Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 11


                                                                                                               MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 11

Στο σημερινό μάθημα θα ασχοληθούμε με την Προβολή των σκέψεων και το πως αυτές οι σκέψεις αντανακλώνται πίσω σε σένα. Θα αντιδράσεις σε όλα όσα προβάλλεις· από εδώ πηγάζει και η βεβαιότητα σου ότι αυτό που έχεις προβάλλει είναι δικό σου. Όλες οι σκέψεις που είχες στο Επίπεδο-1 με το εγώ είναι χωρίς νόημα και έτσι αντανακλούν πίσω σε σένα τι έχεις προβάλλει. Να λοιπόν γιατί έχεις αντιδράσει σε έναν κόσμο που αντιλαμβάνεσαι χωρίς νόημα.
ΜΑΘΗΜΑ 11
Οι χωρίς νόημα σκέψεις μου μού δείχνουν έναν κόσμο χωρίς νόημα.

( Η Ερώτηση είναι: Γιατί; Γιατί οι χωρίς νόημα σκέψεις μου μου δείχνουν έναν κόσμο χωρίς νόημα;
Η απάντηση είναι: Οι σκέψεις μου είναι χωρίς νόημα επειδή όλες ανήκουν στο εγώ στο Επίπεδο-1. Και μετά προβάλλω αυτές τις χωρίς νόημα σκέψεις στον κόσμο και ο κόσμος αντανακλά πίσω σε μένα αυτές τις ίδιες σκέψεις που είναι χωρίς νόημα.)
(παραγ.)1. Αυτή είναι η πρώτη ιδέα που πραγματευόμαστε και η οποία σχετίζεται με μια σημαντική φάση της διορθωτικής διαδικασίας. την αντιστροφή του τρόπου σκέψης του κόσμου.
( Αυτή είναι η πρώτη φορά που κοιτάμε τι αντανακλούν οι προβολές μας πάνω στον κόσμο πίσω σε εμάς. Όλα όσα προβάλλεις αντανακλώνται πίσω σε σένα και θα αντιδράσεις στις προβολές σου.)
2Φαίνεται σαν ο κόσμος να καθορίζει αυτά που αντιλαμβάνεσαι.
( Ο κόσμος που βλέπεις αντανακλά πάντα πίσω σε σένα το σύστημα σκέψης από το οποίο αντιλαμβάνεσαι.)
3Η σημερινή ιδέα εισάγει την σκέψη ότι οι σκέψεις σου καθορίζουν τον κόσμο που εσύ βλέπεις.
( Το εγωΐκό σύστημα σκέψης θα αντανακλά πάντα πίσω σε σένα αυτό που βλέπεις. Αν βλέπεις μόνο αυτό που είναι «καλό» και αυτό που είναι «κακό» και αυτό που είναι «σωστό» και «λάθος» τότε αντιλαμβάνεσαι μαζί με το εγώ.)
4Να είσαι πράγματι χαρούμενος που εξασκείσαι σ’ αυτή την ιδέα, στην αρχική της μορφή, γιατί μ’ αυτήν την ιδέα διασφαλίζεται η αποδέσμευσή σου.
( Να είσαι χαρούμενος που είναι οι σκέψεις σου που σου δείχνουν έναν κόσμο χωρίς νόημα και που ο κόσμος δεν είναι χωρίς νόημα. Αυτή είναι η σωτηρία σου από το σύστημα σκέψης του εγώ.)
5Το κλειδί για την συγχώρεση βρίσκεται μέσα της.
( Το κλειδί της αποστασιοποίησης από τον κόσμο βρίσκεται στην προθυμία σου να αντιληφθείς έναν άλλο κόσμο από το Επίπεδο-2. Ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι από το Επίπεδο-2 δεν είναι χωρίς νόημα.)
( παραγ.)2. Οι περίοδοι εξάσκησης για την σημερινή ιδέα πρέπει να γίνουν κάπως διαφορετικά από τις προηγούμενες.
( Αντί να αρχίσεις με τις σκέψεις σου που ήδη έχουν προβληθεί γύρω σου οι περίοδοι εξάσκησης σήμερα αρχίζουν με τις εσωτερικές σου σκέψεις πριν προβληθούν προς τα έξω γύρω σου.)
2Ξεκίνησε έχοντας κλειστά τα μάτια σου, και αργά επανέλαβε την ιδέα στον εαυτό σου.
( Κλείσε τα μάτια σου και επανέλαβε αυτές τις λέξεις αρκετές φορές στον εαυτό σου με δυνατή φωνή στο νου σου: «Οι χωρίς νόημα σκέψεις μου μού δείχνουν έναν κόσμο χωρίς νόημα. Μετά προβάλλω αυτές τις χωρίς νόημα σκέψεις μου πάνω στον κόσμο και ο κόσμος αντανακλά πίσω σε μένα ακριβώς τις ίδιες χωρίς νόημα σκέψεις.»)
3Στη συνέχεια άνοιξε τα μάτια σου και κοίταξε γύρω σου, κοντά και μακριά, πάνω και κάτω, —οπουδήποτε.
( Τώρα άνοιξε τα μάτια σου και κοίταξε γύρω σου. Μετά επέλεξε τυχαία αντικείμενα γύρω σου, κοντά, μακριά, πάνω και κάτω.)
4Κατά τη διάρκεια του ενός λεπτού περίπου που θα διαθέσεις για την εφαρμογή της ιδέας, απλώς επανέλαβέ την στον εαυτό σου, φροντίζοντας να το κάνεις χωρίς βιασύνη, και χωρίς καμία αίσθηση επείγοντος ή προσπάθειας.
(Όταν εφαρμόζεις την ιδέα να είσαι χαλαρός, μην βιάζεσαι, μην ενθουσιάζεσαι, μην μπερδεύεσαι.)
(παραγ.)3. Για να έχουν μέγιστη ωφέλεια αυτές οι ασκήσεις, τα μάτια πρέπει να κινηθούν από το ένα πράγμα στο επόμενο αρκετά γρήγορα, αφού δεν πρέπει να κοντοσταθούν σε κάτι ειδικότερα.
( Επέτρεψε τα μάτια σου να κινούνται σε κάθε αντικείμενο για όχι περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο ενώ λες αυτά τα λόγια: « Οι σκέψεις μου για_________ δεν σημαίνουν τίποτε. Αυτές οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ στο Επίπεδο-1 που μου δείχνει έναν κόσμο χωρίς νόημα.»)
2Τα λόγια, όμως, πρέπει να χρησιμοποιηθούν μ’ έναν αβίαστο, ακόμα και χαλαρό τρόπο.
( Επανέλαβε αργά: « Οι σκέψεις μου για_________ δεν σημαίνουν τίποτε. Αυτές οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ στο Επίπεδο-1 που μου δείχνει έναν κόσμο χωρίς νόημα.»)
3Ο συσχετισμός μ’ αυτή την ιδέα, συγκεκριμένα, πρέπει να γίνει όσο πιο απλά είναι δυνατόν.
(Χαλάρωσε, κοίταξε γύρω σου και πες: « Η σκέψη μου για_________ δεν σημαίνει τίποτε. Αυτή η σκέψη ανήκει στο εγώ στο Επίπεδο-1.)
4Η ιδέα αυτή περιέχει το θεμέλιο για την ειρήνη, την χαλάρωση και την απελευθέρωση από την ανησυχία, που προσπαθούμε να επιτύχουμε.
( Όταν χαλαρώσεις μέσα στην ιδέα βρίσκεσαι στη Προσωπικότητα σου. Η Προσωπικότητα σου τότε θα σε φέρει στη ελευθερία του Επιπέδου-2)
5Κατά την ολοκλήρωση των ασκήσεων, κλείσε τα μάτια σου και επανέλαβε την ιδέα άλλη μια φορά, αργά, προς τον εαυτό σου.
( Οι χωρίς νόημα σκέψεις μου μου δείχνουν έναν κόσμο χωρίς νόημα.)
4. Τρεις περίοδοι εξάσκησης σήμερα θα πρέπει να είναι επαρκείς.
( Εφάρμοσε εαυτή τη ιδέα μια φορά το πρωί, μια φορά το απόγευμα και μια φορά αργά το βράδυ. «Οι χωρίς νόημα σκέψεις μου μου δείχνουν έναν κόσμο χωρίς νόημα».)
2Όμως, εάν υπάρχει μια μικρή ή καμία αίσθηση δυσφορίας και μια τάση να κάνεις περισσότερες, τότε μπορείς να κάνεις μέχρι πέντε περιόδους εξάσκησης.
( Αν δεν συναντήσεις αντίσταση, τότε είσαι ελεύθερος να εφαρμόσεις αυτή την ιδέα δυο φορές ακόμη το απόγευμα και δύο φορές ακόμη το βράδυ.)
3Περισσότερο απ’ αυτό δεν ενδείκνυται.
( Αν η άσκηση σου προκαλεί δυσφορία τότε πρόσθεσε αυτή την σκέψη που σου προκαλεί δυσφορία στην ιδέα και πες με δυνατή φωνή: «Οι σκέψεις μου για________ δεν σημαίνουν τίποτε. Αυτές οι σκέψεις ανήκουν στο εγώ στο Επίπεδο-1. Τώρα χρησιμοποίησε την Προχωρημένη Αληθινή Συγχώρεση ή την Ολοκληρωτική Συγχώρεση για να αντιμετωπίσεις τις σκέψεις που σου έχουν προκαλέσει δυσφορία. Μόνο η ψευδής εικόνα είναι που αναστατώνεται.)
Η μετάφραση του Βιβλίου Εργασιών είναι από την επίσημη έκδοση στα Ελληνικά του «A Course in Miracles», Foundation for Inner Peace: « Ένα Μάθημα στα Θαύματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: