ή δύο λεπτά για να σκεφτείς την λειτουργία σου και την χαρά και την αποδέσμευση που θα σου φέρει.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

5Άσε τις σχετικές σκέψεις να έρθουν ελεύθερα, γιατί η καρδιά σου θ’ αναγνωρίσει αυτά τα λόγια και στο νου σου υπάρχει η επίγνωση ότι είναι αληθινά.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)

6Εάν η προσοχή σου αποσπαστεί, επανέλαβε την ιδέα και πρόσθεσε:

(Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)


7Θα ήθελα να το θυμάμαι αυτό επειδή θέλω να είμαι χαρούμενος.

 (Η συγχώρεση με αποστασιοποιεί από την ψευδή εικόνα του εαυτού μου και με απελευθερώνει ως Υιό του Θεού.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: