Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 340 Μπορώ να ελευθερωθώ από τον πόνο σήμερα.




ΜΑΘΗΜΑ 340

Μπορώ να ελευθερωθώ από τον πόνο σήμερα.

Πατέρα, Σε ευχαριστώ για την σημερινή μέρα, και για την ελευθερία που είμαι βέβαιος ότι θα φέρει. Αυτή η μέρα είναι άγια, διότι σήμερα ο Υιός σου θα λυτρωθεί. Τα δεινά του τελειώνουν. Διότι θα ακούει την Φωνή Σου να τον καθοδηγεί για να βρει την όραση του Χριστού μέσα από την συγχώρεση, και να ελευθερωθεί για πάντα από όλα τα δεινά. Σε ευχαριστώ για την σημερινή μέρα, Πατέρα μου. Γεννήθηκα σε αυτό τον κόσμο μόνο και μόνο για να πετύχω αυτή την ημέρα, και αυτό που φέρει μαζί της σε χαρά και ελευθερία για τον άγιο Σου Υιό και για τον κόσμο που έφτιαξε, που απελευθερώνεται μαζί του σήμερα.


Να είσαι χαρούμενος σήμερα! Να είσαι χαρούμενος! Δεν υπάρχει χώρος για τίποτα άλλο εκτός από χαρά και ευχαριστίες σήμερα. Ο Πατέρας μας έχει λυτρώσει τον Υιό Του την σημερινή ημέρα. Κανένας δεν θα μείνει που δεν θα σωθεί σήμερα. Κανένας δεν  θα παραμείνει στον φόβο, και κανέναν δεν θ’ αφήσει ο Πατέρας που να μην τον φέρει κοντά Του, αφυπνισμένο στον Ουρανό μέσα στην Καρδιά της Αγάπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...