Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 20




MICHAEL MURRAY,
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 20
Στο σημερινό μάθημα, σου τίθεται το ερώτημα σε ποιο επίπεδο επιθυμείς να αντιλαμβάνεσαι, όχι μόνο τον κόσμο αλλά και τον εαυτό σου. Αν είσαι αποφασισμένος να δεις, τότε η Όραση θα γίνει δική σου, αλλά η Όραση είναι μόνο στο Επίπεδο-2. Εκεί βρίσκεται πραγματικά η ελευθερία σου, και είναι μια επιλογή που πρέπει να κάνεις.
Είναι επίσης η ώρα που θα εφαρμοστεί η δομή σε αυτά τα μαθήματα για να ενισχύσει την επιλογή σου υπέρ ενός νέου τρόπου σκέψης. Θα υπάρξει αντίσταση σε αυτή την δομή, και αυτή θα προέλθει από την ψευδή εικόνα που μπορεί να εξακολουθεί να βρίσκεται μέσα σου. 
Όμως, σου ζητείται να αποστασιοποιηθείς από αυτή την αντίσταση και να αποστασιοποιηθείς από την ψευδή σου εικόνα χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα νέα εργαλεία Ενδυνάμωσης. Τα έμαθες στα Μαθήματα εκπαίδευσης του νου στο Επίπεδο-1, που έκανες στην προετοιμασία σου γι αυτά τα μαθήματα.

ΜΑΘΗΜΑ 20

Είμαι αποφασισμένος να δω.


(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί είμαι αποφασισμένος να δω;
Η Απάντηση είναι: Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

(παραγ.)1. Ήμασταν αρκετά απλοί ως προς τις περιόδους πρακτικής μας μέχρι τώρα.

 (Σήμερα πρέπει να εισάγουμε μια δομή για να διασφαλίσουμε ότι η Όραση θα γίνει δική σου.)

2Δεν υπήρξε κυριολεκτικά καμιά προσπάθεια να ορίσουμε τον χρόνο που τις κάνεις, ελάχιστη προσπάθεια απαιτήθηκε, και δεν ζητήθηκε καν η ενεργή συμμετοχή και το ενδιαφέρον.

 (Μέχρι τώρα, η ανάγκη για την συνεργασία σου ήταν όσο το δυνατόν πιο απειροελάχιστη ώστε να μην νιώσεις πίεση.)  

3Αυτή η προσέγγιση ήταν σκόπιμη και πολύ προσεκτικά σχεδιασμένη.

 (Αυτή η προσέγγιση είναι πολύ προσεχτικά σχεδιασμένη, γιατί όταν ασκείς πίεση, θα συναντήσεις ακριβώς τόση αντίσταση όση πίεση άσκησες.)

4Παραμείναμε εστιασμένοι στην κρίσιμη σημασία που έχει η αντιστροφή της σκέψης σου.

 (Η ανατροπή του τρόπου σκέψης σου βασίζεται στο επίπεδο από το οποίο αντιλαμβάνεσαι. Όταν αποστασιοποιείσαι από το Επίπεδο-1, η ανατροπή του τρόπου σκέψης σου θα είναι ολοκληρωτική.)

5Η σωτηρία του κόσμου εξαρτάται από αυτήν.

 (Η ελευθερία σου βασίζεται στην αποστασιοποίηση σου από το εγώ και το Επίπεδο-1.)

6Όμως δεν θα δεις, εάν θεωρείς ότι εξαναγκάζεσαι σ’ αυτό, και εάν υποκύψεις στην δυσφορία και στην αντίδραση.

(Αυτό δεν θα συμβεί αν νιώθεις ότι πιέζεσαι γιατί μόνο η ψευδής σου εικόνα είναι που θα νιώσει έτσι.)

(παραγ.)2. Αυτή είναι η πρώτη μας προσπάθεια να εισάγουμε δομή.

(Στην ψευδή εικόνα δεν θα αρέσει αυτή η δομή γιατί στην ψευδή εικόνα δεν θα αρέσει το Επίπεδο-2.)

2Μην την παρερμηνεύσεις ως μία προσπάθεια να ασκήσουμε δύναμη ή πίεση.

 (Αν νιώθεις ότι πιέζεσαι, τότε να ξέρεις ότι η ψευδής εικόνα εξακολουθεί να είναι μαζί σου. Αν όντως νιώθεις πίεση, τότε ρώτησε τον εαυτό σου γιατί.)

3Θέλεις την σωτηρία

 (Ρώτησε τον εαυτό σου: Θέλω να ελευθερωθώ από το εγώ;)

4Θέλεις να είσαι χαρούμενος.

 (Ρώτησε τον εαυτό σου: Θέλω να δοθεί τέλος στην ενοχή;)

5Θέλεις ειρήνη.

 (Ρώτησε τον εαυτό σου: Θέλω να δοθεί τέλος στον φόβο;)

6Δεν τα έχεις τώρα, γιατί ο νους σου είναι τελείως απειθάρχητος, και δεν μπορείς να διακρίνεις ανάμεσα στην χαρά και τη λύπη, στην ευχαρίστηση και τον πόνο, στην αγάπη και τον φόβο.

 (Ο νους σου έχει διαχωριστεί στο Επίπεδο-1. Στην πραγματικότητα δεν ξέρεις την διαφορά ανάμεσα στην ευχαρίστηση, την χαρά και την αγάπη της Περσόνα, και στην ευχαρίστηση, την χαρά και την αγάπη στο Επίπεδο-2. Αυτή η δομή θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις την αληθινή ευχαρίστηση, την αληθινή χαρά και την αληθινή αγάπη.)

7Τώρα μαθαίνεις πώς να τα διακρίνεις.

 (Στο Επίπεδο-2, αυτά θα τα βιώσεις εντελώς διαφορετικά.)

8Και μεγάλη πράγματι θα είναι η ανταμοιβή σου.

(Και, όταν αποστασιοποιηθείς ολοκληρωτικά από το Επίπεδο-1, η ανταμοιβή σου πραγματικά θα είναι μεγάλη.)

(παραγ.)3. Το μόνο που ζητά η όραση είναι την απόφασή σου να δεις

 (Η επιλογή σου υπέρ της αλήθειας είναι το μόνο που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις την Όραση.)

2Αυτό που θέλεις είναι δικό σου.

 (Αυτό που επιθυμείς θα σου δοθεί. Ζήτησε, και θα λάβεις.)

3Μην εκλάβεις την μικρή προσπάθεια που σου ζητείται, ως μια ένδειξη ότι ο στόχος μας έχει μικρή αξία.
 (Η προσπάθεια που σου ζητείται είναι μικρή, αλλά η ανταμοιβή που σου προσφέρεται είναι μεγάλη.)

4Μπορεί η σωτηρία του κόσμου να είναι ένας ασήμαντος σκοπός;

 (Μπορεί η ελευθερία σου από το εγώ και το Επίπεδο-1 να είναι κάτι ασήμαντο για σένα;)

5Και μπορεί ο κόσμος να σωθεί, εάν δεν σωθείς εσύ;

 (Γίνεται να σωθείς μόνο εσύ και κανείς άλλος;)

6Ο Θεός έχει έναν Υιό, και αυτός είναι η ανάσταση και η ζωή.

 (Ο Θεός έχει πολλούς υιούς, και είναι όλοι ενιαίοι ως Ένα.)

7Το θέλημά του γίνεται, γιατί του έχει δοθεί όλη η δύναμη στον Ουρανό και στη γη.

 (Όλη η δύναμη σου δίδεται στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)

8Με την αποφασιστικότητά σου να δεις, η όραση σού δίνεται.

(Με την απόφαση σου να δεις την αλήθεια σου δίνεται η Όραση στο Επίπεδο-2)

(παραγ.)4. Οι ασκήσεις σήμερα συνίστανται στο να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ότι θέλεις να δεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

2Η σημερινή ιδέα επίσης σιωπηρά υπαινίσσεται ότι αναγνωρίζεις πως τώρα δεν βλέπεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

3Επομένως, καθώς επαναλαμβάνεις την ιδέα, δηλώνεις ότι είσαι αποφασισμένος να δεις για ν’ αλλάξεις την τωρινή σου κατάσταση προς μια καλύτερη, και μια που αληθινά θέλεις.

(Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

(παραγ.)5. Επανάλαβε τη σημερινή ιδέα αργά και θετικά τουλάχιστον δύο φορές ανά μια ώρα, προσπαθώντας να το κάνεις αυτό κάθε μισή ώρα.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


2Μην απογοητευθείς, εάν το ξεχάσεις, αλλά κάνε μια πραγματική προσπάθεια να το θυμηθείς.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


3Οι επιπλέον επαναλήψεις θα πρέπει να γίνονται για κάθε κατάσταση, άτομο ή γεγονός που σε ταράζει.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


4 Μπορείς τα δεις διαφορετικά, και θα τα δεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


5Αυτό που επιθυμείς, θα το δεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


6Αυτός είναι ο πραγματικός νόμος της αιτίας και το αποτελέσματος, όπως λειτουργεί στον κόσμο.

(Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: