Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 36



Το σημερινό μάθημα, «Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω” στην πραγματικότητα σημαίνει ότι ο νους σου είναι Ολοκληρωμένος και Πλήρης και μέρος του νου του Θεού. Αυτό είναι μια επέκταση του χτεσινού μαθήματος ότι ο νους μας στην πραγματικότητα είναι ένα με το Νου του Θεού, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.
Το να είσαι «Αναμάρτητος» στην πραγματικότητα σημαίνει χωρίς «διαχωρισμό», και γι αυτό όταν αντιληφθείς ότι ο νους σου είναι Ένα με το Νου του Θεού, Ολοκληρωμένος και Πλήρης, θα πρέπει να είσαι χωρίς «Αμαρτία». Δεν μπορείς να είσαι λίγο διαχωρισμένος, ή λίγο αμαρτωλός, όπως δεν μπορείς να είσαι λίγο «Ολοκληρωμένος», ή λίγο «Πλήρης».
Είναι όλα ή τίποτα. Στο Επίπεδο-1, φαινομενικά είσαι απόλυτα διαχωρισμένος από τον Θεό. Όμως, στο Επίπεδο-2, είσαι απόλυτα Ένα με τον Θεό. Η αντίληψη φτιάχνει την προβολή. Αυτό που αντιλαμβάνεσαι θα βιώνεις.
ΜΑΘΗΜΑ 36
Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω.
(Το Ερώτημα είναι Γιατί; Γιατί η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω;
Η Απάντηση είναι: Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω, γιατί ο νους μου είναι Ένα με τον Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα προεκτείνει την χθεσινή ιδέα από αυτόν που αντιλαμβάνεται, σ’ αυτό που γίνεται αντιληπτό.
(Όλα όσα βλέπω προέρχονται από το νου με τον οποίο αντιλαμβάνομαι.)
2Είσαι ιερός επειδή ο νους σου είναι μέρος του νου του Θεού.
(Ο νους μου είναι Ολοκληρωμένος και Πλήρης γιατί ο νους μου είναι μέρος του Νου του Θεού.)
3Και επειδή είσαι ιερός, η όρασή σου πρέπει να είναι ιερή επίσης.
(Κι εφόσον ο νους μου είναι Ολοκληρωμένος και Πλήρης, πρέπει να αντιλαμβάνομαι αυτό που είναι Ολοκληρωμένο και Πλήρες. Η αντίληψη φτιάχνει την προβολή. Οι ιδέες δεν αφήνουν την πηγή τους.)
4«Αναμάρτητος» σημαίνει χωρίς αμάρτημα.
(«Αναμάρτητος» σημαίνει να αντιλαμβάνεσαι χωρίς «διαχωρισμό».)
5Δεν μπορείς να είσαι λίγο χωρίς αμάρτημα.
(Δεν μπορείς να είσαι λίγο διαχωρισμένος.)
6Ή είσαι αναμάρτητος, ή δεν είσαι.
(Είτε είσαι διαχωρισμένος ή όχι διαχωρισμένος.)
7Εάν ο νους σου είναι μέρος του νου του Θεού, πρέπει να είσαι αναμάρτητος, αλλιώς ένα μέρος του Νου Του θα ήταν αμαρτωλό.
(Αν ο νους σου είναι Ένα με τον Θεό, τότε δεν μπορεί να είσαι διαχωρισμένος από τον Θεό, αλλιώς κάποιο μέρος του Νου Του θα ήταν κι αυτό διαχωρισμένο.)
8Η όρασή σου σχετίζεται με την Ιερότητά Του, όχι με το εγώ σου, και επομένως όχι με το σώμα σου.
(Η Όραση είναι μια ιδιότητα της Ενιαιότητας, και το εγώ σου δεν μπορεί να αντιληφθεί αυτό που δεν έχει. Η εγωική σου όραση βασίζεται στα μάτια του σώματος για να αντιληφθεί την πραγματικότητα του για λογαριασμό σου. Αυτή δεν είναι η Όραση του Θεού και της Ενιαιότητας.)
(παραγ.)2. Τέσσερις τρίλεπτες έως πεντάλεπτες περίοδοι πρακτικής απαιτούνται για σήμερα.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
2Προσπάθησε να τις διανείμεις αρκετά ομοιόμορφα, και κάνε τις πιο σύντομες πρακτικές συχνά, ώστε να προστατέψεις την προστασία σου καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας .
(Ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
3Οι μεγαλύτερης διάρκειας περίοδοι πρακτικής πρέπει να έχουν αυτή τη μορφή:
(Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
3. Πρώτα, κλείσε τα μάτια σου και επανάλαβε αργά την σημερινή ιδέα αρκετές φορές
(Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
2Μετά άνοιξε τα μάτια σου και κοίτα πολύ αργά γύρω σου, εφαρμόζοντας την ιδέα συγκεκριμένα σε οτιδήποτε παρατηρήσεις κατά την ανέμελη εξέτασή σου.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
3Πες για παράδειγμα:
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
4Η ιερότητά μου περιβάλλει αυτό το χαλί.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτό το [χαλάκι] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
5Η ιερότητά μου περιβάλλει αυτόν τον τοίχο.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτό το [τοίχο] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
6Η ιερότητά μου περιβάλλει αυτά τα δάχτυλα.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτά τα [δάχτυλα] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
7Η ιερότητά μου περιβάλλει αυτή την καρέκλα.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτή την [καρέκλα] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
8Η ιερότητά μου περιβάλλει αυτό το σώμα.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτό το [σώμα] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
9Η ιερότητά μου περιβάλλει αυτό το στυλό.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτό το [στυλό] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
10Αρκετές φορές κατά τη διάρκεια των πρακτικών, κλείσε τα μάτια σου και επανάλαβε τη σημερινή ιδέα στον εαυτό σου.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει όλα όσα βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
11Μετά άνοιξε τα μάτια σου, και συνέχισε όπως πριν.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
4. Για τις σύντομες περιόδους πρακτικής, κλείσε τα μάτια σου και επανέλαβε την ιδέα. κοίτα γύρω σου καθώς την επαναλαμβάνεις ξανά, και ολοκλήρωσε επαναλαμβάνοντάς την άλλη μια φορά με τα μάτια κλειστά
(Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)
2Όλες οι εφαρμογές πρέπει, φυσικά, να γίνουν αργά, και όσο πιο άκοπα και αβίαστα είναι δυνατόν.
(Η ιερότητα μου περιβάλλει κάθε τι που βλέπω, επειδή ο νους μου είναι Ένα με το Θεό, Ολοκληρωμένος και Πλήρης.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: