Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 59



                                                                                                                      MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 59
Θα παρατηρήσεις ότι, για τον σκοπό της επανάληψης, κάποιες από τις ιδέες δεν δίνονται ακριβώς στην αρχική τους μορφή. Χρησιμοποίησε τες όπως δίνονται εδώ. Δεν είναι απαραίτητο να επιστρέψεις στις αρχικές δηλώσεις, ούτε να εφαρμόσεις τις ιδέες όπως προτεινόταν τότε.
Τώρα δίνουμε έμφαση στις σχέσεις ανάμεσα στις πρώτες πενήντα ιδέες που έχουμε καλύψει, και στην συνεκτικότητα του συστήματος σκέψης προς το οποίο σε οδηγούν.
ΜΑΘΗΜΑ 59
Οι ακόλουθες ιδέες είναι προς ανακεφαλαίωση σήμερα:
1 (41) Ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.
(Η Ερώτηση είναι: Πως; Πως ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω; Η Απάντηση είναι: Σ’ αυτήν την Κατάσταση της Ενιαιότητας ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Πώς μπορώ να είμαι μόνος όταν ο Θεός πηγαίνει πάντα μαζί μου;
(Σ’ αυτήν την Κατάσταση της Ενιαιότητας ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
3Πώς μπορώ ν’ αμφιβάλλω και να είμαι αβέβαιος για τον εαυτό μου όταν η τέλεια βεβαιότητα κατοικεί μέσα σ’ Αυτόν;
(Σ’ αυτήν την Κατάσταση της Ενιαιότητας ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
4Πώς μπορώ να ενοχλούμαι απ’ οτιδήποτε όταν Αυτός βρίσκεται μέσα μου σε απόλυτη ειρήνη;
(Σ’ αυτήν την Κατάσταση της Ενιαιότητας ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
5Πώς μπορώ να υποφέρω όταν η αγάπη και η χαρά με περιβάλλουν μέσω Αυτού;
(Σ’ αυτήν την Κατάσταση της Ενιαιότητας ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
6Ας μην τιμώ τις ψευδαισθήσεις για τον εαυτό μου.
(Σ’ αυτήν την Κατάσταση της Ενιαιότητας ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
7Είμαι τέλειος επειδή ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.
(Σ’ αυτήν την Κατάσταση της Ενιαιότητας ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2 (42) Ο Θεός είναι η δύναμή μου. 2Η όραση είναι το δώρο Του.
(Η Ερώτηση είναι: Πως; Πως είναι ο Θεός η δύναμη μου; Η Απάντηση είναι: Ο Θεός είναι η δύναμή μου επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα σαν κατάσταση Ύπαρξης μου.)
2Η όραση είναι το δώρο Του.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα σαν κατάσταση Ύπαρξης μου.)
3Ας μην στηριχτώ στα δικά μου μάτια για να δω σήμερα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα σαν κατάσταση Ύπαρξης μου.)
4Ας είμαι πρόθυμος ν’ ανταλλάξω την αξιολύπητη ψευδαίσθηση όρασης με την όραση που δίνεται από τον Θεό.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα σαν κατάσταση Ύπαρξης μου.)
5Η όραση του Χριστού είναι το δώρο Του και το έχει δώσει σ’ εμένα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα σαν κατάσταση Ύπαρξης μου.)
6Ας επικαλεστώ αυτό το δώρο σήμερα, ώστε η σημερινή ημέρα να με βοηθήσει να καταλάβω την αιωνιότητα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα σαν κατάσταση Ύπαρξης μου.)
3 (43) Ο Θεός είναι η Πηγή μου.
( H Ερώτηση είναι: Πως; Πως είναι ο Θεός η Πηγή μου; Η Απάντηση είναι: Ο Θεός είναι η Πηγή μου, επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
2Δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
3Μπορώ να δω αυτό που ο Θεός θέλει να δω.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
4Δεν μπορώ να δω τίποτα άλλο.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
5Πέρα από τη Βούλησή Του υπάρχουν μόνο ψευδαισθήσεις.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
6Αυτές επιλέγω όταν σκέφτομαι ότι μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
7Αυτές επιλέγω όταν επιλέγω να δω με τα μάτια του σώματος.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
8Όμως, η όραση του Χριστού μου έχει δοθεί για να τ’ αντικαταστήσω.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)
9Είναι μέσω αυτής της όρασης που επιλέγω να δω.
(Ο Θεός είναι η Πηγή μου και δεν μπορώ να δω χωριστά απ’ Αυτόν επειδή στην Ενιαιότητα δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Θεό.)

3 (44) Ο Θεός είναι το φως μέσα στο οποίο βλέπω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: