Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 337 Η αθωότητά μου με προστατεύει από κάθε κακό.





ΜΑΘΗΜΑ 337

Η αθωότητά μου με προστατεύει από κάθε κακό.

Η αθωότητά μου μού εξασφαλίζει τέλεια ειρήνη, αιώνια ασφάλεια, παντοτινή αγάπη, ελευθερία μια για πάντα από κάθε σκέψη απώλειας ∙ ολοκληρωτική απαλλαγή από τα βάσανα. Και μόνο η ευτυχία μπορεί να είναι η κατάστασή μου, γιατί μόνο η ευτυχία μου δίδεται. Τι πρέπει να κάνω για να γνωρίσω ότι όλα αυτά είναι δικά μου; Πρέπει να δεχτώ την Επανόρθωση για τον εαυτό μου, και τίποτα άλλο. Ο Θεός ήδη έχει κάνει όλα όσα χρειάζεται να γίνουν. Κι εγώ πρέπει να μάθω ότι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα από μόνος μου, διότι το μόνο που χρειάζεται είναι ν’ αποδεχτώ τον Εαυτό μου, την αθωότητά μου, την δημιουργημένη για μένα, τώρα ήδη δική μου, για να νιώσω την Αγάπη του Θεού να με προστατεύει από κάθε κακό, για να καταλάβω ότι ο Πατέρας μου αγαπά τον Υιό Του ∙ για να γνωρίσω ότι εγώ είμαι ο Υιός που αγαπά ο Πατέρας μου.

Εσύ που με δημιούργησες μέσα στην αθωότητα, δεν κάνεις λάθος για το τι είμαι. Εγώ έκανα λάθος όταν νόμισα ότι αμάρτησα, αλλά δέχομαι την Επανόρθωση για τον εαυτό μου. Πατέρα, το όνειρό μου φτάνει τώρα στο τέλος του. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...