Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 8



Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 8  




Σε αυτό το μάθημα, βλέπουμε την εισαγωγή του Εργαλείου της Ενδυνάμωσης του Επιπέδου-2 της Προχωρημένης Αληθινής Συγχώρεσης (ΠΑΣ). http://truthseeker-christina.blogspot.gr/search/label/%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%A7%CE%A9%CE%A1%CE%95%CE%A3%CE%97
Στο Μάθημα 8, ανακαλύπτεις ότι όλα τα παρελθόντα, τωρινά και μελλοντικά γεγονότα που έχουν συμβεί και θα συμβούν έχουν ήδη συμβεί μέσα στο νου σου. Όλος ο χρόνος που υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρξει έχει κατακερματιστεί μέσα στο νου σου και, προβλήθηκε έξω σε έναν κατακερματισμένο κόσμο. Τώρα, μπορεί να πιστεύεις ότι έχεις να πάρεις κάποιες πολύ σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον σου, αλλά αν κοιτάξεις καλά, αυτές οι αποφάσεις βασίζονται απόλυτα και μόνο στις περασμένες εμπειρίες σου.
Και όλες οι περασμένες εμπειρίες σου βασίζονται στις επιλογές που έκανες με το εγώ. Αυτές οι αποφάσεις ήταν πάντα επιλογές αυτού που ήταν «σωστό» και «λάθος» για σένα. Τώρα όλες οι φαινομενικά μελλοντικές σου αποφάσεις θα παρθούν σύμφωνα με τις παλιές εσφαλμένες επιλογές σου. Πράγμα που σημαίνει ότι τα παλιά σου σφάλματα τώρα θα γίνουν μελλοντικά «σφάλματα» πάλι από την αρχή, αλλά σε άλλη μορφή. Ο νους σου πάντα έχει ως σημείο αναφοράς το παρελθόν για να πάρει αποφάσεις για το μέλλον. Επομένως, δεν γίνεται καμιά αξιόλογη αλλαγή, εκτός από τον χρόνο.
ΜΑΘΗΜΑ 8
Ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος; Η Απάντηση είναι: Ο νους μου είναι απασχολημένος με παλιές σκέψεις επειδή ο νους μου είναι προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1. Το εγωικό σύστημα σκέψης στο Επίπεδο-1 είναι ένα σύστημα χρόνου, που έχει μόνο παρελθόν και μέλλον. Και οι σκέψεις του παρελθόντος και του μέλλοντος κρύβουν την παρούσα στιγμή, που είναι ο μόνος χρόνος που υπάρχει αληθινά. Ο στόχος του εγώ στο Επίπεδο-1 είναι να σε κρατήσει φυλακισμένο στο χρόνο.)
(παραγ.)1. Αυτή η ιδέα είναι φυσικά ο λόγος που βλέπεις μόνο το παρελθόν
(Όσο παραμένω προσκολλημένος στο εγώ στο Επίπεδο-1, θα βλέπω μόνο το παρελθόν. Βλέπω μόνο το παρελθόν επειδή αντιλαμβάνομαι μόνο με το εγώ.)
2Κανείς πραγματικά δεν βλέπει τίποτα.
(Ό,τι βλέπουμε με τα φυσικά μάτια είναι μια προβολή ενός κατακερματισμένου νου στο Επίπεδο-1. Το μόνο που βλέπει κανείς είναι κρίσεις του τι είναι «σωστό» και τι είναι «λάθος», και, τι είναι «καλό» και τι είναι «κακό». Όταν χωρίζεις τον χρόνο με αυτόν τον τρόπο, διχάζεις το νου σου. Και όταν ο νους σου είναι διχασμένος, παίρνει την δύναμη του από το εγώ.)
3Βλέπει μόνο τις σκέψεις του προβεβλημένες προς τα έξω
(Ο κόσμος που βλέπεις στο Επίπεδο-1 είναι μια προβολή του εγωικού διχασμένου νου. Βασίζεται εξ ολοκλήρου στην κρίση των «σωστών επιλογών» που έκανες, όπως και στις «λάθος επιλογές» που έκανες. Καθώς επίσης, και στο τι «καλές επιλογές» μπορείς να κάνεις, και στο ποιες «κακές επιλογές» θα μπορούσες να κάνεις.)
4Η ενασχόληση του νου με το παρελθόν είναι η αιτία της εσφαλμένης αντίληψης για τον χρόνο, από την οποία πάσχει η όρασή σου
(Αν βλέπεις το παρελθόν σου ως διαφορετικό με οποιοδήποτε τρόπο από το μέλλον σου, δεν θα ξεφύγεις από την κρίση του εγώ στο Επίπεδο – 1. Και θα υποφέρεις γι αυτό.)
5Ο νους σου δεν μπορεί να συλλάβει το παρόν, το οποίο είναι ο μόνος χρόνος που υπάρχει.
(Όσο παραμένεις στο Επίπεδο-1, ο νους δεν μπορεί να συλλάβει το παρόν, που είναι ο μόνος αληθινός χρόνος που υπάρχει. Ο εγωικός διχασμένος νους δεν θα επιτρέπει το παρόν στην επίγνωση σου.)
6Επομένως δεν μπορεί να καταλάβει τον χρόνο, και δεν μπορεί, για την ακρίβεια, να καταλάβει τίποτα.
(Η προσκόλληση σου στην κατανόηση του χρόνου σε κρατά προσκολλημένο στο παρελθόν στο Επίπεδο-1. Το εγώ δεν μπορεί και δεν θα καταλάβει το παρόν, εφόσον το ίδιο από μόνο του [το εγώ*] δεν είναι τίποτα. Ο σκοπός αυτών των ασκήσεων είναι να αποστασιοποιηθείς από όλη την κατανόηση του χρόνου στο Επίπεδο-1, έτσι ώστε να μπορέσεις να συνδεθείς με μια νέα κατανόηση του χρόνου στο Επίπεδο-2).
(παραγ.)2. Η μόνη ολοσχερώς αληθινή σκέψη που μπορεί κάποιος να κάνει για το παρελθόν είναι ότι δεν υπάρχει.
(Αυτό που είναι αληθινό στο Επίπεδο-2 είναι ότι το εγώ και ο κόσμος του διαχωρισμού στο Επίπεδο-1 είναι εντελώς ψευδαίσθηση.)
2Επομένως κάθε σκέψη γι’ αυτό είναι σκέψη που αφορά ψευδαισθήσεις.
(Δεν σκέφτεσαι! Και αν ακόμα νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε σκέφτεσαι στο Επίπεδο-1 με το εγώ, και ό,τι σκέφτεσαι περιλαμβάνει μόνο ψευδαισθήσεις.)
3Πολύ λίγοι έχουν συνειδητοποιήσει τι πραγματικά συμβαίνει όταν σκέφτονται το παρελθόν ή προσδοκούν το μέλλον.
(Είσαι προσκολλημένος με την περιπλάνηση του νου. Και ο νους σου περιπλανιέται όταν σκέφτεσαι για το παρελθόν ή ονειρεύεσαι για ένα καινούριο μέλλον. Και τα δύο αυτά είναι περισπασμοί από το παρόν.)
4Ο νους είναι κενός στην πραγματικότητα όταν το κάνει αυτό, γιατί δεν σκέφτεται πραγματικά τίποτα.
(Το πρόβλημα δεν είναι το τι σκέφτεσαι, το πρόβλημα είναι ότι νομίζεις ότι σκέφτεσαι. Όταν ο νους σου περιπλανιέται, νομίζεις ότι σκέφτεσαι.)
(παραγ.)3. Ο σκοπός των σημερινών ασκήσεων είναι ν’ αρχίσεις να εκπαιδεύεις το νου σου ώστε ν’ αναγνωρίζει πότε δεν σκέφτεται πραγματικά καθόλου
(Ο σκοπός των σημερινών ασκήσεων είναι να εκπαιδεύσουν το νου σου στην διορθωτική σκέψη στο Επίπεδο-2 αντί για την νοητική περιπλάνηση στο Επίπεδο-1).
2Όσο απασχολούν το νου σου απερίσκεπτες ιδέες, η αλήθεια μπλοκάρεται.
(Όσο παραμένεις στο Επίπεδο-1, η αλήθεια θα εμποδίζεται από το εγώ με μηχανισμούς όπως η νοητική περιπλάνηση. Η νοητική περιπλάνηση παίρνει την προσοχή σου από το παρόν, το μόνο μέρος όπου διαμένει η αλήθεια.)
3Το ν’ αναγνωρίζεις ότι ο νους σου ήταν απλώς κενός, αντί να πιστεύεις ότι είναι γεμάτος με πραγματικές ιδέες, είναι το πρώτο βήμα για ν’ ανοίξεις τον δρόμο για την όραση.
(Όσο σχεδιάζεις ένα μέλλον που βασίζεται στο παρελθόν σου, θα παραμένεις στο Επίπεδο-1. Η όραση στο Επίπεδο-2 θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο σε ένα νέο μέλλον για σένα, αν έχεις την προθυμία να αφήσεις την προσκόλληση σου στο εγώ στο Επίπεδο-1).
(παραγ.)4. Οι ασκήσεις για σήμερα πρέπει να γίνουν με τα μάτια κλειστά.
(Γι αυτή την άσκηση κλείσε τα μάτια σου, γιατί τα φυσικά σου μάτια είναι που εμποδίζουν την αληθινή Όραση. Δεν χρειάζεσαι τα μάτια για να βλέπεις· χρειάζεσαι την αληθινή Όραση.)
2Ο λόγος είναι ότι πραγματικά δεν μπορείς να δεις τίποτα, και είναι ευκολότερο ν’ αναγνωρίσεις πως, όσο ζωντανά κι αν φανταστείς μία σκέψη, εσύ δεν βλέπεις τίποτα.
(Όλα όσα βλέπεις έξω είναι μια εικόνα μιας σκέψης που έχεις προβάλλει από μέσα από το νου σου.)
3Με την μικρότερη δυνατή προσπάθεια, ψάξε στο νου σου για ένα περίπου λεπτό, απλώς παρατηρώντας τις σκέψεις που βρίσκεις εκεί.
(Παρατήρησε το νου σου χωρίς να ψάχνεις για κάτι ή για κάποιον. Μετά, απλά κοίταξε τις σκέψεις που σου έρχονται χωρίς να τις κρίνεις ως «καλές» ή «κακές», ή «σωστές» ή «λάθος».)
4Προσδιόρισε κάθε σκέψη με βάση την κεντρική φιγούρα ή το θέμα που αφορά, και προχώρησε στην επόμενη.
(Το κεντρικό θέμα μπορεί να είναι σκέψεις από το παρελθόν όπως αμαρτία, ενοχή, ή φόβος, ή σκέψεις στο παρόν όπως ιδιαιτερότητα. Μπορεί να είναι επίσης παλιές εμπειρίες ή μελλοντικά όνειρα, ή μπορεί να είναι κάποιο ιδιαίτερο μίσος, ή κάποια ιδιαίτερη αγάπη. Ονόμασε την κάθε μια έτσι όπως έρχεται.)
5Ξεκίνησε την περίοδο πρακτικής λέγοντας:
(Όταν κάθε σκέψη φτάνει, πες τα εξής με δυνατή φωνή μέσα στο νου σου.)
6Φαίνεται ότι σκέφτομαι για ______ .
(Δεν σκέφτομαι πραγματικά για τίποτα όταν φαίνεται ότι σκέφτομαι για ____ επειδή ο νους μου περιπλανιέται στο Επίπεδο-1, πράγμα που εμποδίζει την Όραση μου στο Επίπεδο-2).
(παραγ.)5. Στη συνέχεια προσδιόρισε κάθε σκέψη σου συγκεκριμένα, για παράδειγμα:
((Τώρα, ονόμασε κάθε σκέψη και πες: «Αυτή η σκέψη [ονόμασε την] εμποδίζει την αληθινή μου Όραση στο Επίπεδο-2).
2Φαίνεται ότι σκέφτομαι για [όνομα ατόμου], για
[όνομα αντικειμένου], για [όνομα συναισθήματος],
(Τώρα πες δυνατά: «Αυτή η σκέψη για τον/την [ονόμασε τον άνθρωπο] για [ονόμασε κάποιο πράγμα] για [ονόμασε κάποιο συναίσθημα] εμποδίζει την Όραση μου στο Επίπεδο-2.
Τώρα μπορώ να έχω επίγνωση αυτών των σκέψεων και να τις αφήσω να φύγουν, χρησιμοποιώντας το εργαλείο της Προχωρημένης Αληθινής Συγχώρεσης του Επιπέδου-2 (ΠΑΣ). Όταν το κάνω αυτό, ανοίγω τον δρόμο για να εισέλθει η Όραση.)
3Όμως ο νους μου είναι απασχολημένος με σκέψεις του παρελθόντος.
(Ο νους μου βρίσκεται σε άρνηση της παρούσας στιγμής του Επιπέδου-2. Πρέπει να αποκτήσω επίγνωση ότι ο νους μου περιπλανιέται στο Επίπεδο-1. Μπορώ τώρα να αναλάβω την Ολοκληρωτική Ευθύνη αυτής της άρνησης και να αφήσω να φύγουν αυτές οι σκέψεις που εμποδίζουν την Όραση.)
(παραγ.)6. Αυτό μπορεί να γίνει τέσσερις ή πέντε φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας, εκτός εάν διαπιστώσεις ότι σε εκνευρίζει
(Θα κάνεις αυτή την άσκηση τουλάχιστον 4 με 5 φορές σήμερα.)
2Εάν το βρεις κουραστικό, τρεις ή τέσσερις φορές επαρκούν
(Μην επιβάλλεις δια της βίας αυτή την άσκηση στον εαυτό σου· αυτό θα είναι το εγώ που θα επιτίθεται εναντίον του εαυτού του χρησιμοποιώντας εσένα σαν όπλο.)
3Μπορεί να σε διευκολύνει, όμως, εάν συμπεριλάβεις τον εκνευρισμό σου ή οποιοδήποτε συναίσθημα τυχόν σου προκαλέσει η σημερινή ιδέα, στην ίδια την διαδικασία έρευνας του νου σου.
(Αν έχεις κάποιες αντιδράσεις στο να κάνεις αυτές τις ασκήσεις, τότε σε παρακαλώ χρησιμοποίησε την Ολοκληρωτική Συγχώρεση για να χρησιμοποιήσεις αυτήν την αντίδραση που έχεις εναντίον του ίδιου του εγώ. Να θυμάσαι ότι το όλα όσα χρησιμοποιεί το εγώ για να επιτεθεί σε σένα, μπορείς εσύ να τα χρησιμοποιήσεις εναντίον του εγώ χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία που έχεις μάθει στα Μαθήματα μου για την Εκπαίδευση του Νου.)
Δες το βίντεο για την Προχωρημένη Αληθινή Συγχώρεση στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=OeShkQCoqDE
*Η μετάφραση του Βιβλίου Εργασιών είναι από την επίσημη έκδοση στα Ελληνικά του «A Course in Miracles», Foundation for Inner Peace: « Ένα Μάθημα στα Θαύματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: