Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 46

                                      MICHAEL MURRAY

Η Μεταφυσική του Μαθήματος 46.
Στο σημερινό μάθημα, «Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ» γιατί δεν υπάρχει καμιά ψευδαίσθηση μέσα στον Θεό. Στο Επίπεδο-1, με το εγώ, η καταδίκη ήταν μια πίστη την οποία είχες κάποτε. Τώρα είναι απαραίτητο να αποστασιοποιηθείς από αυτή την πίστη μια για πάντα, έτσι ώστε να απελευθερωθείς από όλες τις ψευδαισθήσεις.
Η αποστασιοποίηση από το εγώ και τις ψευδαισθήσεις στο Επίπεδο-1 είναι ο μόνος σου σκοπός τώρα. Αυτό το μάθημα ενισχύει την αφοσίωση σου σε αυτόν τον ένα σκοπό, ο οποίος τώρα είναι πιο σημαντικός από κάθε άλλον, η αποστασιοποίηση σου από την ψευδή εικόνα του εγώ και το Επίπεδο-1.
ΜΑΘΗΜΑ 46
Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς είναι ο Θεός η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ; Η Απάντηση είναι: Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχει καμιά ψευδαίσθηση μέσα στον Θεό.)
(παραγ.)1. Ο Θεός δεν συγχωρεί, γιατί Αυτός δεν καταδίκασε ποτέ.
(Στην Ενιαιότητα με τον Θεό, η συγχώρεση δεν είναι απαραίτητη, γιατί στον Θεό δεν υπάρχει κανενός είδους μίσος.)
2Πρέπει πρώτα να υπάρξει η καταδίκη προκειμένου η συγχώρεση να καταστεί αναγκαία.
(Στο Επίπεδο-1, με το εγώ, η καταδίκη ήταν μια πίστη την οποία είχες κάποτε. Τώρα είναι απαραίτητο να αποστασιοποιηθείς από αυτή την πίστη για να απελευθερωθείς από τις ψευδαισθήσεις.)
3Η συγχώρεση είναι η μεγάλη ανάγκη αυτού του κόσμου, και ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι αυτός είναι ένας κόσμος ψευδαισθήσεων.
(Η αποστασιοποίηση από το εγώ και τις ψευδαισθήσεις στο Επίπεδο-1, είναι ο μόνος σου σκοπός τώρα.)
4Εκείνοι που συγχωρούν απελευθερώνουν τον εαυτό τους από τις ψευδαισθήσεις, ενώ εκείνοι που αρνούνται την συγχώρεση δεσμεύουν τον εαυτό τους σ’ αυτές.
(Εκείνοι που αποστασιοποιούνται από τις ψευδαισθήσεις τους απελευθερώνουν τον εαυτό τους από την φυλακή του εγώ και το Επίπεδο-1. Εκείνοι που δεν αποστασιοποιούνται θα παραμείνουν στις ψευδαισθήσεις.)
5Και αφού μόνο τον εαυτό σου καταδικάζεις, γι’ αυτό και μόνο τον εαυτό σου συγχωρείς.
(Εφόσον αποκλειστικά εσύ έχεις επιλέξει το Επίπεδο-1 για τον εαυτό σου, μόνο εσύ είσαι που μπορείς να αποστασιοποιήσεις τον εαυτό σου από το Επίπεδο-1.)
(παραγ.)2. Όμως, παρότι ο Θεός δεν συγχωρεί, η Αγάπη Του είναι εντούτοις η βάση της συγχώρεσης
(Ο Θεός είναι η Αγάπη με την οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
2Ο φόβος καταδικάζει και η αγάπη συγχωρεί.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
3Έτσι, η συγχώρεση αναιρεί αυτό που ο φόβος προκάλεσε, επαναφέροντας τον νου στην επίγνωση του Θεού.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
4Γι’ αυτό τον λόγο, η συγχώρεση μπορεί αληθινά να ονομαστεί σωτηρία.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
5Είναι το μέσο με το οποίο οι ψευδαισθήσεις διαλύονται.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
3. Οι σημερινές ασκήσεις απαιτούν τουλάχιστον τρεις πλήρεις πεντάλεπτες περιόδους πρακτικής, και όσο το δυνατόν περισσότερες περιόδους σύντομης διάρκειας.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
2Ξεκίνησε τις μεγαλύτερες περιόδους πρακτικής επαναλαμβάνοντας τη σημερινή ιδέα στον εαυτό σου, ως συνήθως
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
3Κλείσε τα μάτια σου ενόσω το κάνεις, και διέθεσε ένα λεπτό ή δύο ερευνώντας το νου σου για εκείνους τους οποίους δεν έχεις συγχωρέσει.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
4Δεν έχει σημασία το «πόσο» δεν τους έχεις συγχωρέσει.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
5Τους έχεις συγχωρέσει πλήρως ή καθόλου.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
(παραγ.)4. Εάν κάνεις καλά τις ασκήσεις, δεν θα δυσκολευτείς καθόλου να βρεις κάποιους ανθρώπους που δεν έχεις συγχωρέσει.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
2Ένας ασφαλής κανόνας είναι ότι όποιον δεν συμπαθείς, αυτός αποτελεί ένα κατάλληλο θέμα.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
3Ανέφερε κάθε άτομο με το όνομά του και πες:
(Στο όνομα σου, [όνομα], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
4Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία σε συγχωρώ, [όνομα].
(Στο όνομα σου, [όνομα], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
5. Ο σκοπός της πρώτης φάσης της σημερινής περιόδου πρακτικής είναι να σε βάλει σε μια θέση όπου θα συγχωρέσεις τον εαυτό σου.
(Στο όνομα σου, [όνομα], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην με την οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
2Αφού θα έχεις εφαρμόσει την ιδέα σε όλους όσους έρχονται στο νου σου, πες στον εαυτό σου:
(Στο όνομα σας, [ονόμασε τους], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
3Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου.
(Στο όνομα σου, [όνομα], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
4Κατόπιν αφιέρωσε το υπόλοιπο της περιόδου πρακτικής για να προσθέσεις κι άλλες σχετικές ιδέες, όπως:
(Σε αυτή την κατάσταση, [ονόμασε την], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
5Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία αγαπώ τον εαυτό μου.
(Σε αυτή την κατάσταση, [ονόμασε την], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
6Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία είμαι ευλογημένος.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία είμαι ευλογημένος γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
(παραγ.)6. Η μορφή της εφαρμογής μπορεί να ποικίλει αισθητά, αλλά η κεντρική ιδέα δεν πρέπει να χαθεί απ’ τον νου σου.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
2Μπορείς να πεις, για παράδειγμα:
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
3Δεν γίνεται να είμαι ένοχος επειδή είμαι Υιός του Θεού.
(Δεν μπορεί να είμαι ένοχος γιατί είμαι ένας Υιός του Θεού ∙ δεν υπάρχει καμιά ψευδαίσθηση μέσα στον Θεό.)
4Έχω ήδη συγχωρεθεί.
(Έχω ήδη συγχωρεθεί· είμαι ένας Υιός του Θεού. Δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
5Κανένας φόβος δεν μπορεί να υπάρχει μέσα σ’ ένα νου, που ο Θεός αγαπά.
(Κανένας φόβος δεν μπορεί να υφίσταται σε ένα νου αγαπημένο από τον Θεό, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
6Δεν υπάρχει καμιά ανάγκη επίθεσης επειδή η αγάπη με έχει συγχωρέσει.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
7Η περίοδος πρακτικής πρέπει πάντως να λήξει με μια επανάληψη της σημερινής ιδέας όπως δηλώθηκε αρχικά.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
(παραγ.)7. Οι σύντομες περίοδοι πρακτικής μπορεί ν’ αποτελούνται είτε από μια επανάληψη της σημερινής ιδέας όπως στην αρχική της μορφή, είτε σε μια παρόμοια μορφή της, που προτιμάς.
(Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
2Βεβαιώσου όμως ότι, όπου χρειάζεται, θα κάνεις πιο συγκεκριμένες εφαρμογές.
(Στο όνομα σας, [ονόμασε τους], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
3Κατά την διάρκεια της ημέρας, αυτές θα χρειαστούν τις στιγμές που θ’ αντιληφθείς οιουδήποτε είδους αρνητική αντίδραση προς κάποιον, παρόντα ή όχι.
(Στο όνομα σου, [όνομα], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.)
4Σ’ αυτή την περίπτωση, πες του σιωπηλά:
(Πες σιωπηλά μέσα στο νου σου: «Στο όνομα σου, [όνομα], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.»)
5Ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην οποία σε συγχωρώ.
(Πες σιωπηλά μέσα στο νου σου: «Στο όνομα σου, [όνομα], ο Θεός είναι η Αγάπη μέσα στην με την οποία συγχωρώ τον εαυτό μου, γιατί δεν υπάρχουν ψευδαισθήσεις μέσα στον Θεό.»)
Η Μεταφυσική του Μαθήματος 47
Στο σημερινό μάθημα μαθαίνουμε ότι μόνο όταν ενστερνιστείς την Ενιαιότητα ολόκληρης της Δημιουργίας μπορείς να ενστερνιστείς την Ενιαιότητα σου με τον Θεό.
Μόνο η ψευδής εικόνα αρνείται να ενστερνιστεί την Ενιαιότητα· επομένως μόνο η ψευδής εικόνα δεν θα ενστερνιστεί τον Θεό. Η ψευδής εικόνα δεν θα εμπιστευτεί ποτέ τον Θεό επειδή αυτό θα σήμαινε τον θάνατο στη ψευδή εικόνα και στο εγώ. Επομένως όταν βάζεις την εμπιστοσύνη σου στον Θεό, εγκαταλείπεις την εμπιστοσύνη σου από το εγώ.
Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι όταν ασπάζομαι την Ενιαιότητα ολόκληρης της Δημιουργίας χωρίς καμία εξαίρεση. Ο Θεός είναι η δύναμη την οποία εμπιστεύομαι όταν εγκαταλείπω την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: