Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 24


του Michael Murray http://acim.ie/

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 24
Στο σημερινό μάθημα, επαναλαμβάνουμε ένα προηγούμενο μάθημα που σχετίζεται με το ότι νομίζουμε ότι σκεφτόμαστε. Αν εξακολουθείς να νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε πρέπει ακόμα να σκέφτεσαι με το εγώ. Όταν παραιτηθείς από αυτή την ιδέα, τότε ανοίγεις τον δρόμο για την Όραση να εισέλθει στο νου σου.
Η Όραση θα αντικαταστήσει όλες τις σκέψεις σου και τις πεποιθήσεις στις οποίες επενδύεις τώρα, και αν μπορέσεις να το αντιληφθείς αυτό σωστά, τότε αυτό σημαίνει ότι σου δίδεται η σωτηρία. Εκεί είναι που τώρα η ελευθερία σου εξασφαλίζεται.
ΜΑΘΗΜΑ 24
Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου καλύτερα συμφέροντα; Η Απάντηση είναι: Δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου καλύτερα συμφέροντα γιατί ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι».)
(παραγ.)1. Σε καμιά από τις καταστάσεις που εμφανίζονται δεν αντιλαμβάνεσαι ποια είναι η έκβαση που θα σε έκανε ευτυχισμένο.
(Αν ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι, τότε πρέπει να σκέφτομαι με το εγώ, και αυτό δεν θα με κάνει ευτυχισμένο.)
2Επομένως, δεν έχεις κανέναν οδηγό για την κατάλληλη δράση και κανένα τρόπο για να κρίνεις το αποτέλεσμα
(Αν ακόμα «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε το εγώ είναι ο οδηγός σου, και είναι το εγώ που θα κρίνει την έκβαση για σένα.)
3Αυτό που κάνεις καθορίζεται από την δική σου αντίληψη για την κατάσταση, και αυτή η αντίληψη είναι λάθος.
(Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», όλες σου οι πράξεις θα είναι λάθος γιατί θα βασίζονται στον τρόπο σκέψης σου. Επομένως, το εγώ είναι ο κύριος αυτού που κάνεις γιατί το εγώ είναι ο κύριος αυτού που σκέφτεσαι.)
4Είναι λοιπόν αναπόφευκτο ότι δεν θα υπηρετήσεις τα δικά σου ύψιστα συμφέροντα.
(Είναι αναπόφευκτο λοιπόν ότι θα υπηρετείς το εγώ σε όλα τα πράγματα.)
5Όμως αυτά είναι ο μόνος στόχος σου σε κάθε κατάσταση που γίνεται ορθά αντιληπτή.
(Ωστόσο, μπορείς να αντιληφθείς κάθε πράξη σωστά επιλέγοντας έναν άλλο νου και ένα άλλο επίπεδο αντίληψης.)
6Αλλιώς, δεν θ’ αναγνωρίσεις ποια είναι.
(Αν δεν αντιλαμβάνεσαι σωστά, δεν θα γνωρίζεις τον σκοπό του οτιδήποτε.)
(Παραγ.)2. Εάν καταλάβαινες ότι δεν αντιλαμβάνεσαι τα ύψιστα δικά σου συμφέροντα, θα μπορούσες να διδαχθείς ποια είναι αυτά.
(Αν αποστασιοποιηθείς από την σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» τότε η Όραση θα σου δείξει έναν άλλο τρόπο να αντιλαμβάνεσαι.)
2Όμως ενόψει της βεβαιότητάς σου ότι γνωρίζεις ποια είναι αυτά, δεν μπορείς να μάθεις.
(Αλλά, αν ακόμα νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε δεν μπορείς να ανοίξεις τον δρόμο για να εισέλθει η Όραση.)
3Η σημερινή ιδέα είναι ένα βήμα προς το άνοιγμα του νου σου, έτσι ώστε να μπορέσει ν’ αρχίσει η μάθηση.
(Η σημερινή ιδέα είναι: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου.
γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι».)
Στο σημερινό μάθημα, η παραίτηση από την ιδέα ότι καταλαβαίνεις κάτι είναι κεντρική για την παραίτηση σου από την ψευδή εικόνα. Μόνο η ψευδής εικόνα είναι που νομίζει ότι χρειάζεται να «καταλάβει». Το εγώ όντας τίποτα από μόνο του χρειάζεται να καταλαβαίνει τα πάντα.
Η Απάντηση είναι: Τώρα γνωρίζω ότι πραγματικά δεν καταλαβαίνω τίποτα, ούτε χρειάζεται να καταλάβω τίποτα. Όλη η κατανόηση θα μου δοθεί.)
(Όταν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», είσαι στο Επίπεδο-1 κι επομένως δεν είσαι ικανός να καταλάβεις τον σκοπό του κάθε πράγματος.)
(Στο Επίπεδο-2, πρέπει να είσαι πρόθυμος να μάθεις ότι όλοι οι νόες είναι ενωμένοι σε Ενιαιότητα.)

(παραγ.)3. Οι σημερινές ασκήσεις απαιτούν πολύ μεγαλύτερη ειλικρίνεια απ’ όση συνήθως χρησιμοποιείς.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι».)
2Λίγα θέματα, τα οποία εξετάζεις ειλικρινά και προσεκτικά, σε κάθε μια από τις πέντε περιόδους πρακτικής που πρέπει να κάνεις σήμερα, θα βοηθήσουν πιο πολύ απ’ ότι μια επιφανειακή εξέταση πολλών θεμάτων.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
3Προτείνονται δύο λεπτά για κάθε περίοδο έρευνας του νου που ζητούν οι ασκήσεις.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
(παραγ.)4. Θα πρέπει να ξεκινήσεις τις περιόδους πρακτικής επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα, και στη συνέχεια, με τα μάτια κλειστά, να ερευνήσεις το νου σου για άλυτα ζητήματα που σε απασχολούν αυτό το διάστημα.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι».)
2Η έμφαση πρέπει να δοθεί στο ν’ αποκαλυφθεί η έκβαση την οποία επιθυμείς.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά στο Επίπεδο-2.)
3Θα συνειδητοποιήσεις γρήγορα ότι έχεις κάποιους στόχους κατά νου ως μέρος της επιθυμητής έκβασης, και επίσης ότι αυτοί οι στόχοι είναι σε διαφορετικά επίπεδα και συχνά συγκρούονται.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά στο Επίπεδο-2.)
(παραγ.)5. Εφαρμόζοντας την σημερινή ιδέα, ονόμασε κάθε κατάσταση που σου έρχεται στο νου, και μετά απαρίθμησε προσεκτικά όσο περισσότερους στόχους μπορείς, που θα ήθελες να επιτύχεις με την επίλυσή της.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω γι αυτή την κατάσταση [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά γι αυτή την κατάσταση στο Επίπεδο-2.)
2Η μορφή κάθε εφαρμογής θα πρέπει να είναι περίπου έτσι:
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Αυτή η σκέψη που έχω για [ονόμασε την] είναι επειδή ακόμα «νομίζω ότι σκέφτομαι». Μπορώ τώρα να σκεφτώ διαφορετικά στο Επίπεδο-2.)
3Για την κατάσταση που αφορά __________ , θα ήθελα ________να συμβεί, και ________ να συμβεί,
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Θα ήθελα να συμβεί αυτό [ονόμασε το] σε αυτή την κατάσταση [ονόμασε την] όσον αφορά [ονόμασε τα].)
4Προσπάθησε να καλύψεις όσο περισσότερα είδη έκβασης μπορείς ειλικρινά να σκεφτείς, ακόμα κι αν μερικά απ’ αυτά δεν φαίνονται να σχετίζονται άμεσα με την κατάσταση ή να έχουν οποιαδήποτε συνάφεια μ’ αυτήν.
(Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». Θα ήθελα να συμβεί αυτό [ονόμασε το] σε αυτή την κατάσταση [ονόμασε την] όσον αφορά [ονόμασε τα].)
(παραγ.)6. Εάν αυτές οι ασκήσεις γίνουν ορθά, γρήγορα θ’ αναγνωρίσεις ότι έχεις μεγάλες απαιτήσεις από την κατάσταση, οι οποίες δεν έχουν καμιά σχέση μ’ αυτήν.
(Αν κάνεις αυτές τις ασκήσεις σωστά, τώρα θα συνειδητοποιήσεις ότι δεν αντιλαμβάνεσαι τα δικά σου ύψιστα συμφέροντά σε καμιά κατάσταση, γιατί ακόμα νομίζεις ότι σκέφτεσαι».)
2Επίσης θ’ αναγνωρίσεις ότι πολλοί από τους στόχους σου είναι αντιφατικοί, ότι δεν έχεις στο νου σου μια ενοποιημένη έκβαση, και ότι είναι βέβαιο πως θα βιώσεις απογοήτευση σε σχέση με κάποιους στόχους σου, όπως κι αν εξελιχθεί η κατάσταση.
(Πες αυτό: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου ύψιστα συμφέροντά γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». )
(παραγ.)7. Αφού καλύψεις όσο περισσότερους ευσεβείς στόχους είναι δυνατό, για κάθε άλυτη κατάσταση που σου έρχεται στο νου, πες στον εαυτό σου:
(Πες αυτό: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα δικά μου ύψιστα συμφέροντα γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». )
2Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου σ’ αυτή την κατάσταση,και συνέχισε με την επόμενη.
(Πες αυτό: «Δεν αντιλαμβάνομαι τα ύψιστα συμφέροντά μου σ’ αυτή την κατάσταση, γιατί «ακόμα νομίζω ότι σκέφτομαι». )


Δεν υπάρχουν σχόλια: