Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 32




MICHAEL MURRAY


Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 32

Στο σημερινό μάθημα και πάλι βλέπουμε της προβολή της αντίληψης. Ο κόσμος του διαχωρισμού εφευρέθηκε από την σκέψη του διαχωρισμού. Και η σκέψη του διαχωρισμού δεν είναι αληθινή. Δεν είναι ούτε λανθασμένη, ούτε κακή, απλά δεν είναι αληθινή.
Σήμερα, χρησιμοποιούμε στην διάκριση του Επιπέδου-2 που βλέπει τον κόσμο με την αλήθεια ή το ψεύδος. Λέμε αυτό που είναι «αληθινό», Αληθινό ∙ και αυτό που είναι «ψευδές», Ψευδές.
Ο κόσμος του διαχωρισμού ήταν μια σκέψη μέσα στο νου σου που απλά δεν ήταν αληθινή. Αυτή η σκέψη εφηύρε τον κόσμο που βλέπεις. Επομένως, ο κόσμος που βλέπεις δεν είναι ούτε αυτός αληθινός. Η αιτία και το αποτέλεσμα δεν είναι διαχωρισμένα.
ΜΑΘΗΜΑ 32
Εγώ έχω επινοήσει τον κόσμο που βλέπω.
(Το ερώτημα είναι: Πώς; Πώς εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω;
Η Απάντηση είναι: Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή. Πρώτα αντιλήφθηκα αυτή την σκέψη μέσα στο νου μου, μετά πρόβαλα αυτή την σκέψη έτσι ώστε τώρα να βλέπω ένα κόσμο διαχωρισμού. Η προβολή φτιάχνει την αντίληψη.)
(parag.)1. Σήμερα συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε το θέμα της αιτίας και αποτελέσματος.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
ςΔεν είσαι το θύμα του κόσμου που βλέπεις, γιατί εσύ τον επινόησες.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
3Μπορείς να τον εγκαταλείψεις τόσο εύκολα, όσο εύκολα τον έφτιαξες.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
4Θα τον βλέπεις ή δεν θα τον βλέπεις, ανάλογα με την επιθυμία σου.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
5Όσο τον θέλεις, θα τον βλέπεις. όταν δεν τον θέλεις πια, Αυτός δεν θα είναι εκεί για να τον βλέπεις.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
2. Η σημερινή ιδέα, όπως και οι προηγούμενες, ισχύει για τον εσωτερικό και τον εξωτερικό σου κόσμο, οι οποίοι στην πραγματικότητα είναι το ίδιο.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
2Όμως, επειδή εσύ τους βλέπεις διαφορετικούς, οι περίοδοι πρακτικής για σήμερα θα περιλαμβάνουν και πάλι δύο φάσεις, η μια που θ’ αφορά τον κόσμο που βλέπεις έξω από σένα, και η άλλη για τον κόσμο που βλέπεις μέσα στο νου σου.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
3Στις σημερινές ασκήσεις, προσπάθησε να εισάγεις την σκέψη ότι αμφότεροι είναι της φαντασίας σου.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
(παραγ.)3. Και πάλι θα ξεκινήσουμε τις περιόδους πρακτικής το πρωί και το βράδυ επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα δύο ή τρεις φορές ενώ θα κοιτάς γύρω σου τον κόσμο που βλέπεις ως έξω από εσένα.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
2Μετά κλείσε τα μάτια σου και κοίτα γύρω σου τον εσωτερικό σου κόσμο.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
3Προσπάθησε να φερθείς σε αμφότερους όσο πιο ισότιμα γίνεται.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
4Επανάλαβε την σημερινή ιδέα χωρίς βιασύνη, όσο συχνά θέλεις, ενώ παρατηρείς τις εικόνες που η φαντασία σου παρουσιάζει στην επίγνωσή σου.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
(παραγ.)4. Για τις δύο μεγαλύτερης διάρκειας πρακτικές τρία έως πέντε λεπτά προτείνονται, ενώ απαιτούνται τουλάχιστον τρία.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
2Περισσότερο από πέντε λεπτά μπορούν να διατεθούν, εάν βρεις την άσκηση άνετη.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
3Προς διευκόλυνσή σου, διάλεξε μια ώρα που θα έχεις ελάχιστους αντιπερισπασμούς, και θα νιώθεις σχετικά έτοιμος.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
(παραγ.)5. Και αυτές οι ασκήσεις πρέπει να συνεχιστούν κατά την διάρκεια της ημέρας, όσο πιο συχνά γίνεται.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
2Οι πιο σύντομες εφαρμογές συνίστανται στην αργή επανάληψη της ιδέας, ενώ εξετάζεις είτε τον εσωτερικό είτε τον εξωτερικό σου κόσμο.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
3Δεν έχει σημασία ποιον θα διαλέξεις.
( Εφηύρα τον κόσμο του διαχωρισμού που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
6. Η ιδέα για σήμερα πρέπει επίσης άμεσα να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε κατάσταση τυχόν σε ενοχλήσει.
( Εφηύρα αυτή [την κατάσταση] που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
2Εφάρμοσε την ιδέα λέγοντας στον εαυτό σου:
( Εφηύρα αυτή [την κατάσταση] που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)
3Έχω επινοήσει αυτή την κατάσταση όπως την βλέπω.
( Εφηύρα αυτή [την κατάσταση] που βλέπω, γιατί είναι μια σκέψη στο νου μου που δεν είναι αληθινή.)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: