Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 23



 MICHAEL MURRAY,

Η  ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 23

Στο σημερινό μάθημα αλλάζουμε την αιτία και όχι το αποτέλεσμα. Όταν αλλάζεις το νου σου, αλλάζεις την αντίληψη σου. Μπορείς μόνο να αντιλαμβάνεσαι με το εγώ με την αντίληψη του Επιπέδου-1 και τη σκέψη του διαχωρισμού, ή με το Άγιο Πνεύμα και την αληθινή Αντίληψη στο Επίπεδο-2.

Σήμερα επίσης μαθαίνουμε ότι υπάρχει μόνο μια διέξοδος από το σύστημα διαχωρισμού του εγώ και την εσφαλμένη αντίληψη του Επιπέδου-1. Και αυτός είναι επιλέγοντας το σύστημα σκέψης της Ενιαιότητας και την Αληθινή Αντίληψη στο Επίπεδο-2. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Αναζήτησε μόνο να αλλάξεις το νου σου και μην αναζητάς να αλλάξεις τον κόσμο.

ΜΑΘΗΜΑ 23

Μπορώ ν’ αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω  εγκαταλείποντας τις επιθετικές σκέψεις.

(Η Ερώτηση είναι: Πως; Πως μπορώ  ν’ αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω εγκαταλείποντας τις επιθετικές σκέψεις;
Η Απάντηση είναι: Μπορώ ν’ αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω, αλλάζοντας το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)


1. Η σημερινή ιδέα περιέχει τον μόνο τρόπο, που πράγματι μπορεί να σε βγάλει από τον φόβο.

(Η Αληθινή Αντίληψη και το Άγιο Πνεύμα στο Επίπεδο-2 είναι ο μόνος τρόπος να αποστασιοποιηθείς από την ψευδή εικόνα του εγώ που βρίσκεται μέσα τη Περσόνα, η οποία εσωκλείει τον φόβο και την εσφαλμένη αντίληψη του Επιπέδου-1.)

2Τίποτα άλλο δεν μπορεί να το καταφέρει. όλα τ΄ άλλα δεν έχουν νόημα.

(Δεν υπάρχει άλλη διέξοδος από το Επίπεδο-1, εκτός από το να χρησιμοποιήσεις το Επίπεδο-2.)


3Όμως αυτός ο τρόπος δεν μπορεί ν’ αποτύχει.

(Το Άγιο Πνεύμα και η διόρθωση της  Αντίληψης στο Επίπεδο-2 δεν μπορεί να αποτύχει.)
 4Κάθε σκέψη που κάνεις, αποτελεί ένα κομμάτι του κόσμου που βλέπεις.

(Κάθε σκέψη που κάνεις για τον κόσμο που αντιλαμβάνεσαι μπορεί να αντικατασταθεί με μια καινούργια σκέψη και μια καινούργια αντίληψη στο Επίπεδο-2. Δεν σου ζητείται να θυσιάσεις κάτι.)

5Επομένως, πρέπει ν’ ασχοληθείς με τις σκέψεις σου, εάν είναι ν’ αλλάξει η αντίληψη που έχεις για τον κόσμο.

(Μόνο η αντίληψη σου χρειάζεται να αλλάξει εάν πρόκειται να αλλάξει ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι. Η Αληθινή Αντίληψη είναι στο Επίπεδο-2, ενώ η ψευδής αντίληψη είναι στο Επίπεδο-1. Σου ζητείται να αλλάξεις μόνο την αντίληψη σου.)

(παραγ.)2. Εάν η αιτία του κόσμου που βλέπεις είναι οι επιθετικές σκέψεις, θα πρέπει να μάθεις ότι είναι αυτές τις σκέψεις που εσύ δεν θέλεις.

(Εάν τον κόσμο που αντιλαμβάνεσαι τον προκαλούν οι επιθετικές σου σκέψεις στο Επίπεδο-1, τότε πρέπει να αποστασιοποιηθείς από αυτές τις σκέψεις χρησιμοποιώντας την Προχωρημένη Αληθινή Συγχώρεση στο Επίπεδο-2.)

 2Δεν έχει κανένα νόημα το να λυπάσαι τον κόσμο.

(Μόνο μέσω της συγχώρεσης και της αποστασιοποίησης από το Επίπεδο-1 θα αλλάξει ο κόσμος που βλέπεις από ένα κόσμο διαχωρισμού σε ένα κόσμο Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2.)

 3Δεν έχει κανένα νόημα το να προσπαθείς ν’ αλλάξεις τον κόσμο.

(Μην αλλάζεις τον κόσμο, άλλαξε το νου σου για τον κόσμο. Αυτό κατορθώνεται αλλάζοντας τις σκέψεις σου από την εσφαλμένη αντίληψη στο Επίπεδο-1 στην Αληθινή Αντίληψη στο Επίπεδο-2.)

4Αυτός δεν μπορεί ν’ αλλάξει γιατί αποτελεί απλώς ένα αποτέλεσμα.

(Ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι είναι η εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Μόνο οι σκέψεις σου για τον κόσμο χρειάζονται να αλλάξουν. Ο κόσμος είναι τέλειος όπως είναι όταν τον δεις μέσω της Αληθινής Αντίληψης.)


5Όμως πράγματι έχει νόημα το ν’ αλλάξεις τις σκέψεις σου σχετικά με τον κόσμο.

(Αν δεν αλλάξεις τις σκέψεις σου για τον κόσμο, τότε ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ το νόημα του για σένα.)

6Σ’ αυτή την περίπτωση, αλλάζεις την αιτία.

(Μόνο οι σκέψεις σου για τον κόσμο χρειάζονται να αλλάξουν.)


7Το αποτέλεσμα θ’ αλλάξει αυτόματα.

(Όταν αλλάζεις τις σκέψεις σου από τις σκέψεις του διαχωρισμού του Επιπέδου-1 σε σκέψεις Ενιαιότητας του Επιπέδου-2, ο κόσμος που βλέπεις θα αλλάξει αυτόματα.)


(παραγ.)3. Ο κόσμος που βλέπεις είναι ένας εκδικητικός κόσμος, και τα πάντα σ’ αυτόν είναι ένα σύμβολο εκδίκησης.

(Ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι στο Επίπεδο-1 είναι ένας εκδικητικός κόσμος επειδή τον αντιλαμβάνεσαι με το εγώ που είναι μια εκδικητική σκέψη. Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη.)

2Καθεμία από τις αντιλήψεις σου για την «εξωτερική πραγματικότητα» είναι μια απεικόνιση των δικών σου επιθετικών σκέψεων.

(Ο κόσμος που βλέπεις στο Επίπεδο-1 είναι μια προβολή επιθετικών σκέψεων που κατέχεις και ανήκουν στο εγώ. Γνωρίζεις ότι μπορείς να συγχωρέσεις και να αποστασιοποιηθείς από αυτές τις σκέψεις οποιαδήποτε στιγμή επιλέξεις.)

 3Δικαιολογημένα κάποιος θ’ αναρωτιόταν εάν αυτό μπορεί να ονομαστεί όραση.

(Η σκέψη που κάνεις ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» σε εμποδίζει να δεις αληθινά κάτι το οποίο ονομάζεται Όραση.)

4Δεν αρμόζει καλύτερα η λέξη φαντασίωση γι’ αυτή την διαδικασία; 5Και η λέξη παραίσθηση δεν είναι πιο κατάλληλος όρος για το αποτέλεσμα;


(Η σκέψη ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» κάνει να γίνει το «όνειρο» σου πραγματικότητα μέσα στο νου σου. Όταν αφήσεις αυτή την σκέψη, θα ξυπνήσεις και θα αντιληφθείς ότι τελικά απλά ονειρευόσουν.)

(παραγ.)4. Βλέπεις τον κόσμο που εσύ έχεις φτιάξει, αλλά δεν βλέπεις τον εαυτό σου ως τον κατασκευαστή της εικόνας.

(Είσαι ο ονειρευτής του ονείρου, όχι η φιγούρα μέσα το όνειρο. Η ψευδής εικόνα είναι η φιγούρα στο όνειρο. Ο Υιός του Θεού είναι ο ονειρευτής.)

2Ο κόσμος δεν μπορεί να σε σώσει, αλλά εσύ μπορείς ν’ αποδράσεις από την αιτία του.

(Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σκέψεις σου για τον κόσμο μένοντας στο Επίπεδο-1. Αλλά μπορείς να αλλάξεις τις σκέψεις σου για τον κόσμο αλλάζοντας τες στο Επίπεδο-2.)


 3Αυτό είναι το νόημα της λύτρωσης, γιατί πού θα είναι ο κόσμος που τώρα βλέπεις, όταν η αιτία του έχει εξαλειφθεί;

(Όταν αλλάζεις αντίληψη, αλλάζεις τον κόσμο που βλέπεις.)

4Η όραση έχει ήδη μία αντικατάσταση, για κάθε τι που νομίζεις ότι βλέπεις τώρα.

(Η Όραση στο Επίπεδο-2 θα αντικαταστήσει όλες τις σκέψεις που «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» τώρα στο Επίπεδο-1.)

5Η ομορφιά μπορεί να φωτίσει τις εικόνες σου, και να τις μεταμορφώσει έτσι ώστε να τις αγαπήσεις, παρότι αυτές φτιάχτηκαν από μίσος.

(Όλα όσα βλέπεις τώρα θα μεταμορφωθούν από τη σκέψη του μίσους σε σκέψη αγάπης. Αυτή είναι η Αληθινή Αντίληψη που αντικαθιστά την εσφαλμένη αντίληψη. Αυτή είναι η Όραση.)

6Και αυτό θα συμβεί γιατί δεν θα τις φτιάχνεις μόνος σου.

(Η Όραση θα σου δοθεί· θα αντικαταστήσει ότι έχεις τώρα. Θυμήσου, «δεν σκέφτεσαι», και αν νομίζεις ότι ακόμη σκέφτεσαι πρέπει να σκέφτεσαι μαζί με το εγώ.)


(παραγ.)5. Η σημερινή ιδέα εισάγει την σκέψη ότι δεν είσαι παγιδευμένος μέσα στον κόσμο που βλέπεις, γιατί η αιτία του μπορεί ν’ αλλάξει.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

2Για να συμβεί αυτή η αλλαγή, απαιτείται πρώτα ν’ αναγνωριστεί η αιτία, ώστε κατόπιν να την αφήσεις, προκειμένου να μπορέσει ν’ αντικατασταθεί.

(Μπορώ ν’ αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

3Τα πρώτα δύο βήματα σ’ αυτή την διαδικασία απαιτούν την συνεργασία σου.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

 4Το τελικό βήμα όχι.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

5Οι εικόνες σου έχουν ήδη αντικατασταθεί. Κάνοντας τα πρώτα δύο βήματα, θα δεις ότι είναι πράγματι έτσι.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

(παραγ.)6. Εκτός από την χρήση της σημερινής ιδέας όποτε παραστεί ανάγκη καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, χρειάζονται πέντε περίοδοι πρακτικής για την εφαρμογή της.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

2Καθώς κοιτάς γύρω σου, επανάλαβε αργά την ιδέα πρώτα προς τον εαυτό σου, και κατόπιν κλείσε τα μάτια σου και αφιέρωσε ένα λεπτό για να ερευνήσεις τον νου σου για όσες περισσότερες επιθετικές σκέψεις βρεις.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για αυτές τις επιθετικές σκέψεις [ονόμασε τες] από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)


3Καθώς καθεμία περνά από το νου σου πες:
(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για αυτές [τις σκέψεις -ονόμασε τες] από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)



4Μπορώ ν’ αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω εγκαταλείποντας τις επιθετικές σκέψεις για __________.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για αυτές [ονόμασε τις επιθετικές σκέψεις] από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

5Κράτα κάθε επιθετική σκέψη στο νου σου ενώ το λες αυτό, και μετά άφησε αυτή την σκέψη και προχώρησε στην επόμενη.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για [ονόμασε το] από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)


(παραγ.)7. Κατά τις περιόδους πρακτικής σιγουρέψου ότι συμπεριλαμβάνεις και τις σκέψεις σου για να επιτεθείς και τις σκέψεις σου ότι σου επιτίθενται.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

2Τ’  αποτελέσματά τους είναι ακριβώς τα ίδια γιατί αυτές είναι ακριβώς ίδιες.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

 3Αυτό δεν το αναγνωρίζεις ακόμα, και προς το παρόν σου ζητείται μόνο να τις χειριστείς ως ίδιες στις σημερινές περιόδους πρακτικής.


(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)


4Βρισκόμαστε ακόμα στη φάση αναγνώρισης της αιτίας για τον κόσμο που βλέπεις.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-2.)

5Όταν τελικά μάθεις ότι οι σκέψεις πως επιτίθεσαι ή πως δέχεσαι επίθεση δεν είναι διαφορετικές, θα είσαι έτοιμος ν’ αφήσεις να φύγει η αιτία.

(Μπορώ να αποδράσω από τον κόσμο που βλέπω αλλάζοντάς το νου μου. Μπορώ να αλλάξω την αντίληψη μου για τον κόσμο από το Επίπεδο-1 στο Επίπεδο-

Δεν υπάρχουν σχόλια: