Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 17 - 20



του Michael Murrayhttp://acim.ie/


https://www.facebook.com/%CE%97-%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD-1238805309534286/

ΜΑΘΗΜΑ 19
Στο σημερινό μάθημα, αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε και να δεχόμαστε ότι όλοι σκεφτόμαστε ως Ένα. Όλοι σκεφτόμαστε ως ένα στο Επίπεδο-1 όπου όλοι βιώνουμε τα ίδια αποτελέσματα του τρόπου σκέψης μας, που είναι οι σκέψεις της αμαρτίας, της ενοχής και του φόβου. Και όλοι σκεφτόμαστε ως Ένα στο Επίπεδο-2, βιώνοντας τα αποτελέσματα αυτού του τρόπου σκέψης, που είναι οι σκέψεις γαλήνης, χαράς και αγάπης. Αυτή είναι στην πραγματικότητα η μόνη επιλογή που έχουμε στην ζωή. Σε ποιο επίπεδο επιθυμώ να αντιλαμβάνομαι τον κόσμο;
ΜΑΘΗΜΑ 19
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα των σκέψεών μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα των σκέψεων μου;
Η Απάντηση είναι: Επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι και στα δύο αυτά επίπεδα. Είτε βιώνουμε τα αποτελέσματα του τρόπου σκέψης στο Επίπεδο-1 με το εγώ και την σκέψη του διαχωρισμού, ή βιώνουμε τα αποτελέσματα του τρόπου σκέψης στο Επίπεδο-2 με τον Θεό και την σκέψη της Ενιαιότητας.)
«Δεν βιώνω μόνο εγώ αυτήν την σκέψη [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
Η Απάντηση είναι: Επειδή οι σκέψεις που σκέφτομαι, δεν είναι οι δικές μου σκέψεις. Είναι ενός κοινού συστήματος σκέψης.)
4Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της οπτικής μου.
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
Ο Θεός δημιούργησε μόνο αυτό που είναι τέλειο, που είναι ένας κόσμος κτισμένος στην σκέψη της Ενιαιότητας. Δεν έχεις ουδέτερες σκέψεις· δεν σκέφτεσαι, τελεία και παύλα! Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης. Μπορείς να αντιλαμβάνεσαι ή με το Επίπεδο-1 ή με το Επίπεδο-2. Οι σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι θα ασκήσουν επιρροή πάνω σου. Αυτό είναι αιτία και αποτέλεσμα.
( Αν βιώνεις κάποια αντίσταση τότε εφάρμοσε την με την ιδέα. Πες: «Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για το πως νοιώθω ακριβώς τώρα [ονόμασε το] δεν υπάρχουν).

(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι προφανώς ο λόγος για τον οποίο η όρασή σου δεν επηρεάζει μόνο εσένα.
(Αν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε θα νομίζεις ότι οι σκέψεις σου ανήκουν μόνο σε σένα.)
2Θα παρατηρήσεις ότι κάποιες φορές οι ιδέες που αφορούν την σκέψη προηγούνται εκείνων που αφορούν την αντίληψη, ενώ άλλες φορές η σειρά αντιστρέφεται.
(Στο Επίπεδο-1, θα παρατηρήσεις ότι η αντίληψη σου προηγείται των σκέψεων σου. Όμως, στο Επίπεδο-2, θα παρατηρήσεις ότι είναι οι σκέψεις σου προηγούνται της αντίληψης σου.)
3Ο λόγος είναι ότι η σειρά δεν έχει σημασία
(Η αιτία και το αποτέλεσμα δεν είναι ποτέ διαχωρισμένα. Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι ποιο προηγείται.)
4Η σκέψη και τ’ αποτελέσματά της είναι πραγματικά ταυτόχρονα, γιατί η αιτία και το αποτέλεσμα δεν είναι ποτέ διαχωρισμένα.
(Η Προβολή και η Αντίληψη δεν είναι ποτέ διαχωρισμένες. Και οι δύο είναι στην πραγματικότητα ταυτόχρονες.)
(παραγ.)2. Σήμερα τονίζουμε ξανά το γεγονός ότι οι νόες είναι ενωμένοι.
(Σήμερα τονίζουμε, γι’ άλλη μια φορά, ότι δεν σκέφτεσαι. Όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως ένα. Και, μόνο σε ποιο επίπεδο αντιλαμβάνεσαι, είναι που έχεις πραγματικά επιλογή.)
2Στην αρχή, αυτή η ιδέα σπανίως είναι ευπρόσδεκτη, γιατί φαίνεται να φέρει μαζί της μια τεράστια αίσθηση ευθύνης, και μπορεί να θεωρηθεί ακόμα και ως «παραβίαση της προσωπικής σφαίρας».
(Αυτή η ιδέα είναι τρομακτική για το εγώ, επειδή το εγώ θα το θεωρήσει αυτό ως εισβολή στο σύστημα σκέψης του, το ότι τώρα ξέρεις ότι δεν σκέφτεσαι. Η ιδέα ότι νομίζεις ότι σκέφτεσαι είναι κεντρική στο εγωικό σύστημα σκέψης και στον έλεγχο που έχει επάνω σου.)
3Όμως, είναι γεγονός ότι δεν υπάρχουν ιδιωτικές σκέψεις.
(Ωστόσο είναι γεγονός ότι δεν σκέφτεσαι. Σκέφτεσαι μόνο ως τμήμα ενός ενιαίου νου. Αυτός ο νους μπορεί να ενωθεί με την σκέψη του διαχωρισμού στο Επίπεδο-1 ή με την σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2.)
4Παρά την αρχική σου αντίσταση σ’ αυτή την ιδέα, θα καταλάβεις ότι πρέπει να είναι αλήθεια, εάν η σωτηρία είναι τελικά εφικτή.
(Η σκέψη ενός κοινού νου στην Ενιαιότητα είναι ζωτικής σημασίας για την σωτηρία σου, επειδή η σκέψη της Ενιαιότητας είναι η σωτηρία. Είναι η μόνη σκέψη που είναι Αληθινή.)
5Και η σωτηρία πρέπει να είναι δυνατή, επειδή αυτή είναι η Βούληση του Θεού.
(Η σκέψη της Ενιαιότητας πρέπει να είναι αληθινή επειδή είναι η Θέληση του Θεού. Μόνο ο Θεός Δημιουργεί αυτό που είναι σαν τον Ίδιο.)
3. Το λεπτό που θ’ αφιερώσεις για να ψάξεις το νου σου, όπως σου ζητούν οι σημερινές ασκήσεις, πρέπει να έχεις τα μάτια σου κλειστά.
(Κλείσε τα μάτια σου και ερεύνησε το νου σου για τυχόν σκέψεις που μπορεί να πιστεύεις ότι είναι μόνο δικές σου. Μετά πες: 
2Στην αρχή, πρέπει να επαναλάβεις την σημερινή ιδέα και μετά να ψάξεις προσεκτικά το νου σου για εκείνες τις σκέψεις, που περιέχονται μέσα του εκείνη την ώρα.
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
3Καθώς εξετάζεις καθεμιά, ονόμασέ την σε σχέση με το κεντρικό πρόσωπο ή θέμα που περιέχει, και κράτα την στο νου σου ενόσω λες:
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
4Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης για__________.
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
4. Το ζητούμενο να γίνουν όσο λιγότερες διακρίσεις είναι δυνατό κατά την επιλογή των αντικειμένων, πάνω στα οποία θα εφαρμοστεί αυτή η ιδέα στις περιόδους πρακτικής, πρέπει να σου είναι πλέον οικείο, και δεν θα επαναλαμβάνεται εφεξής κάθε μέρα, παρότι κάποιες φορές μπορεί να συμπεριληφθεί ως υπενθύμιση.
(Θυμήσου να μην επιλέγεις ή αποκλείεις κάτι που θεωρείς σημαντικό ή ασήμαντο. Χρησιμοποίησε όλες τις σκέψεις που έρχονται στο νου σου και εξέθεσε τες σε αυτήν την αλήθεια. Πες ξανά: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
2Μην ξεχνάς, όμως, ότι η τυχαία επιλογή των αντικειμένων για όλες τις περιόδους πρακτικής παραμένει ουσιώδης σ’ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων.
(Επανέλαβε γι άλλη μια φορά: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
3Η έλλειψη κριτηρίων στην επιλογή τελικά θα κάνει την κατανόηση ότι δεν υπάρχουν βαθμοί δυσκολίας στα θαύματα να έχει νόημα.
(Πες γι άλλη μια φορά: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
(παραγ.)5. Πέρα από την εφαρμογή της σημερινής ιδέας «όπου χρειαστεί», απαιτούνται τουλάχιστον τρεις περίοδοι πρακτικής, μειώνοντας την διάρκεια, εάν χρειάζεται. 2Μην προσπαθήσεις να κάνεις περισσότερες από τέσσερις.
(Και πάλι πες: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
2Μην προσπαθήσεις να κάνεις περισσότερες από τέσσερις.
18. ΜΑΘΗΜΑ 18.
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης. Η μόνη ελευθερία που έχεις πραγματικά πηγάζει από το ποιο σύστημα σκέψης επιλέγεις να αντιληφθείς τον κόσμο.
Μπορείς να επιλέξεις να αντιληφθείς τον κόσμο στο Επίπεδο-1, πράγμα που θα προκαλέσει έναν χωρίς νόημα, τρομακτικό κόσμο.
Ή, μπορείς να επιλέξεις να τον αντιληφθείς με τον Θεό στο Επίπεδο-2, πράγμα που θα προκαλέσει έναν ειρηνικό, με νόημα κόσμο. Δεν βιώνεις μόνος σου κανένα από τα δύο συστήματα σκέψης. Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη.
ΜΑΘΗΜΑ 18
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της οπτικής μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της αντίληψης μου;
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι άλλο ένα βήμα για να μάθεις ότι οι σκέψεις που δίνουν υπόσταση σ’ αυτό που βλέπεις δεν είναι ποτέ ουδέτερες ή ασήμαντες.
(Η σημερινή ιδέα είναι άλλο ένα βήμα στην εκμάθηση ότι οι σκέψεις που κάνω, δεν είναι μόνο δικές μου σκέψεις. Είναι τα αποτελέσματα της επιλογής μου να αντιληφθώ έναν κόσμο είτε στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
2Η σημερινή ιδέα επίσης τονίζει ότι οι νόες είναι ενωμένοι, και σε αυτό θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση αργότερα.
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και τα δύο μοιράζονται εξίσου από όλους εκείνους που επιλέγουν το ένα ή το άλλο.)
(παραγ.)2. Η σημερινή ιδέα δεν αφορά τόσο το τι βλέπεις όσο το πώς το βλέπεις. 2Επομένως, οι ασκήσεις για σήμερα τονίζουν αυτή την πτυχή της αντίληψής σου.
(Το πώς βλέπω τον κόσμο είναι επιλογή μου. Μπορώ να επιλέξω να αντιληφθώ τον κόσμο στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή στο Επίπεδο-2 με τον Θεό. Αυτή είναι η μόνη επιλογή που έχω πραγματικά σε αυτόν τον κόσμο.)
2Επομένως, οι ασκήσεις για σήμερα τονίζουν αυτή την πτυχή της αντίληψής σου.
(Επομένως, η άσκηση σήμερα είναι για να δώσει έμφαση στο ότι έχεις μια επιλογή. Μπορείς να επιλέξεις να αντιληφθείς έναν χωρίς νόημα κόσμο στο Επίπεδο-1 με το εγώ που θα προκαλεί μόνο φόβο, ή, μπορείς να επιλέξεις να αντιληφθείς έναν κόσμο με νόημα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό που θα φέρει μόνο γαλήνη.)
3Οι τρεις ή τέσσερις περίοδοι πρακτικής που προτείνονται πρέπει να γίνουν ως εξής:
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου τον κόσμο που βλέπω.)
(παραγ.)3. Κοίτα γύρω σου, επιλέγοντας αντικείμενα για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας όσο πιο τυχαία μπορείς και κράτα το βλέμμα σου σε κάθε ένα αρκετά ώστε να πεις:
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
2Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα του πώς βλέπω ……………
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
3Ολοκλήρωσε κάθε περίοδο πρακτικής επαναλαμβάνοντας την πιο γενική δήλωση:
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)

5Ένα περίπου λεπτό ή λιγότερο, θα είναι αρκετό για κάθε περίοδο πρακτικής.
ΜΑΘΗΜΑ 17.
Στο σημερινό μάθημα, συνεχίζουμε την διαδικασία απελευθέρωσης της ιδέας «νομίζεις ότι σκέφτεσαι». Αυτή είναι η ακύρωση της ψευδούς αντίληψης με το εγώ στο Επιπέδο-1. Αυτό πρέπει να επιτευχθεί πριν αποκτήσεις την αληθινή αντίληψη με τον Θεό στο Επιπέδο-2. Ο Θεός δεν δημιούργησε τον κόσμο που αντιλαμβάνεσαι επειδή είναι ένας κόσμος κτισμένος στην σκέψη του διαχωρισμού.
ΜΑΘΗΜΑ 17
Δεν βλέπω κανένα ουδέτερο πράγμα.
( Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί, δεν βλέπω κανένα ουδέτερο πράγμα; Η Απάντηση είναι: Δεν βλέπω ουδέτερα πράγματα επειδή αντιλαμβάνομαι είτε στο Επίπεδο-1 με το εγώ ή στο Επίπεδο-2 με το Θεό. Δεν υπάρχει κανένα ουδέτερο σύστημα σκέψης για μένα στο οποίο να αντιλαμβάνομαι.)
(παραγ.)1. Αυτή η ιδέα είναι άλλο ένα βήμα προς την αναγνώριση της αιτίας και του αποτελέσματος, όπως πραγματικά λειτουργούν μέσα στον κόσμο.
( Αν αντιλαμβάνομαι τον κόσμο με το εγώ στο Επίπεδο-1, οι συνέπειες θα προκαλέσουν έναν τρομακτικό και χωρίς νόημα κόσμο. Αν αντιλαμβάνομαι τον κόσμο με τον Θεό στο Επίπεδο-2 θα αντιλαμβάνομαι έναν κόσμο ειρηνικό και με νόημα.)
2Δεν βλέπεις κανένα ουδέτερο πράγμα, επειδή δεν έχεις ουδέτερες σκέψεις.
( Δεν έχω ουδέτερες σκέψεις επειδή δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι.)
3Η σκέψη πάντα έρχεται πρώτη, παρά τον πειρασμό να πιστέψεις ότι συμβαίνει το αντίθετο.
( Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη. Αυτό που σκέφτομαι, θα αντιληφθώ.
4Ο κόσμος δεν σκέφτεται μ’ αυτόν τον τρόπο, αλλά εσύ πρέπει να μάθεις ότι αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτεσαι.
( Πρέπει να ξεμάθεις και να αποστασιοποιηθείς από την σκέψη του Επιπέδου-1, ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι.» Πρέπει να το κάνεις αυτό πριν μπορέσεις να αποκτήσεις την σκέψη του Επιπέδου-2.)
5Εάν αυτό δεν ίσχυε, η αντίληψη δεν θα είχε αίτιο, και θα ήταν η ίδια η αιτία της πραγματικότητας.
( Αν νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε όλες σου οι σκέψεις θα ήταν πραγματικές. Επομένως, ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι στο Επίπεδο-1 με το εγώ θα ήταν η πραγματικότητα σου.)
6Λόγω της ιδιαίτερα μεταβλητής της φύσης, αυτό είναι μάλλον απίθανο.
( Σ’ αυτό θα έπρεπε να χαίρεσαι επειδή αυτός δεν είναι ο κόσμος που ο Θεός δημιούργησε. Ο Θεός δημιουργεί μόνο το τέλειο.)
(παραγ.)2. Εφαρμόζοντας την σημερινή ιδέα, πες στον εαυτό σου, με τα μάτια ανοιχτά:
( Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως ο Θεός δεν δημιούργησε τον κόσμο που βλέπω.)
2Δεν βλέπω κανένα ουδέτερο πράγμα επειδή δεν έχω ουδέτερες σκέψεις.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι επομένως οι σκέψεις μου με το εγώ στο Επίπεδο-1 δεν υπάρχουν.)
3Μετά κοίτα γύρω σου, αφήνοντας την ματιά σου να σταθεί πάνω σε κάθε πράγμα που παρατηρείς, για επαρκή χρόνο ώστε να πεις:
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για [ονόμασε το] δεν υπάρχουν. )
4Δεν βλέπω ένα ουδέτερο _____________, επειδή οι σκέψεις μου για το ___________ δεν είναι ουδέτερες.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για [ονόμασε τες] δεν υπάρχουν. )
5Για παράδειγμα, μπορεί να πεις:
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για [ονόμασε τες] δεν υπάρχουν. )
6Δεν βλέπω έναν ουδέτερο τοίχο, επειδή οι σκέψεις μου για τους τοίχους δεν είναι ουδέτερες.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για αυτούς τους [τοίχους] δεν υπάρχουν. )
7Δεν βλέπω ένα ουδέτερο σώμα, επειδή οι σκέψεις μου για τα σώματα δεν είναι ουδέτερες.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για αυτά τα [σώματα] δεν υπάρχουν. )
(παραγ.)3. Ως συνήθως, είναι ουσιώδες να μην κάνεις καμιά διάκριση ανάμεσα σ’ αυτά που θεωρείς έμψυχα ή άψυχα, ευχάριστα ή δυσάρεστα.
( Θυμήσου, μην κρίνεις και μην κάνεις διακρίσεις ανάμεσα σ’ αυτό που πιστεύεις ότι είναι σημαντικό και ασήμαντο, πραγματικό ή μη πραγματικό. Είναι μόνο η ψευδής εικόνα που επιθυμεί να κρίνει )
2Ανεξάρτητα του τι μπορεί να πιστεύεις, δεν βλέπεις τίποτα που να είναι πράγματι ζωντανό ή πράγματι χαρούμενο.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για αυτό που είναι πραγματικό και αυτό που είναι μη πραγματικό δεν υπάρχουν)
3Αυτό συμβαίνει επειδή ακόμα δεν έχεις επίγνωση καμίας σκέψης που να είναι πραγματικά αληθινή, και άρα πραγματικά χαρούμενη.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για αυτό που είναι αληθινό και αυτό που είναι αναληθές δεν υπάρχουν.)
4. Τρεις ή τέσσερις συγκεκριμένες περίοδοι πρακτικής προτείνονται, και απαιτείται να μην είναι λιγότερες από τρεις για μέγιστο όφελος, ακόμα κι αν νιώθεις κάποια αντίσταση.
( Αν βιώνεις κάποια αντίσταση τότε εφάρμοσε την με την ιδέα. Πες: «Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για το πως νοιώθω ακριβώς τώρα [ονόμασε το] δεν υπάρχουν.)
2Όμως, εάν συμβεί αυτό, η διάρκεια της περιόδου πρακτικής μπορεί να μειωθεί σε λιγότερο από ένα λεπτό, απ’ ότι προτείνεται.

ΜΑΘΗΜΑ 20

Στο σημερινό μάθημα, σου τίθεται το ερώτημα σε ποιο επίπεδο επιθυμείς να αντιλαμβάνεσαι, όχι μόνο τον κόσμο αλλά και τον εαυτό σου. Αν είσαι αποφασισμένος να δεις, τότε η Όραση θα γίνει δική σου, αλλά η Όραση είναι μόνο στο Επίπεδο-2. Εκεί βρίσκεται πραγματικά η ελευθερία σου, και είναι μια επιλογή που πρέπει να κάνεις.
Είναι επίσης η ώρα που θα εφαρμοστεί η δομή σε αυτά τα μαθήματα για να ενισχύσει την επιλογή σου υπέρ ενός νέου τρόπου σκέψης. Θα υπάρξει αντίσταση σε αυτή την δομή, και αυτή θα προέλθει από την ψευδή εικόνα που μπορεί να εξακολουθεί να βρίσκεται μέσα σου. 
Όμως, σου ζητείται να αποστασιοποιηθείς από αυτή την αντίσταση και να αποστασιοποιηθείς από την ψευδή σου εικόνα χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα νέα εργαλεία Ενδυνάμωσης. Τα έμαθες στα Μαθήματα εκπαίδευσης του νου στο Επίπεδο-1, που έκανες στην προετοιμασία σου γι αυτά τα μαθήματα.


ΜΑΘΗΜΑ 20

Είμαι αποφασισμένος να δω.


(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί είμαι αποφασισμένος να δω;
Η Απάντηση είναι: Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

(παραγ.)1. Ήμασταν αρκετά απλοί ως προς τις περιόδους πρακτικής μας μέχρι τώρα.

 (Σήμερα πρέπει να εισάγουμε μια δομή για να διασφαλίσουμε ότι η Όραση θα γίνει δική σου.)

2Δεν υπήρξε κυριολεκτικά καμιά προσπάθεια να ορίσουμε τον χρόνο που τις κάνεις, ελάχιστη προσπάθεια απαιτήθηκε, και δεν ζητήθηκε καν η ενεργή συμμετοχή και το ενδιαφέρον.

 (Μέχρι τώρα, η ανάγκη για την συνεργασία σου ήταν όσο το δυνατόν πιο απειροελάχιστη ώστε να μην νιώσεις πίεση.)  

3Αυτή η προσέγγιση ήταν σκόπιμη και πολύ προσεκτικά σχεδιασμένη.

 (Αυτή η προσέγγιση είναι πολύ προσεχτικά σχεδιασμένη, γιατί όταν ασκείς πίεση, θα συναντήσεις ακριβώς τόση αντίσταση όση πίεση άσκησες.)

4Παραμείναμε εστιασμένοι στην κρίσιμη σημασία που έχει η αντιστροφή της σκέψης σου.

 (Η ανατροπή του τρόπου σκέψης σου βασίζεται στο επίπεδο από το οποίο αντιλαμβάνεσαι. Όταν αποστασιοποιείσαι από το Επίπεδο-1, η ανατροπή του τρόπου σκέψης σου θα είναι ολοκληρωτική.)

5Η σωτηρία του κόσμου εξαρτάται από αυτήν.

 (Η ελευθερία σου βασίζεται στην αποστασιοποίηση σου από το εγώ και το Επίπεδο-1.)

6Όμως δεν θα δεις, εάν θεωρείς ότι εξαναγκάζεσαι σ’ αυτό, και εάν υποκύψεις στην δυσφορία και στην αντίδραση.

(Αυτό δεν θα συμβεί αν νιώθεις ότι πιέζεσαι γιατί μόνο η ψευδής σου εικόνα είναι που θα νιώσει έτσι.)

(παραγ.)2. Αυτή είναι η πρώτη μας προσπάθεια να εισάγουμε δομή.

(Στην ψευδή εικόνα δεν θα αρέσει αυτή η δομή γιατί στην ψευδή εικόνα δεν θα αρέσει το Επίπεδο-2.)

2Μην την παρερμηνεύσεις ως μία προσπάθεια να ασκήσουμε δύναμη ή πίεση.

 (Αν νιώθεις ότι πιέζεσαι, τότε να ξέρεις ότι η ψευδής εικόνα εξακολουθεί να είναι μαζί σου. Αν όντως νιώθεις πίεση, τότε ρώτησε τον εαυτό σου γιατί.)

3Θέλεις την σωτηρία

 (Ρώτησε τον εαυτό σου: Θέλω να ελευθερωθώ από το εγώ;)

4Θέλεις να είσαι χαρούμενος.

 (Ρώτησε τον εαυτό σου: Θέλω να δοθεί τέλος στην ενοχή;)

5Θέλεις ειρήνη.

 (Ρώτησε τον εαυτό σου: Θέλω να δοθεί τέλος στον φόβο;)

6Δεν τα έχεις τώρα, γιατί ο νους σου είναι τελείως απειθάρχητος, και δεν μπορείς να διακρίνεις ανάμεσα στην χαρά και τη λύπη, στην ευχαρίστηση και τον πόνο, στην αγάπη και τον φόβο.

 (Ο νους σου έχει διαχωριστεί στο Επίπεδο-1. Στην πραγματικότητα δεν ξέρεις την διαφορά ανάμεσα στην ευχαρίστηση, την χαρά και την αγάπη της Περσόνα, και στην ευχαρίστηση, την χαρά και την αγάπη στο Επίπεδο-2. Αυτή η δομή θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις την αληθινή ευχαρίστηση, την αληθινή χαρά και την αληθινή αγάπη.)

7Τώρα μαθαίνεις πώς να τα διακρίνεις.

 (Στο Επίπεδο-2, αυτά θα τα βιώσεις εντελώς διαφορετικά.)

8Και μεγάλη πράγματι θα είναι η ανταμοιβή σου.

(Και, όταν αποστασιοποιηθείς ολοκληρωτικά από το Επίπεδο-1, η ανταμοιβή σου πραγματικά θα είναι μεγάλη.)

(παραγ.)3. Το μόνο που ζητά η όραση είναι την απόφασή σου να δεις

 (Η επιλογή σου υπέρ της αλήθειας είναι το μόνο που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις την Όραση.)

2Αυτό που θέλεις είναι δικό σου.

 (Αυτό που επιθυμείς θα σου δοθεί. Ζήτησε, και θα λάβεις.)

3Μην εκλάβεις την μικρή προσπάθεια που σου ζητείται, ως μια ένδειξη ότι ο στόχος μας έχει μικρή αξία.
 (Η προσπάθεια που σου ζητείται είναι μικρή, αλλά η ανταμοιβή που σου προσφέρεται είναι μεγάλη.)

4Μπορεί η σωτηρία του κόσμου να είναι ένας ασήμαντος σκοπός;

 (Μπορεί η ελευθερία σου από το εγώ και το Επίπεδο-1 να είναι κάτι ασήμαντο για σένα;)

5Και μπορεί ο κόσμος να σωθεί, εάν δεν σωθείς εσύ;

 (Γίνεται να σωθείς μόνο εσύ και κανείς άλλος;)

6Ο Θεός έχει έναν Υιό, και αυτός είναι η ανάσταση και η ζωή.

 (Ο Θεός έχει πολλούς υιούς, και είναι όλοι ενιαίοι ως Ένα.)

7Το θέλημά του γίνεται, γιατί του έχει δοθεί όλη η δύναμη στον Ουρανό και στη γη.

 (Όλη η δύναμη σου δίδεται στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)

8Με την αποφασιστικότητά σου να δεις, η όραση σού δίνεται.

(Με την απόφαση σου να δεις την αλήθεια σου δίνεται η Όραση στο Επίπεδο-2)

(παραγ.)4. Οι ασκήσεις σήμερα συνίστανται στο να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ότι θέλεις να δεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

2Η σημερινή ιδέα επίσης σιωπηρά υπαινίσσεται ότι αναγνωρίζεις πως τώρα δεν βλέπεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

3Επομένως, καθώς επαναλαμβάνεις την ιδέα, δηλώνεις ότι είσαι αποφασισμένος να δεις για ν’ αλλάξεις την τωρινή σου κατάσταση προς μια καλύτερη, και μια που αληθινά θέλεις.

(Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)

(παραγ.)5. Επανάλαβε τη σημερινή ιδέα αργά και θετικά τουλάχιστον δύο φορές ανά μια ώρα, προσπαθώντας να το κάνεις αυτό κάθε μισή ώρα.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


2Μην απογοητευθείς, εάν το ξεχάσεις, αλλά κάνε μια πραγματική προσπάθεια να το θυμηθείς.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


3Οι επιπλέον επαναλήψεις θα πρέπει να γίνονται για κάθε κατάσταση, άτομο ή γεγονός που σε ταράζει.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


4 Μπορείς τα δεις διαφορετικά, και θα τα δεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


5Αυτό που επιθυμείς, θα το δεις.

 (Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)


6Αυτός είναι ο πραγματικός νόμος της αιτίας και το αποτελέσματος, όπως λειτουργεί στον κόσμο.

(Είμαι αποφασισμένος να δω επειδή η Όραση είναι η ελευθερία μου.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: