Πέμπτη, 2 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 50






 MICHAEL MURRAY

Η Μεταφυσική του Μαθήματος 50
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι «Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού.» Και πώς το μαθαίνουμε αυτό; Μαθαίνουμε ότι «Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού» γιατί όταν ενώνομαι στην Ενιαιότητα με τον Θεό, είμαι άτρωτος. Είμαι χωρίς κανενός είδους φόβο. Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού γιατί όταν ενώνομαι στην Ενιαιότητα με τον Θεό, είμαι χωρίς κανενός είδους έλλειψη. Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού γιατί όταν είμαι ενωμένος στην Ενιαιότητα με τον Θεό, είμαι χωρίς κανενός είδους ανάγκη. Μαθαίνουμε ότι όταν είμαστε ενωμένοι στην Ενιαιότητα με το Νου του Θεού, μας, συντηρούμαστε από την Αγάπη του Θεού.
ΜΑΘΗΜΑ 50
Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού;
Η Απάντηση είναι: Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)1. Αυτή είναι η απάντηση σε κάθε πρόβλημα που θα εμφανιστεί μπροστά σου σήμερα και αύριο και σ’ όλο τον χρόνο.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Σ’ αυτόν τον κόσμο, εσύ πιστεύεις ότι συντηρείσαι από τα πάντα εκτός από τον Θεό.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Η πίστη σου έχει εναποτεθεί πάνω στα πιο ασήμαντα και παράλογα σύμβολα. χάπια, χρήματα, «προστατευτικά» ρούχα, επιρροή, γόητρο, να είσαι αρεστός, να γνωρίζεις τα «σωστά» άτομα, και μια ατελείωτη λίστα από μορφές του τίποτα, στις οποίες αποδίδεις μαγικές δυνάμεις.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)2. Όλα αυτά τα πράγματα είναι τα υποκατάστατά σου για την Αγάπη του Θεού.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Όλα αυτά τα πράγματα τα αγαπάς για να διασφαλίσεις μια ταύτιση με το σώμα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Είναι ύμνοι επαίνου προς το εγώ.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4Μην δίνεις την πίστη σου σ’ αυτό που δεν έχει αξία.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
5Δεν θα σε συντηρήσει.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)3. Μόνο η Αγάπη του Θεού θα σε προστατέψει σ’ όλες τις περιστάσεις.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Θα σε σηκώσει πάνω από κάθε δοκιμασία, και θα σε ανεβάσει ψηλά πάνω απ’ όλους τους αντιληπτούς κινδύνους αυτού του κόσμου σ’ ένα κλίμα τέλειας ειρήνης και ασφάλειας.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Θα σε μεταφέρει σε μια κατάσταση νου όπου τίποτα δεν μπορεί ν’ απειληθεί, τίποτα δεν μπορεί να διαταραχθεί και όπου τίποτα δεν μπορεί να εισβάλλει στην αιώνια ηρεμία του Υιού του Θεού.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4. Μην εναποθέσεις την πίστη σου σε ψευδαισθήσεις.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Θα σε απογοητεύσουν.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Εναπόθεσε όλη την πίστη σου στην Αγάπη του Θεού μέσα σου. αιώνια, αμετάβλητη και παντοτινά παρούσα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4Αυτή είναι η απάντηση σε οτιδήποτε αντιμετωπίσεις σήμερα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
5Μέσω της Αγάπης του Θεού μέσα σου, μπορείς να επιλύσεις όλες τις φαινόμενες δυσκολίες χωρίς προσπάθεια και με πλήρη βεβαιότητα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
6Πες το αυτό στον εαυτό σου συχνά σήμερα .
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
7Είναι μια δήλωση αποδέσμευσης από την πίστη σε είδωλα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
8Είναι η δική σου αναγνώριση της αλήθειας για εσένα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)5. Για δέκα λεπτά, δύο φορές σήμερα, πρωί και βράδυ, άσε την σημερινή ιδέα να βυθιστεί βαθιά μέσα στην συνειδητότητά σου.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Επανέλαβέ την, συλλογίσου την, άσε τις σχετιζόμενες σκέψεις να έρθουν για να σε βοηθήσουν ν’ αναγνωρίσεις την αλήθεια της, και επέτρεψε στην ειρήνη ν’ απλωθεί πάνω σου σαν μια κουβέρτα προστασίας και σιγουριάς.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Μην αφήσεις καμιά ανούσια και ανόητη σκέψη να εισέλθει και να διαταράξει τον ιερό νου του Υιού του Θεού.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4Τέτοιο είναι το Βασίλειο των Ουρανών.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
5Τέτοιο είναι το μέρος ανάπαυσης όπου ο Πατέρας σου σε έχει θέσει για πάντα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: