Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 15





                                                                                                                            MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 15

(Τώρα αρχίζουμε στο σημερινό μάθημα, να μαθαίνουμε ότι η Προβολή φτιάχνει την αντίληψη. Αυτό σημαίνει, ότι ο κόσμος που βλέπουμε έξω είναι μια προβολή της κατάστασης του νου που είναι μέσα μας με τον οποίο επιλέγουμε να την αντιληφθούμε. Υπάρχουν μόνο δύο επιλογές. Μπορούμε να επιλέξουμε το εγώ και την ψευδή εικόνα στο Επίπεδο-1. Ή, μπορούμε να επιλέξουμε το Άγιο Πνεύμα και την ορθή αντίληψη στο Επίπεδο-2. Όταν εξακολουθούμε να «νομίζουμε ότι σκεφτόμαστε», επιλέγουμε να είμαστε στο Επίπεδο-1. Μόνο το εγώ είναι που «νομίζει ότι σκέφτεται», και αν ακόμα «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε πρέπει να είσαι στο εγώ σου στο Επίπεδο-1)
ΜΑΘΗΜΑ 15
Οι σκέψεις μου είναι εικόνες που εγώ έχω φτιάξει.
(Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί οι σκέψεις μου είναι εικόνες που έχω φτιάξει εγώ;
Η Απάντηση είναι: Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη. Ο κόσμος είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Οι εικόνες που βλέπω έξω προέρχονται από τις σκέψεις μου που προβάλλω από μέσα μου.)
(παραγ.)1. Eπειδή οι σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι έχουν την μορφή εικόνας, δεν αναγνωρίζεις ότι αυτές δεν είναι τίποτα. Νομίζεις ότι τις σκέφτεσαι και έτσι πιστεύεις ότι τις βλέπεις.
(Οι εικόνες που βλέπεις έξω είναι οι σκέψεις που επέλεξες να πιστέψεις μέσα σου. Επομένως, ο κόσμος που βλέπεις έχει νόημα για σένα επειδή πιστεύεις τις σκέψεις που τον έφτιαξαν.
Όσο «νομίζεις ότι σκέφτεσαι», θα συνεχίσεις να φτιάχνεις τον κόσμο που βλέπεις. Οι σκέψεις που νομίζεις ότι σκέφτεσαι δεν είναι οι δικές σου σκέψεις, αλλά όλες ανήκουν στο εγώ στο Επίπεδο-1. Γι αυτό βλέπεις έναν τρομακτικό κόσμο.)
2Έτσι φτιάχτηκε η «όρασή» σου.
(Έτσι φτιάχτηκε ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι. Αν νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε θα συνεχίσεις να βλέπεις αυτό που έβλεπες πάντα.)
3Αυτή είναι η λειτουργία που έχεις δώσει στα μάτια του σώματός σου
(Το σώμα θα βλέπει μόνο τις προβολές στις οποίες είναι προσκολλημένο. Αν νομίζεις ότι σκέφτεσαι, τότε θα βλέπεις έναν κόσμο διαχωρισμού· έναν τρομακτικό κόσμο, έναν κόσμο χωρίς νόημα.)
4Αυτό δεν είναι όραση.
(Αυτό δεν είναι πραγματική όραση, επειδή οι προβολές σου είναι που φτιάχνουν την αντίληψη σου. Βλέπεις τρομακτικές εικόνες όχι επειδή αυτές είναι εκεί, αλλά επειδή εσύ θέλεις να είναι εκεί. Αυτός είναι ο τρόπος σκέψης του εγώ, επειδή το εγώ θέλει να βλέπεις έναν τρομακτικό κόσμο.)
5Αυτό είναι εικονοποίηση.
( Το ότι «νομίζεις ότι σκέφτεσαι» είναι αυτό που φτιάχνει τις εικόνες που βλέπεις. Η Προβολή φτιάχνει την Αντίληψη.)
6Παίρνει τη θέση της όρασης, αντικαθιστώντας την όραση με ψευδαισθήσεις.
(Το να νομίζεις ότι σκέφτεσαι αντικαθιστά την ορθή αντίληψη στο Επίπεδο-2 με την εσφαλμένη αντίληψη στο Επίπεδο-1. Μόνο το εγώ είναι αυτό που νομίζει ότι σκέφτεται. Επομένως, όταν νομίζεις ότι σκέφτεσαι, είσαι το εγώ.)
( παραγ.)2. Αυτή η εισαγωγική ιδέα για τη διαδικασία εικονοποίησης, την οποία εσύ ονομάζεις όραση, δεν θα έχει πολύ νόημα για σένα.
(Το να πιστεύεις ότι δεν σκέφτεσαι δεν πρόκειται να έχει και πολύ νόημα ακόμα για σένα. Αλλά με τον καιρό θα αντικαταστήσει την ιδέα του ότι νομίζεις ότι σκέφτεσαι.)
2Θ’ αρχίσεις να την καταλαβαίνεις, όταν δεις μικρά ψήγματα φωτός γύρω από οικεία αντικείμενα, που τώρα βλέπεις.
(Η πραγματική όραση θα αντικαταστήσει τις σκοτεινές εικόνες που έχει δημιουργήσει στο νου σου η ιδέα ότι νομίζεις ότι σκέφτεσαι. Η πραγματική όραση θα ανοίξει τον δρόμο ώστε το φως της αλήθειας να αντικαταστήσει την εσφαλμένη αντίληψη ότι τώρα βλέπεις.)
3Αυτό είναι το ξεκίνημα της πραγματικής όρασης.
(Η ορθή αντίληψη, που είναι η αληθινή όραση, σύντομα θα ακολουθήσει όταν αρχίσεις να δέχεσαι την ιδέα ότι «δεν σκέφτεσαι».)
4Μπορείς να είσαι βέβαιος ότι η πραγματική όραση θ’ ακολουθήσει γρήγορα, όταν θα έχει συμβεί αυτό.
(Αν είσαι πρόθυμος να αφήσεις την ιδέα «ότι νομίζεις ότι σκέφτεσαι», τότε η αληθινή όραση θα πάρει την θέση της αμέσως για σένα.)
(παραγ.)3. Καθώς προχωράμε, μπορεί να σου συμβούν πολλά «επεισόδια φωτός».
(Καθώς προχωράμε κι άλλο, στο Επίπεδο-2, θα έχεις νέες «φωτεινές ενοράσεις» που θα αντικαθιστούν εκείνες τις σκοτεινές σκέψεις που προκαλούν φόβο.)
2Μπορεί να πάρουν πολλές διαφορετικές μορφές, μερικές απ’ αυτές πολύ αναπάντεχες .
(Νέες ενοράσεις θα σου αποκαλύπτονται, καθώς ετοιμάζεσαι να τις δεχτείς. Μην προσδοκείς τα απροσδόκητα. Οι προσδοκίες είναι μόνο του εγώ.)
3Μην τις φοβηθείς .
(Δεν υπάρχει καθόλου φόβος στο Επίπεδο-2· αν φοβάσαι , τότε αυτή που φοβάται, πρέπει να είναι η ψευδής σου εικόνα που εξακολουθεί να είναι μαζί σου. Μόνο η ψευδής εικόνα μπορεί να φοβάται. Η προσωπικότητα σου δεν θα φοβηθεί την αλήθεια ∙ γνωρίζει την αλήθεια για σένα.)
4Είναι σημάδια ότι επιτέλους τα μάτια σου ανοίγουν.
(Αν είσαι χωρίς φόβο, τότε αρχίζεις να δέχεσαι την πραγματική όραση. Αρχίζεις να δέχεσαι έναν νέο τρόπο να βλέπεις έναν νέο κόσμο.)
5Τα σημάδια δεν θα επιμείνουν, γιατί απλώς συμβολίζουν την αληθινή αντίληψη και δεν σχετίζονται με γνώση
(Οι νέες ενοράσεις αποκαλύπτουν μόνο την ορθή αντίληψη, στο Επίπεδο-2. Η ορθή αντίληψη δεν είναι Γνώση, η οποία είναι Επίπεδο-3.)
6Αυτές οι ασκήσεις δεν θα σου αποκαλύψουν γνώση.
(Αυτές οι ασκήσεις δεν θα σε πάνε στην ευδαιμονία· αυτό θα συμβεί μόνο στο Επίπεδο-3. Το Επίπεδο-2 είναι μόνο η διόρθωση για το Επίπεδο-1).
7Όμως, θα ετοιμάσουν τον δρόμο γι’ αυτή.
(Όταν έχει διορθωθεί ολοκληρωτικά το Επίπεδο-1 από το Επίπεδο-2, τότε θα σου αποκαλυφθεί το Επίπεδο-3 , που είναι η Γνώση.)
(παραγ.)4. Κατά την εξάσκησή σου στην σημερινή ιδέα, επανάλαβέ την πρώτα στον εαυτό σου, και μετά εφάρμοσέ την σε οτιδήποτε βλέπεις γύρω σου, χρησιμοποιώντας το όνομά του και αφήνοντας τα μάτια σου να σταθούν πάνω του, καθώς λες:
(Ο κόσμος που βλέπω είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Οι εικόνες που βλέπω είναι προβολές από το νου μου.)
2Αυτό …………. είναι μια εικόνα που εγώ έχω φτιάξει
(Η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτή η εικόνα που βλέπω είναι στο νου μου, και προβάλλεται έξω στον κόσμο που βλέπω.)
3Εκείνο …………… είναι μια εικόνα που εγώ έχω φτιάξει.
(Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτή η εικόνα που βλέπω είναι στο νου μου, και προβάλλεται έξω στον κόσμο που βλέπω.)
4Δεν είναι απαραίτητο να συμπεριλάβεις ένα μεγάλο αριθμό συγκεκριμένων αντικειμένων για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας.
(Θυμήσου να μην ψάχνεις για συγκεκριμένα αντικείμενα, κάντα όλα ίδια, και να συμπεριλαμβάνεις και τα σημαντικά και τα ασήμαντα. Μην δίνεις σε κάτι περισσότερη σημασία από ό,τι σε κάτι άλλο. Κάντα όλα ίδια.)
5Είναι απαραίτητο, όμως, να συνεχίσεις να κοιτάς κάθε αντικείμενο, ενόσω επαναλαμβάνεις την ιδέα στον εαυτό σου.
(Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι στο νου μου, και προβάλλεται έξω στον κόσμο που βλέπω.)
Η ιδέα θα πρέπει να επαναλαμβάνεται αργά κάθε φορά.
(Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι στο νου μου, και προβάλλεται έξω στον κόσμο που βλέπω.)
5. Παρόλο που προφανώς δεν θα είσαι έτοιμος να εφαρμόσεις την ιδέα σε πάρα πολλά πράγματα μέσα στο λεπτό της πρακτικής που προτείνεται, προσπάθησε να κάνεις την επιλογή, όσο πιο τυχαία γίνεται.
(Θυμήσου να μην κρίνεις αυτό που βλέπεις. Μην δίνεις περισσότερη σημασία σε κάτι από ό,τι σε κάτι άλλο. Κάντα όλα ίδια. Και πες: Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι στο νου μου, και προβάλλεται έξω στον κόσμο που βλέπω.)
2Ακόμα και λιγότερο από ένα λεπτό θα είναι αρκετό για τις περιόδους πρακτικής, εάν αρχίσεις να νιώθεις δυσφορία.
(Αν νιώθεις οποιαδήποτε ταραχή ή ανησυχία, τότε πρόσθεσε αυτό το συναίσθημα σε αυτή την άσκηση και πες: «Αυτή η ταραχή που νιώθω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτό το συναίσθημα που νιώθω τώρα [ονόμασε το] είναι μέσα στο νου μου, και προβάλλεται έξω στο σώμα μου.)
3Μην κάνεις περισσότερο από τρεις περιόδους πρακτικής με τη σημερινή ιδέα εκτός, εάν αισθάνεσαι απόλυτα άνετα μ’ αυτήν, και μην ξεπεράσεις τις τέσσερις.
(Εφάρμοσε αυτή την ιδέα τρεις έως τέσσερις φορές σήμερα αν νιώθεις άβολα μ’ αυτήν. Πες: «Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι στο νου μου, και προβάλλεται έξω στον κόσμο που βλέπω.)
4Όμως, η ιδέα μπορεί να εφαρμοστεί όποτε χρειαστεί κατά τη διάρκεια της ημέρας.
(Αν νιώθεις κάπως άβολα μ’ αυτή την ιδέα, τότε εφάρμοσε αυτή την ιδέα σε κάθε εικόνα στην οποία αντιδράς κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πες: «Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι μια εξωτερική εικόνα μιας εσωτερικής κατάστασης. Αυτή η εικόνα που βλέπω [ονόμασε την] είναι στο νου μου, και προβάλλεται έξω στον κόσμο που βλέπω.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: