Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 19


MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 19
Στο σημερινό μάθημα, αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε και να δεχόμαστε ότι όλοι σκεφτόμαστε ως Ένα. Όλοι σκεφτόμαστε ως ένα στο Επίπεδο-1 όπου όλοι βιώνουμε τα ίδια αποτελέσματα του τρόπου σκέψης μας, που είναι οι σκέψεις της αμαρτίας, της ενοχής και του φόβου. Και όλοι σκεφτόμαστε ως Ένα στο Επίπεδο-2, βιώνοντας τα αποτελέσματα αυτού του τρόπου σκέψης, που είναι οι σκέψεις γαλήνης, χαράς και αγάπης. Αυτή είναι στην πραγματικότητα η μόνη επιλογή που έχουμε στην ζωή. Σε ποιο επίπεδο επιθυμώ να αντιλαμβάνομαι τον κόσμο;
ΜΑΘΗΜΑ 19
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα των σκέψεών μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα των σκέψεων μου;
Η Απάντηση είναι: Επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι και στα δύο αυτά επίπεδα. Είτε βιώνουμε τα αποτελέσματα του τρόπου σκέψης στο Επίπεδο-1 με το εγώ και την σκέψη του διαχωρισμού, ή βιώνουμε τα αποτελέσματα του τρόπου σκέψης στο Επίπεδο-2 με τον Θεό και την σκέψη της Ενιαιότητας.)
«Δεν βιώνω μόνο εγώ αυτήν την σκέψη [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
Η Απάντηση είναι: Επειδή οι σκέψεις που σκέφτομαι, δεν είναι οι δικές μου σκέψεις. Είναι ενός κοινού συστήματος σκέψης.)
4Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της οπτικής μου.
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
Ο Θεός δημιούργησε μόνο αυτό που είναι τέλειο, που είναι ένας κόσμος κτισμένος στην σκέψη της Ενιαιότητας. Δεν έχεις ουδέτερες σκέψεις· δεν σκέφτεσαι, τελεία και παύλα! Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης. Μπορείς να αντιλαμβάνεσαι ή με το Επίπεδο-1 ή με το Επίπεδο-2. Οι σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι θα ασκήσουν επιρροή πάνω σου. Αυτό είναι αιτία και αποτέλεσμα.
( Αν βιώνεις κάποια αντίσταση τότε εφάρμοσε την με την ιδέα. Πες: «Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για το πως νοιώθω ακριβώς τώρα [ονόμασε το] δεν υπάρχουν).

(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι προφανώς ο λόγος για τον οποίο η όρασή σου δεν επηρεάζει μόνο εσένα.
(Αν «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε θα νομίζεις ότι οι σκέψεις σου ανήκουν μόνο σε σένα.)
2Θα παρατηρήσεις ότι κάποιες φορές οι ιδέες που αφορούν την σκέψη προηγούνται εκείνων που αφορούν την αντίληψη, ενώ άλλες φορές η σειρά αντιστρέφεται.
(Στο Επίπεδο-1, θα παρατηρήσεις ότι η αντίληψη σου προηγείται των σκέψεων σου. Όμως, στο Επίπεδο-2, θα παρατηρήσεις ότι είναι οι σκέψεις σου προηγούνται της αντίληψης σου.)
3Ο λόγος είναι ότι η σειρά δεν έχει σημασία
(Η αιτία και το αποτέλεσμα δεν είναι ποτέ διαχωρισμένα. Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι ποιο προηγείται.)
4Η σκέψη και τ’ αποτελέσματά της είναι πραγματικά ταυτόχρονα, γιατί η αιτία και το αποτέλεσμα δεν είναι ποτέ διαχωρισμένα.
(Η Προβολή και η Αντίληψη δεν είναι ποτέ διαχωρισμένες. Και οι δύο είναι στην πραγματικότητα ταυτόχρονες.)
(παραγ.)2. Σήμερα τονίζουμε ξανά το γεγονός ότι οι νόες είναι ενωμένοι.
(Σήμερα τονίζουμε, γι’ άλλη μια φορά, ότι δεν σκέφτεσαι. Όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως ένα. Και, μόνο σε ποιο επίπεδο αντιλαμβάνεσαι, είναι που έχεις πραγματικά επιλογή.)
2Στην αρχή, αυτή η ιδέα σπανίως είναι ευπρόσδεκτη, γιατί φαίνεται να φέρει μαζί της μια τεράστια αίσθηση ευθύνης, και μπορεί να θεωρηθεί ακόμα και ως «παραβίαση της προσωπικής σφαίρας».
(Αυτή η ιδέα είναι τρομακτική για το εγώ, επειδή το εγώ θα το θεωρήσει αυτό ως εισβολή στο σύστημα σκέψης του, το ότι τώρα ξέρεις ότι δεν σκέφτεσαι. Η ιδέα ότι νομίζεις ότι σκέφτεσαι είναι κεντρική στο εγωικό σύστημα σκέψης και στον έλεγχο που έχει επάνω σου.)
3Όμως, είναι γεγονός ότι δεν υπάρχουν ιδιωτικές σκέψεις.
(Ωστόσο είναι γεγονός ότι δεν σκέφτεσαι. Σκέφτεσαι μόνο ως τμήμα ενός ενιαίου νου. Αυτός ο νους μπορεί να ενωθεί με την σκέψη του διαχωρισμού στο Επίπεδο-1 ή με την σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2.)
4Παρά την αρχική σου αντίσταση σ’ αυτή την ιδέα, θα καταλάβεις ότι πρέπει να είναι αλήθεια, εάν η σωτηρία είναι τελικά εφικτή.
(Η σκέψη ενός κοινού νου στην Ενιαιότητα είναι ζωτικής σημασίας για την σωτηρία σου, επειδή η σκέψη της Ενιαιότητας είναι η σωτηρία. Είναι η μόνη σκέψη που είναι Αληθινή.)
5Και η σωτηρία πρέπει να είναι δυνατή, επειδή αυτή είναι η Βούληση του Θεού.
(Η σκέψη της Ενιαιότητας πρέπει να είναι αληθινή επειδή είναι η Θέληση του Θεού. Μόνο ο Θεός Δημιουργεί αυτό που είναι σαν τον Ίδιο.)
3. Το λεπτό που θ’ αφιερώσεις για να ψάξεις το νου σου, όπως σου ζητούν οι σημερινές ασκήσεις, πρέπει να έχεις τα μάτια σου κλειστά.
(Κλείσε τα μάτια σου και ερεύνησε το νου σου για τυχόν σκέψεις που μπορεί να πιστεύεις ότι είναι μόνο δικές σου. Μετά πες: 
2Στην αρχή, πρέπει να επαναλάβεις την σημερινή ιδέα και μετά να ψάξεις προσεκτικά το νου σου για εκείνες τις σκέψεις, που περιέχονται μέσα του εκείνη την ώρα.
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
3Καθώς εξετάζεις καθεμιά, ονόμασέ την σε σχέση με το κεντρικό πρόσωπο ή θέμα που περιέχει, και κράτα την στο νου σου ενόσω λες:
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
4Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης για__________.
(Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα.)
4. Το ζητούμενο να γίνουν όσο λιγότερες διακρίσεις είναι δυνατό κατά την επιλογή των αντικειμένων, πάνω στα οποία θα εφαρμοστεί αυτή η ιδέα στις περιόδους πρακτικής, πρέπει να σου είναι πλέον οικείο, και δεν θα επαναλαμβάνεται εφεξής κάθε μέρα, παρότι κάποιες φορές μπορεί να συμπεριληφθεί ως υπενθύμιση.
(Θυμήσου να μην επιλέγεις ή αποκλείεις κάτι που θεωρείς σημαντικό ή ασήμαντο. Χρησιμοποίησε όλες τις σκέψεις που έρχονται στο νου σου και εξέθεσε τες σε αυτήν την αλήθεια. Πες ξανά: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
2Μην ξεχνάς, όμως, ότι η τυχαία επιλογή των αντικειμένων για όλες τις περιόδους πρακτικής παραμένει ουσιώδης σ’ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων.
(Επανέλαβε γι άλλη μια φορά: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
3Η έλλειψη κριτηρίων στην επιλογή τελικά θα κάνει την κατανόηση ότι δεν υπάρχουν βαθμοί δυσκολίας στα θαύματα να έχει νόημα.
(Πες γι άλλη μια φορά: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)
(παραγ.)5. Πέρα από την εφαρμογή της σημερινής ιδέας «όπου χρειαστεί», απαιτούνται τουλάχιστον τρεις περίοδοι πρακτικής, μειώνοντας την διάρκεια, εάν χρειάζεται. 2Μην προσπαθήσεις να κάνεις περισσότερες από τέσσερις.
(Και πάλι πες: «Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα αυτής της σκέψης [ονόμασε την] επειδή όλοι οι νόες είναι ενωμένοι ως Ένα».)

2Μην προσπαθήσεις να κάνεις περισσότερες από τέσσερις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: