Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 61




 MICHAEL MURRAY


Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 61

Στο σημερινό μάθημα,  στεκόμαστε τώρα στην αληθινή μας ταυτότητα ως Υιός του Θεού. Μόνο στον Χριστό θα Γνωρίσουμε τον Θεό, και, μόνο στην Ενιαιότητα θα Γνωρίσουμε τον Χριστό. Στην Ενιαιότητα, είσαι ο Υιός του Θεού. Στην Ενιαιότητα, ο Υιός του Θεού είναι ο Χριστός, επομένως, ο Υιός του Θεού είσαι Εσύ! Είναι η ώρα να πάρεις την κυριότητα της Αληθινής Σου Ταυτότητας.


ΜΑΘΗΜΑ 61
Είμαι το φως του κόσμου.

 (Το Ερώτημα είναι: Γιατί είμαι το Φως του κόσμου;
Η Απάντηση είναι: Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

(παραγ.)1. Ποιος είναι το φως του κόσμου εάν όχι ο Υιός του Θεού;

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Αυτή λοιπόν είναι απλώς μια δήλωση αλήθειας για τον εαυτό σου.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

 3Είναι το αντίθετο μιας δήλωσης υπερηφάνειας, αλαζονείας ή αυταπάτης.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Δεν περιγράφει την ιδέα-για-τον-εαυτό, που εσύ έχεις φτιάξει.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

5Δεν αναφέρεται σε κανένα από τα χαρακτηριστικά, με τα οποία έχεις προικίσει τα είδωλά σου.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

6Αναφέρεται σ’ εσένα, όπως εσύ δημιουργήθηκες από τον Θεό.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

7Απλά δηλώνει την αλήθεια.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

(παραγ.)2. Για το εγώ, η σημερινή ιδέα είναι η επιτομή του αυτο-εκθειασμού του.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Όμως το εγώ δεν κατανοεί την ταπεινότητα, την παρανοεί για αυτό-υποτίμηση.
(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Η ταπεινότητα συνίσταται στην αποδοχή του ρόλου σου στη σωτηρία και στην μη αποδοχή κανενός άλλου.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

 4Δεν είναι ταπεινότητα να επιμένεις ότι δεν μπορείς να είσαι το φως του κόσμου, εάν αυτή είναι η λειτουργία που ο Θεός σου ανέθεσε.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

5Μόνο η αλαζονεία θα δήλωνε ότι αυτή η λειτουργία δεν μπορεί να είναι για σένα, και η αλαζονεία ανήκει πάντα στο εγώ.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

(παραγ.)3. Η αληθινή ταπεινότητα απαιτεί να δεχθείς την σημερινή ιδέα γιατί είναι η Φωνή του Θεού που σου λέει ότι είναι αλήθεια.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Αυτό είναι ένα αρχικό βήμα για να δεχθείς την πραγματική σου λειτουργία στη γη.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Είναι ένα γιγάντιο βήμα προς την ανάληψη της δικαιωματικής θέσης σου στη σωτηρία.
(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Είναι μια θετική επιβεβαίωση του δικαιώματός σου να σωθείς, και μια αναγνώριση της δύναμης που σου δόθηκε για να σώσεις άλλους.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

(παραγ.)4. Είναι καλό να σκεφτείς αυτή την ιδέα όσο πιο συχνά γίνεται σήμερα.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

Αυτή είναι η τέλεια απάντηση σε όλες τις ψευδαισθήσεις και επομένως σε όλους τους πειρασμούς.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

Φέρνει στο φως της αλήθειας όλες τις εικόνες που έχεις φτιάξει για τον εαυτό σου και σε βοηθά ν’ απομακρυνθείς απ’ αυτές με ειρήνη, χωρίς βάρος και βέβαιος για τον σκοπό σου.

 (Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

5. Θα πρέπει να γίνουν όσες περισσότερες περίοδοι πρακτικής είναι δυνατόν σήμερα, παρότι καθεμιά δεν χρειάζεται να ξεπερνά το ένα λεπτό περίπου.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Θα πρέπει να τις ξεκινάς λέγοντας στον εαυτό σου:

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Είμαι το φως του κόσμου.

 (Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Αυτή είναι η μόνη λειτουργία μου.

 (Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

5Γι’ αυτό είμαι εδώ.

 (Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

6Μετά σκέψου για λίγο αυτές τις δηλώσεις, κατά προτίμηση με κλειστά μάτια, εάν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

7Άσε να έρθουν στο νου σου μερικές σχετικές ιδέες και επανέλαβε την ιδέα στον εαυτό σου, εάν ο νους σου περιπλανιέται μακριά από την κεντρική ιδέα.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

6. Βεβαιώσου ότι και αρχίζεις και τελειώνεις την ημέρα με μια περίοδο πρακτικής.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Έτσι θα ξυπνήσεις με μια αναγνώριση της αλήθειας για τον εαυτό σου, θα την ενδυναμώσεις κατά την διάρκεια της ημέρας, και θα πέσεις να κοιμηθείς επιβεβαιώνοντας την λειτουργία σου και τον μοναδικό σου σκοπό εδώ.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

 3Αυτές οι δύο περίοδοι πρακτικής μπορεί να είναι μεγαλύτερης διάρκειας από τις άλλες, εάν αισθανθείς ότι σε βοηθούν και θέλεις να διαρκέσουν περισσότερο.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

(παραγ.)7. Η σημερινή ιδέα πάει πολύ πέρα από τις μικρές οπτικές του εγώ για το τι είσαι και ποιος είναι ο σκοπός σου.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Ως ένας κομιστής σωτηρίας, αυτό είναι προφανώς απαραίτητο.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)
3Αυτό είναι το πρώτο από μια σειρά γιγάντιων βημάτων που θα κάνουμε τις επόμενες εβδομάδες.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

 4Προσπάθησε σήμερα να ξεκινήσεις να χτίζεις ένα γερό θεμέλιο γι’ αυτές τις προόδους. 5Είσαι το φως του κόσμου.

(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

 6Ο Θεός έχει χτίσει το σχέδιό Του για τη σωτηρία του Υιού Του (υπολογίζοντας) σε σένα.


(Είμαι το Φως του κόσμου γιατί είμαι ο Υιός του Θεού.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: