Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 28 - 30




Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 28
Στο σημερινό μάθημα, συνεχίζουμε με το θέμα του προηγούμενου μαθήματος. Όμως, σε αυτό το μάθημα, είμαστε πιο συγκεκριμένοι στο τι επιλέγουμε. Με το να επιλέξουμε να δούμε διαφορετικά τα καθημερινά αντικείμενα που συμπεριλαμβάνονται στον κόσμο μας, λέμε όχι σε αυτό που βλέπουν τα μάτια μας. Ό,τι και να βλέπουμε τώρα, μπορούμε να αποτραβηχτούμε από την κρίση μας και να δούμε τα πράγματα διαφορετικά.
Η Όραση είναι ένα δώρο που σου επιτρέπει να δεις τα πάντα και τους πάντες μέσα από τον φακό της Ενιαιότητας. Με την Όραση, θα βλέπεις μόνο αυτό που είναι αληθινό, κι εδώ βασίζεται η γαλήνη του νου σου. Αυτό δεν είναι ασήμαντο δώρο.
Με την κρίση, σου επιτρέπεται να βλέπεις μόνο ό,τι είναι αμαρτωλό, τρομακτικό, και ένοχο. Ή ακόμα, η κρίση θα σου δείξει επίσης αυτό που είναι ιδιαίτερο, μοναδικό και διαφορετικό από σένα. Δεν μπορεί να υπάρξει γαλήνη του νου με την κρίση, και αυτό το γνωρίζεις ήδη.
«Πάνω απ’ όλα τ’ άλλα» σημαίνει ότι αν επιλέξεις να δεις με την Όραση στο Επίπεδο-2, τότε πρέπει να αποτραβηχτείς πρώτα από την κρίση του εγώ στο Επίπεδο-1. Λέγοντας όχι στην κρίση του εγώ, λες ναι στην Όραση.
ΜΑΘΗΜΑ 28
Πάνω απ’ όλα θέλω να δω τα πράγματα διαφορετικά.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς μπορώ πάνω απ’ όλα να δω τα πράγματα διαφορετικά;
Η Απάντηση είναι: Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω τα πράγματα με ένα διαφορετικό τρόπο.)
(παραγ.)1. Σήμερα πράγματι εφαρμόζουμε πιο συγκεκριμένα την χθεσινή ιδέα.
(Σήμερα, αντί να επιλέξουμε αφηρημένες ιδέες όπως ειρήνη, χαρά και αγάπη, θα επιλέξουμε συγκεκριμένα πράγματα.)
2Σ’ αυτές τις περιόδους πρακτικής, θα κάνεις μια σειρά συγκεκριμένων δεσμεύσεων.
(Σε αυτές τις ασκήσεις πρακτικής, θα κοιτάξουμε διαφορετικά τα πράγματα που βλέπεις καθημερινά στην ζωή σου.)
3Το θέμα του εάν θα τις κρατήσεις στο μέλλον δεν μας απασχολεί τώρα. 5Και είμαστε ακόμα στην αρχή.
(Το ερώτημα τότε θα είναι: θα θέλεις να κρατήσεις αυτό που θα δεις διαφορετικά;)
4Εάν είσαι πρόθυμος τουλάχιστον να τις κάνεις τώρα, έχεις αρχίσει ήδη να τις τηρείς.
(Αν είσαι πρόθυμος να τα κοιτάξεις διαφορετικά, τότε θα εξασφαλίσεις ότι θα είναι πάντα δικά σου.)
5Και είμαστε ακόμα στην αρχή.
(Αυτό είναι μόνο η αρχή του στο να γίνεις το Παν. Επειδή όλα όσα βλέπεις είναι Εσύ, κι Εσύ είσαι όλα όσα βλέπεις.)
(παραγ.)2. Μπορεί ν’ αναρωτιέσαι γιατί είναι σημαντικό να πεις, για παράδειγμα, «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά».
(Το να δεις διαφορετικά κάτι τόσο ασήμαντο, ας πούμε, όσο ένα τραπέζι, δεν είναι καθόλου διαφορετικό από το να δεις διαφορετικά έναν άνθρωπο. Όλα όσα βλέπεις είναι Εσύ, κι Εσύ είσαι όλα όσα βλέπεις.)
2Από μόνο του, αυτό δεν είναι καθόλου σημαντικό
(Το τραπέζι από μόνο του δεν είναι σημαντικό, αφού είναι απλά ένα θραύσμα του Όλου.)
3Όμως τι είναι από μόνο του σημαντικό;
(Ωστόσο, το όλον βρίσκεται ολοκληρωτικά μέσα σε κάθε θραύσμα, αφού κάθε θραύσμα περιέχει το όλον.)
4Και τι σημαίνει «από μόνο του;»
(Το «από μόνο του» σημαίνει ότι είναι διαχωρισμένο. Ωστόσο, αυτό είναι που δεν βλέπει η Όραση. Η Όραση βλέπει κάθε θραύσμα ως το όλον και βλέπει το όλον σε κάθε θραύσμα.)
5Βλέπεις γύρω σου πολλά χωριστά πράγματα, και αυτό σημαίνει ότι δεν βλέπεις καθόλου.
(Αν βλέπεις μόνο θραύσματα, τότε δεν βλέπεις. Η Όραση αποκαλύπτει το όλον που βρίσκεται μέσα σε κάθε θραύσμα. Με την Όραση, δεν υπάρχουν διαχωρισμένα κομμάτια.)
6Είτε βλέπεις, είτε όχι.
(Είτε βλέπεις τον διαχωρισμό με το εγώ στο Επίπεδο-1, ή, βλέπεις την Ενιαιότητα με την Όραση στο Επίπεδο-2.)
7Όταν θα έχεις δει ένα πράγμα διαφορετικά, θα δεις όλα τα πράγματα διαφορετικά.
(Όταν αποκτήσεις την Όραση, θα δεις την Ενιαιότητα σε όλα τα πράγματα.)
8Το φως που θα δεις σε οποιοδήποτε απ’ αυτά είναι το ίδιο φως που θα δεις σε όλα.
(Η αλήθεια που βλέπεις σε ένα θα είναι η ίδια αλήθεια που βλέπεις σε όλα. Στην Ενιαιότητα, βλέπεις όλα τα πράγματα ως Ένα.)
(παραγ.)3. Όταν λες «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά», κάνεις μια δέσμευση ν’ αποσύρεις τους προϊδεασμούς σου για το τραπέζι, και ν’ ανοίξεις το νου σου στο τι είναι αυτό και για ποιο σκοπό υπάρχει.
(Λέγοντας όχι στο εγώ και στην ψευδή εικόνα με όλες της τις διαχωρισμένες σκέψεις και ιδέες, ανοίγεις τώρα το νου σου στον Θεό και την Ενιαιότητα σε όλα τα πράγματα.)
2Δεν το ορίζεις με όρους του παρελθόντος.
(Όχι μπορείς να πεις μόνο στο παρόν, μπορείς να το πεις Τώρα.)
3Ρωτάς τι είναι, αντί να του λες τι είναι.
(Λέγοντας Όχι στην σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», ζητάς από την Όραση να σου δείξει αυτό που πραγματικά συμβαίνει, αυτή την στιγμή.)
4Δεν δεσμεύεις το νόημά του στη μικρή σου εμπειρία με τα τραπέζια, ούτε περιορίζεις τον σκοπό του στις μικρές προσωπικές σου σκέψεις.
(Με το να μην δεχτείς ότι το τραπέζι που βλέπεις είναι διαχωρισμένο από σένα, ανοίγεις στο νου σου στη σκέψη της Ενιαιότητας με το τραπέζι.)
(παραγ.)4. Δεν θ’αναρωτηθείς για ό,τι έχεις ήδη καθορίσει.
(Αν δεν αμφισβητείς αυτό που βλέπεις, πάντα θα το βλέπεις ως ίδιο.)
2Ο σκοπός αυτών των ασκήσεων είναι να κάνεις ερωτήσεις και να λάβεις απαντήσεις.
(Ο σκοπός της σημερινής άσκησης είναι να αμφισβητήσεις όλα όσα βλέπεις, και αυτό γίνεται τώρα.)
3Λέγοντας «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά», δεσμεύεις τον εαυτό σου να δεις.
(Όταν αμφισβητήσεις αυτό που βλέπεις, λες όχι στη σκέψη του διαχωρισμού. Λέγοντας, «Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό το τραπέζι διαφορετικά,» δεσμεύεσαι να δεις τα πάντα και τους πάντες διαφορετικά.)
4Αυτή δεν είναι μία δέσμευση αποκλεισμού.
(Αυτή η ιδέα μπορεί να εφαρμοστεί στους πάντες και τα πάντα• αυτή είναι η κατάσταση της Ενιαιότητας.)
5Είναι μια δέσμευση που αφορά το τραπέζι, καθώς και οτιδήποτε άλλο, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
(Με την Όραση, το να βλέπεις εφαρμόζεται στα πάντα και στους πάντες. Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις σε αυτή την ιδέα.)
(παραγ.)5. Θα μπορούσες πράγματι ν’ αποκτήσεις όραση από αυτό το τραπέζι μόνο, εάν απέσυρες όλες τις δικές σου ιδέες από αυτό και το κοιτούσες μ’ ένα τελείως ανοιχτό νου.
(Το τραπέζι αντιπροσωπεύει το Όλον, όσο και το Όλον αντιπροσωπεύει το τραπέζι. Με την Όραση, θα τα βλέπεις και τα δύο ως ίδια.)
2Κάτι έχει να σου δείξει. κάτι όμορφο και καθαρό και άπειρης αξίας, γεμάτο ευτυχία και ελπίδα.
(Το τραπέζι δεν είναι ένα τραπέζι όταν αποσύρεις τις σκέψεις σου και τις ιδέες σου για το τραπέζι.)
3Κρυμμένος κάτω απ’ όλες τις ιδέες σου γι’ αυτό, είναι ο πραγματικός του σκοπός, ο σκοπός που μοιράζεται με όλο το σύμπαν.
(Χωρίς τις σκέψεις σου και τις ιδέες σου, το τραπέζι είναι Εσύ όσο κι Εσύ είσαι το τραπέζι. Στην Ενιαιότητα, δεν υπάρχει διαχωρισμός σκέψεων και ιδεών.)
(παραγ.)6. Χρησιμοποιώντας το τραπέζι ως αντικείμενο για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας, στην πραγματικότητα ζητάς να δεις τον σκοπό του σύμπαντος.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [το τραπέζι] με διαφορετικό τρόπο.)
2Θα κάνεις το ίδιο αίτημα για κάθε αντικείμενο που θα χρησιμοποιήσεις στις περιόδους πρακτικής.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
3Και δεσμεύεσαι με κάθε ένα απ’ αυτά ν’ αφήσεις τον σκοπό του να σου αποκαλυφθεί, αντί να κάνεις την δική σου κρίση γι’ αυτό.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
(παραγ.)7. Θα έχεις έξι δίλεπτες περιόδους πρακτικής σήμερα, στις οποίες θα δηλώσεις στην αρχή την σημερινή ιδέα, και μετά θα την εφαρμόσεις σε οτιδήποτε βλέπεις γύρω σου.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
2Όχι μόνο πρέπει να διαλέξεις τα αντικείμενα τυχαία, αλλά πρέπει να είσαι εξίσου ειλικρινής με καθένα, όταν εφαρμόζεις την σημερινή ιδέα σ’ αυτό, σε μια προσπάθεια ν’ αναγνωρίσεις την ίση αξία τους ως προς την συνεισφορά τους στην όρασή σου.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
(παραγ.)8. Ως συνήθως, οι εφαρμογές πρέπει να περιλαμβάνουν το όνομα του αντικειμένου στο οποίο θα σταθεί το βλέμμα σου, και πρέπει να κρατήσεις το βλέμμα σου σ’ αυτό ενώ λες:
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
2Πάνω απ’ όλα θέλω να δω αυτό/ή _________________ διαφορετικά.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
3Κάθε εφαρμογή πρέπει να γίνει αρκετά αργά, και όσο πιο συγκεντρωμένα είναι δυνατόν.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)
4Δεν υπάρχει καμιά βιασύνη.
(Πάνω απ’ όλα μπορώ να δω τα πράγματα διαφορετικά επιλέγοντας να δω αυτό [ονόμασε το] με διαφορετικό τρόπο.)

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 29.
Στο σημερινό μάθημα, συμπεριλαμβάνουμε τώρα τις σκέψεις και τις ιδέες του Επιπέδου-2. Το σύστημα σκέψης του Επιπέδου-2 είναι η Ενιαιότητα, που αντανακλά την κατάσταση του Ουρανού του Ίδιου. Ο Θεός και ο Ουρανός είναι η κατάσταση της Ενιαιότητας• επομένως, η Ενιαιότητα είναι ο Θεός, και Όλα όσα βλέπεις πρέπει να αντανακλούν την Ενιαιότητα του Θεού και του Ουρανού.
Η κεντρική σκέψη του Επιπέδου-2 είναι αυτή: απλά δεν υπάρχει τίποτα έξω από την Ενιαιότητα του Θεού. Επομένως, Όλα όσα βλέπεις πρέπει να είναι μια αντανάκλαση της Ενιαιότητας του Ουρανού και του Θεού.
ΜΑΘΗΜΑ 29
Ο Θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω.
(Το Ερώτημα είναι: Πώς βρίσκεται ο Θεός μέσα σε όλα όσα βλέπω;
Η Απάντηση είναι: ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί δεν υπάρχει τίποτα έξω από τον Θεό.)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα εξηγεί γιατί μπορείς να δεις όλο τον σκοπό σε καθετί..
(Δεν υπάρχει τίποτα έξω, ή διαχωρισμένο από τον Θεό, επομένως, όλα όσα βλέπεις είναι μέρος της Ενιαιότητας του Θεού.)
2Εξηγεί γιατί τίποτα δεν είναι διαχωρισμένο, από μόνο του ή απ’ τη φύση του.
(Στην κατάσταση της Ενιαιότητας, δεν υπάρχει τίποτα διαχωρισμένο από τίποτα. Όλα τα πράγματα, όλοι οι άνθρωποι, όλα τα φυτά, όλα τα ζώα, να έμψυχα και τα άψυχα μοιράζονται την Ενιαιότητα του Θεού το ένα με το άλλο, και επομένως, μοιράζονται αυτή την Ενιαιότητα με σένα.)
3Και εξηγεί γιατί τίποτα απ’ όσα βλέπεις δεν σημαίνει τίποτα.
(Όταν βλέπεις μόνο ό,τι είναι διαχωρισμένο, βλέπεις μόνο τον διαχωρισμό, επομένως, δεν βλέπεις τίποτα. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα έξω από την Ενιαιότητα που να σημαίνει κάτι.)
4Για την ακρίβεια, εξηγεί κάθε ιδέα που χρησιμοποιήσαμε μέχρι τώρα, και όλες όσες θ’ ακολουθήσουν.
(Αυτή η ιδέα εξηγεί γιατί έβλεπες μόνο ένα κόσμο χωρίς νόημα, ένα κόσμο διαχωρισμού. Αυτό που δεν είχε νόημα ήταν οι σκέψεις σου για τον κόσμο.)
5Η σημερινή ιδέα είναι όλη η βάση για την όραση.
(Η Όραση βλέπει μόνο αυτό που είναι Αληθινό, και αυτό που είναι Αληθινό είναι η Ενιαιότητα του Θεού σε όλα όσα βλέπεις.)
(παραγ.)2. Πιθανόν να βρεις ότι αυτή η ιδέα είναι δύσκολο να γίνει κατανοητή αυτή τη στιγμή.
(Η ψευδής εικόνα δεν θα θέλει να κατανοήσει αυτή την ιδέα• μάλιστα, θα αντισταθεί σε αυτή με έντονη περιφρόνηση.)
2Μπορεί να τη θεωρήσεις ανόητη, ασεβή, παράλογη, αστεία και ακόμα και προσβλητική.
(Η ψευδής εικόνα θα την βρίσκει ανόητη, ασεβή, παράλογη, αστεία, ακόμα και ανάρμοστη. Όμως, τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία• αυτό που έχει σημασία είναι τι πιστεύεις.)
3Σίγουρα ο Θεός δεν είναι σ’ ένα τραπέζι, για παράδειγμα, όπως το βλέπεις.
(Αν βλέπεις αυτό το τραπέζι ως τραπέζι, τότε δεν θα βλέπεις τον Θεό μέσα σε αυτό.)
4Όμως, χθες τονίσαμε ότι ένα τραπέζι μοιράζεται τον σκοπό του σύμπαντος.
(Το Τραπέζι είναι μέρος της Ενιαιότητας και μοιράζεται μαζί σου κάποιο σκοπό.)
5Και ό,τι μοιράζεται τον σκοπό του σύμπαντος, μοιράζεται τον σκοπό του Δημιουργού του.
(Ό,τι μοιράζεται μαζί σου κάποιο σκοπό, μοιράζεται ένα σκοπό και με τον Θεό στην κατάσταση της Ενιαιότητας.)
(παραγ.)3. Προσπάθησε επομένως, σήμερα, ν’ αρχίσεις να μαθαίνεις πώς να κοιτάς όλα τα πράγματα με αγάπη, εκτίμηση και ανοιχτό νου.
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
2Τώρα δεν τα βλέπεις.
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
3Θα ήθελες να ξέρεις τι είναι μέσα σ’ αυτά;
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
4Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται σε σένα
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
5Ο ιερός του σκοπός βρίσκεται πέρα από το μικρό φάσμα σου.
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
6Όταν η όραση σού δείξει την ιερότητα που φωτίζει τον κόσμο, θα καταλάβεις τέλεια την σημερινή ιδέα.
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
7Και δεν θα καταλαβαίνεις πώς μπορούσες ποτέ να την βρίσκεις δύσκολη.
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
(παραγ.)4. Οι έξι δίλεπτες περίοδοι πρακτικής μας σήμερα πρέπει ν’ ακολουθήσουν τον γνωστό μας τρόπο: Ξεκίνησε επαναλαμβάνοντας την ιδέα στον εαυτό σου, και μετά εφάρμοσέ την σε αντικείμενα που τυχαία θα επιλέξεις, ονομάζοντας καθένα συγκεκριμένα.
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
2Προσπάθησε ν’ αποφύγεις την τάση να κατευθύνεις την επιλογή, κάτι που μπορεί να είναι ιδιαίτερα δελεαστικό σε σχέση με τη σημερινή ιδέα λόγω της τελείως ξένης φύσης της.
(Θυμήσου να μην κρίνεις τι επιλέγεις και τι αποκλείεις. Όλα τα αντικείμενα και τα πράγματα έχουν σχέση με την σημερινή ιδέα γιατί: Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
3Θυμήσου ότι οποιαδήποτε ταξινόμηση επιβάλλεις είναι εξίσου ξένη με την πραγματικότητα.
(Θυμήσου ότι δεν υπάρχει ιεραρχία κρίσεων μέσα στην Ενιαιότητα. Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
(παραγ.)5. Η λίστα των θεμάτων σου πρέπει επομένως να είναι, όσο το δυνατόν, απαλλαγμένη από κατευθυνόμενες επιλογές.
(Επέτρεψε στα μάτια σου να κοιτάξουν ό,τι είναι στην εμβέλεια τους. Μην κρίνεις το τι θα επιλέξεις σύμφωνα με το μέγεθος, την αξία ή την όψη. Μετά πες: Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το], γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
2Για παράδειγμα, μια κατάλληλη λίστα θα περιλάμβανε:
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
3Ο Θεός είναι σ’ αυτή την κρεμάστρα.
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
4Ο Θεός είναι σ’ αυτό το περιοδικό.
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
5Ο Θεός είναι σ’ αυτό το δάχτυλο.
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
6Ο Θεός είναι σ’ αυτή τη λάμπα
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
7Ο Θεός είναι σ’ αυτό το σώμα.
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
8Ο Θεός είναι σ’ αυτή την πόρτα.
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
9Ο Θεός είναι σ’ αυτό το καλάθι αχρήστων.
(Ο Θεός είναι σε αυτό το [ονόμασε το] που βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
10Επιπρόσθετα με τις περιόδους πρακτικής, επανάλαβε την σημερινή ιδέα τουλάχιστον μια φορά κάθε ώρα, κοιτώντας αργά γύρω σου καθώς λες τα λόγια χωρίς βιασύνη στον εαυτό σου.
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)
11Τουλάχιστον μια ή δύο φορές, θα πρέπει να νιώσεις μια αίσθηση γαλήνης καθώς το κάνεις.
(Ο Θεός είναι σε Όλα όσα βλέπω, γιατί τίποτα δεν υπάρχει έξω από τον Θεό.)

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 30
Στο σημερινό μάθημα, ενωνόμαστε στην σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2• αντί να αποστασιοποιούμαστε ο ένας από τον άλλο στο Επίπεδο-1 μέσα από την σκέψη του διαχωρισμού.
Όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα, και στο Επίπεδο-2, όλοι οι νόες είναι ενωμένοι με τον Θεό σε Ενιαιότητα. Ο Θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω, γιατί δεν υπάρχει τίποτα έξω από τον Θεό, γιατί δεν υπάρχει τίποτα έξω από την Ενιαιότητα. Ο νους σου και ο Νους του Θεού είναι πραγματικά Ένα. Έτσι, ο Θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω, γιατί ο Θεός είναι ο Νους μου.
ΜΑΘΗΜΑ 30
Ο Θεός είναι μέσα σ’ όλα όσα βλέπω, επειδή ο Θεός είναι μέσα στο νου μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί είναι ο Θεός μέσα σε όλα όσα βλέπω, επειδή ο Θεός είναι μέσα στο νου μου;
Η Απάντηση είναι: «Ο Θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα».)
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι το εφαλτήριο για την όραση.
(Η Όραση είναι μόνο του Νου του Θεού, και αν ο Θεός κι εγώ είμαστε Ένα, τότε η Όραση είναι και του δικού μου νου.)
2Από αυτή την ιδέα ο κόσμος θ’ αποκαλυφθεί μπροστά στα μάτια σου και θα τον κοιτάξεις και θα δεις μέσα του αυτό που ποτέ πριν δεν είχες δει.
(Η Όραση του Θεού θα μου δείξει τον κόσμο που πράγματι δημιούργησε ο Θεός, που είναι ένας κόσμος Ενιαιότητας.)
3Και αυτό που έβλεπες μέχρι τώρα δεν θα είναι ούτε κατ’ ελάχιστον ορατό σε σένα.
(Ο κόσμος του διαχωρισμού δεν είναι πια στο νου μου, επειδή τώρα είμαι στο Επίπεδο-2. Η Όραση είναι του Θεού, και η Ενιαιότητα είναι η Όραση του Επιπέδου-2.)
(παραγ.)2. Σήμερα προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα νέο είδος «προβολής».
(Το σύστημα σκέψης του Επιπέδου-2 είναι η Ενιαιότητα, κι επομένως, η αντίληψη μου για τον κόσμο πρέπει να είναι η Ενιαιότητα. Η αντίληψη φτιάχνει την προβολή. Η αιτία και το αποτέλεσμα δεν είναι διαχωρισμένα. Αν οι σκέψεις μου είναι σκέψεις Ενιαιότητας, τότε πώς να μην αντιληφθώ αυτό που μου δείχνουν οι σκέψεις μου;)
2Δεν προσπαθούμε ν’ απαλλαγούμε απ’ αυτά που δεν μας αρέσουν κοιτώντας προς τα έξω.
(Ο κόσμος είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Η σκέψη της Ενιαιότητας είναι στο νου μου, κι έτσι, πρέπει να αντιλαμβάνομαι ένα κόσμο Ενιαιότητας έξω.)
3Αντίθετα, προσπαθούμε να δούμε μέσα στον κόσμο αυτό που υπάρχει μέσα στο νου μας, και αυτό που θέλουμε ν’ αναγνωρίσουμε είναι εκεί.
(Η σκέψη της Ενιαιότητας είναι στο νου μου επειδή έτσι επιλέγω. Τότε, πώς μπορεί αυτή η ίδια Ενιαιότητα να μην γίνει ορατή έξω;)
4Έτσι, προσπαθούμε να συνενωθούμε μ’ αυτό που βλέπουμε, αντί να το κρατάμε μακριά μας.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
5Αυτή είναι η θεμελιώδης διαφορά
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
(παραγ.)3. Η σημερινή ιδέα πρέπει να εφαρμοστεί όσο πιο συχνά γίνεται κατά την διάρκεια της ημέρας.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
2Όποτε έχεις ένα λεπτό, επανάλαβέ την αργά στον εαυτό σου, κοιτώντας γύρω σου, και προσπάθησε να συνειδητοποιήσεις ότι η ιδέα ισχύει για όλα όσα βλέπεις τώρα, ή θα μπορούσες να βλέπεις τώρα, εάν ήταν μέσα στο φάσμα της όρασής σου.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
(παραγ.)4. Η πραγματική όραση δεν περιορίζεται σε έννοιες όπως «κοντά» και «μακριά».
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
2Για ν’ αρχίσεις να συνηθίζεις σ’ αυτή την ιδέα, θα σε βοηθήσει εάν προσπαθήσεις να σκεφτείς πράγματα πέρα από το τωρινό σου οπτικό φάσμα καθώς και εκείνα που κυριολεκτικά βλέπεις, όταν την εφαρμόζεις.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
(παραγ.)5. Η πραγματική όραση όχι μόνο δεν περιορίζεται από τον χώρο και την απόσταση, αλλά δεν εξαρτάται καθόλου απ’ τα μάτια του σώματος.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
2Ο νους είναι η μόνη της πηγή.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
3Για να εξοικειωθείς περισσότερο μ’ αυτή την ιδέα, θα σε βοηθήσει εάν αφιερώσεις αρκετές περιόδους πρακτικής εφαρμόζοντας την σημερινή ιδέα με τα μάτια κλειστά, χρησιμοποιώντας οτιδήποτε θέματα έρχονται στο νου σου, κοιτώντας μέσα σου παρά έξω.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)
4Η σημερινή ιδέα είναι εξίσου εφαρμόσιμη σε αμφότερα.
(Ο Θεός είναι σε όλα όσα βλέπω, γιατί όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σαν Ένα. Επομένως, ο νους μου και ο Νους του Θεού είναι Ένα.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: