Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 49





MICHAEL MURRAY

Η Μεταφυσική του Μαθήματος 49
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι «Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας». Πώς μαθαίνουμε αυτό το μάθημα; Το μαθαίνουμε γνωρίζοντας ότι η Φωνή του Θεού σου μιλά όλη την ημέρα, γιατί όταν ο νους σου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα, ο νους σου είναι ενωμένος με το Νου του Θεού. Επίσης μαθαίνουμε ότι όταν επιλέξεις την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2, είναι αδύνατον να μην ακούσεις την Φωνή του Θεού. Αυτός είναι ο Νόμος της Αιτίας και του Αποτελέσματος.
ΜΑΘΗΜΑ 49
Η Φωνή του Θεού μού μιλά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς μου μιλά η Φωνή του Θεού όλη την ημέρα;
Η Απάντηση είναι: «Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας» γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με το Νου του Θεού.)
1. Είναι όντως δυνατό ν’ ακούς τη Φωνή του Θεού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας χωρίς να διακόπτεις καθόλου τις συνηθισμένες σου δραστηριότητες.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Το μέρος του νου σου μέσα στο οποίο κατοικεί η αλήθεια, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον Θεό, είτε το αντιλαμβάνεσαι είτε όχι.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Είναι το άλλο μέρος του νου σου, εκείνο που λειτουργεί στον κόσμο και υπακούει τους νόμους του κόσμου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Είναι αυτό το μέρος, που είναι συνεχώς διασπασμένο, αποδιοργανωμένο και πολύ αβέβαιο.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2. Το μέρος που ακούει την Φωνή για τον Θεό είναι γαλήνιο, πάντα ήρεμο και τελείως βέβαιο.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Αυτό είναι πραγματικά το μόνο μέρος που υπάρχει.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Το άλλο μέρος είναι μια αχαλίνωτη ψευδαίσθηση, ξέφρενο και αλλόφρον, χωρίς κανενός είδους πραγματικότητα.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Σήμερα προσπάθησε να μην το ακούς.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
5Προσπάθησε να ταυτιστείς με το μέρος του νου σου όπου η ακινησία και η ειρήνη βασιλεύουν για πάντα.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
6Προσπάθησε ν’ ακούσεις την Φωνή του Θεού που σε καλεί με αγάπη, θυμίζοντάς σου ότι ο Δημιουργός σου δεν έχει ξεχάσει τον Υιό του.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3. Θα χρειαστούμε τουλάχιστον τέσσερις πεντάλεπτες περιόδους πρακτικής σήμερα, και περισσότερες εάν είναι δυνατό
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Θα προσπαθήσουμε πράγματι ν’ ακούσουμε την φωνή του Θεού να σου θυμίζει Αυτόν και τον Εαυτό σου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Θα προσεγγίσουμε αυτή την πιο χαρούμενη και πιο ιερή σκέψη με αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας πως, όταν το κάνουμε, συνενώνουμε την βούλησή μας με την Βούληση του Θεού.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Αυτός θέλει ν’ ακούσεις την Φωνή Του.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
5Την έδωσε σε σένα για να ακούγεται.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
(παραγ.)4. Άκου μέσα σε βαθιά σιωπή.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Μείνε πολύ σιωπηλός και άνοιξε το νου σου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Προσπέρασε όλα τα θορυβώδη ξεφωνητά και τις άρρωστες φαντασιώσεις που καλύπτουν τις πραγματικές σου σκέψεις και εμποδίζουν τον αιώνιο σύνδεσμό σου με τον Θεό.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Βυθίσου βαθιά στην ειρήνη που σε περιμένει κάτω από τις ξέφρενες, ταραχώδεις σκέψεις και τα θεάματα και τους ήχους αυτού του παράλογου κόσμου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
5Δεν ζεις εδώ
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
6Προσπαθούμε να πλησιάσουμε το πραγματικό σου σπίτι.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
7Προσπαθούμε να φτάσουμε σ’ εκείνο το μέρος όπου είσαι αληθινά καλοδεχούμενος
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
8Προσπαθούμε να φτάσουμε στον Θεό.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
(παραγ.)5. Μην ξεχάσεις να επαναλάβεις την σημερινή ιδέα πολύ συχνά
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Κάνε το αυτό με τα μάτια ανοιχτά, εάν χρειαστεί, και κλειστά όποτε αυτό είναι δυνατόν.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Και βεβαιώσου ότι κάθεσαι ήσυχα και επαναλαμβάνεις την σημερινή ιδέα όποτε μπορείς, κλείνοντας τα μάτια σου στον κόσμο, συνειδητοποιώντας ότι προσκαλείς την Φωνή του Θεού να σου μιλήσει.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας όλη την ημέρα, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: