Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 22


MICHAEL MURRAY, 


Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 22

Στο σημερινό μάθημα συνεχίζουμε με τις ιδέες του προηγούμενου μαθήματος. «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» Οι επιλογές που κάνεις αρχίζουν να γίνονται πιο ξεκάθαρες τώρα. Όμως, αν είσαι αποφασισμένος να δεις τα πράγματα διαφορετικά, τότε θα αντιλαμβάνεσαι με την Όραση στο Επίπεδο-2 και θα βλέπεις μόνο την Ειρήνη.


ΜΑΘΗΜΑ 22

Αυτό που βλέπω είναι μία μορφή εκδίκησης

(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί βλέπω μια  μορφή εκδίκησης; Η Απάντηση είναι: Βλέπω μια μορφή εκδίκησης επειδή αντιλαμβάνομαι με το εγώ στο Επίπεδο-1. Μετά πες: Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα περιγράφει με ακρίβεια τον τρόπο που, όποιος έχει επιθετικές σκέψεις στο νου του, θα πρέπει να βλέπει τον κόσμο.

(Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη. Το εγώ είναι μια σκέψη επίθεσης και όταν αντιλαμβάνομαι με το εγώ στο Επίπεδο-1 πρέπει να βλέπω την εκδίκηση. Αυτό είναι η αιτία και το αποτέλεσμα. Μετά πες: « Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )


 2Έχοντας προβάλλει τον θυμό του πάνω στον κόσμο, αισθάνεται ότι η εκδίκηση έχει εξαπολυθεί για να τον χτυπήσει.

(Αυτό που δίνεις, αυτό πρέπει και να λαμβάνεις. Αν προβάλλεις θυμό τότε ο θυμός θα σου επιστραφεί και τώρα θα αντιλαμβάνεσαι ότι σου επιτίθενται με την μορφή εκδίκησης. Μπορείς τώρα να δεις αυτή την επίθεση με έναν άλλον τρόπο: Πες, «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )


 3Έτσι αντιλαμβάνεται την δική του επίθεση ως άμυνα. Αυτός ο κύκλος γίνεται όλο και πιο ύπουλος μέχρι το άτομο να θελήσει ν’ αλλάξει την οπτική του.

(Τώρα πρέπει να αμυνθείς εναντίον της επίθεσης που εξαπέλυσες κατά του εαυτού σου. Πρόβαλλες προς τα έξω τον θυμό σου και τώρα σου επιστρέφεται νοιώθεις θύμα και ότι θυματοποιείσαι. Αυτό που δίνεις είναι αυτό που λαμβάνεις.
Αυτός ο κύκλος της επίθεσης θα συνεχιστεί για όσο αντιλαμβάνεσαι με το εγώ στο Επίπεδο-1. όμως αν είσαι αποφασισμένος να δεις τα πράγματα διαφορετικά τότε αυτή η επίθεση εναντίον του εαυτού σου θα σταματήσει. Πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

4Αλλιώς, σκέψεις επίθεσης και αντεπίθεσης θα τον απασχολούν και θα εποικίζουν όλο τον κόσμο του.

(Αν δεν είσαι αποφασισμένος να δεις τα πράγματα διαφορετικά τότε αυτή η επίθεση πρέπει να συνεχιστεί και θα συνεχιστεί μέχρι όντως να δεις τα πράγματα διαφορετικά. Πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

5Ποια γαλήνη του νου είναι δυνατή για αυτόν;

(Δεν υπάρχει γαλήνη του νου στο Επίπεδο-1 με το εγώ. Για όσο παραμένεις προσκολλημένος στο εγώ και το Επίπεδο-1, η επίθεση και η αντεπίθεση θα συνεχίζονται. Για να σπάσεις αυτόν τον κύκλο μπορείς να πεις: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

(παραγ.)2. Από αυτή την βίαιη φαντασία είναι που θέλεις ν’ αποδράσεις.

(Αν είσαι αποφασισμένος να δεις τα πράγματα διαφορετικά πες το εξής: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

2Δεν είναι ευχάριστα τα νέα όταν ακούς ότι αυτό δεν είναι πραγματικό;

(Αυτό που βλέπω είναι μια μορφή εκδίκησης που δεν είναι πραγματική· μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

3Δεν είναι μια ευχάριστη ανακάλυψη να μαθαίνεις ότι μπορείς ν’ αποδράσεις;

(Το Επίπεδο-2 και η Όραση είναι η διαφυγή σου αν είσαι αποφασισμένος να δεις τα πράγματα διαφορετικά. Μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )


4Έφτιαξες αυτό που θα ήθελες να καταστρέψεις. όλα όσα μισείς και θα ήθελες να τους επιτεθείς και να τα σκοτώσεις.

(Το εγώ είναι μια σκέψη επίθεσης που επινόησες στο νου σου. Αν επιλέγεις να δεις τα πράγματα διαφορετικά, πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )


5Όλα όσα φοβάσαι, δεν υπάρχουν.

(Αυτή η μορφή εκδίκησης που φοβάσαι πιο πολύ από όλα δεν υπάρχει· μπορείς να αντιληφθείς με έναν άλλον τρόπο, λέγοντας: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )


3. Κοίτα τον κόσμο γύρω σου τουλάχιστον πέντε φορές σήμερα, για τουλάχιστον ένα λεπτό κάθε φορά.

(Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


2Καθώς τα μάτια σου κινούνται αργά από το ένα αντικείμενο στο άλλο, από το ένα σώμα στο άλλο, πες στον εαυτό σου:

(Είμαι αποφασισμένος να το δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

3Βλέπω μόνο το φθαρτό.

(Βλέπω μόνο το θάνατο· μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )


4Δεν βλέπω τίποτα που θα διαρκέσει.

(Βλέπω μόνο τη φθορά· μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )


5Αυτό που βλέπω δεν είναι πραγματικό.

(Βλέπω μόνο ψευδαισθήσεις· μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )



6Αυτό που βλέπω είναι μια μορφή εκδίκησης.

(Βλέπω μόνο εκδίκηση· μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

7Στο τέλος κάθε περιόδου πρακτικής, ρώτησε τον εαυτό σου:

(Ρώτησε τον εαυτό σου: «Γιατί είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά; Μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

8Είναι αυτός ο κόσμος που πραγματικά θέλω να βλέπω;

(Ρώτησε τον εαυτό σου: «Είναι αυτός ο κόσμος που πραγματικά θέλω να βλέπω; Μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.» )

9Η απάντηση είναι σίγουρα προφανής.

(Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου. )

 ΜΑΘΗΜΑ 23.

Στο σημερινό μάθημα αλλάζουμε την αιτία και όχι το αποτέλεσμα. Όταν αλλάζεις το νου σου, αλλάζεις την αντίληψη σου. Μπορείς μόνο να αντιλαμβάνεσαι με το εγώ με την αντίληψη του Επιπέδου-1 και τη σκέψη του διαχωρισμού, ή με το Άγιο Πνεύμα και την αληθινή Αντίληψη στο Επίπεδο-2.

Σήμερα επίσης μαθαίνουμε ότι υπάρχει μόνο μια διέξοδος από το σύστημα διαχωρισμού του εγώ και την εσφαλμένη αντίληψη του Επιπέδου-1. Και αυτός είναι επιλέγοντας το σύστημα σκέψης της Ενιαιότητας και την Αληθινή Αντίληψη στο Επίπεδο-2. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Αναζήτησε μόνο να αλλάξεις το νου σου και μην αναζητάς να αλλάξεις τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: