Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2017

H ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 47

                                      MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ47
ΜΑΘΗΜΑ 47
Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.
(Η Ερώτηση είναι: Πως; Πως Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι;
Η Απάντηση είναι: Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(πααργ.)1.Εάν εμπιστεύεσαι την δική σου δύναμη, έχεις κάθε λόγο να είσαι επάγρυπνος, αγχώδης και φοβισμένος.
(Αν νομίζω ότι σκέφτομαι, τότε βάζω την εμπιστοσύνη μου στη ψευδή εικόνα του εγωικού συστήματος σκέψης, στο Επίπεδο-1.)
2Τί μπορείς εσύ να προβλέψεις ή να ελέγξεις;
(Όταν νομίζω ότι σκέφτομαι, είμαι η ψευδής εικόνα και τώρα το εγώ γίνεται ο κύριος μου και έχει τον πλήρη έλεγχο.)
3Τι έχεις εσύ, στο οποίο μπορεί κάποιος να βασιστεί;
(Όταν νομίζω ότι σκέφτομαι, βάζω την εμπιστοσύνη μου στην ψευδή εικόνα του εγώ.)
4Τι θα σου έδινε την ικανότητα να έχεις επίγνωση όλων των οπτικών οιουδήποτε προβλήματος έτσι ώστε να τις επιλύσεις με τέτοιο τρόπο που μόνο καλό να βγει απ’ αυτό;
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5Τι υπάρχει σε σένα που σου δίνει την αναγνώριση της σωστής λύσης και την εγγύηση ότι αυτή θα επιτευχθεί;
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)2. Από μόνος σου δεν μπορείς να κάνεις τίποτα απ’ αυτά τα πράγματα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Το να πιστεύεις ότι μπορείς σημαίνει ότι εναποθέτεις την εμπιστοσύνη σου εκεί όπου δεν δικαιολογείται και άρα να δικαιολογείς τον φόβο, το άγχος, την κατάθλιψη, τον θυμό και την λύπη.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Ποιος μπορεί να στηρίξει την πίστη του στη αδυναμία και να νιώσει ασφαλής;
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Και ποιος μπορεί να στηρίξει την πίστη του στην δύναμη και να νιώσει αδύναμος;
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)3. Ο Θεός είναι η ασφάλειά σου σε κάθε περίσταση.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Η Φωνή Του μιλά εκ μέρους Του σε όλες τις καταστάσεις και σε κάθε πτυχή όλων των καταστάσεων, λέγοντάς σου ακριβώς τί να κάνεις για να επικαλεστείς την δύναμή Του και την προστασία Του.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Δεν υπάρχει καμία εξαίρεση επειδή ο Θεός δεν έχει καμία εξαίρεση.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Και η Φωνή που μιλά γι’ Αυτόν σκέφτεται όπως Αυτός.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)4. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να πάμε πέρα απ’ την αδυναμία σου για να φτάσουμε στην Πηγή της πραγματικής δύναμης.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Τέσσερις πεντάλεπτες περίοδοι πρακτικής χρειάζονται σήμερα, και μεγαλύτερης διάρκειας και συχνότερες συστήνονται.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Κλείσε τα μάτια σου και ξεκίνησε, ως συνήθως, επαναλαμβάνοντας την ιδέα για σήμερα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Μετά διέθεσε ένα-δύο λεπτά ερευνώντας για καταστάσεις στη ζωή σου, που έχεις φορτίσει με φόβο, απορρίπτοντας καθεμιά ενώ λες στον εαυτό σου:
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)5. Τώρα προσπάθησε να γλιστρήσεις περνώντας πέρα απ’ όλες τις έγνοιες που σχετίζονται με το αίσθημα ανεπάρκειάς σου.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Είναι προφανές ότι όποια κατάσταση σε απασχολεί σχετίζεται με αισθήματα ανεπάρκειας, γιατί διαφορετικά θα πίστευες ότι μπορείς να χειριστείς την κατάσταση με επιτυχία.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Δεν θ’ αποκτήσεις αυτοπεποίθηση στηριζόμενος στον εαυτό σου.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Όμως, η δύναμη του Θεού μέσα σου επιτυγχάνει σε όλα τα πράγματα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)6. Η αναγνώριση της δικής σου αδυναμίας είναι ένα απαραίτητο βήμα για την διόρθωση των σφαλμάτων σου, αλλά δεν επαρκεί για να σου δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι και δικαιούσαι.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Πρέπει επίσης ν’ αποκτήσεις την επίγνωση ότι η εμπιστοσύνη στην πραγματική σου δύναμη δικαιολογείται πλήρως σε κάθε θέμα και σε κάθε περίσταση.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)7. Στη τελευταία φάση της περιόδου πρακτικής, προσπάθησε να φτάσεις βαθιά στο νου σου, σ’ ένα μέρος πραγματικής ασφάλειας.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Θ’ αναγνωρίσεις ότι έφτασες εκεί όταν νιώσεις μια αίσθηση βαθιάς ειρήνης, έστω και σύντομης.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Άσε όλα τα τετριμμένα πράγματα που ανακινούνται και αφρίζουν στην επιφάνεια του νου σου, και φτάσε βαθιά και κάτω απ’ αυτά στο Βασίλειο των Ουρανών.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Υπάρχει ένα μέρος μέσα σου, όπου υπάρχει τέλεια ειρήνη.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5Υπάρχει ένα μέρος μέσα σου όπου τίποτα δεν είναι αδύνατο.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
6Υπάρχει ένα μέρος μέσα σου όπου η δύναμη του Θεού κατοικεί.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
8. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, επανέλαβε την ιδέα συχνά.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Χρησιμοποίησε την ως την δική σου απάντηση σε κάθε ενόχληση.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Θυμήσου ότι η ειρήνη είναι το δικαίωμά σου, επειδή δίνεις την εμπιστοσύνη σου στη δύναμη του Θεού.
(Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι επειδή όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, ασπάζομαι την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: