Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 31

Στο σημερινό μάθημα δηλώνουμε ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός. Δεν είσαι το θύμα του κόσμου που βλέπεις, επειδή δεν είσαι θύμα μέσα στο νου σου. Μόνο η ψευδής εικόνα μπορεί να ονομάσει τον εαυτό της θύμα και εσύ δεν είσαι η ψευδής εικόνα. Μόνο στο Επίπεδο-1 μπορεί να είσαι ένα θύμα επειδή μόνο στο Επίπεδο-1 μπορεί να είσαι η ψευδής σου εικόνα.
Η αντίληψη φτιάχνει την προβολή. Αν δεν είσαι θύμα στο νου σου, τότε δεν μπορεί να είσαι θύμα στον κόσμο που βλέπεις. Η Αιτία και το Αποτέλεσμα δεν είναι χωριστά. Στο Επίπεδο-2, δεν υπάρχουν θύματα, επειδή δεν υπάρχει η σκέψη του θύματος για να την προβάλλεις έξω στον κόσμο.
Στο Επίπεδο-2, υπάρχει μόνο η σκέψη της Ενιαιότητας και όταν αντιλαμβάνεσαι μόνο Ενιαιότητας, θα βλέπεις μόνο γαλήνη, χαρά, και αγάπη.
Η αντίληψη φτιάχνει την προβολή. Η Αιτία και το Αποτέλεσμα είναι Ένα.
ΜΑΘΗΜΑ 31
Δεν είμαι το θύμα του κόσμου που βλέπω.
(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί δεν είμαι το θύμα του κόσμου που βλέπω;
Η Απάντηση είναι: Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι η εισαγωγή στην διακήρυξη της αποδέσμευσής σου.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
2Και πάλι, η ιδέα θα πρέπει να εφαρμοστεί στον κόσμο που βλέπεις έξω, και στον κόσμο που βλέπεις μέσα, αμφότερους.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω. Η αντίληψη φτιάχνει την προβολή)
3Κατά την εφαρμογή της ιδέας, θα χρησιμοποιήσουμε μια μορφή εξάσκησης, η οποία θα χρησιμοποιηθεί ολοένα και συχνότερα, με τις αλλαγές που θα περιλαμβάνονται.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
4Γενικότερα, η μορφή περιλαμβάνει δύο μέρη, το ένα στο οποίο εφαρμόζεις την ιδέα πιο επισταμένως και το άλλο που αποτελείται από συχνές εφαρμογές της ιδέας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
(παραγ.)2. Δύο μεγαλύτερης διάρκειας περίοδοι πρακτικής της σημερινής ιδέας χρειάζονται, μια το πρωί και μια το βράδυ.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
2Τρία με πέντε λεπτά για καθεμιά απ’ αυτές προτείνονται.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
3Ενόσω τις κάνεις, κοίτα γύρω σου αργά ενώ επαναλαμβάνεις την ιδέα δύο ή τρεις φορές.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
4Κατόπιν κλείσε τα μάτια σου και εφάρμοσε την ίδια ιδέα στον εσωτερικό σου κόσμο.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
5Θ’ αποδράσεις από αμφότερους, γιατί ο εσωτερικός είναι η αιτία του εξωτερικού.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
(παραγ.)3. Καθώς επιθεωρείς τον εσωτερικό σου κόσμο, απλώς άσε ό,τι σκέψεις περάσουν από το νου σου να έρθουν στην επίγνωσή σου, εξέτασε καθεμιά για ένα λεπτό, και στη συνέχεια άστην ν’ αντικατασταθεί από την επόμενη.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
2Προσπάθησε να μην εφαρμόσεις κανενός είδους ιεράρχηση σ’ αυτές.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
3Παρατήρησέ τις να έρχονται και να φεύγουν όσο πιο απαθώς μπορείς.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
4Μην παραμείνεις σε καμία ιδιαίτερα, αλλά επιχείρησε ν’ αφήσεις την ροή να κινηθεί ομοιόμορφα και ήρεμα, χωρίς καμία ιδιαίτερη επένδυση εκ μέρους σου.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
5Όπως κάθεσαι και σιωπηλά παρατηρείς τις σκέψεις σου, επανάλαβε την σημερινή ιδέα στον εαυτό σου όσο συχνά θέλεις, αλλά χωρίς κανένα αίσθημα βιασύνης.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
(παραγ.)4. Ακόμη, επανάλαβε την σημερινή ιδέα όσο πιο συχνά γίνεται καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
2Υπενθύμισε στον εαυτό σου ότι κάνεις μια διακήρυξη ανεξαρτησίας στο όνομα της δικής σου ελευθερίας.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
3Και στην ελευθερία σου βρίσκεται η ελευθερία του κόσμου.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
(παραγ.)5. Η σημερινή ιδέα είναι επίσης μία ιδιαίτερα χρήσιμη ιδέα για να την χρησιμοποιήσεις ως απάντηση σε οποιαδήποτε μορφή πειρασμού μπορεί να εμφανιστεί.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)
2Είναι μια διακήρυξη ότι δεν θα υποκύψεις σ’ αυτόν, βάζοντας δεσμά στον εαυτό σου.
(Δεν είμαι θύμα στο νου μου και έτσι δεν μπορεί να είμαι το θύμα στον κόσμο που βλέπω.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: