Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 42





MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 42
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι ο Θεός είναι η δύναμη σου, και η Όραση είναι το δώρο Του, αλλά μόνο αν έχεις επιλέξει και αποδεχτεί την κατάσταση της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 ως κατάσταση ύπαρξης σου. Η επιλογή της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 είναι τώρα μια αιτία, και το αποτέλεσμα πρέπει να είναι ότι τώρα ο Θεός είναι η δύναμη σου, και ότι η Όραση θα είναι το δώρο Του σε σένα.
Αυτό και πάλι είναι ο νόμος της αιτίας και του αποτελέσματος που λειτουργεί προς όφελος σου, και όχι εναντίον σου. Τώρα στρέφουμε το Νόμο της Αιτίας και του Αποτελέσματος εναντίον του εγώ, γιατί το εγώ τον έχει χρησιμοποιήσει εναντίον σου.
Επομένως, όλα όσα χρησιμοποιεί το εγώ για να βλάψει το νου σου, τώρα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να θεραπεύσεις το νου σου. Έτσι, όταν αποδεχτείς την κατάσταση της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 ως κατάσταση ύπαρξης σου, τότε ο Θεός πρέπει να είναι η δύναμη σου, και η Όραση θα είναι το δώρο Του.
ΜΑΘΗΜΑ 42
Ο Θεός είναι η δύναμή μου. Η όραση είναι το δώρο Του.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς είναι ο Θεός η δύναμη μου, και η Όραση το δώρο Του;
Η Απάντηση είναι: Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω δεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα συνδυάζει δύο πολύ δυνατές σκέψεις, που αμφότερες είναι μεγάλης σημασίας.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του)
2Επίσης, παραθέτει μια σχέση αιτίας και αποτελέσματος, η οποία εξηγεί γιατί δεν μπορείς ν’ αποτύχεις στις προσπάθειές σου να επιτύχεις τον στόχο του Μαθήματος.
(Αν επιλέξω και αποδεχτώ την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 ως κατάσταση Ύπαρξης μου, τότε το αποτέλεσμα αυτής της επιλογής πρέπει να είναι ότι ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του.)
3Θα δεις, επειδή αυτή είναι η Βούληση του Θεού.
(Το αποτέλεσμα της Ενιαιότητας είναι η Όραση.)
4Είναι η δύναμή Του, όχι η δική σου, που σου δίνει ισχύ.
(Είναι η δύναμη του Θεού, όχι το εγώ, που σου δίνει όλη την δύναμη.)
5Και είναι το δώρο Του, και όχι το δικό σου, που προσφέρει την όραση σε σένα.
(Είναι η δύναμη του Θεού, όχι το εγώ, που σου δίνει την Όραση.)
(παραγ.)2. Ο Θεός είναι πράγματι η δύναμή σου, και αυτό που ο Θεός δίνει, δίνεται αληθινά.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
2Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να το λάβεις οποτεδήποτε και οπουδήποτε, όπου είσαι, και κάτω από οιεσδήποτε συνθήκες βρίσκεσαι.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
3Το πέρασμά σου μέσα από τον χρόνο και τον χώρο δεν είναι τυχαίο.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
4Δεν μπορείς παρά να είσαι στο σωστό μέρος στον σωστό χρόνο.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
5Τέτοια είναι η δύναμη του Θεού.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
6Τέτοια είναι τα δώρα Του.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
(παραγ.)3. Θα έχουμε δύο τρίλεπτες έως πεντάλεπτες περιόδους πρακτικής σήμερα, την μία όσο πιο σύντομα γίνεται από την ώρα που θα ξυπνήσεις και την άλλη όσο πιο κοντά γίνεται στην ώρα που θα κοιμηθείς.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
2Όμως, είναι καλύτερα να περιμένεις μέχρι να μπορείς να καθίσεις σιωπηλά μόνος σου, κάποια στιγμή που θα νιώθεις έτοιμος, παρά να σε απασχολήσει το ίδιο το θέμα της ώρας.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
(παραγ.)4. Ξεκίνησε αυτές τις περιόδους πρακτικής επαναλαμβάνοντας αργά την σημερινή ιδέα, με τα μάτια ανοικτά, κοιτώντας γύρω σου.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
2Στη συνέχεια, κλείσε τα μάτια σου και επανέλαβε ξανά την ιδέα, ακόμα πιο αργά από πριν.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
3Κατόπιν, προσπάθησε να μην σκεφτείς τίποτα άλλο, εκτός από σκέψεις που αφορούν την σημερινή ιδέα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
4Μπορείς να σκεφτείς για παράδειγμα:
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
5Η όραση πρέπει να είναι δυνατή.
(Η Όραση πρέπει να είναι δυνατή, επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
6Ο Θεός δίνει αληθινά.
(Ο Θεός γίνει αληθινά, επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
ή
(Έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 ως κατάσταση ύπαρξης μου, άρα ο Θεός δίνει αληθινά.)
7Τα δώρα του Θεού προς εμένα θα πρέπει να είναι δικά μου, επειδή Αυτός τα έδωσε σε μένα.
(Έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα στο Επίπεδο-2 ως κατάσταση ύπαρξης μου, επομένως τα δώρα του Θεού πρέπει να είναι δικά μου, γιατί Αυτός τα έδωσε σε μένα.)
(παραγ.)5. Οποιαδήποτε σκέψη σχετίζεται ξεκάθαρα με την σημερινή ιδέα είναι κατάλληλη.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί το [ονόμασε το] ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
2Μπορεί, για την ακρίβεια να εκπλαγείς από τον βαθμό κατανόησης του Μαθήματος που περιέχουν κάποιες σκέψεις σου.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί τα [ονόμασε τα] ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
3Άφησέ τις να έρθουν χωρίς να λογοκρίνεις, εκτός εάν δεις ότι ο νους σου απλώς περιπλανιέται, και έχεις αφήσει προφανώς άσχετες σκέψεις να παρεισφρήσουν.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί τα [ονόμασε τα] ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
4Μπορεί επίσης να φτάσεις σ’ ένα σημείο όπου καμιά απολύτως σκέψη δεν έρχεται στο νου σου
(Μετά πες: «Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.»)
5Εάν τέτοιες παρεμβολές συμβούν, άνοιξε τα μάτια σου και επανέλαβε τη σκέψη άλλη μια φορά ενώ κοιτάς αργά γύρω σου. μετά κλείσε τα μάτια σου, επανέλαβε την ιδέα άλλη μια φορά, και συνέχισε ν’ αναζητάς σχετικές σκέψεις μέσα στο νου σου.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
6. Θυμήσου όμως ότι η ενεργητική έρευνα του νου σου για τις σχετικές σκέψεις δεν ενδείκνυται για τις σημερινές ασκήσεις.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
2Προσπάθησε απλώς να καθίσεις παθητικά και ν’ αφήσεις τις σκέψεις να έρθουν.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
3Εάν αυτό σου φανεί δύσκολο, είναι καλύτερα να διαθέσεις τον περίοδο πρακτικής κάνοντας εναλλαγές ανάμεσα σε αργές επαναλήψεις της ιδέας με τα μάτια ανοικτά και με τα μάτια κλειστά, παρά να κοπιάζεις να βρεις κατάλληλες σκέψεις.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
7. Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των σύντομων περιόδων πρακτικής, που θα ήταν ευεργετικές σήμερα.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
2Η σημερινή ιδέα είναι ένα εναρκτήριο βήμα για την συνένωση των σκέψεων και για να διδαχθείς ότι μελετάς ένα ενοποιημένο σύστημα σκέψης στο οποίο τίποτα δεν ελλείπει απ’ όσα χρειάζονται, και τίποτα δεν περιλαμβάνεται που είναι αντιφατικό ή άσχετο.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)
8. Όσο πιο συχνά επαναλάβεις την σημερινή ιδέα κατά την διάρκεια της ημέρας, τόσο πιο συχνά θα υπενθυμίσεις στον εαυτό σου ότι ο στόχος του Μαθήματος είναι σημαντικός για σένα και ότι δεν τον έχεις ξεχάσει.
(Ο Θεός είναι η δύναμη μου και η Όραση είναι το δώρο Του επειδή έχω αποδεχτεί την Ενιαιότητα ως κατάσταση ύπαρξης μου.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: