Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 24 & 25


του Michael Murray http://acim.ie/

ΜΑΘΗΜΑ 24.
Στο σημερινό μάθημα, επαναλαμβάνουμε ένα προηγούμενο μάθημα που σχετίζεται με το ότι νομίζουμε ότι σκεφτόμαστε. Αν εξακολουθείς να νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε πρέπει ακόμα να σκέφτεσαι με το εγώ. Όταν παραιτηθείς από αυτή την ιδέα, τότε ανοίγεις τον δρόμο για την Όραση να εισέλθει στο νου σου.
Η Όραση θα αντικαταστήσει όλες τις σκέψεις σου και τις πεποιθήσεις στις οποίες επενδύεις τώρα, και αν μπορέσεις να το αντιληφθείς αυτό σωστά, τότε αυτό σημαίνει ότι σου δίδεται η σωτηρία. Εκεί είναι που τώρα η ελευθερία σου εξασφαλίζεται.
ΜΑΘΗΜΑ 24
Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου καλύτερα συμφέροντα; Η Απάντηση είναι: Δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου καλύτερα συμφέροντα γιατί ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι».)
(παραγ.)1. Σε καμιά από τις καταστάσεις που εμφανίζονται δεν αντιλαμβάνεσαι ποια είναι η έκβαση που θα σε έκανε ευτυχισμένο.
(Αν ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι, τότε πρέπει να σκέφτομαι με το εγώ, και αυτό δεν θα με κάνει ευτυχισμένο.)
2Επομένως, δεν έχεις κανέναν οδηγό για την κατάλληλη δράση και κανένα τρόπο για να κρίνεις το αποτέλεσμα
(Αν ακόμα «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε το εγώ είναι ο οδηγός σου, και είναι το εγώ που θα κρίνει την έκβαση για σένα.)
3Αυτό που κάνεις καθορίζεται από την δική σου αντίληψη για την κατάσταση, και αυτή η αντίληψη είναι λάθος.
(Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», όλες σου οι πράξεις θα είναι λάθος γιατί θα βασίζονται στον τρόπο σκέψης σου. Επομένως, το εγώ είναι ο κύριος αυτού που κάνεις γιατί το εγώ είναι ο κύριος αυτού που σκέφτεσαι.)
4Είναι λοιπόν αναπόφευκτο ότι δεν θα υπηρετήσεις τα δικά σου ύψιστα συμφέροντα.
(Είναι αναπόφευκτο λοιπόν ότι θα υπηρετείς το εγώ σε όλα τα πράγματα.)
5Όμως αυτά είναι ο μόνος στόχος σου σε κάθε κατάσταση που γίνεται ορθά αντιληπτή.
(Ωστόσο, μπορείς να αντιληφθείς κάθε πράξη σωστά επιλέγοντας έναν άλλο νου και ένα άλλο επίπεδο αντίληψης.)
6Αλλιώς, δεν θ’ αναγνωρίσεις ποια είναι.
(Αν δεν αντιλαμβάνεσαι σωστά, δεν θα γνωρίζεις τον σκοπό του οτιδήποτε.)
(Παραγ.)2. Εάν καταλάβαινες ότι δεν αντιλαμβάνεσαι τα ύψιστα δικά σου συμφέροντα, θα μπορούσες να διδαχθείς ποια είναι αυτά.
(Αν αποστασιοποιηθείς από την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» τότε η Όραση θα σου δείξει έναν άλλο τρόπο να αντιλαμβάνεσαι.)
2Όμως ενόψει της βεβαιότητάς σου ότι γνωρίζεις ποια είναι αυτά, δεν μπορείς να μάθεις.
(Αλλά, αν ακόμα νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε δεν μπορείς να ανοίξεις τον δρόμο για να εισέλθει η Όραση.)
3Η σημερινή ιδέα είναι ένα βήμα προς το άνοιγμα του νου σου, έτσι ώστε να μπορέσει ν’ αρχίσει η μάθηση.
(Η σημερινή ιδέα είναι: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου.
γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι».)
Στο σημερινό μάθημα, η παραίτηση από την ιδέα ότι καταλαβαίνεις κάτι είναι κεντρική για την παραίτηση σου από την ψευδή εικόνα. Μόνο η ψευδής εικόνα είναι που νομίζει ότι χρειάζεται να «καταλάβει». Το εγώ όντας τίποτα από μόνο του χρειάζεται να καταλαβαίνει τα πάντα.
Η Απάντηση είναι: Τώρα γνωρίζω ότι πραγματικά δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
(Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», είσαι στο Επίπεδο-1 κι επομένως δεν είσαι ικανός να καταλάβεις τον σκοπό του κάθε πράγματος.)
(Στο Επίπεδο-2, πρέπει να είσαι πρόθυμος να μάθεις ότι όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σε Ενιαιότητα.)

(παραγ.)3. Οι σημερινές ασκήσεις απαιτούν πολύ μεγαλύτερη ειλικρίνεια απ’ όση συνήθως χρησιμοποιείς.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι».)
2Λίγα θέματα, τα οποία εξετάζεις ειλικρινά και προσεκτικά, σε κάθε μια από τις πέντε περιόδους πρακτικής που πρέπει να κάνεις σήμερα, θα βοηθήσουν πιο πολύ απ’ ότι μια επιφανειακή εξέταση πολλών θεμάτων.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
3Προτείνονται δύο λεπτά για κάθε περίοδο έρευνας του νου που ζητούν οι ασκήσεις.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
(παραγ.)4. Θα πρέπει να ξεκινήσεις τις περιόδους πρακτικής επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα, και στη συνέχεια, με τα μάτια κλειστά, να ερευνήσεις το νου σου για άλυτα ζητήματα που σε απασχολούν αυτό το διάστημα.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
2Η έμφαση πρέπει να δοθεί στο ν’ αποκαλυφθεί η έκβαση την οποία επιθυμείς.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά στο Επίπεδο-2.)
3Θα συνειδητοποιήσεις γρήγορα ότι έχεις κάποιους στόχους κατά νου ως μέρος της επιθυμητής έκβασης, και επίσης ότι αυτοί οι στόχοι είναι σε διαφορετικά επίπεδα και συχνά συγκρούονται.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά στο Επίπεδο-2.)
(παραγ.)5. Εφαρμόζοντας την σημερινή ιδέα, ονόμασε κάθε κατάσταση που σου έρχεται στο νου, και μετά απαρίθμησε προσεκτικά όσο περισσότερους στόχους μπορείς, που θα ήθελες να επιτύχεις με την επίλυσή της.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω γι αυτή την κατάσταση [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά γι αυτή την κατάσταση στο Επίπεδο-2.)
2Η μορφή κάθε εφαρμογής θα πρέπει να είναι περίπου έτσι:
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά στο Επίπεδο-2.)
3Για την κατάσταση που αφορά __________ , θα ήθελα ________να συμβεί, και ________ να συμβεί,
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Θα ήθελα να συμβεί αυτό [ονόμασε το] σε αυτή την κατάσταση [ονόμασε την] όσον αφορά [ονόμασε τα].)
4Προσπάθησε να καλύψεις όσο περισσότερα είδη έκβασης μπορείς ειλικρινά να σκεφτείς, ακόμα κι αν μερικά απ’ αυτά δεν φαίνονται να σχετίζονται άμεσα με την κατάσταση ή να έχουν οποιαδήποτε συνάφεια μ’ αυτήν.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Θα ήθελα να συμβεί αυτό [ονόμασε το] σε αυτή την κατάσταση [ονόμασε την] όσον αφορά [ονόμασε τα].)
(παραγ.)6. Εάν αυτές οι ασκήσεις γίνουν ορθά, γρήγορα θ’ αναγνωρίσεις ότι έχεις μεγάλες απαιτήσεις από την κατάσταση, οι οποίες δεν έχουν καμιά σχέση μ’ αυτήν.
(Αν κάνεις αυτές τις ασκήσεις σωστά, τώρα θα συνειδητοποιήσεις ότι δεν αντιλαμβάνεσαι τα δικά σου ύψιστα συμφέροντά σε καμιά κατάσταση, γιατί ακόμα νομίζεις ότι σκέφτεσαι».)
2Επίσης θ’ αναγνωρίσεις ότι πολλοί από τους στόχους σου είναι αντιφατικοί, ότι δεν έχεις στο νου σου μια ενοποιημένη έκβαση, και ότι είναι βέβαιο πως θα βιώσεις απογοήτευση σε σχέση με κάποιους στόχους σου, όπως κι αν εξελιχθεί η κατάσταση.
(Πες αυτό: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου ύψιστα συμφέροντά γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». )
(παραγ.)7. Αφού καλύψεις όσο περισσότερους ευσεβείς στόχους είναι δυνατό, για κάθε άλυτη κατάσταση που σου έρχεται στο νου, πες στον εαυτό σου:
(Πες αυτό: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου ύψιστα συμφέροντα γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». )
2Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου σ’ αυτή την κατάσταση,και συνέχισε με την επόμενη.
(Πες αυτό: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου σ’ αυτή την κατάσταση, γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». )

ΜΑΘΗΜΑ 25
Επομένως, η ανάγκη να καταλάβεις αυτά τα μαθήματα είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια και το μέλλον της ψευδούς εικόνας. Όταν μπορέσεις να παραιτηθείς από την ανάγκη να καταλαβαίνεις, παραιτείσαι επίσης και από την ψευδή εικόνα. Έτσι λειτουργούν υπέρ σου η αιτία και το αποτέλεσμα.
ΜΑΘΗΜΑ 25
Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει οτιδήποτε.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν ξέρω τον σκοπό του κάθε πράγματος;
(παραγ.)1. Ο σκοπός είναι νόημα.
(Στο Επίπεδο-1, ο σκοπός της κατανόησης μου ήταν να ενισχύσει το εγώ και την σκέψη του διαχωρισμού. Στο Επίπεδο-2, ο σκοπός της κατανόησης μου θα είναι ενισχύσει την αλήθεια, που είναι η σκέψη της Ενιαιότητας.)
2Η σημερινή ιδέα εξηγεί γιατί τίποτα απ’ όσα βλέπεις δεν έχει κανένα νόημα
(Η σημερινή ιδέα είναι ότι δεν χρειάζεται να δώσω νόημα σε τίποτα. Όλο το νόημα θα μου δοθεί.)
3Δεν ξέρεις ποιος είναι ο σκοπός του.
(Δε «νομίζω ότι σκέφτομαι» πια, επομένως, δεν δίνω νόημα σε τίποτα.)
4Επομένως, για σένα δεν έχει νόημα.
(Όλη η σκέψη ότι «νομίζω ότι σκέφτομαι», είναι χωρίς νόημα.)
5Τα πάντα είναι για τα ύψιστα συμφέροντά σου.
(Στο Επίπεδο-2, όλο το νόημα θα δοθεί τώρα σε σένα, και αυτό είναι για το δικό σου ύψιστο συμφέρον.)
6 Γι’ αυτό υπάρχουν. αυτός είναι ο σκοπός τους. αυτό είναι το νόημά τους.
(Ο σκοπός του συστήματος σκέψης της Ενιαιότητας του Επιπέδου-2 είναι να παρέχει όλο το νόημα για σένα. Θα πρέπει επίσης να ξέρεις μέχρι τώρα ότι: το εγώ ήταν που παρείχε όλο το νόημα για σένα στο Επίπεδο-1.)
7Όταν το αναγνωρίζεις αυτό, οι στόχοι σου ενοποιούνται.
(Είναι ο σκοπός του συστήματος σκέψης της Ενιαιότητας του Επιπέδου-2 που θα κάνει το νου σου ολοκληρωμένο.)
8Όταν το αναγνωρίζεις αυτό, αποκτούν νόημα αυτά που βλέπεις.
(Όταν ενωθείς με το σύστημα σκέψης της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 είναι που όλο το νόημα της Ενιαιότητας θα σου δοθεί.)
(παραγ.)2. Αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν σ’ αυτόν ως έχοντα νόημα σε σχέση με τους στόχους του εγώ.
(Στο Επίπεδο-1, δεν αντιλαμβανόσουν τον κόσμο με νόημα, γιατί το εγώ είναι μια σκέψη χωρίς νόημα.)
2Αυτοί οι στόχοι δεν έχουν καμιά σχέση με τα δικά σου ύψιστα συμφέροντα, επειδή εσύ δεν είσαι το εγώ.
(Με την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», δεν αντιλαμβανόσουν το ύψιστο συμφέρον σου, εφόσον είναι μια σκέψη διαχωρισμού.)
3Αυτή η λάθος ταύτιση σε καθιστά ανίκανο να καταλάβεις για ποιο σκοπό υπάρχει οτιδήποτε. 
4Συνεπακόλουθα, οδηγείσαι να το χρησιμοποιήσεις εσφαλμένα.
(Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», θα χρησιμοποιείς λανθασμένα αυτή την ψευδαισθητική δύναμη γιατί είναι μια σκέψη που ανήκει στο εγώ.)
5Όταν το πιστέψεις αυτό, θα προσπαθήσεις ν’ αποσύρεις τους στόχους που έχεις αποδώσει στον κόσμο, αντί να προσπαθείς να τους ενισχύσεις.
(Όταν αρχίζεις να πιστεύεις ότι δεν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε είσαι έτοιμος να αποστασιοποιηθείς από το Επίπεδο-1 και το εγώ.)
(παραγ.)3. Ένας άλλος τρόπος να περιγραφούν οι στόχοι που τώρα αντιλαμβάνεσαι, είναι να πούμε ότι όλοι αφορούν τα «προσωπικά» σου συμφέροντα.
(Τα «προσωπικά» μου συμφέροντα στο Επίπεδο-1 ήταν πάντα τα συμφέροντα του «εγώ» μου.)
2Αφού δεν έχεις κανένα προσωπικό συμφέρον, οι στόχοι σου στην πραγματικότητα αφορούν το τίποτα.
(Εφόσον τώρα ξέρω ότι δεν «νομίζω ότι σκέφτομαι», οι στόχοι μου ήταν πάντα οι στόχοι του εγώ μου. Αυτοί οι στόχοι πάντα ήταν το τίποτα, γιατί το εγώ είναι μια σκέψη του τίποτα.)
3Όταν λοιπόν τους αγαπάς, δεν έχεις κανένα απολύτως στόχο.
(Με το να φροντίζω τους στόχους μου, φρόντιζα την σκέψη ότι «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
4Και έτσι δεν ξέρεις για ποιο σκοπό υπάρχει οτιδήποτε.
(Και, γι αυτό, στην πραγματικότητα φρόντιζα το εγώ μου στο Επίπεδο-1).
(παραγ.)4. Προτού μπορέσεις να καταλάβεις τις σημερινές ασκήσεις, μια ακόμα σκέψη είναι απαραίτητη.
(Θυμήσου να μην κρίνεις αυτή την άσκηση. Αν επιχειρήσεις να την κρίνεις, θα φέρεις μαζί σου την κατανόηση του εγώ σου. Και γι αυτό, αν επιχειρήσεις να φέρεις μαζί σου την κατανόηση του εγώ σου, θα επανέλθεις στο Επίπεδο-1 με το εγώ σου.)
2Στα πιο επιφανειακά επίπεδα, εσύ όντως αναγνωρίζεις έναν σκοπό.
(Σε αυτό το Επίπεδο, ακόμα, δεν έχεις κατανόηση, αλλά θα σου δοθεί όσο παραμένεις εδώ.)
3Όμως ο σκοπός δεν μπορεί να κατανοηθεί σ’ αυτά τα επίπεδα.
(Η κατανόηση στο Επίπεδο-2 δεν μπορεί να επιτευχτεί ολοκληρωτικά μέχρι να παραιτηθείς ολοκληρωτικά από την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» στο Επίπεδο-1.)
4Για παράδειγμα, καταλαβαίνεις πράγματι ότι το τηλέφωνο υπάρχει για τον σκοπό της συνομιλίας με κάποιον που δεν είναι κοντά σου.
(Ο σκοπός όλης της κατανόησης στο Επίπεδο-1 είναι να ενισχύσει τον διαχωρισμό, και αυτός είναι ο σκοπός που χρειάζεσαι ένα τηλέφωνο.)
5Αυτό που δεν κατανοείς είναι για ποιο σκοπό θέλεις να έρθεις σ’ επαφή μαζί του.
(Δεν καταλαβαίνεις ακόμα ότι δεν χρειάζεσαι ένα τηλέφωνο για να επικοινωνήσεις με κάποιον.)
6Και είναι αυτό που κάνει την επαφή σου μαζί του να έχει νόημα ή να μην έχει.
(Παρόλα αυτά, πράγματι καταλαβαίνεις στο Επίπεδο-1, ότι χρειάζεσαι ένα τηλέφωνο για να επικοινωνήσεις με κάποιον που δεν βρίσκεται «άμεσα κοντά σου».)
(παραγ.)5. Είναι καθοριστικό για την μάθησή σου να είσαι πρόθυμος να εγκαταλείψεις τους στόχους που έχεις βάλει για κάθε τι.
2Η αναγνώριση ότι δεν έχουν νόημα, και όχι ότι είναι «καλοί» ή «κακοί», είναι ο μόνος τρόπος για να το επιτύχεις αυτό.
(Η αναγνώριση ότι σκέψεις όπως «καλό» και «κακό» προέρχονται από την ίδια την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι». Όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
Η σημερινή ιδέα είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
(Τώρα γνωρίζω όχι μόνο πραγματικά δεν καταλαβαίνω τίποτα, αλλά και ότι δεν χρειάζεται να καταλάβω τίποτα· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
(παραγ.)6. Έξι περίοδοι πρακτικής, καθεμιά διάρκειας δύο λεπτών, απαιτούνται.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
2Κάθε περίοδος πρακτικής πρέπει να ξεκινήσει με μια αργή επανάληψη της σημερινής ιδέας, και στη συνέχεια κοίταξε γύρω σου και άσε τη ματιά σου να σταθεί σ’ οτιδήποτε τραβήξει το βλέμμα σου, κοντινό ή μακρινό, «σημαντικό» ή «ασήμαντο», «ανθρώπινο» ή «μη-ανθρώπινο».
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα ∙ όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
3Κρατώντας το βλέμμα σου σε κάθε αντικείμενο που επιλέγεις μ’ αυτόν τον τρόπο, πες, για παράδειγμα:
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα ∙ όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
4Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει αυτή η καρέκλα.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Συνεπώς, δεν γνωρίζω, και δεν μπορώ να γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτή η καρέκλα· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
5Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει αυτό το μολύβι.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το μολύβι· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
6Δεν ξέρω για ποιο σκοπό υπάρχει αυτό το χέρι.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το χέρι· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
(παραγ.)7.Πες το αυτό αρκετά αργά, χωρίς να μετακινείς το βλέμμα σου από το αντικείμενο μέχρι να έχεις ολοκληρώσει την δήλωση γι’ αυτό.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το [ονόμασε το]· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
8Μετά προχώρησε στο επόμενο, και εφάρμοσε την σημερινή ιδέα όπως έκανες προηγουμένως.
(Τώρα γνωρίζω ότι πράγματι δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Δεν γνωρίζω τι σκοπό έχει αυτό το [ονόμασε το]· όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: