Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 40





 MICHAEL MURRAY, 

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 40
Στο σημερινό μάθημα, είσαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού. Με αυτή την ευλογία έρχεται η Αποδοχή της Ενιαιότητας. Είναι η Αποδοχή σου ότι είσαι Ένα με Όλους και με Όλα σε αυτό τον κόσμο. Με την Αποδοχή ότι είσαι Ένα με Όλους και με Όλα, έχεις Αποδεχτεί τον Χριστό ως Αληθινό Εαυτό σου.
Με την Αποδοχή του Χριστού ως Εαυτό σου, έχεις επίσης Αποδεχτεί τον Θεό ως Δημιουργό Σου. Τώρα είσαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού. Αυτό είναι η αιτία και το αποτέλεσμα που τώρα λειτουργούν προς όφελος σου, αντί εναντίον σου.
ΜΑΘΗΜΑ 40
Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού;
Η Απάντηση είναι: Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό, άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)1. Σήμερα θ’ αρχίσουμε να επιβεβαιώνουμε μερικά από τα χαρούμενα πράγματα τα οποία δικαιούσαι, επειδή είσαι αυτό που είσαι.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Μεγάλες περίοδοι πρακτικής δεν χρειάζονται σήμερα, αλλά πολλές και συχνές σύντομες περίοδοι είναι απαραίτητες.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Μια επανάληψη κάθε δέκα λεπτά είναι πολύ επιθυμητή και συνίσταται να δοκιμάσεις αυτόν τον ρυθμό και να τον τηρήσεις όσο μπορείς.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Εάν το ξεχάσεις, προσπάθησε ξανά.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5Εάν υπάρξουν μεγάλες διακοπές, προσπάθησε ξανά.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
6Όποτε το θυμάσαι, προσπάθησε ξανά.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)2. Δεν χρειάζεσαι να κλείσεις τα μάτια σου για τις περιόδους πρακτικής, παρόλο που πιθανόν θα είναι πιο εύκολο, εάν το κάνεις.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Όμως, μπορεί σε διάφορες περιστάσεις της ημέρας να μην είναι εφικτό να κλείσεις τα μάτια.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι σην Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Μην χάσεις την περίοδο πρακτικής γι’ αυτό το λόγο.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Μπορείς να κάνεις πρακτική κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, εάν πραγματικά θέλεις.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
(παραγ.)3. Οι σημερινές ασκήσεις παίρνουν λίγο χρόνο και καθόλου προσπάθεια.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
2Επανέλαβε την ιδέα για σήμερα, και μετά πρόσθεσε κάποια χαρακτηριστικά που συσχετίζεις με το γεγονός ότι είσαι Υιός του Θεού, εφαρμόζοντάς τα στον εαυτό σου.
(Είμαι [ονόμασε τες] ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
3Μια πρακτική περίοδος μπορεί, για παράδειγμα, να είναι ως εξής:
(Είμαι [ευτυχισμένος, γαλήνιος, στοργικός] ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
5Είμαι χαρούμενος, γαλήνιος, γεμάτος αγάπη και ευχαριστημένος.
(Είμαι [ονόμασε τα] ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
6Μια άλλη μπορεί να έχει αυτή τη μορφή:
(Είμαι [ονόμασε τα] ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι στην Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
7Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
8Είμαι ήρεμος, ήσυχος, βέβαιος και σίγουρος.
(Είμαι [ονόμασε τα] ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
9Εάν έχεις λίγο χρόνο στη διάθεσή σου, θα είναι αρκετό να πεις στον εαυτό σου ότι είσαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού.
(Είμαι ευλογημένος ως Υιός του Θεού γιατί Αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου στον Χριστό άρα και την Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: