Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 28



                                                                                                   MICHAEL MURRAY
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 28
Στο σημερινό μάθημα, συνεχίζουμε με το θέμα του προηγούμενου μαθήματος. Όμως, σε αυτό το μάθημα, είμαστε πιο συγκεκριμένοι στο τι επιλέγουμε. Με το να επιλέξουμε να δούμε διαφορετικά τα καθημερινά αντικείμενα που συμπεριλαμβάνονται στον κόσμο μας, λέμε όχι σε αυτό που βλέπουν τα μάτια μας. Ό,τι και να βλέπουμε τώρα, μπορούμε να αποτραβηχτούμε από την κρίση μας και να δούμε τα πράγματα διαφορετικά.
Η Όραση είναι ένα δώρο που σου επιτρέπει να δεις τα πάντα και τους πάντες μέσα από τον φακό της Ενιαιότητας. Με την Όραση, θα βλέπεις μόνο αυτό που είναι αληθινό, κι εδώ βασίζεται η γαλήνη του νου σου. Αυτό δεν είναι ασήμαντο δώρο.
Με την κρίση, σου επιτρέπεται να βλέπεις μόνο ό,τι είναι αμαρτωλό, τρομακτικό, και ένοχο. Ή ακόμα, η κρίση θα σου δείξει επίσης αυτό που είναι ιδιαίτερο, μοναδικό και διαφορετικό από σένα. Δεν μπορεί να υπάρξει γαλήνη του νου με την κρίση, και αυτό το γνωρίζεις ήδη.
«Πάνω απ’ όλα τ’ άλλα» σημαίνει ότι αν επιλέξεις να δεις με την Όραση στο Επίπεδο-2, τότε πρέπει να αποτραβηχτείς πρώτα από την κρίση του εγώ στο Επίπεδο-1. Λέγοντας όχι στην κρίση του εγώ, λες ναι στην Όραση.
ΜΑΘΗΜΑ 28
Πάνω απ’ όλα θέλω να δω τα πράγματα διαφορετικά.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς μπορώ πάνω απ’ όλα να δω τα πράγματα διαφορετικά;
Η Απάντηση είναι: Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω τα πράγματα με ένα διαφορετικό τρόπο.)
(παραγ.)1. Σήμερα πράγματι εφαρμόζουμε πιο συγκεκριμένα την χθεσινή ιδέα.
(Σήμερα, αντί να επιλέξουμε αφηρημένες ιδέες όπως ειρήνη, χαρά και αγάπη, θα επιλέξουμε συγκεκριμένα πράγματα.)
2Σ’ αυτές τις περιόδους πρακτικής, θα κάνεις μια σειρά συγκεκριμένων δεσμεύσεων.
(Σε αυτές τις ασκήσεις πρακτικής, θα κοιτάξουμε διαφορετικά τα πράγματα που βλέπεις καθημερινά στην ζωή σου.)
3Το θέμα του εάν θα τις κρατήσεις στο μέλλον δεν μας απασχολεί τώρα. 5Και είμαστε ακόμα στην αρχή.
(Το ερώτημα τότε θα είναι: θα θέλεις να κρατήσεις αυτό που θα δεις διαφορετικά;)
4Εάν είσαι πρόθυμος τουλάχιστον να τις κάνεις τώρα, έχεις αρχίσει ήδη να τις τηρείς.
(Αν είσαι πρόθυμος να τα κοιτάξεις διαφορετικά, τότε θα εξασφαλίσεις ότι θα είναι πάντα δικά σου.)
5Και είμαστε ακόμα στην αρχή.
(Αυτό είναι μόνο η αρχή του στο να γίνεις το Παν. Επειδή όλα όσα βλέπεις είναι Εσύ, κι Εσύ είσαι όλα όσα βλέπεις.)
(παραγ.)2. Μπορεί ν’ αναρωτιέσαι γιατί είναι σημαντικό να πεις, για παράδειγμα, «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά».
(Το να δεις διαφορετικά κάτι τόσο ασήμαντο, ας πούμε, όσο ένα τραπέζι, δεν είναι καθόλου διαφορετικό από το να δεις διαφορετικά έναν άνθρωπο. Όλα όσα βλέπεις είναι Εσύ, κι Εσύ είσαι όλα όσα βλέπεις.)
2Από μόνο του, αυτό δεν είναι καθόλου σημαντικό
(Το τραπέζι από μόνο του δεν είναι σημαντικό, αφού είναι απλά ένα θραύσμα του Όλου.)
3Όμως τι είναι από μόνο του σημαντικό;
(Ωστόσο, το όλον βρίσκεται ολοκληρωτικά μέσα σε κάθε θραύσμα, αφού κάθε θραύσμα περιέχει το όλον.)
4Και τι σημαίνει «από μόνο του;»
(Το «από μόνο του» σημαίνει ότι είναι διαχωρισμένο. Ωστόσο, αυτό είναι που δεν βλέπει η Όραση. Η Όραση βλέπει κάθε θραύσμα ως το όλον και βλέπει το όλον σε κάθε θραύσμα.)
5Βλέπεις γύρω σου πολλά χωριστά πράγματα, και αυτό σημαίνει ότι δεν βλέπεις καθόλου.
(Αν βλέπεις μόνο θραύσματα, τότε δεν βλέπεις. Η Όραση αποκαλύπτει το όλον που βρίσκεται μέσα σε κάθε θραύσμα. Με την Όραση, δεν υπάρχουν διαχωρισμένα κομμάτια.)
6Είτε βλέπεις, είτε όχι.
(Είτε βλέπεις τον διαχωρισμό με το εγώ στο Επίπεδο-1, ή, βλέπεις την Ενιαιότητα με την Όραση στο Επίπεδο-2.)
7Όταν θα έχεις δει ένα πράγμα διαφορετικά, θα δεις όλα τα πράγματα διαφορετικά.
(Όταν αποκτήσεις την Όραση, θα δεις την Ενιαιότητα σε όλα τα πράγματα.)
8Το φως που θα δεις σε οποιοδήποτε απ’ αυτά είναι το ίδιο φως που θα δεις σε όλα.
(Η αλήθεια που βλέπεις σε ένα θα είναι η ίδια αλήθεια που βλέπεις σε όλα. Στην Ενιαιότητα, βλέπεις όλα τα πράγματα ως Ένα.)
(παραγ.)3. Όταν λες «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά», κάνεις μια δέσμευση ν’ αποσύρεις τους προϊδεασμούς σου για το τραπέζι, και ν’ ανοίξεις το νου σου στο τι είναι αυτό και για ποιο σκοπό υπάρχει.
(Λέγοντας όχι στο εγώ και στην ψευδή εικόνα με όλες της τις διαχωρισμένες σκέψεις και ιδέες, ανοίγεις τώρα το νου σου στον Θεό και την Ενιαιότητα σε όλα τα πράγματα.)
2Δεν το ορίζεις με όρους του παρελθόντος.
(Όχι μπορείς να πεις μόνο στο παρόν, μπορείς να το πεις Τώρα.)
3Ρωτάς τι είναι, αντί να του λες τι είναι.
(Λέγοντας Όχι στην σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», ζητάς από την Όραση να σου δείξει αυτό που πραγματικά συμβαίνει, αυτή την στιγμή.)
4Δεν δεσμεύεις το νόημά του στη μικρή σου εμπειρία με τα τραπέζια, ούτε περιορίζεις τον σκοπό του στις μικρές προσωπικές σου σκέψεις.
(Με το να μην δεχτείς ότι το τραπέζι που βλέπεις είναι διαχωρισμένο από σένα, ανοίγεις στο νου σου στη σκέψη της Ενιαιότητας με το τραπέζι.)
(παραγ.)4. Δεν θ’αναρωτηθείς για ό,τι έχεις ήδη καθορίσει.
(Αν δεν αμφισβητείς αυτό που βλέπεις, πάντα θα το βλέπεις ως ίδιο.)
2Ο σκοπός αυτών των ασκήσεων είναι να κάνεις ερωτήσεις και να λάβεις απαντήσεις.
(Ο σκοπός της σημερινής άσκησης είναι να αμφισβητήσεις όλα όσα βλέπεις, και αυτό γίνεται τώρα.)
3Λέγοντας «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά», δεσμεύεις τον εαυτό σου να δεις.
(Όταν αμφισβητήσεις αυτό που βλέπεις, λες όχι στη σκέψη του διαχωρισμού. Λέγοντας, «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά,» δεσμεύεσαι να δεις τα πάντα και τους πάντες διαφορετικά.)
4Αυτή δεν είναι μία δέσμευση αποκλεισμού.
(Αυτή η ιδέα μπορεί να εφαρμοστεί στους πάντες και τα πάντα• αυτή είναι η κατάσταση της Ενιαιότητας.)
5Είναι μια δέσμευση που αφορά το τραπέζι, καθώς και οτιδήποτε άλλο, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
(Με την Όραση, το να βλέπεις εφαρμόζεται στα πάντα και στους πάντες. Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις σε αυτή την ιδέα.)
(παραγ.)5. Θα μπορούσες πράγματι ν’ αποκτήσεις όραση από αυτό το τραπέζι μόνο, εάν απέσυρες όλες τις δικές σου ιδέες από αυτό και το κοιτούσες μ’ ένα τελείως ανοιχτό νου.
(Το τραπέζι αντιπροσωπεύει το Όλον, όσο και το Όλον αντιπροσωπεύει το τραπέζι. Με την Όραση, θα τα βλέπεις και τα δύο ως ίδια.)
2Κάτι έχει να σου δείξει. κάτι όμορφο και καθαρό και άπειρης αξίας, γεμάτο ευτυχία και ελπίδα.
(Το τραπέζι δεν είναι ένα τραπέζι όταν αποσύρεις τις σκέψεις σου και τις ιδέες σου για το τραπέζι.)
3Κρυμμένος κάτω απ’ όλες τις ιδέες σου γι’ αυτό, είναι ο πραγματικός του σκοπός, ο σκοπός που μοιράζεται με όλο το σύμπαν.
(Χωρίς τις σκέψεις σου και τις ιδέες σου, το τραπέζι είναι Εσύ όσο κι Εσύ είσαι το τραπέζι. Στην Ενιαιότητα, δεν υπάρχει διαχωρισμός σκέψεων και ιδεών.)
(παραγ.)6. Χρησιμοποιώντας το τραπέζι ως αντικείμενο για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας, στην πραγματικότητα ζητάς να δεις τον σκοπό του σύμπαντος.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [το τραπέζι] με διαφορετικό τρόπο.)
2Θα κάνεις το ίδιο αίτημα για κάθε αντικείμενο που θα χρησιμοποιήσεις στις περιόδους πρακτικής.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
3Και δεσμεύεσαι με κάθε ένα απ’ αυτά ν’ αφήσεις τον σκοπό του να σου αποκαλυφθεί, αντί να κάνεις την δική σου κρίση γι’ αυτό.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
(παραγ.)7. Θα έχεις έξι δίλεπτες περιόδους πρακτικής σήμερα, στις οποίες θα δηλώσεις στην αρχή την σημερινή ιδέα, και μετά θα την εφαρμόσεις σε οτιδήποτε βλέπεις γύρω σου.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
2Όχι μόνο πρέπει να διαλέξεις τα αντικείμενα τυχαία, αλλά πρέπει να είσαι εξίσου ειλικρινής με καθένα, όταν εφαρμόζεις την σημερινή ιδέα σ’ αυτό, σε μια προσπάθεια ν’ αναγνωρίσεις την ίση αξία τους ως προς την συνεισφορά τους στην όρασή σου.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
(παραγ.)8. Ως συνήθως, οι εφαρμογές πρέπει να περιλαμβάνουν το όνομα του αντικειμένου στο οποίο θα σταθεί το βλέμμα σου, και πρέπει να κρατήσεις το βλέμμα σου σ’ αυτό ενώ λες:
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
2Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό/ή _________________ διαφορετικά.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
3Κάθε εφαρμογή πρέπει να γίνει αρκετά αργά, και όσο πιο συγκεντρωμένα είναι δυνατόν.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
4Δεν υπάρχει καμιά βιασύνη.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: