Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 52





  
Θα παρατηρήσεις ότι, για τον σκοπό της επανάληψης, κάποιες από τις ιδέες δεν δίνονται ακριβώς στην αρχική τους μορφή. Χρησιμοποίησε τες όπως δίνονται εδώ. Δεν είναι απαραίτητο να επιστρέψεις στις αρχικές δηλώσεις, ούτε θα εφαρμόσεις τις ιδέες όπως προτεινόταν τότε.

Τώρα δίνουμε έμφαση στις σχέσεις ανάμεσα στις πρώτες πενήντα ιδέες που έχουμε καλύψει, και στην συνεκτικότητα του συστήματος σκέψης προς το οποίο σε οδηγούν.

ΜΑΘΗΜΑ 52

Η σημερινή ανακεφαλαίωση καλύπτει αυτές τις ιδέες:

1 (6) Είμαι ταραγμένος επειδή βλέπω κάτι που δεν υπάρχει.

 (Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί είμαι ταραγμένος επειδή βλέπω κάτι που δεν υπάρχει;
Η Απάντηση είναι: Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, και  το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

2Η πραγματικότητα δεν είναι ποτέ απειλητική.

 (Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, κι έπειτα το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

3Είναι αδύνατο να με ταράξει.

 (Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, κι έπειτα το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

4Η πραγματικότητα φέρνει μόνο τέλεια ειρήνη.

 (Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, κι έπειτα το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

5Όταν ταράζομαι, είναι πάντα επειδή έχω αντικαταστήσει την πραγματικότητα με ψευδαισθήσεις που έφτιαξα.
 (Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, κι έπειτα το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

 6Οι ψευδαισθήσεις ταράζουν επειδή τους έδωσα πραγματικότητα και έτσι θεώρησα την πραγματικότητα ως ψευδαίσθηση.

 (Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, κι έπειτα το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

7Τίποτα μέσα στη δημιουργία του Θεού δεν επηρεάζεται με κανένα τρόπο από την δική μου σύγχυση.

 (Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, κι έπειτα το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

8Πάντα ταράζομαι από το τίποτα.

(Είμαι ταραγμένος επειδή αυτό που βλέπω είναι αυτό που έχω αρνηθεί στον δικό μου νου, και μετά το απώθησα, κι έπειτα το πρόβαλλα έξω στον κόσμο.)

2 (7) Βλέπω μόνο το παρελθόν.

 (Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί βλέπω μόνο το παρελθόν;
Η Απάντηση είναι: Βλέπω μόνο το παρελθόν γιατί αντιλαμβάνομαι με τον εγωικό διχασμένο νου.)

2Καθώς κοιτώ γύρω, καταδικάζω τον κόσμο που βλέπω.

 (Βλέπω μόνο το παρελθόν γιατί αντιλαμβάνομαι με τον εγωικό διχασμένο νου.)

3Αυτό το ονομάζω όραση.

 (Βλέπω μόνο το παρελθόν γιατί αντιλαμβάνομαι με τον εγωικό διχασμένο νου.)

4Χρησιμοποιώ το παρελθόν ενάντια σε καθένα και καθετί, κάνοντάς τα εχθρούς μου.

 (Βλέπω μόνο το παρελθόν γιατί αντιλαμβάνομαι με τον εγωικό διχασμένο νου.)

5Όταν θα έχω συγχωρέσει τον εαυτό μου και θα έχω θυμηθεί Ποιος είμαι, θα ευλογήσω τους πάντες και τα πάντα όσα βλέπω.

 (Όταν αποστασιοποιηθώ από αυτό που βλέπω τώρα, θα αντιλαμβάνομαι με το Νου του Θεού στο Επίπεδο-2.)

6Δεν θα υπάρχει κανένα παρελθόν, και επομένως κανένας εχθρός.

 (Όταν αποστασιοποιηθώ από αυτό που βλέπω τώρα, θα αντιλαμβάνομαι με το Νου του Θεού στο Επίπεδο-2.)

7Και θα κοιτώ με αγάπη όλα όσα δεν είχα καταφέρει να δω προηγουμένως.

(Όταν αποστασιοποιηθώ από αυτό που βλέπω τώρα, θα αντιλαμβάνομαι με το Νου του Θεού στο Επίπεδο-2.)

3 (8) Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος.

 (Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος;
Η Απάντηση είναι: Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος γιατί ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1.)

2Βλέπω μόνο τις δικές μου σκέψεις, και ο νους μου είναι απασχολημένος με το παρελθόν.

 (Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος γιατί ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1.)

3Τι μπορώ λοιπόν να δω όπως είναι τώρα;

 (Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος γιατί ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1.)

4Ας θυμηθώ ότι κοιτώ το παρελθόν προκειμένου να μην αφήσω το παρόν ν’ ανατείλει μέσα στο νου μου.
 (Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος γιατί ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1.)

5Ας καταλάβω ότι προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον χρόνο ενάντια στον Θεό.

 (Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος γιατί ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1.)

6Ας μάθω ν’ αφήνω το παρελθόν, συνειδητοποιώντας πως, όταν το κάνω, δεν εγκαταλείπω τίποτα.

(Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος γιατί ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1.)

4 (9) Δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα.

 (Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα;
Η Απάντηση είναι: Δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα γιατί βλέπω μόνο το παρελθόν με το εγώ στο Επίπεδο-1.)

2Εάν δεν βλέπω τίποτα όπως αυτό είναι τώρα, τότε μπορεί αληθινά να ειπωθεί ότι δεν βλέπω τίποτα.

 (Δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα γιατί βλέπω μόνο το παρελθόν με το εγώ στο Επίπεδο-1.)

3Μπορώ να δω μόνο ό,τι υπάρχει τώρα.

 (Δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα γιατί βλέπω μόνο το παρελθόν με το εγώ στο Επίπεδο-1.)

4Η επιλογή δεν είναι εάν θα δω το παρελθόν ή το παρόν. η επιλογή είναι απλώς εάν θα δω ή όχι.

 (Δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα γιατί βλέπω μόνο το παρελθόν με το εγώ στο Επίπεδο-1.)

5Αυτό που διάλεξα να βλέπω μου κόστισε την όραση.

 (Δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα γιατί βλέπω μόνο το παρελθόν με το εγώ στο Επίπεδο-1.)

 6Τώρα επιλέγω εκ νέου να μπορέσω να δω.

(Μπορώ να δω τα πάντα όπως είναι τώρα στο Επίπεδο-2, αν παραιτηθώ από το να βλέπω το παρελθόν με το εγώ στο Επίπεδο-1.)

5 (10) Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα.

 (Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα;
Η Απάντηση είναι: Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα γιατί όλες μου οι σκέψεις στο Επίπεδο-1 ανήκουν στο εγώ.)

2Δεν έχω προσωπικές σκέψεις.

(Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα γιατί όλες μου οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ.)

3Όμως μόνο προσωπικές σκέψεις έχω αντιληφθεί

 (Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα γιατί όλες μου οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ.)

4Τι μπορεί να σημαίνουν αυτές οι σκέψεις;

 (Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα γιατί όλες μου οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ.)

5Αυτές δεν υπάρχουν και γι’ αυτό δεν σημαίνουν τίποτα.

 (Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα γιατί όλες μου οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ.)

6Όμως ο νους μου είναι μέρος της δημιουργίας και μέρος του Δημιουργού της.

 (Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα γιατί όλες μου οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ.)


7Δεν είναι καλύτερα να συνενωθώ με τη σκέψη του σύμπαντος αντί να εμποδίζω όλα όσα είναι πραγματικά δικά μου με τις αξιολύπητες και χωρίς νόημα «προσωπικές»  μου σκέψεις;

(Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα γιατί όλες μου οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ.)








Δεν υπάρχουν σχόλια: