Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 21



του Michael Murray http://acim.ie/



ΜΑΘΗΜΑ 21


Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε τώρα να «προβάλλουμε» ή να επεκτείνουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε να δούμε. «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά» σημαίνει ότι παίρνεις τον έλεγχο του τρόπου που αντιλαμβάνεσαι. Έχεις μόνο δύο επιλογές, το Επίπεδο-1 με το εγώ, ή το Επίπεδο-2 με τον Θεό.

Όταν λες «Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά», επιλέγεις το Επίπεδο-2. Τώρα επιλέγεις ένα διαφορετικό επίπεδο για να αντιληφθείς τον κόσμο και όλους όσους βρίσκονται μέσα σε αυτόν. Όταν επιλέγεις το Επίπεδο με το οποίο θέλεις να αντιλαμβάνεσαι, τότε η αντίληψη σε αυτό το Επίπεδο θα σου δοθεί.

Θυμήσου ότι αν νομίζεις ακόμα ότι σκέφτεσαι, τότε θα επιλέγεις το εγώ και το Επίπεδο-1. Αν έχεις παραιτηθεί από την ιδέα ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε θα είσαι αποφασισμένος να δεις τα πράγματα διαφορετικά. Και, όντας έτσι, η Όραση στο Επίπεδο-2 θα είναι δική σου για να αντιληφθείς τα πράγματα διαφορετικά.


ΜΑΘΗΜΑ 21

Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά.


 (Το Ερώτημα είναι: Πώς; Πώς θα δω τα πράγματα διαφορετικά; Η Απάντηση είναι: Θα δω τα πράγματα διαφορετικά γιατί θα τα αντιλαμβάνομαι με το Άγιο Πνεύμα στο Επίπεδο-2.)

1. Η σημερινή ιδέα είναι προφανώς συνέχεια και προέκταση της προηγούμενης.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

2Αυτή τη φορά όμως είναι απαραίτητες οι ειδικές περίοδοι έρευνας του νου σου, και η εφαρμογή της ιδέας σε συγκεκριμένες περιστάσεις, που μπορεί να εμφανιστούν .

 (Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)



3Προτείνονται πέντε περίοδοι πρακτικής διάρκειας ενός πλήρους λεπτού.

(Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


(παραγ.)2. Στις περιόδους πρακτικής, ξεκίνησε επαναλαμβάνοντας την ιδέα στον εαυτό σου

 (Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

2Κατόπιν κλείσε τα μάτια σου και ερεύνησε μέσα στο νου σου προσεκτικά για καταστάσεις στο παρελθόν, στο παρόν ή προσδοκώμενες, που σου προκαλούν θυμό.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


3Ο θυμός μπορεί να πάρει την μορφή οποιασδήποτε αντίδρασης από ελαφρά ενόχληση έως οργή.

 (Δεν υπάρχει ιεραρχία στις ψευδαισθήσεις. Είμαι αποφασισμένος να το δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


4Ο βαθμός του συναισθήματος που βιώνεις δεν έχει σημασία.

 (Θυμήσου να μην κρίνεις τι θα επιλέξεις ή τι θα αποκλείσεις βασισμένος στο μέγεθος ή την αξία. Δεν υπάρχει ιεραρχία στις ψευδαισθήσεις. Μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να το δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου».)


5Θ’ αποκτήσεις περισσότερη επίγνωση ότι μια ανεπαίσθητη ενόχληση δεν είναι παρά ένα πέπλο που κρύβει έντονη οργή.

(Θα αρχίσεις να βιώνεις ότι αποσύρεται η κρίση. Θα βιώνεις επίσης ότι τώρα τα κάνεις όλα ίδια. Αυτό είναι η απόκτηση της Όρασης, και η Όραση είναι η ελευθερία σου.)


(παραγ.)3. Επομένως, προσπάθησε να μην αφήσεις τις «μικρές» σκέψεις θυμού να σου διαφύγουν κατά τις περιόδους πρακτικής.

 (Να θυμάσαι ότι δεν υπάρχει ιεραρχία στις ψευδαισθήσεις. Το «μικρό» και το «μεγάλο» είναι και τα δύο το ίδιο. Κάνε τα και τα δύο το ίδιο. Και πες: «Είμαι αποφασισμένος να το δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου».)


2Θυμήσου ότι δεν ξέρεις πραγματικά τι σου προκαλεί θυμό, και τίποτα απ’ όσα πιστεύεις σχετικά μ’ αυτό δεν έχει καμιά σημασία.

 (Δεν «νομίζω ότι σκέφτομαι». Όμως, Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


3Πιθανόν θα βρεθείς στον πειρασμό να εμμείνεις περισσότερο σε κάποιες περιστάσεις ή άτομα απ’ ότι σε άλλα, με την απατηλή οπτική ότι είναι πιο «προφανή».

 (Να θυμάσαι να μην κρίνεις τι θα επιλέξεις ή θα αποκλείσεις βασισμένος στο μέγεθος ή την αξία. Δεν υπάρχει ιεραρχία στις ψευδαισθήσεις. Μετά πες: «Είμαι αποφασισμένος να το δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου».)


4Αυτό δεν ισχύει.

 (Δεν υπάρχει ιεραρχία στις ψευδαισθήσεις. Είμαι αποφασισμένος να δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


5Αυτό είναι απλώς ένα παράδειγμα της πεποίθησης ότι κάποιες μορφές επίθεσης είναι πιο δικαιολογημένες από άλλες.

(Δεν υπάρχει ιεραρχία στις ψευδαισθήσεις. Είμαι αποφασισμένος να δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)



4. Καθώς ψάχνεις στο νου σου για όλες τις μορφές που σου εμφανίζονται οι σκέψεις επίθεσης, κράτα κάθε μια στο νου σου ενώ λες στον εαυτό σου:

(Δεν υπάρχει ιεραρχία στις ψευδαισθήσεις. Είμαι αποφασισμένος να δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


2Είμαι αποφασισμένος να δω ___________ (όνομα ατόμου) διαφορετικά.

(Είμαι αποφασισμένος να δω τον/την _______[όνομα κάποιου ανθρώπου] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


3Είμαι αποφασισμένος να δω ___________ (εξειδίκευσε την περίσταση) διαφορετικά.


 (Είμαι αποφασισμένος να δω _______[συγκεκριμενοποίησε την κατάσταση] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


(παραγ.)5. Προσπάθησε να είσαι όσο πιο συγκεκριμένος γίνεται.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω αυτό [ονόμασε το] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


2Μπορεί, για παράδειγμα, να εστιάσεις τον θυμό σου σ’ ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ενός συγκεκριμένου ατόμου, πιστεύοντας ότι ο θυμός σου είναι περιορισμένος και αφορά αυτό το σημείο.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω αυτό τον θυμό για τον/την [ονόμασε το άτομο] διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


3Εάν η αντίληψή σου πάσχει από αυτή την μορφή στρέβλωσης, πες:

(Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


4Είμαι αποφασισμένος να δω ___________ (εξειδίκευσε το χαρακτηριστικό)του/της  __________ (όνομα ατόμου) διαφορετικά.

(Είμαι αποφασισμένος να δω το [ονόμασε το χαρακτηριστικό] διαφορετικά στον/στην [ονόμασε το άτομο] γιατί η Όραση είναι η ελευθερία μου.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: