Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 339 Θα λάβω ό,τι κι αν ζητήσω.




ΜΑΘΗΜΑ 339

Θα λάβω ό,τι κι αν ζητήσω.

Κανένας δεν επιθυμεί πόνο. Αλλά μπορεί να νομίζει ότι ο πόνος είναι ευχαρίστηση. Κανένας δεν θα ήθελε να αποφύγει την ευτυχία του. Μπορεί, όμως, να νομίζει ότι η χαρά είναι οδυνηρή, απειλητική και επικίνδυνη. Ο κάθε ένας θα λάβει αυτό που ζητά. Αλλά μπορεί να είναι μπερδεμένος πραγματικά  όσον αφορά τα πράγματα που θέλει ∙ την κατάσταση στην οποία θα επιθυμούσε να φτάσει.. Τι θα μπορούσε, λοιπόν, να ζητήσει που να το θέλει όταν το λάβει; Έχει ζητήσει αυτό που θα τον φοβίζει, και θα του φέρνει βάσανα. Σήμερα, ας αποφασίσουμε να ζητήσουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε, και μόνο αυτό, ώστε να μπορέσουμε να περάσουμε αυτή την μέρα χωρίς φόβο, χωρίς να συγχέουμε τον πόνο με την χαρά, ή τον φόβο με την αγάπη.

Πατέρα, αυτή είναι η μέρα Σου. Είναι μια μέρα που δεν επιθυμώ να κάνω τίποτα από μόνος μου, παρά θέλω ν’ ακούω την Φωνή Σου σε όλα όσα κάνω ∙ να ζητώ μόνο ό,τι μου προσφέρεις Εσύ, και να δέχομαι μόνο τις Σκέψεις που Εσύ μοιράζεσαι μαζί μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...