Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 9 & 10


ΜΑΘΗΜΑ 9
Στο σημερινό Μάθημα 9 βλέπουμε την εισαγωγή της «Ψευδούς Εικόνας» που ίσως να επιχειρήσει να κάνει ή ίσως και όχι αυτές τις ασκήσεις και αυτό το βιβλίο εργασιών στην Μεταφυσική. Έτσι, στο τέλος αυτού του μαθήματος σου γίνεται μια πολύ σημαντική ερώτηση, και σε παρακαλώ να είσαι ειλικρινής με την απάντηση σου. Αν δεν είσαι ειλικρινής, τότε θα την έχεις στημένη στον εαυτό σου για να αποτύχεις.
ΜΑΘΗΜΑ 9
Δεν βλέπω τίποτα όπως είναι τώρα.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν βλέπω τίποτα έτσι όπως είναι τώρα; Η Απάντηση είναι: επειδή ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ και βλέπω μόνο το παρελθόν με το εγώ στο Επίπεδο-1)
1. Αυτή η ιδέα είναι εμφανώς συνεπακόλουθο των δύο προηγούμενων
(Όσο παραμένω προσκολλημένος στο εγώ, στο Επίπεδο-1, θα βλέπω μόνο το παρελθόν. Βλέπω μόνο το παρελθόν γιατί αντιλαμβάνομαι μόνο με το εγώ.)
2Όμως, ενώ μπορεί να την δεχτείς νοητικά, είναι μάλλον απίθανο ότι αυτή θα σημαίνει οτιδήποτε για σένα ακόμα
(Πιθανόν να μπορέσεις να αφήσεις την διανοητική κατανόηση, αφού το εγώ είναι ο κατασκευαστής της διανόησης, αλλά δεν έχεις ακόμα πετύχει την κατανόηση του Επιπέδου-2.)
3Πάντως, η κατανόηση δεν είναι απαραίτητη σ’ αυτό το στάδιο.
(Όπως έχουμε πει στα πρώτα μαθήματα, η κατανόηση σου δεν είναι απαραίτητη σε αυτό το σημείο, μόνο η εφαρμογή αυτών των ιδεών είναι απαραίτητη.)
4Για την ακρίβεια, η αναγνώριση ότι δεν κατανοείς είναι προϋπόθεση για ν’ αναιρεθούν οι εσφαλμένες ιδέες σου.
(Πρέπει τώρα να συνειδητοποιήσεις ότι η κατάργηση της κατανόησης που έχεις στο Επίπεδο-1 με το εγώ είναι προϋπόθεση για να πετύχεις την κατανόηση του Επιπέδου-2 με το Άγιο Πνεύμα.)
5Αυτές οι ασκήσεις στοχεύουν στην πρακτική εξάσκηση, όχι στην κατανόηση.
(Αυτό που πρέπει να εξασφαλίσεις είναι η προσηλωμένη εφαρμογή αυτών των ασκήσεων, όχι η κατανόηση τους. Είναι σημαντικό να ξέρεις ότι πρέπει να αφήσεις να φύγει όλη η κατανόηση που έχεις τώρα επειδή ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
6Δεν χρειάζεσαι να κάνεις εξάσκηση σ΄αυτό που ήδη κατανοείς.
(Η εφαρμογή αυτών των ασκήσεων είναι που θα σου φέρει μια καινούργια κατανόηση.)
7Θα ήταν πράγματι αδιέξοδο να στοχεύεις στην κατανόηση, και να υποθέτεις ότι την έχεις ήδη.
(Αν εξακολουθείς να επιμένεις να προσπαθείς να καταλάβεις αυτές τις ασκήσεις, και την εφαρμογή τους, τότε θα κάνεις κύκλους μαζί με το εγώ πίσω στο Επίπεδο-1)
( παραγ.)2.Είναι δύσκολο για τον ανεκπαίδευτο νου να πιστέψει ότι αυτό, που φαίνεται ότι βλέπει, δεν υπάρχει.
(Αν δεν έχεις μάθει την Μεταφυσική του Μαθήματος, και ειδικά του Επιπέδου-1 και του Επιπέδου-2, τότε πώς θα μπορέσεις να συλλάβεις αυτά τα σύμβολα στο νου σου;)
2Αυτή η ιδέα μπορεί να είναι πολύ ενοχλητική, και μπορεί να προκαλέσει ενεργή αντίσταση διαφόρων μορφών.
(Όσοι δεν έχουν μάθει την Μεταφυσική αυτού του Μαθήματος(ACIM), θα ενοχληθούν πολύ από αυτές τις ιδέες και τα σύμβολα, και θα συναντήσουν μεγάλη αντίσταση στην εφαρμογή αυτών των μαθημάτων.)
3Όμως αυτό δεν εμποδίζει την εφαρμογή της.
(Αυτό δεν έχει σημασία· ακόμα σου ζητείται να εφαρμόσεις όλες αυτές τις ασκήσεις έτσι όπως σου δίνονται.)
4Δεν απαιτείται κάτι περισσότερο από αυτό γι’ αυτές ή όποιες άλλες ασκήσεις.
(Το μόνο που σου ζητείται είναι η προθυμία σου να εφαρμόσεις αυτές τις ιδέες. Η κατανόηση σου δεν είναι απαραίτητη, μάλιστα, προϋπόθεση είναι να αποστασιοποιηθείς από όλη σου την κατανόηση έτσι όπως την ξέρεις σήμερα.)
5Κάθε μικρό βήμα θα διώξει λίγο σκοτάδι, και η κατανόηση τελικά θα έρθει να φωτίσει κάθε γωνία του νου που έχει καθαριστεί από τα σκουπίδια που τον συσκοτίζουν.
(Κάθε μάθημα που εφαρμόζεις χωρίς την ανάγκη να καταλάβεις κανένα από αυτά, θα σε φέρει πιο κοντά σε μια νέα κατανόηση που θα φωτίσει το νου σου από το σκοτάδι του εγώ και του Επιπέδου-1)
(παραγ.)3.Αυτές οι ασκήσεις, για τις οποίες τρεις ή τέσσερις περίοδοι πρακτικής επαρκούν, αφορούν το να κοιτάξεις γύρω σου και να εφαρμόσεις την σημερινή ιδέα σ’ ό,τι βλέπεις, ενώ θυμάσαι την ανάγκη για αδιάκριτη εφαρμογή της, και τον ουσιώδη κανόνα του να μην εξαιρέσεις τίποτα.
(Μην αποφασίζεις για λογαριασμό σου τι θα επιλέξεις στην εφαρμογή αυτών των ασκήσεων. Να είσαι όσο πιο αμερόληπτος γίνεται με όλα και με τίποτα συγχρόνως.)
2Για παράδειγμα:
(Βλέπω αυτό_____μόνο στο παρελθόν.)
3Δεν βλέπω αυτήν τη γραφομηχανή όπως είναι τώρα.
(Βλέπω αυτή την γραφομηχανή μόνο στο παρελθόν.)
4Δεν βλέπω αυτό το τηλέφωνο όπως είναι τώρα.
(Βλέπω αυτό το τηλέφωνο μόνο στο παρελθόν.)
5Δεν βλέπω αυτό το χέρι όπως είναι τώρα.
(Βλέπω αυτό το χέρι μόνο στο παρελθόν.)
(παραγ.)4. Ξεκίνησε με πράγματα που είναι πιο κοντά σου, και μετά εφάρμοσέ το σε άλλα πιο μακριά:
(Κοίταξε ό,τι είναι κοντά σου, και τώρα επέκτεινε την ματιά σου προς τα έξω.)
2Δεν βλέπω εκείνη την κρεμάστρα όπως είναι τώρα.
(Βλέπω αυτή την κρεμάστρα μόνο στο παρελθόν.)
3Δεν βλέπω εκείνη την πόρτα όπως είναι τώρα.
(Βλέπω αυτή την πόρτα στο παρελθόν.)
4Δεν βλέπω εκείνο το πρόσωπο όπως είναι τώρα.
(Βλέπω αυτό το πρόσωπο στο παρελθόν.)
(παραγ.)5. Τονίζεται και πάλι, ότι ενώ δεν πρέπει να επιχειρηθεί η συμπερίληψη των πάντων, ειδικές εξαιρέσεις πρέπει ν’ αποφευχθούν .
(Μην αποφασίζεις από μόνος σου τι θα συμπεριλάβεις ή θα αποκλείσεις. Αυτή θα είναι η ψευδής σου εικόνα που θα βρίσκεται στην κρίση.)
2Βεβαιώσου ότι είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου όταν κάνεις αυτήν τη διάκριση.
(Αναρωτήσου: είμαι στην Προσωπικότητα ή στην ψευδή εικόνα μου. Πρέπει να είσαι απόλυτα ειλικρινής με τον εαυτό σου, επειδή αν δεν είσαι, αυτές οι ασκήσεις είναι χάσιμο χρόνου για σένα.)
3Μπορεί να δελεαστείς να την συγκαλύψεις.
(Η Ψευδής εικόνα δεν θα είναι ειλικρινής· σκόπιμα θα αποκρύπτει την αλήθεια από σένα, την Προσωπικότητα.
Γι αυτό κάνε στον εαυτό σου αυτή την ερώτηση: «Είμαι πρόθυμος να περάσω άλλη μια ζωή επιστρέφοντας για να το ξανακάνω όλο αυτό από την αρχή, πράγμα που θα γίνει αν ενεργώ με την ψευδή εικόνα μου;
Επειδή αυτό ακριβώς θέλει η ψευδής εικόνα να κάνεις. Θέλει να αποτύχεις· όχι, έχει ανάγκη να αποτύχεις! Η ζωή της εξαρτάται από αυτό.
Γι αυτό σε παρακαλώ, να είσαι ειλικρινής και τότε δεν θα είσαι στην ψευδή σου εικόνα. Η ψευδής εικόνα δεν μπορεί και δεν θα είναι ειλικρινής! Λοιπόν ορίστε πώς θα ανακαλύψεις αν είσαι ειλικρινής μέσα στην Προσωπικότητα σου, ή αν καυχησιολογείς με την ψευδή σου εικόνα!)
Σε παρακαλώ απάντησε και τις πέντε ερωτήσεις με ειλικρίνεια.
1. Έχεις μάθει ολόκληρη την Μεταφυσική των 31 Κεφαλαίων στο Κείμενο;
2. Έχεις μάθει όλη την Μεταφυσική και του Επιπέδου-1 και του Επιπέδου-2;
3. Γνωρίζεις τα εργαλεία Ενδυνάμωσης του Επιπέδου-2;
4. Γνωρίζεις όλα τα εργαλεία του εγώ του Επιπέδου-1;
5. Απάντησες ναι σε όλες τις προηγούμενες τέσσερις ερωτήσεις με ειλικρίνεια;
Αν έχεις απαντήσει όχι σε κάποια από τις παραπάνω πέντε ερωτήσεις, δεν είσαι έτοιμος να κάνεις αυτά τα μαθήματα στην Μεταφυσική. Χάνεις τον χρόνο σου. Γι αυτό, σε παρακαλώ να έχεις υπομονή και αφού μάθεις όλη την Μεταφυσική και στο Επίπεδο-1 και στο Επίπεδο-2 επιχείρησε το πάλι.
ΜΑΘΗΜΑ 10
Οι σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του εγωΐκού συστήματος σκέψης στο Επίπεδο-1. Αυτό το σύστημα σκέψης σε έχει σε μια φυλακή μέσα στο νου σου και μόνο οι σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι είναι που σε έχουν στη φυλακή. Όταν αποκολληθείς από την ιδέα ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», αποστασιοποιείσαι από όλες τις σκέψεις που ανήκουν στο εγώ στο Επίπεδο-1.
Αυτή είναι και η ολοκληρωτική ελευθερία από τις σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι σήμερα που είναι φόβος, ενοχή και αμαρτία. Όταν αποστασιοποιείσαι από την ιδέα του «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», αποστασιοποιείσαι ολοκληρωτικά από το ίδιο το εγώ.
ΜΑΘΗΜΑ 10
Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα.
( Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα; Η Απάντηση είναι: Επειδή όλες μου οι σκέψεις στο Επίπεδο-1 ανήκαν στο εγώ. Και, τώρα γνωρίζω ότι το εγώ είναι ένα σύστημα σκέψης χωρίς νόημα.)
(παραγ.)1. Αυτή η ιδέα ισχύει για όλες τις σκέψεις των οποίων έχεις επίγνωση, ή αποκτάς επίγνωση κατά την περίοδο της εξάσκησης.
( Αυτή η ιδέα ισχύει για όλες τις σκέψεις που έχεις επίγνωση ότι ανήκουν στο εγώ και στο σύστημα σκέψης του εγώ στο Επίπεδο-1.)
2Ο λόγος που η ιδέα ισχύει για όλες αυτές είναι επειδή αυτές δεν είναι οι πραγματικές σου σκέψεις.
( Το σύστημα σκέψης του εγώ στο Επίπεδο-1 είναι ένα σύστημα σκέψης χωρίς νόημα.)
3 Έχουμε ήδη κάνει αυτήν τη διάκριση, και θα την κάνουμε ξανά.
( Έχουμε εφαρμόσει αυτή την ιδέα στα προηγούμενα μαθήματα και θα την βρούμε και πάλι στα παρακάτω μαθήματα.)
4Ακόμη δεν έχεις καμιά βάση για συγκρίσεις.
( Δεν έχεις αποκολληθεί ακόμη από το εγωΐκό σύστημα σκέψης στο Επίπεδο-1. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις συνδεθεί με το σύστημα σκέψης του Αγίου Πνεύματος στο Επίπεδο-2.)
5Όταν θα έχεις, δεν θα έχεις καμιά αμφιβολία πως αυτά που κάποτε πίστευες ότι ήταν οι σκέψεις σου δεν σήμαιναν τίποτα.
( Όταν το πετύχεις αυτό θα μπορείς να συγκρίνεις μόνος σου και τα δύο συστήματα σκέψης. Και μόνο τότε θα «Γνωρίσεις» ότι οι σκέψεις σου δεν σημαίνουν τίποτε στο Επίπεδο-1.)
(παραγ.)2. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που χρησιμοποιούμε μία ιδέα τέτοιου τύπου.
( Ο σκοπός των σημερινών ασκήσεων είναι να εκπαιδεύσουν το νου σου στην διορθωτική σκέψη του Επιπέδου-2 αντί για την περιπλάνηση του νου στο Επίπεδο-1)
2Μόνο η μορφή είναι ελαφρώς διαφορετική.
( Σε αντίθεση με τα προηγούμενα μαθήματα, αυτές οι ασκήσεις επικεντρώνονται στην εσωτερική σου όραση που είναι οι σκέψεις σου πριν προβληθούν στον κόσμο που βλέπεις έξω.)
3Αυτήν την φορά η ιδέα ξεκινά με το «Οι σκέψεις μου» και όχι «Αυτές οι σκέψεις» και δεν γίνεται κάποια φανερή σύνδεση με τα πράγματα γύρω σου.
( Αυτή την φορά η ιδέα είναι να κοιτάξεις τις προβολές σου πριν τις προβάλλεις έξω από το νου σου. Το αναληθές γεγονός στο οποίο πιστεύεις ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» είναι ένας άμεσος σύνδεσμος σ’ αυτό που προβάλλεις.)
4Η έμφαση τώρα δίνεται στην έλλειψη πραγματικότητας αυτών που νομίζεις ότι σκέφτεσαι.
( Η έμφαση τώρα είναι να αποσυρθείς από την ιδέα ότι « νομίζεις ότι σκέφτεσαι».
Αυτό που παράγει τις προβολές στις οποίες αντιδράς είναι η σκέψη ότι σκέφτεσαι. Όταν αποστασιοποιηθείς από το εγώ και την σκέψη ότι σκέφτεσαι τότε θα αποστασιοποιηθείς από τις προβολές σου που σε κρατάνε στη φυλακή του εγώ και στο Επίπεδο-1.)
3. Αυτή η πτυχή της διορθωτικής διαδικασίας ξεκίνησε με την ιδέα ότι οι σκέψεις των οποίων έχεις επίγνωση δεν έχουν νόημα, εξωτερικά παρά εσωτερικά. στη συνέχεια τόνισε το παρελθόν τους παρά την παρούσα τους κατάσταση.
( Αυτή η διορθωτική διαδικασία ξεκίνησε πρώτα με το αποτέλεσμα των προβεβλημένων σκέψεων σου και αυτό ήταν ο εξωτερικός σου κόσμος. Δόθηκε επίσης έμφαση ότι βλέπεις μόνο το παρελθόν στις σκέψεις που πρόβαλλες.)
2Τώρα δίνουμε έμφαση στο ότι η παρουσία αυτών των «σκέψεων» σημαίνει ότι δεν σκέφτεσαι.
( Τώρα διορθώνουμε το παρόν αποσύροντας την ιδέα του «νομίζεις ότι σκέφτεσαι». Όταν διορθώνεις το παρόν στο παρόν πρέπει να είσαι παρόν.)
3Αυτός είναι απλώς ένας τρόπος να επαναλάβουμε την προηγούμενη δήλωσή μας ότι ο νους σου πραγματικά είναι ένα κενό.
( Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» πρέπει να αναγνωρίσεις ότι δεν σκέφτεσαι τίποτα και επομένως ο νους σου είναι ένα κενό.)
4Εάν αναγνωρίζεις αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζεις το τίποτα όταν πιστεύεις ότι το βλέπεις.
( Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», πρέπει να αναγνωρίσεις ότι δεν σκέφτεσαι τίποτα και επομένως ο νους σου είναι κενός.)
5Και αυτό είναι προϋπόθεση για την όραση.
( Το να αποδεχτείς την ιδέα ότι δεν σκέφτεσαι είναι προϋπόθεση για να πετύχεις την Όραση. Χρειάζεται να αποστασιοποιηθείς από την ιδέα ότι νομίζεις ότι σκέφτεσαι.)
4. Κλείσε τα μάτια σου γι’ αυτές τις ασκήσεις, και ξεκίνησε επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα αργά στον εαυτό σου.
( Κλείσε τα μάτια σου και επανέλαβε αυτή την ιδέα στον εαυτό σου και πες με δυνατή φωνή: «όταν νομίζω ότι σκέφτομαι, σκέφτομαι μαζί με το εγώ. Οι σκέψεις που νομίζω ότι είναι οι σκέψεις μου, ανήκουν στην πραγματικότητα στο εγώ».)
2Μετά πρόσθεσε:
( Όταν νομίζω ότι σκέφτομαι, στην πραγματικότητα δεν σκέφτομαι τίποτα, επειδή σκέφτομαι με το εγώ στο Επίπεδο-1.)
3Αυτή η ιδέα θα με βοηθήσει ν’ αποδεσμευτώ από όλα όσα πιστεύω τώρα.
( Η ιδέα ότι «νομίζω ότι σκέφτομαι» είναι ο ακρογωνιαίος λίθος όλων των αναληθών σκέψεων μου που δεν σημαίνουν τίποτα. Αυτή η ιδέα του «δεν σκέφτομαι» θα με απελευθερώσει τελικά από το εγώ και το σύστημα σκέψης του στο Επίπεδο-1 μια για πάντα.)
4Οι ασκήσεις θα στραφούν, όπως και πριν, στο να ερευνήσεις το νου σου για όλες τις σκέψεις που είναι διαθέσιμες σε σένα, χωρίς διαλογή ή κρίσεις.
(Παρατήρησε το νου σου και επέτρεψε σε όλες τις σκέψεις να έρθουν στην επίγνωση σου. Μην επιλέγεις τι θέλεις να δεις και σιγουρέψου ότι δεν κρίνεις ποια σκέψη επιλέγεις και ποια όχι.)
5Προσπάθησε ν’ αποφύγεις κάθε είδους ταξινόμηση
(Δέξου όποιες σκέψεις έρθουν στην επίγνωση σου και σιγουρέψου ότι δεν κρίνεις ποια σκέψη επιλέγεις και ποια όχι.)
6Για την ακρίβεια, εάν νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει, μπορεί να φανταστείς ότι παρακολουθείς μια παράξενη ανάμεικτη παρέλαση να περνά από μπροστά σου, η οποία έχει ελάχιστο ή καθόλου προσωπικό νόημα για σένα.
( Με το να μην κρίνεις ποιες σκέψεις θα κοιτάξεις, ακυρώνεις την ψευδή εικόνα και τις κρίσεις της.)
7Καθώς κάθε σκέψη περνά απ’ το νου σου, πες:
( Δεν νομίζω ότι σκέφτομαι. Επομένως, η σκέψη μου για________δεν σημαίνει τίποτε. Αυτή η σκέψη ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
8Η σκέψη μου για _____________ δεν σημαίνει τίποτα.
( Δεν νομίζω ότι σκέφτομαι. Επομένως, η σκέψη μου για________δεν σημαίνει τίποτε. Αυτή η σκέψη ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
9Η σκέψη μου για ____________ δεν σημαίνει τίποτα.
( Δεν νομίζω ότι σκέφτομαι. Επομένως, η σκέψη μου για________δεν σημαίνει τίποτε. Αυτή η σκέψη ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
5. Η σημερινή σκέψη σίγουρα μπορεί να χρησιμεύσει για οποιαδήποτε σκέψη σου προκαλεί δυσφορία οποτεδήποτε.
(Αυτή την ιδέα μπορείς να την χρησιμοποιήσεις με οποιαδήποτε σκέψη σου προκαλεί δυσφορία σήμερα. Απλά πάρε την σκέψη και ονόμασε την με δυνατή φωνή στο νου σου. Πες δυνατά, « δεν νομίζω ότι σκέφτομαι.» Επομένως, η σκέψη μου για___________ δεν σημαίνει τίποτε. Αυτή η σκέψη ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
2Επίσης, προτείνονται πέντε περίοδοι πρακτικής, καθεμιά διάρκειας περίπου ενός λεπτού όπου ερευνάς του νου σου.
( Προτείνονται έξι περίοδοι πρακτικής μέσα στη μέρα γι’ αυτή την άσκηση. Δύο το πρωί, δύο το απόγευμα και δύο το βράδυ.)
3Δεν συστήνεται η επιμήκυνση της χρονικής διάρκειας, και θα πρέπει να μειωθεί στο μισό λεπτό ή και λιγότερο εάν υπάρχει δυσφορία.
( Αν αυτή η άσκηση σου προκαλεί δυσφορία τότε σε παρακαλώ πρόσθεσε τη σκέψη που σου προκαλεί δυσφορία στην σημερινή ιδέα και πες δυνατά: ( Δεν νομίζω ότι σκέφτομαι. Επομένως, η σκέψη μου για________δεν σημαίνει τίποτε. Αυτή η σκέψη ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
4Θυμήσου, όμως, να επαναλάβεις την ιδέα αργά προτού την εφαρμόσεις επί συγκεκριμένου, και επίσης θυμήσου να προσθέσεις:
( Δεν νομίζω ότι σκέφτομαι. Επομένως, η σκέψη μου για________δεν σημαίνει τίποτε. Αυτή η σκέψη ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
5Αυτή η ιδέα θα με βοηθήσει ν’ αποδεσμευτώ από όλα όσα πιστεύω τώρα.
( Αυτή η ιδέα θα με ελευθερώσει από όλες τις σκέψεις που νομίζω ότι σκέφτομαι. Όλες οι σκέψεις που νομίζω ότι σκέφτομαι ανήκουν στο εγώ και στο Επίπεδο-1. Δεν σκέφτομαι, και αν νομίζω ότι σκέφτομαι, σκέφτομαι με το εγώ στο Επίπεδο-1.)
Αρχή φόρμας
Προώθηση δημοσίευσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: