Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 30










                                                                                                                 MICHAEL MURRAY,


Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 30

Στο σημερινό μάθημα, ενωνόμαστε στην σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2• αντί να αποστασιοποιούμαστε ο ένας από τον άλλο στο Επίπεδο-1 μέσα από την σκέψη του διαχωρισμού.
Όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα, και στο Επίπεδο-2, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με τον Θεό σε Ενιαιότητα. Ο Θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω, γιατί δεν υπάρχει τίποτα έξω από τον Θεό, γιατί δεν υπάρχει τίποτα έξω από την Ενιαιότητα. Ο νους σου και ο Νους του Θεού είναι πραγματικά Ένα. Έτσι, ο Θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω, γιατί ο Θεός είναι ο Νους μου.
ΜΑΘΗΜΑ 30
Ο Θεός είναι μέσα σ’ όλα όσα βλέπω, επειδή ο Θεός είναι μέσα στο νου μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί είναι ο Θεός μέσα σε όλα όσα βλέπω, επειδή ο Θεός είναι μέσα στο νου μου;
Η Απάντηση είναι: «Ο Θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα».)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι το εφαλτήριο για την όραση.
(Η Όραση είναι μόνο του Νου του Θεού, και αν ο Θεός κι εγώ είμαστε Ένα, τότε η Όραση είναι και του δικού μου νου.)
2Από αυτή την ιδέα ο κόσμος θ’ αποκαλυφθεί μπροστά στα μάτια σου και θα τον κοιτάξεις και θα δεις μέσα του αυτό που ποτέ πριν δεν είχες δει.
(Η Όραση του Θεού θα μου δείξει τον κόσμο που πράγματι δημιούργησε ο Θεός, που είναι ένας κόσμος Ενιαιότητας.)
3Και αυτό που έβλεπες μέχρι τώρα δεν θα είναι ούτε κατ’ ελάχιστον ορατό σε σένα.
(Ο κόσμος του διαχωρισμού δεν είναι πια στο νου μου, επειδή τώρα είμαι στο Επίπεδο-2. Η Όραση είναι του Θεού, και η Ενιαιότητα είναι η Όραση του Επιπέδου-2.)
(παραγ.)2. Σήμερα προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα νέο είδος «προβολής».
(Το σύστημα σκέψης του Επιπέδου-2 είναι η Ενιαιότητα, κι επομένως, η αντίληψη μου για τον κόσμο πρέπει να είναι η Ενιαιότητα. Η αντίληψη φτιάχνει την προβολή. Η αιτία και το αποτέλεσμα δεν είναι διαχωρισμένα. Αν οι σκέψεις μου είναι σκέψεις Ενιαιότητας, τότε πώς να μην αντιληφθώ αυτό που μου δείχνουν οι σκέψεις μου;)
2Δεν προσπαθούμε ν’ απαλλαγούμε απ’ αυτά που δεν μας αρέσουν κοιτώντας προς τα έξω.
(Ο κόσμος είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Η σκέψη της Ενιαιότητας είναι στο νου μου, κι έτσι, πρέπει να αντιλαμβάνομαι ένα κόσμο Ενιαιότητας έξω.)
3Αντίθετα, προσπαθούμε να δούμε μέσα στον κόσμο αυτό που υπάρχει μέσα στο νου μας, και αυτό που θέλουμε ν’ αναγνωρίσουμε είναι εκεί.
(Η σκέψη της Ενιαιότητας είναι στο νου μου επειδή έτσι επιλέγω. Τότε, πώς μπορεί αυτή η ίδια Ενιαιότητα να μην γίνει ορατή έξω;)
4Έτσι, προσπαθούμε να συνενωθούμε μ’ αυτό που βλέπουμε, αντί να το κρατάμε μακριά μας.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
5Αυτή είναι η θεμελιώδης διαφορά
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
(παραγ.)3. Η σημερινή ιδέα πρέπει να εφαρμοστεί όσο πιο συχνά γίνεται κατά την διάρκεια της ημέρας.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
2Όποτε έχεις ένα λεπτό, επανάλαβέ την αργά στον εαυτό σου, κοιτώντας γύρω σου, και προσπάθησε να συνειδητοποιήσεις ότι η ιδέα ισχύει για όλα όσα βλέπεις τώρα, ή θα μπορούσες να βλέπεις τώρα, εάν ήταν μέσα στο φάσμα της όρασής σου.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
(παραγ.)4. Η πραγματική όραση δεν περιορίζεται σε έννοιες όπως «κοντά» και «μακριά».
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
2Για ν’ αρχίσεις να συνηθίζεις σ’ αυτή την ιδέα, θα σε βοηθήσει εάν προσπαθήσεις να σκεφτείς πράγματα πέρα από το τωρινό σου οπτικό φάσμα καθώς και εκείνα που κυριολεκτικά βλέπεις, όταν την εφαρμόζεις.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
(παραγ.)5. Η πραγματική όραση όχι μόνο δεν περιορίζεται από τον χώρο και την απόσταση, αλλά δεν εξαρτάται καθόλου απ’ τα μάτια του σώματος.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
2Ο νους είναι η μόνη της πηγή.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
3Για να εξοικειωθείς περισσότερο μ’ αυτή την ιδέα, θα σε βοηθήσει εάν αφιερώσεις αρκετές περιόδους πρακτικής εφαρμόζοντας την σημερινή ιδέα με τα μάτια κλειστά, χρησιμοποιώντας οτιδήποτε θέματα έρχονται στο νου σου, κοιτώντας μέσα σου παρά έξω.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
4Η σημερινή ιδέα είναι εξίσου εφαρμόσιμη σε αμφότερα.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: