Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 41




 MICHAEL MURRAY
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 41
Το σημερινό μάθημα «Ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω» στην πραγματικότητα σημαίνει ότι στην κατάσταση της Ενιαιότητας, δεν υπάρχει μέρος που να βρίσκεσαι και ο Θεός να μπορεί να είναι απών. Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, ο Θεός πηγαίνει όπου πας, είναι αδύνατον να μην συμβαίνει αυτό.
Υπάρχει ένα μόνο μάθημα πάνω από όλα τα άλλα μαθήματα που πρέπει να μάθεις και είναι το εξής. Ο Ουρανός είναι η κατάσταση της Ενιαιότητας και δεν υπάρχει τίποτε έξω από τον Ουρανό, τελεία και παύλα. Επομένως όπως στον Ουρανό, και στην κατάσταση της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2, «Ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω».
ΜΑΘΗΜΑ 41
Ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.
(Η Ερώτηση είναι: Πως; Πως ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω;
Η Απάντηση είναι: Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα σταδιακά θα υπερκεράσει τελείως την αίσθηση μοναχικότητας και εγκατάλειψης που βιώνουν όλοι οι διαχωρισμένοι.
(Αν μπορείς να αποδεχτείς την κατάσταση της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 σαν την καινούργια σου κατοικία, τότε τελικά θα αποστασιοποιηθείς ολοκληρωτικά από το εγώ και τη σκέψη του διαχωρισμού στο Επίπεδο-1.)
2Η κατάθλιψη είναι μια αναπόφευκτη συνέπεια του διαχωρισμού.
(Όλη η κατάθλιψη που βιώνεις στο Επίπεδο-1 είναι αποτέλεσμα μιας αιτίας και αυτή η αιτία είναι η πίστη σου στο σύστημα σκέψης του εγώ και στη σκέψη του διαχωρισμού.)
3Το ίδιο και η αγωνία, το άγχος, η βαθιά αίσθηση αδυναμίας, δυστυχίας, πόνου και έντονου φόβου απώλειας.
(Υπάρχουν πολλές άλλες συνέπειες που προκύπτουν από την πίστη σου στο εγώ και στη σκέψη του διαχωρισμού στο Επίπεδο-1. Αυτές οι συνέπειες περιλαμβάνουν αγωνία, ανησυχία, μια βαθιά αίσθηση ανημποριάς, δυστυχία και έντονο φόβο απώλειας.)
(παραγ.)2. Οι διαχωρισμένοι έχουν επινοήσει πολλές «γιατρειές» γι’ αυτά που πιστεύουν ότι είναι «τα δεινά του κόσμου».
(Αυτοί που πιστεύουν στον διαχωρισμό πρέπει να επινοήσουν πολλές «γιατρειές» για να στηρίξουν την πίστη ότι είναι πραγματικά άρρωστοι.)
2Όμως, το ένα πράγμα που δεν κάνουν είναι ν’ αμφισβητήσουν την πραγματικότητα του προβλήματος.
(Η θεραπεία των αποτελεσμάτων είναι η θεραπεία του τίποτε. Όμως, όταν θεραπεύσεις την αιτία, πως γίνεται να μην θεραπευτεί το αποτέλεσμα της ίδιας της αιτίας;)
3Και τ΄ αποτελέσματά του δεν μπορούν να θεραπευτούν γιατί το πρόβλημα δεν είναι πραγματικό.
(Αν τα αποτελέσματα δεν είναι πραγματικά, τότε και η αιτία δεν πρέπει να είναι πραγματική. Τα αποτελέσματα του τίποτε πρέπει να είναι τίποτε.)
4Η σημερινή ιδέα έχει τη δύναμη να βάλει τέλος δια παντός σ’ όλη αυτή την ανοησία.
(Η ιδέα ότι δεν είσαι διαχωρισμένος αλλά ότι ο Θεός πηγαίνει όπου πας, θα δώσει τελικά ένα τέλος μια για πάντα στην ανόητη ιδέα ότι μπορείς να αρρωστήσεις.)
5Και είναι ανοησία, παρά τις σοβαρές και τραγικές μορφές που μπορεί να πάρει.
(Και είναι όντως ανοησία, επειδή είναι μόνο η πίστη σου στον διαχωρισμό που την κάνει τόσο τραγική. Χωρίς τη πίστη σου στον διαχωρισμό, αυτή είναι πράγματι μια ανόητη ιδέα που κρατάς.)
(παραγ.)3. Βαθιά μέσα σου υπάρχει κάθε τι που είναι τέλειο, έτοιμο ν’ ακτινοβολήσει από σένα προς τα έξω, στον κόσμο.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Αυτό θα θεραπεύσει όλη την λύπη και τον πόνο και τον φόβο και την απώλεια, επειδή θα θεραπεύσει το νου που πίστευε ότι αυτά ήταν πραγματικά, και υπέφερε εξαιτίας της συμμαχίας του μαζί τους.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
(παραγ.)4. Δεν μπορείς να στερηθείς ποτέ την τέλεια ιερότητά σου, επειδή η Πηγή της πηγαίνει μαζί σου όπου εσύ πας.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Ποτέ δεν μπορείς να υποφέρεις, επειδή η Πηγή όλης της χαράς πηγαίνει μαζί σου, όπου εσύ πας.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
3Ποτέ δεν μπορείς να είσαι μόνος, επειδή η Πηγή όλης της ζωής πηγαίνει μαζί σου όπου εσύ πας.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
4Τίποτα δεν μπορεί να καταστρέψει την ειρήνη του νου σου, επειδή ο Θεός πηγαίνει μαζί σου όπου εσύ πας.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
(παραγ.)5. Καταλαβαίνουμε ότι δεν τα πιστεύεις όλα αυτά.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Πώς θα μπορούσες, όταν η αλήθεια είναι κρυμμένη βαθιά μέσα σου, κάτω από ένα βαρύ σύννεφο παρανοϊκών σκέψεων, πυκνό και σκοτεινό, που όμως εκπροσωπεί όλα όσα βλέπεις;
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
3Σήμερα θα κάνουμε την πρώτη πραγματική μας προσπάθεια να ξεπεράσουμε αυτό το σκοτεινό και βαρύ σύννεφο, και διαπερνώντας το να φτάσουμε στο φως που υπάρχει πέρα απ’ αυτό.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
(παραγ.)6. Σήμερα θα έχουμε μόνο μια μεγάλης διάρκειας περίοδο πρακτικής.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Το πρωί, εάν είναι δυνατόν μόλις σηκωθείς, κάθισε σιωπηλά για τρία με πέντε λεπτά, έχοντας κλειστά τα μάτια σου.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
3Στην αρχή της περιόδου πρακτικής, επανέλαβε την σημερινή ιδέα πολύ αργά.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
4Στη συνέχεια, μην προσπαθήσεις καθόλου να σκεφτείς τίποτα.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
5Αντίθετα, προσπάθησε ν’ αποκτήσεις μια αίσθηση κίνησης ότι στρέφεσαι προς τα μέσα, προσπερνώντας όλες τις ανόητες ιδέες του κόσμου.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
6Προσπάθησε να εισχωρήσεις πολύ βαθιά μέσα στο νου σου, κρατώντας τον ελεύθερο από όποιες σκέψεις θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή σου.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
(παραγ.)7. Αραιά και που, μπορείς να επαναλάβεις την ιδέα, εάν αυτό σε βοηθά.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Όμως, περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο, προσπάθησε να βυθιστείς βαθιά μέσα σου, μακριά από τον κόσμο και όλες τις ανόητες ιδέες του κόσμου.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
3Προσπαθείς να φτάσεις πέρα απ’ όλα αυτά τα πράγματα.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
4Προσπαθείς ν’ αφήσεις τα φαινόμενα και να προσεγγίσεις την πραγματικότητα.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
(παραγ.)8. Είναι όντως δυνατό να φτάσεις στον Θεό.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Για την ακρίβεια, αυτό είναι πολύ εύκολο, επειδή είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
3Θα μπορούσες ακόμα να πεις ότι είναι το μόνο φυσικό πράγμα στον κόσμο.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
4Ο δρόμος θ’ ανοίξει, εάν πιστεύεις ότι είναι δυνατόν.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
5Αυτή η άσκηση μπορεί να φέρει πολύ εκπληκτικά αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας φορά που γίνεται, και αργά ή γρήγορα έχει πάντα επιτυχία.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
6Θα μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτό το είδος της πρακτικής, καθώς προχωράμε.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
7Αλλά ποτέ δεν θ’ αποτύχει ολοκληρωτικά και η ακαριαία επιτυχία είναι δυνατή.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
(παραγ.)9. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας χρησιμοποίησε τη σημερινή ιδέα συχνά, επαναλαμβάνοντάς την πολύ αργά, κατά προτίμηση με τα μάτια κλειστά.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
2Σκέψου αυτό που λες. τι σημαίνουν οι λέξεις.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
3Συγκεντρώσου στην ιερότητα που υπονοούν για σένα. στην αέναη συντροφιά που είναι δική σου, στην πλήρη προστασία που σε περιβάλλει.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)
10. Μπορείς πραγματικά να γελάσεις με τις σκέψεις φόβου, ενθυμούμενος ότι ο Θεός πηγαίνει μαζί σου όπου εσύ πας.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, στο Επίπεδο-2, ο Θεός πηγαίνει μαζί μου όπου πάω.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: