Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 17







MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 17
Στο σημερινό μάθημα, συνεχίζουμε την διαδικασία απελευθέρωσης της ιδέας «νομίζεις ότι σκέφτεσαι». Αυτή είναι η ακύρωση της ψευδούς αντίληψης με το εγώ στο Επιπέδο-1. Αυτό πρέπει να επιτευχθεί πριν αποκτήσεις την αληθινή αντίληψη με τον Θεό στο Επιπέδο-2. Ο Θεός δεν δημιούργησε τον κόσμο που αντιλαμβάνεσαι επειδή είναι ένας κόσμος κτισμένος στην σκέψη του διαχωρισμού.
ΜΑΘΗΜΑ 17
Δεν βλέπω κανένα ουδέτερο πράγμα.
( Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί, δεν βλέπω κανένα ουδέτερο πράγμα; Η Απάντηση είναι: Δεν βλέπω ουδέτερα πράγματα επειδή αντιλαμβάνομαι είτε στο Επίπεδο-1 με το εγώ ή στο Επίπεδο-2 με το Θεό. Δεν υπάρχει κανένα ουδέτερο σύστημα σκέψης για μένα στο οποίο να αντιλαμβάνομαι.)
(παραγ.)1. Αυτή η ιδέα είναι άλλο ένα βήμα προς την αναγνώριση της αιτίας και του αποτελέσματος, όπως πραγματικά λειτουργούν μέσα στον κόσμο.
( Αν αντιλαμβάνομαι τον κόσμο με το εγώ στο Επίπεδο-1, οι συνέπειες θα προκαλέσουν έναν τρομακτικό και χωρίς νόημα κόσμο. Αν αντιλαμβάνομαι τον κόσμο με τον Θεό στο Επίπεδο-2 θα αντιλαμβάνομαι έναν κόσμο ειρηνικό και με νόημα.)
2Δεν βλέπεις κανένα ουδέτερο πράγμα, επειδή δεν έχεις ουδέτερες σκέψεις.
( Δεν έχω ουδέτερες σκέψεις επειδή δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι.)
3Η σκέψη πάντα έρχεται πρώτη, παρά τον πειρασμό να πιστέψεις ότι συμβαίνει το αντίθετο.
( Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη. Αυτό που σκέφτομαι, θα αντιληφθώ.
4Ο κόσμος δεν σκέφτεται μ’ αυτόν τον τρόπο, αλλά εσύ πρέπει να μάθεις ότι αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτεσαι.
( Πρέπει να ξεμάθεις και να αποστασιοποιηθείς από την σκέψη του Επιπέδου-1, ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι.» Πρέπει να το κάνεις αυτό πριν μπορέσεις να αποκτήσεις την σκέψη του Επιπέδου-2.)
5Εάν αυτό δεν ίσχυε, η αντίληψη δεν θα είχε αίτιο, και θα ήταν η ίδια η αιτία της πραγματικότητας.
( Αν νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε όλες σου οι σκέψεις θα ήταν πραγματικές. Επομένως, ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι στο Επίπεδο-1 με το εγώ θα ήταν η πραγματικότητα σου.)
6Λόγω της ιδιαίτερα μεταβλητής της φύσης, αυτό είναι μάλλον απίθανο.
( Σ’ αυτό θα έπρεπε να χαίρεσαι επειδή αυτός δεν είναι ο κόσμος που ο Θεός δημιούργησε. Ο Θεός δημιουργεί μόνο το τέλειο.)
(παραγ.)2. Εφαρμόζοντας την σημερινή ιδέα, πες στον εαυτό σου, με τα μάτια ανοιχτά:
( Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως ο Θεός δεν δημιούργησε τον κόσμο που βλέπω.)
2Δεν βλέπω κανένα ουδέτερο πράγμα επειδή δεν έχω ουδέτερες σκέψεις.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι επομένως οι σκέψεις μου με το εγώ στο Επίπεδο-1 δεν υπάρχουν.)
3Μετά κοίτα γύρω σου, αφήνοντας την ματιά σου να σταθεί πάνω σε κάθε πράγμα που παρατηρείς, για επαρκή χρόνο ώστε να πεις:
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για [ονόμασε το] δεν υπάρχουν. )
4Δεν βλέπω ένα ουδέτερο _____________, επειδή οι σκέψεις μου για το ___________ δεν είναι ουδέτερες.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για [ονόμασε τες] δεν υπάρχουν. )
5Για παράδειγμα, μπορεί να πεις:
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για [ονόμασε τες] δεν υπάρχουν. )
6Δεν βλέπω έναν ουδέτερο τοίχο, επειδή οι σκέψεις μου για τους τοίχους δεν είναι ουδέτερες.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για αυτούς τους [τοίχους] δεν υπάρχουν. )
7Δεν βλέπω ένα ουδέτερο σώμα, επειδή οι σκέψεις μου για τα σώματα δεν είναι ουδέτερες.
(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για αυτά τα [σώματα] δεν υπάρχουν. )
(παραγ.)3. Ως συνήθως, είναι ουσιώδες να μην κάνεις καμιά διάκριση ανάμεσα σ’ αυτά που θεωρείς έμψυχα ή άψυχα, ευχάριστα ή δυσάρεστα.
( Θυμήσου, μην κρίνεις και μην κάνεις διακρίσεις ανάμεσα σ’ αυτό που πιστεύεις ότι είναι σημαντικό και ασήμαντο, πραγματικό ή μη πραγματικό. Είναι μόνο η ψευδής εικόνα που επιθυμεί να κρίνει )
2Ανεξάρτητα του τι μπορεί να πιστεύεις, δεν βλέπεις τίποτα που να είναι πράγματι ζωντανό ή πράγματι χαρούμενο.

(Δεν είναι αλήθεια ότι νομίζω ότι σκέφτομαι, επομένως οι σκέψεις μου για αυτό που είναι πραγματικό και αυτό που είναι μη πραγματικό δεν υπάρχουν)

Δεν υπάρχουν σχόλια: