Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

ΜΑΘΗΜΑ 35 Ο νους μου είναι μέρος του Θεού. Είμαι πολύ άγιος.




ΜΑΘΗΜΑ 35

Ο νους μου είναι μέρος του Θεού. Είμαι πολύ άγιος.

1.Η σημερινή ιδέα δεν περιγράφει το πώς βλέπεις τον εαυτό σου τώρα. Περιγράφει, όμως, τι θα σου δείξει η αληθινή όραση. Όποιος πιστεύει ότι είναι σε αυτόν τον κόσμο είναι δύσκολο να πιστέψει κάτι τέτοιο για τον εαυτό του. Όμως ο λόγος που πιστεύει ότι βρίσκεται σε αυτό τον κόσμο είναι ότι δεν το πιστεύει.

2. Θα πιστεύεις ότι είσαι μέρος του χώρου που πιστεύεις ότι βρίσκεσαι. Αυτό συμβαίνει διότι περιβάλλεις τον εαυτό σου με το περιβάλλον που θέλεις. Και θέλεις να προστατέψεις την εικόνα του εαυτού σου που έχεις φτιάξει. Η εικόνα είναι μέρος αυτού του περιβάλλοντος. Αυτό που βλέπεις όσο πιστεύεις ότι βρίσκεσαι μέσα σε αυτό, το βλέπεις μέσα από τα μάτια αυτής της εικόνας. Αυτό δεν είναι όραση. Οι εικόνες δεν μπορούν να βλέπουν.

3. Αυτή η σημερινή ιδέα παρουσιάζει μια πολύ διαφορετική άποψη για τον εαυτό σου. Με το να εδραιώνεις  την Πηγή σου αποδεικνύεται η Ταυτότητά σου, και σε περιγράφει όπως πρέπει να είσαι αληθινά. Θα χρησιμοποιήσουμε ένα κάπως διαφορετικό είδος εφαρμογής για την σημερινή ιδέα διότι σήμερα δίνεται έμφαση σε αυτόν που αντιλαμβάνεται παρά στο τι αντιλαμβάνεται.

4. Για την κάθε μια από τις τρεις πεντάλεπτες περιόδους πρακτικής σήμερα, άρχισε επαναλαμβάνοντας από μέσα σου την σημερινή ιδέα, και έπειτα κλείσε τα μάτια σου και ερεύνησε στο νου σου για τα διάφορα είδη περιγραφικών όρων με τους οποίους βλέπεις τον εαυτό σου. Να συμπεριλάβεις και όλες τις εγωκεντρικές ιδιότητες που αποδίδεις στον εαυτό σου, θετικές ή αρνητικές, επιθυμητές ή ανεπιθύμητες, μεγαλειώδεις ή υποβαθμισμένες. Όλες τους είναι εξίσου αναληθείς, διότι δεν κοιτάς τον εαυτό σου με τα μάτια της αγιότητας.

5. Στην αρχή της διερευνητικής περιόδου του νου σου, πιθανόν να επικεντρωθείς σε αυτές τις ιδιότητες που θεωρείς ότι είναι αρνητικά στοιχεία του εαυτού σου. Προς το τέλος όμως αυτής της περιόδου, είναι πιθανόν να περάσουν από το νου σου και πιο κολακευτικές ιδιότητες του εαυτού σου. Προσπάθησε  να αναγνωρίσεις ότι όποια κατεύθυνση και να πάρουν οι φαντασιώσεις που έχεις για τον εαυτό σου, δεν έχει σημασία. Οι ψευδαισθήσεις δεν κατευθύνονται στην πραγματικότητα. Απλά δεν είναι αληθινές.

6. Μερικά κατάλληλα τυχαία παραδείγματα για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας μπορεί να είναι κάπως έτσι:

Βλέπω τον εαυτό μου σαν αντικείμενο εκμετάλλευσης.
Βλέπω τον εαυτό του μελαγχολικό.
Βλέπω τον εαυτό μου σαν αποτυχημένο.
Βλέπω τον εαυτό μου να βρίσκεται σε κίνδυνο.
Βλέπω τον εαυτό μου σαν αβοήθητο.

Βλέπω τον εαυτό μου σαν νικητή.
Βλέπω τον εαυτό μου σαν αδικημένο.
Βλέπω τον εαυτό μου σαν ευσπλαχνικό.
Βλέπω τον εαυτό μου ενάρετο.

7. Δεν θα πρέπει να σκεφτείς γι αυτούς τους όρους με αφηρημένο τρόπο. Θα πρέπει να έρχονται στο νου σου σαν διάφορες καταστάσεις, προσωπικότητες και γεγονότα στις οποίες εμφανίζεσαι ο ίδιος. Διάλεξε όποια ειδική κατάσταση σου έρχεται στο νου, αναγνώρισε τους περιγραφικούς όρους που αισθάνεσαι ότι ισχύουν για τις αντιδράσεις σου σε συγκεκριμένες καταστάσεις, και εφάρμοσέ τους στην σημερινή ιδέα. Αφού ονομάσεις την κάθε μια ξεχωριστά, πρόσθεσε:

Αλλά ο νους μου είναι μέρος του Θεού. Είμαι πολύ άγιος.

8. Κατά την διάρκεια των πιο μεγάλων περιόδων άσκησης, πιθανόν να υπάρχουν διαλείμματα κατά τα οποία δεν θα σου έρχεται τίποτα στο νου. Μην πιεστείς να σκεφτείς κάτι για να γεμίσεις αυτά τα διαλείμματα, παρά απλά χαλάρωσε και επαναλάμβανε αργά την σημερινή ιδέα μέχρι κάτι να σου έρθει στο νου. Παρόλο που τίποτα από ό,τι σου έρχεται στο νου δεν πρέπει να παραλείπεται σε αυτές τις ασκήσεις, τίποτα δεν θα πρέπει να «ξεθάβεται» με προσπάθεια. Δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις ούτε εξαναγκασμό ούτε να κάνεις διακρίσεις.

9. Όσο το δυνατόν συχνότερα κατά την διάρκεια της ημέρας, διάλεγε κάποια ιδιότητα ή ιδιότητες που σου ταιριάζουν την συγκεκριμένη στιγμή και εφάρμοζε την σημερινή ιδέα πάνω τους, προσθέτοντας και την ιδέα με την ανωτέρω μορφή σε κάθε μια από αυτές. Αν τίποτα συγκεκριμένο δεν έρχεται στο νου σου, απλά επαναλάμβανε την ιδέα από μέσα σου, με κλειστά τα μάτια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: