Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 25



, MICHAEL MURRAY

  Η  ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 25
Επομένως, η ανάγκη να καταλάβεις αυτά τα μαθήματα είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια και το μέλλον της ψευδούς εικόνας. Όταν μπορέσεις να παραιτηθείς από την ανάγκη να καταλαβαίνεις, παραιτείσαι επίσης και από την ψευδή εικόνα. Έτσι λειτουργούν υπέρ σου η αιτία και το αποτέλεσμα.
ΜΑΘΗΜΑ 25
Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει οτιδήποτε.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν ξέρω τον σκοπό του κάθε πράγματος;
(παραγ.)1. Ο σκοπός είναι νόημα.
(Στο Επίπεδο-1, ο σκοπός της κατανόησης μου ήταν να ενισχύσει το εγώ και την σκέψη του διαχωρισμού. Στο Επίπεδο-2, ο σκοπός της κατανόησης μου θα είναι ενισχύσει την αλήθεια, που είναι η σκέψη της Ενιαιότητας.)
2Η σημερινή ιδέα εξηγεί γιατί τίποτα απ’ όσα βλέπεις δεν έχει κανένα νόημα
(Η σημερινή ιδέα είναι ότι δεν χρειάζεται να δώσω νόημα σε τίποτα. Όλο το νόημα θα μου δοθεί.)
3Δεν ξέρεις ποιος είναι ο σκοπός του.
(Δε «νομίζω ότι σκέφτομαι» πια, επομένως, δεν δίνω νόημα σε τίποτα.)
4Επομένως, για σένα δεν έχει νόημα.
(Όλη η σκέψη ότι «νομίζω ότι σκέφτομαι», είναι χωρίς νόημα.)
5Τα πάντα είναι για τα ύψιστα συμφέροντά σου.
(Στο Επίπεδο-2, όλο το νόημα θα δοθεί τώρα σε σένα, και αυτό είναι για το δικό σου ύψιστο συμφέρον.)
6 Γι’ αυτό υπάρχουν. αυτός είναι ο σκοπός τους. αυτό είναι το νόημά τους.
(Ο σκοπός του συστήματος σκέψης της Ενιαιότητας του Επιπέδου-2 είναι να παρέχει όλο το νόημα για σένα. Θα πρέπει επίσης να ξέρεις μέχρι τώρα ότι: το εγώ ήταν που παρείχε όλο το νόημα για σένα στο Επίπεδο-1.)
7Όταν το αναγνωρίζεις αυτό, οι στόχοι σου ενοποιούνται.
(Είναι ο σκοπός του συστήματος σκέψης της Ενιαιότητας του Επιπέδου-2 που θα κάνει το νου σου ολοκληρωμένο.)
8Όταν το αναγνωρίζεις αυτό, αποκτούν νόημα αυτά που βλέπεις.
(Όταν ενωθείς με το σύστημα σκέψης της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 είναι που όλο το νόημα της Ενιαιότητας θα σου δοθεί.)
(παραγ.)2. Αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν σ’ αυτόν ως έχοντα νόημα σε σχέση με τους στόχους του εγώ.
(Στο Επίπεδο-1, δεν αντιλαμβανόσουν τον κόσμο με νόημα, γιατί το εγώ είναι μια σκέψη χωρίς νόημα.)
2Αυτοί οι στόχοι δεν έχουν καμιά σχέση με τα δικά σου ύψιστα συμφέροντα, επειδή εσύ δεν είσαι το εγώ.
(Με την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», δεν αντιλαμβανόσουν το ύψιστο συμφέρον σου, εφόσον είναι μια σκέψη διαχωρισμού.)
3Αυτή η λάθος ταύτιση σε καθιστά ανίκανο να καταλάβεις για ποιο σκοπό υπάρχει οτιδήποτε. 
4Συνεπακόλουθα, οδηγείσαι να το χρησιμοποιήσεις εσφαλμένα.
(Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», θα χρησιμοποιείς λανθασμένα αυτή την ψευδαισθητική δύναμη γιατί είναι μια σκέψη που ανήκει στο εγώ.)
5Όταν το πιστέψεις αυτό, θα προσπαθήσεις ν’ αποσύρεις τους στόχους που έχεις αποδώσει στον κόσμο, αντί να προσπαθείς να τους ενισχύσεις.
(Όταν αρχίζεις να πιστεύεις ότι δεν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε είσαι έτοιμος να αποστασιοποιηθείς από το Επίπεδο-1 και το εγώ.)
(παραγ.)3. Ένας άλλος τρόπος να περιγραφούν οι στόχοι που τώρα αντιλαμβάνεσαι, είναι να πούμε ότι όλοι αφορούν τα «προσωπικά» σου συμφέροντα.
(Τα «προσωπικά» μου συμφέροντα στο Επίπεδο-1 ήταν πάντα τα συμφέροντα του «εγώ» μου.)
2Αφού δεν έχεις κανένα προσωπικό συμφέρον, οι στόχοι σου στην πραγματικότητα αφορούν το τίποτα.
(Εφόσον τώρα ξέρω ότι δεν «νομίζω ότι σκέφτομαι», οι στόχοι μου ήταν πάντα οι στόχοι του εγώ μου. Αυτοί οι στόχοι πάντα ήταν το τίποτα, γιατί το εγώ είναι μια σκέψη του τίποτα.)
3Όταν λοιπόν τους αγαπάς, δεν έχεις κανένα απολύτως στόχο.
(Με το να φροντίζω τους στόχους μου, φρόντιζα την σκέψη ότι «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
4Και έτσι δεν ξέρεις για ποιο σκοπό υπάρχει οτιδήποτε.
(Και, γι αυτό, στην πραγματικότητα φρόντιζα το εγώ μου στο Επίπεδο-1).
(παραγ.)4. Προτού μπορέσεις να καταλάβεις τις σημερινές ασκήσεις, μια ακόμα σκέψη είναι απαραίτητη.
(Θυμήσου να μην κρίνεις αυτή την άσκηση. Αν επιχειρήσεις να την κρίνεις, θα φέρεις μαζί σου την κατανόηση του εγώ σου. Και γι αυτό, αν επιχειρήσεις να φέρεις μαζί σου την κατανόηση του εγώ σου, θα επανέλθεις στο Επίπεδο-1 με το εγώ σου.)
2Στα πιο επιφανειακά επίπεδα, εσύ όντως αναγνωρίζεις έναν σκοπό.
(Σε αυτό το Επίπεδο, ακόμα, δεν έχεις κατανόηση, αλλά θα σου δοθεί όσο παραμένεις εδώ.)
3Όμως ο σκοπός δεν μπορεί να κατανοηθεί σ’ αυτά τα επίπεδα.
(Η κατανόηση στο Επίπεδο-2 δεν μπορεί να επιτευχτεί ολοκληρωτικά μέχρι να παραιτηθείς ολοκληρωτικά από την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» στο Επίπεδο-1.)
4Για παράδειγμα, καταλαβαίνεις πράγματι ότι το τηλέφωνο υπάρχει για τον σκοπό της συνομιλίας με κάποιον που δεν είναι κοντά σου.
(Ο σκοπός όλης της κατανόησης στο Επίπεδο-1 είναι να ενισχύσει τον διαχωρισμό, και αυτός είναι ο σκοπός που χρειάζεσαι ένα τηλέφωνο.)
5Αυτό που δεν κατανοείς είναι για ποιο σκοπό θέλεις να έρθεις σ’ επαφή μαζί του.
(Δεν καταλαβαίνεις ακόμα ότι δεν χρειάζεσαι ένα τηλέφωνο για να επικοινωνήσεις με κάποιον.)
6Και είναι αυτό που κάνει την επαφή σου μαζί του να έχει νόημα ή να μην έχει.
(Παρόλα αυτά, πράγματι καταλαβαίνεις στο Επίπεδο-1, ότι χρειάζεσαι ένα τηλέφωνο για να επικοινωνήσεις με κάποιον που δεν βρίσκεται «άμεσα κοντά σου».)
(παραγ.)5. Είναι καθοριστικό για την μάθησή σου να είσαι πρόθυμος να εγκαταλείψεις τους στόχους που έχεις βάλει για κάθε τι.
2Η αναγνώριση ότι δεν έχουν νόημα, και όχι ότι είναι «καλοί» ή «κακοί», είναι ο μόνος τρόπος για να το επιτύχεις αυτό.
(Η αναγνώριση ότι σκέψεις όπως «καλό» και «κακό» προέρχονται από την ίδια την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι». Όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
Η σημερινή ιδέα είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
(Τώρα γνωρίζω όχι μόνο πραγματικά δεν καταλαβαίνω τίποτα, αλλά και ότι δεν χρειάζεται να καταλάβω τίποτα· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
(παραγ.)6. Έξι περίοδοι πρακτικής, καθεμιά διάρκειας δύο λεπτών, απαιτούνται.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
2Κάθε περίοδος πρακτικής πρέπει να ξεκινήσει με μια αργή επανάληψη της σημερινής ιδέας, και στη συνέχεια κοίταξε γύρω σου και άσε τη ματιά σου να σταθεί σ’ οτιδήποτε τραβήξει το βλέμμα σου, κοντινό ή μακρινό, «σημαντικό» ή «ασήμαντο», «ανθρώπινο» ή «μη-ανθρώπινο».
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα ∙ όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
3Κρατώντας το βλέμμα σου σε κάθε αντικείμενο που επιλέγεις μ’ αυτόν τον τρόπο, πες, για παράδειγμα:
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα ∙ όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
4Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει αυτή η καρέκλα.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Συνεπώς, δεν γνωρίζω, και δεν μπορώ να γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτή η καρέκλα· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
5Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει αυτό το μολύβι.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το μολύβι· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
6Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει αυτό το χέρι.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το χέρι· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
(παραγ.)7.Πες το αυτό αρκετά αργά, χωρίς να μετακινείς το βλέμμα σου από το αντικείμενο μέχρι να έχεις ολοκληρώσει την δήλωση γι’ αυτό.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το [ονόμασε το]· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
8Μετά προχώρησε στο επόμενο, και εφάρμοσε την σημερινή ιδέα όπως έκανες προηγουμένως.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το [ονόμασε το]· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
Αρχή φόρμας


Δεν υπάρχουν σχόλια: