Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, 48, 49, & 50


Η Μεταφυσική του Μαθήματος 48
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς γιατί δεν υπάρχει φόβος στον Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι, σημαίνει ότι όταν εμπιστεύεσαι τον Θεό, δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς. Ο φόβος είναι ένα χαρακτηριστικό του να θέτεις την εμπιστοσύνη σου στον εαυτό σου. Ο φόβος είναι ένα χαρακτηριστικό της ψευδούς εικόνας. Ο φόβος είναι ένα χαρακτηριστικό του εγώ. Ο φόβος είναι ένα χαρακτηριστικό του Επιπέδου-1.
Στο Επίπεδο-2, στην Ενιαιότητα με τον Θεό, δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς γιατί δεν υπάρχει καθόλου φόβος στο Επίπεδο-2. Δεν υπάρχει φόβος στην Ενιαιότητα. Δεν υπάρχει φόβος στον Θεό. Άρα, δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς όταν θέτεις την εμπιστοσύνη σου στην δύναμη του Θεού. «Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.»
ΜΑΘΗΜΑ 48
Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί «δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ»;
Η Απάντηση είναι: «Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ» γιατί δεν υπάρχει φόβος στον Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα απλώς δηλώνει ένα γεγονός.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στον Θεό.)
2Αυτό δεν είναι γεγονός για όσους πιστεύουν στις ψευδαισθήσεις, όμως οι ψευδαισθήσεις δεν είναι γεγονότα.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
3Στ’ αλήθεια δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
4Είναι πολύ εύκολο να το αναγνωρίσεις αυτό.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
5Όμως αυτό είναι πολύ δύσκολο να το αναγνωρίσουν όσοι θέλουν οι ψευδαισθήσεις να είναι αληθινές.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη με την οποία εμπιστεύομαι.)
(παραγ.)2. Οι σημερινές περίοδοι πρακτικής θα είναι πολύ σύντομες, πολύ απλές και πολύ συχνές.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
2Απλώς επανέλαβε την ιδέα όσο πιο συχνά μπορείς.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
3Μπορείς να την χρησιμοποιήσεις με τα μάτια σου ανοιχτά οποτεδήποτε και σε οποιαδήποτε κατάσταση.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
4Όμως, εντόνως προτείνεται να διαθέσεις ένα λεπτό περίπου, όποτε είναι δυνατό, για να κλείσεις τα μάτια σου και να επαναλάβεις την ιδέα αργά στον εαυτό σου αρκετές φορές.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
5Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εφαρμόσεις αμέσως την ιδέα, εάν κάτι ταράξει την ειρήνη του νου σου.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
(παραγ.)3. Η παρουσία φόβου είναι ένα σίγουρο σημάδι ότι στηρίζεσαι στη δική σου δύναμη.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
2Η επίγνωση ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς δείχνει ότι κάπου μέσα στο νου σου, όχι απαραιτήτως σ’ ένα μέρος που αναγνωρίζεις ακόμα, εσύ θυμήθηκες τον Θεό και άφησες την δύναμή Του να πάρει την θέση της αδυναμίας σου.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
3Από τη στιγμή που είσαι πρόθυμος να το κάνεις αυτό, πράγματι δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς.
(Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ γιατί δεν υπάρχει φόβος στο Θεό. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.)
Η Μεταφυσική του Μαθήματος 49
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι «Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας». Πώς μαθαίνουμε αυτό το μάθημα; Το μαθαίνουμε γνωρίζοντας ότι η Φωνή του Θεού σου μιλά όλη την ημέρα, γιατί όταν ο νους σου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα, ο νους σου είναι ενωμένος με το Νου του Θεού. Επίσης μαθαίνουμε ότι όταν επιλέξεις την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2, είναι αδύνατον να μην ακούσεις την Φωνή του Θεού. Αυτός είναι ο Νόμος της Αιτίας και του Αποτελέσματος.
ΜΑΘΗΜΑ 49
Η Φωνή του Θεού μού μιλά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς μου μιλά η Φωνή του Θεού όλη την ημέρα;
Η Απάντηση είναι: «Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας» γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με το Νου του Θεού.)
1. Είναι όντως δυνατό ν’ ακούς τη Φωνή του Θεού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας χωρίς να διακόπτεις καθόλου τις συνηθισμένες σου δραστηριότητες.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Το μέρος του νου σου μέσα στο οποίο κατοικεί η αλήθεια, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον Θεό, είτε το αντιλαμβάνεσαι είτε όχι.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Είναι το άλλο μέρος του νου σου, εκείνο που λειτουργεί στον κόσμο και υπακούει τους νόμους του κόσμου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Είναι αυτό το μέρος, που είναι συνεχώς διασπασμένο, αποδιοργανωμένο και πολύ αβέβαιο.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2. Το μέρος που ακούει την Φωνή για τον Θεό είναι γαλήνιο, πάντα ήρεμο και τελείως βέβαιο.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Αυτό είναι πραγματικά το μόνο μέρος που υπάρχει.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Το άλλο μέρος είναι μια αχαλίνωτη ψευδαίσθηση, ξέφρενο και αλλόφρον, χωρίς κανενός είδους πραγματικότητα.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Σήμερα προσπάθησε να μην το ακούς.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
5Προσπάθησε να ταυτιστείς με το μέρος του νου σου όπου η ακινησία και η ειρήνη βασιλεύουν για πάντα.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
6Προσπάθησε ν’ ακούσεις την Φωνή του Θεού που σε καλεί με αγάπη, θυμίζοντάς σου ότι ο Δημιουργός σου δεν έχει ξεχάσει τον Υιό του.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3. Θα χρειαστούμε τουλάχιστον τέσσερις πεντάλεπτες περιόδους πρακτικής σήμερα, και περισσότερες εάν είναι δυνατό
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Θα προσπαθήσουμε πράγματι ν’ ακούσουμε την φωνή του Θεού να σου θυμίζει Αυτόν και τον Εαυτό σου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Θα προσεγγίσουμε αυτή την πιο χαρούμενη και πιο ιερή σκέψη με αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας πως, όταν το κάνουμε, συνενώνουμε την βούλησή μας με την Βούληση του Θεού.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Αυτός θέλει ν’ ακούσεις την Φωνή Του.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
5Την έδωσε σε σένα για να ακούγεται.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
(παραγ.)4. Άκου μέσα σε βαθιά σιωπή.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Μείνε πολύ σιωπηλός και άνοιξε το νου σου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Προσπέρασε όλα τα θορυβώδη ξεφωνητά και τις άρρωστες φαντασιώσεις που καλύπτουν τις πραγματικές σου σκέψεις και εμποδίζουν τον αιώνιο σύνδεσμό σου με τον Θεό.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
4Βυθίσου βαθιά στην ειρήνη που σε περιμένει κάτω από τις ξέφρενες, ταραχώδεις σκέψεις και τα θεάματα και τους ήχους αυτού του παράλογου κόσμου.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
5Δεν ζεις εδώ
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
6Προσπαθούμε να πλησιάσουμε το πραγματικό σου σπίτι.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
7Προσπαθούμε να φτάσουμε σ’ εκείνο το μέρος όπου είσαι αληθινά καλοδεχούμενος
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
8Προσπαθούμε να φτάσουμε στον Θεό.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
(παραγ.)5. Μην ξεχάσεις να επαναλάβεις την σημερινή ιδέα πολύ συχνά
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
2Κάνε το αυτό με τα μάτια ανοιχτά, εάν χρειαστεί, και κλειστά όποτε αυτό είναι δυνατόν.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
3Και βεβαιώσου ότι κάθεσαι ήσυχα και επαναλαμβάνεις την σημερινή ιδέα όποτε μπορείς, κλείνοντας τα μάτια σου στον κόσμο, συνειδητοποιώντας ότι προσκαλείς την Φωνή του Θεού να σου μιλήσει.
(Η Φωνή του Θεού μου μιλά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας όλη την ημέρα, γιατί όταν όλοι οι νόες είναι ενωμένοι στην Ενιαιότητα, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με την Φωνή του Θεού.)
Η Μεταφυσική του Μαθήματος 50
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι «Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού.» Και πώς το μαθαίνουμε αυτό; Μαθαίνουμε ότι «Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού» γιατί όταν ενώνομαι στην Ενιαιότητα με τον Θεό, είμαι άτρωτος. Είμαι χωρίς κανενός είδους φόβο. Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού γιατί όταν ενώνομαι στην Ενιαιότητα με τον Θεό, είμαι χωρίς κανενός είδους έλλειψη. Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού γιατί όταν είμαι ενωμένος στην Ενιαιότητα με τον Θεό, είμαι χωρίς κανενός είδους ανάγκη. Μαθαίνουμε ότι όταν είμαστε ενωμένοι στην Ενιαιότητα με το Νου του Θεού, μας, συντηρούμαστε από την Αγάπη του Θεού.
ΜΑΘΗΜΑ 50
Συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού;
Η Απάντηση είναι: Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)1. Αυτή είναι η απάντηση σε κάθε πρόβλημα που θα εμφανιστεί μπροστά σου σήμερα και αύριο και σ’ όλο τον χρόνο.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Σ’ αυτόν τον κόσμο, εσύ πιστεύεις ότι συντηρείσαι από τα πάντα εκτός από τον Θεό.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Η πίστη σου έχει εναποτεθεί πάνω στα πιο ασήμαντα και παράλογα σύμβολα. χάπια, χρήματα, «προστατευτικά» ρούχα, επιρροή, γόητρο, να είσαι αρεστός, να γνωρίζεις τα «σωστά» άτομα, και μια ατελείωτη λίστα από μορφές του τίποτα, στις οποίες αποδίδεις μαγικές δυνάμεις.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)2. Όλα αυτά τα πράγματα είναι τα υποκατάστατά σου για την Αγάπη του Θεού.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Όλα αυτά τα πράγματα τα αγαπάς για να διασφαλίσεις μια ταύτιση με το σώμα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Είναι ύμνοι επαίνου προς το εγώ.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4Μην δίνεις την πίστη σου σ’ αυτό που δεν έχει αξία.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
5Δεν θα σε συντηρήσει.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)3. Μόνο η Αγάπη του Θεού θα σε προστατέψει σ’ όλες τις περιστάσεις.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Θα σε σηκώσει πάνω από κάθε δοκιμασία, και θα σε ανεβάσει ψηλά πάνω απ’ όλους τους αντιληπτούς κινδύνους αυτού του κόσμου σ’ ένα κλίμα τέλειας ειρήνης και ασφάλειας.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Θα σε μεταφέρει σε μια κατάσταση νου όπου τίποτα δεν μπορεί ν’ απειληθεί, τίποτα δεν μπορεί να διαταραχθεί και όπου τίποτα δεν μπορεί να εισβάλλει στην αιώνια ηρεμία του Υιού του Θεού.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4. Μην εναποθέσεις την πίστη σου σε ψευδαισθήσεις.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Θα σε απογοητεύσουν.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Εναπόθεσε όλη την πίστη σου στην Αγάπη του Θεού μέσα σου. αιώνια, αμετάβλητη και παντοτινά παρούσα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4Αυτή είναι η απάντηση σε οτιδήποτε αντιμετωπίσεις σήμερα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
5Μέσω της Αγάπης του Θεού μέσα σου, μπορείς να επιλύσεις όλες τις φαινόμενες δυσκολίες χωρίς προσπάθεια και με πλήρη βεβαιότητα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
6Πες το αυτό στον εαυτό σου συχνά σήμερα .
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
7Είναι μια δήλωση αποδέσμευσης από την πίστη σε είδωλα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
8Είναι η δική σου αναγνώριση της αλήθειας για εσένα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
(παραγ.)5. Για δέκα λεπτά, δύο φορές σήμερα, πρωί και βράδυ, άσε την σημερινή ιδέα να βυθιστεί βαθιά μέσα στην συνειδητότητά σου.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
2Επανέλαβέ την, συλλογίσου την, άσε τις σχετιζόμενες σκέψεις να έρθουν για να σε βοηθήσουν ν’ αναγνωρίσεις την αλήθεια της, και επέτρεψε στην ειρήνη ν’ απλωθεί πάνω σου σαν μια κουβέρτα προστασίας και σιγουριάς.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
3Μην αφήσεις καμιά ανούσια και ανόητη σκέψη να εισέλθει και να διαταράξει τον ιερό νου του Υιού του Θεού.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
4Τέτοιο είναι το Βασίλειο των Ουρανών.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)
5Τέτοιο είναι το μέρος ανάπαυσης όπου ο Πατέρας σου σε έχει θέσει για πάντα.
(Όταν ο νους μου είναι ενωμένος στην Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό, συντηρούμαι από την Αγάπη του Θεού. Δεν θα μου λείψει τίποτα.)


Αρχή φόρμας
Τέλος φόρμας
Αρχή φόρμας
Τέλος φόρμας
Αρχή φόρμας
Τέλος φόρμας


Δεν υπάρχουν σχόλια: