Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ




Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ

Η ίδια η ιδέα ή η έννοια για το τι σημαίνει πραγματικά η «Ελεύθερη βούληση» έχει παρεξηγηθεί πάρα πολύ εδώ και χιλιάδες χρόνια. Θα σας εξηγήσω τι σημαίνει πραγματικά ελεύθερη βούληση!
Στην Μεταφυσική κάθε σκέψη που κάνεις, κάθε λέξη που λες, και κάθε πράξη που κάνεις στην ζωή αντιπροσωπεύει μια επιλογή.
Και αυτή η επιλογή μπορεί να είναι μόνο μία από δύο επιλογές. Επιλέγεις ή το Επίπεδο-1, ή το Επίπεδο-2. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή που μπορείς να κάνεις που θα επιφέρει κάποια αλλαγή στην ζωή σου!
ΕΠΙΠΕΔΟ-1
Όσο είσαι στο Επίπεδο-1, (και ακριβώς όπως λέει ο Έκχαρτ Τόλε), όσο είσαι ασυνείδητος δεν θα έχεις ελεύθερη βούληση και δεν θα έχεις καμιά επιλογή!
Έχεις μόνο την ψευδαίσθηση επιλογής, πράγμα που δεν είναι καμιά απολύτως επιλογή.
Αυτό γίνεται επειδή κάθε επιλογή που κάνεις στο Επίπεδο-1, είτε σωστή είτε λάθος ή καλή ή κακή, καταλήγει στο να επιλέγεις το εγώ ….
Όπως ακριβώς μας λέει το Μάθημα, «δεν υπάρχουν ουδέτερες σκέψεις στο Επίπεδο-1» επειδή κάθε σκέψη και ιδέα στο Επίπεδο-1 θα ενισχύει την διαχωριστικότητα.
Όλες οι σκέψεις στο Επίπεδο-1 ανήκουν στο εγώ.
Όμως, όσο είσαι στο Επίπεδο-2 ούτε και τότε έχεις επιλογή. Αυτό συμβαίνει επειδή προέρχεσαι από το Νου της Ενιαιότητας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σκέψη που κάνεις θα ενισχύει την Ενιαιότητα. Δεν υπάρχουν κρυφές σκέψεις σε αυτό το επίπεδο που να μπορείς να κρατήσεις μόνο για τον εαυτό σου. Ενιαιότητα σημαίνει Ενιαιότητα. Τα πάντα μοιράζονται εξίσου!
Τώρα, μπορείς να δεις από τα δύο πιο πάνω επίπεδα ότι άσχετα με το σε ποιο επίπεδο βρίσκεσαι, δεν έχεις ελεύθερη βούληση. Χρειάζεται να απαντήσεις σε αυτές τις τρεις ερωτήσεις για να καταλάβεις την ελεύθερη βούληση!
Τι είναι η ελεύθερη βούληση;
Πού είναι η ελεύθερη βούληση;
Και ποιος έχει ελεύθερη βούληση;
Τι είναι η ελεύθερη βούληση;
Ελεύθερη βούληση είναι όταν επιλέγεις ανάμεσα στο Επίπεδο-1 και Επίπεδο-2. Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές που να μπορείς να κάνεις που να μπορούν να σε φέρουν πίσω στο ποιος πραγματικά είσαι!
Πού είναι η ελεύθερη βούληση;
Η ελεύθερη βούληση στο Επίπεδο-1.
Στο Επίπεδο-1 η μόνη ελεύθερη βούληση που έχεις είναι να πεις όχι στην ψευδή εικόνα στην περσόνα. Όταν έχεις καταργήσει ολοκληρωτικά την περσόνα, λέγοντας όχι σε αυτή, η πόρτα της φυλακής θα ανοίξει και τώρα μπορείς να βγεις από το Επίπεδο-1 και να πας στο Επίπεδο-2.
Ελεύθερη βούληση στο Επίπεδο-2.
Η ελεύθερη βούληση σου στο Επίπεδο-2 τώρα συνίσταται στην αποστασιοποίηση σου από το εγώ στο Επίπεδο-1. Κάθε φορά που χρησιμοποιείς τώρα την ελεύθερη βούληση για να χρησιμοποιήσεις την συγχώρεση για να αποστασιοποιηθείς από οποιαδήποτε ιδέα ή σκέψη που ανήκει στο εγώ, κάνεις αυτή την επιλογή μόνιμη. Αυτή είναι η Αληθινή Ελεύθερη βούληση.
Όπως λέει ο Ιησούς στο Μάθημα, «η μόνη ελευθερία που έχει απομείνει σε αυτόν τον κόσμο, είναι η δύναμη να επιλέγεις» Ναι, είμαστε σε μια φυλακή, αλλά, τα καλά νέα είναι ότι έχουμε και τα κλειδιά για να φύγουμε όποτε το επιθυμήσουμε. Αυτή η επιλογή πρέπει να ξεκινήσει στο Επίπεδο-1, και να καταλήξει στο Επίπεδο-2.
Αφού ολοκληρώσεις το βιβλίο εργασιών και αποδεχτείς την Εξιλέωση, θα είσαι πέρα από την ελεύθερη βούληση. Και πάλι, δεν θα χρειάζεσαι την ελεύθερη βούληση επειδή θα είσαι τα πάντα και θα έχεις τα πάντα. Δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση στον Ουρανό επειδή δεν υπάρχει τίποτα να επιλέξεις στην Ενιαιότητα ∙ είσαι Ένα με τους πάντες, και τα πάντα.
Ας κοιτάξουμε την Παραβολή του Ιησού. Μιλάει για την ελεύθερη βούληση κι εκείνους που είναι υπερβολικά απασχολημένοι με το εγώ και τον εξωτερικό κόσμο για να επιλέξουν μια ζωή χωρίς πόνο ∙ γι αυτό επιλέγουν μια ζωή με μοναξιά, έλλειψη, κατάθλιψη, και θάνατο.
Επειδή όταν δεν επιλέγεις συνειδητά, τότε αυτόματα επιλέγεις το εγώ και όλα αυτά που είπαμε!
Η Παραβολή του Μεγάλου Δείπνου
Το Κατά Θωμά Ευαγγέλιο (64)
Είπε ο Ιησούς: « Ένας άνθρωπος είχε καλεσμένους και σαν ετοίμασε το δείπνο έστειλε τον δούλο του να φωνάξει τους καλεσμένους.
Πήγε στον πρώτο και του είπε:
(1) Ο κύριος μου σε καλεί!
Εκείνος είπε:
«Έχω λογαριασμούς με κάποιους εμπόρους∙ θα έρθουν σ’ εμένα το βράδυ· θα πάω να τους δώσω εντολές. Πρέπει να παραιτηθώ από το δείπνο.»
Πήγε σε έναν άλλον και του είπε:
(2) «Σ’ έχει καλέσει ο κύριος μου.»
Εκείνος του είπε: «Αγόρασα σπίτι και με χρειάζονται όλη μέρα· δεν έχω χρόνο.»
Πήγε σε έναν άλλον και του είπε:
(3) «Ο κύριος μου σε καλεί!»
Αυτός απάντησε: «Παντρεύεται ο φίλος μου και έχω να κανονίσω το γαμήλιο τραπέζι γι’ αυτόν. Δεν μπορώ να έρθω· πρέπει να παραιτηθώ από το δείπνο!»
Πήγε σε έναν άλλον και του είπε:
(4) «Ο κύριος μου σε καλεί!»
Κι εκείνος του απάντησε: «Έχω αγοράσει ένα χωράφι, και πηγαίνω να μαζέψω τα μισθώματα. Δεν μπορώ να έρθω· πρέπει να παραιτηθώ από το δείπνο!»
Ο δούλος επέστρεψε και είπε στον κύριο του: «Αυτοί που κάλεσες στο δείπνο παραιτήθηκαν». Ο κύριος είπε στον δούλο του: «Βγες έξω στους δρόμους και φέρε όποιους κι αν συναντήσεις για να δειπνήσουν.» Έμποροι και κάπηλοι δε θα εισέλθουν στους τόπους του Πατέρα μου».
********Η Μεταφυσική της Παραβολής του Μεγάλου Δείπνου*****
Πήγε στον πρώτο και του είπε:
(1) Ο κύριος μου σε καλεί!
Εκείνος είπε:
«Έχω λογαριασμούς με κάποιους εμπόρους∙ θα έρθουν σ’ εμένα το βράδυ· θα πάω να τους δώσω εντολές. Πρέπει να παραιτηθώ από το δείπνο.»
(1α) Στην Μεταφυσική, αυτός ο άνθρωπος πίστευε ότι όσοι του χρωστούσαν θα έπρεπε να πληρώσουν το χρέος τους και δεν θα παραιτείτο από αυτό το χρέος μέχρι να του το ξεπληρώσουν.
Όμως, σύμφωνα με τον Νόμο του Ένα, όλοι κατέχουμε εξίσου τα πάντα. Αν είμαστε όλοι ένα, δεν μπορεί να υπάρχει καμία ιδιοκτησία, κατοχή ή χρέος που μπορούμε να κρατάμε εναντίον κάποιου. Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις σε αυτόν το νόμο. Αν θέλεις να κρατάς ένα χρέος εναντίον κάποιου τότε θα εξαιρείς τον εαυτό σου από την Ενιαιότητα. Επιλέγεις το εγώ στο Επίπεδο-1.
Πήγε σε έναν άλλον και του είπε:
(2) «Σ’ έχει καλέσει ο κύριος μου.»
Εκείνος του είπε: «Αγόρασα σπίτι και με χρειάζονται όλη μέρα· δεν έχω χρόνο.»
(2α) Στην Μεταφυσική αυτός ο άνθρωπος έχει αποκτήσει μια εξωτερική προσκόλληση και αυτή έχει απορροφήσει όλο του τον χρόνο, τον χώρο και την ενέργεια. Είναι τώρα τόσο απασχολημένος με την προσκόλληση του ώστε δεν έχει χρόνο για την Ενιαιότητα, ή για τον Θεό. Και πάλι αυτός ο άνθρωπος επιλέγει το εγώ στο Επίπεδο-1.
Πήγε σε έναν άλλον και του είπε:
(3)«Ο κύριος μου σε καλεί!»
Αυτός απάντησε: «Παντρεύεται ο φίλος μου και έχω να κανονίσω το γαμήλιο τραπέζι γι’ αυτόν. Δεν μπορώ να έρθω· πρέπει να παραιτηθώ από το δείπνο!»
(3α) Στην Μεταφυσική
Αυτό το παράδειγμα αντιπροσωπεύει την δική του «Ιδιαίτερη Σχέση» την οποία θα προτιμάει κάθε φορά αντί για την Ενιαιότητα ή την Μία Σχέση, ή την (Ολοκληρωμένη) Ιερή Σχέση. Αυτό είναι και πάλι μια ξεκάθαρη επιλογή για την φυλακή με το εγώ στο Επίπεδο-1, αντί για την ολοκληρωτική συγχώρεση με τον Θεό στο Επίπεδο-2. Και πάλι, αυτός ο άνθρωπος πολύ ξεκάθαρα επιλέγει το εγώ στο Επίπεδο-1.
Πήγε σε έναν άλλον και του είπε:
(4)«Ο κύριος μου σε καλεί!»
Κι εκείνος του απάντησε: «Έχω αγοράσει ένα χωράφι, και πηγαίνω να μαζέψω τα μισθώματα. Δεν μπορώ να έρθω· πρέπει να παραιτηθώ από το δείπνο!»
(4α) Στην Μεταφυσική:
Σε αυτό το παράδειγμα το άτομο έχει επενδύσει εξωτερικά και δεν βρίσκει χρόνο να απαντήσει στο κάλεσμα. Είναι υπερβολικά απασχολημένος με την επένδυση του για να ακούσει το κάλεσμα του Θεού· ή το κάλεσμα της Αλήθειας για την ελευθερία. Την ελευθερία από τον φόβο, την ανησυχία, την μοναξιά, την κατάθλιψη, και την ενοχή. Τελικά αυτό το άτομο έχει επιλέξει και πάλι το εγώ στο Επίπεδο-1.
Ο δούλος επέστρεψε και είπε στον κύριο του: «Αυτοί που κάλεσες στο δείπνο παραιτήθηκαν». Ο κύριος είπε στον δούλο του: «Βγες έξω στους δρόμους και φέρε όποιους κι αν συναντήσεις για να δειπνήσουν.» Έμποροι και κάπηλοι δε θα εισέλθουν στους τόπους του Πατέρα μου».
Αυτό το κομμάτι είναι πολύ ξεκάθαρο, υπάρχουν στον κόσμο εκείνοι που είναι πάρα πολύ απασχολημένοι με τις ιδιαίτερες σχέσεις τους, με τις προσκολλήσεις τους για να ενδιαφερθούν για την αλήθεια, την αγάπη, την ειρήνη, την χαρά και την ευδαιμονία. Γι αυτό, το «αφεντικό» θέλει αυτούς που είναι έτοιμοι ΤΩΡΑ!
*****ΠΕΡΙΛΗΨΗ****
Όλοι κάνουμε επιλογές κάθε μέρα και στην Μεταφυσική αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα. Είτε επιλέγεις τον Θεό είτε το εγώ. Επιλέγεις το Επίπεδο-1 ή το Επίπεδο-2. Επιλέγεις τον πόνο, τα βάσανα και τον θάνατο, αντί για την ειρήνη, την χαρά και την ευδαιμονία.
Ο Ιησούς μίλησε γι’ αυτό στην παραβολή του στο ευαγγέλιο του Θωμά όταν ο Κύριος έστειλε τον δούλο του να προσκαλέσει τους καλεσμένους.
Στην Μεταφυσική σε αυτή την παραβολή ο Κύριος αντιπροσωπεύει τον Θεό, και ο δούλος του θα ήταν όπως ένας Δάσκαλος του Θεού.
Δύο χιλιάδες χρόνια πριν ο Ιησούς βρήκε ότι τότε οι άνθρωποι ήταν υπέρ- απασχολημένοι με το εγώ και με την εξωτερική αναζήτηση για να ακούσουν τον λόγο του Θεού.
Όμως, το ίδιο ισχύει και σήμερα. Έχω βρει ότι πολλοί είναι πάρα πολύ απασχολημένοι με το εγώ ∙ στις ιδιαίτερες σχέσεις τους, είναι απασχολημένοι με τις προσκολλήσεις τους, και τις επενδύσεις τους στον εξωτερικό κόσμο.
Αυτές είναι όλες επιλογές και είναι πολύ ξεκάθαρα επιλογές υπέρ του εγώ πράγμα που σημαίνει ότι θα επιστρέφεις εδώ ξανά και ξανά για άλλη μια ζωή.
Ελεύθερη βούληση σημαίνει, το να επιλέγεις μόνο ανάμεσα στο Επίπεδο-1 και Επίπεδο-2.
«Είσαι ελεύθερος να επιλέξεις, αλλά δεν είσαι ελεύθερος από τις συνέπειες της επιλογής σου».
Νάμαστε
Michael
Mετάφραση: Χριστίνα Τσιντέα
Επιμέλεια-διασκευή: Κέλλυ Παλαντζίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: