Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 18

 MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 18
Στο σημερινό μάθημα, μαθαίνουμε ότι υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης. Η μόνη ελευθερία που έχεις πραγματικά πηγάζει από το ποιο σύστημα σκέψης επιλέγεις να αντιληφθείς τον κόσμο.
Μπορείς να επιλέξεις να αντιληφθείς τον κόσμο στο Επίπεδο-1, πράγμα που θα προκαλέσει έναν χωρίς νόημα, τρομακτικό κόσμο.
Ή, μπορείς να επιλέξεις να τον αντιληφθείς με τον Θεό στο Επίπεδο-2, πράγμα που θα προκαλέσει έναν ειρηνικό, με νόημα κόσμο. Δεν βιώνεις μόνος σου κανένα από τα δύο συστήματα σκέψης. Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη.
ΜΑΘΗΜΑ 18
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της οπτικής μου.
(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της αντίληψης μου;
(παραγ.)1. Η σημερινή ιδέα είναι άλλο ένα βήμα για να μάθεις ότι οι σκέψεις που δίνουν υπόσταση σ’ αυτό που βλέπεις δεν είναι ποτέ ουδέτερες ή ασήμαντες.
(Η σημερινή ιδέα είναι άλλο ένα βήμα στην εκμάθηση ότι οι σκέψεις που κάνω, δεν είναι μόνο δικές μου σκέψεις. Είναι τα αποτελέσματα της επιλογής μου να αντιληφθώ έναν κόσμο είτε στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
2Η σημερινή ιδέα επίσης τονίζει ότι οι νόες είναι ενωμένοι, και σε αυτό θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση αργότερα.
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και τα δύο μοιράζονται εξίσου από όλους εκείνους που επιλέγουν το ένα ή το άλλο.)
(παραγ.)2. Η σημερινή ιδέα δεν αφορά τόσο το τι βλέπεις όσο το πώς το βλέπεις. 2Επομένως, οι ασκήσεις για σήμερα τονίζουν αυτή την πτυχή της αντίληψής σου.
(Το πώς βλέπω τον κόσμο είναι επιλογή μου. Μπορώ να επιλέξω να αντιληφθώ τον κόσμο στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή στο Επίπεδο-2 με τον Θεό. Αυτή είναι η μόνη επιλογή που έχω πραγματικά σε αυτόν τον κόσμο.)
2Επομένως, οι ασκήσεις για σήμερα τονίζουν αυτή την πτυχή της αντίληψής σου.
(Επομένως, η άσκηση σήμερα είναι για να δώσει έμφαση στο ότι έχεις μια επιλογή. Μπορείς να επιλέξεις να αντιληφθείς έναν χωρίς νόημα κόσμο στο Επίπεδο-1 με το εγώ που θα προκαλεί μόνο φόβο, ή, μπορείς να επιλέξεις να αντιληφθείς έναν κόσμο με νόημα στο Επίπεδο-2 με τον Θεό που θα φέρει μόνο γαλήνη.)
3Οι τρεις ή τέσσερις περίοδοι πρακτικής που προτείνονται πρέπει να γίνουν ως εξής:
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου τον κόσμο που βλέπω.)
(παραγ.)3. Κοίτα γύρω σου, επιλέγοντας αντικείμενα για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας όσο πιο τυχαία μπορείς και κράτα το βλέμμα σου σε κάθε ένα αρκετά ώστε να πεις:
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
2Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα του πώς βλέπω ……………
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)
3Ολοκλήρωσε κάθε περίοδο πρακτικής επαναλαμβάνοντας την πιο γενική δήλωση:
(Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και δεν αντιλαμβάνομαι μόνος μου το πως βλέπω αυτό [ονόμασε το]. Μπορώ να επιλέξω να το δω στο Επίπεδο-1 με το εγώ, ή μπορώ να επιλέξω να το αντιληφθώ στο Επίπεδο-2 με τον Θεό.)


5Ένα περίπου λεπτό ή λιγότερο, θα είναι αρκετό για κάθε περίοδο πρακτικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: