Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

Μαθαίνοντας την Όραση. Μέρος 1ο.

του Michael Murray
Μετάφραση: Κέλλυ Παλαντζίδου
Επιμέλεια Κειμένου Δημοσίευσης: Χριστίνα Τσιντέα
Μαθαίνοντας την Όραση. Μέρος 1ο.
 Το να μαθαίνεις να βλέπεις με καινούργια μάτια δεν είναι εύκολο έργο, επειδή σημαίνει ότι επανερμηνεύεις όλα όσα ήδη βλέπεις.
Ο καλύτερος τρόπος να καταλάβεις τι είναι η όραση είναι να το κάνεις από μόνος σου και πολύ σύντομα θα πάρεις το κολάι.
Και κάτι άλλο, όταν κοιτάς μια ιστορία ή ακούς μια ιστορία είναι σημαντικό να ακολουθείς αυτό το βήμα πριν ξεκινήσεις.
Πρώτα κοίτα την ιστορία από το Επίπεδο 2, που σημαίνει ότι κοιτάς μόνο ό,τι είναι αληθινό και αυτό που είναι ψευδές.
Γιατί;
Επειδή αν κοιτάς την ιστορία από το Επίπεδο 1, θα την κοιτάς με το εγώ, που σημαίνει ότι θα κοιτάς ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο στην ιστορία.
Θα κοιτάς ποιος είναι καλός και ποιος είναι κακός. Με άλλα λόγια, θα εγκλωβιστείς στην ιστορία, και θα προσπαθείς τώρα να διορθώσεις την ιστορία, αντί να δεις την αλήθεια στην ιστορία. Αυτό είναι κλασσική περίπτωση του εγώ που μπήκε στο παιχνίδι!
Θυμήσου, όταν φτάσεις στο Επίπεδο 2, θα είσαι σε Μη Κρίση, που σημαίνει επίσης Μη Προσκόλληση. Αυτό απλά σημαίνει ότι δεν θα προβάλλεις τις κρίσεις σου, ή τις προσκολλήσεις σου στην ιστορία, που σημαίνει ότι παραμένεις χωρίς κρίση.
Και, αν μπορείς να κοιτάς, ξεκινώντας, από αυτό που είναι αλήθεια και αυτό που είναι ψευδές, θα κοιτάς από μια υψηλότερη κατάσταση συνείδησης.
Έτσι ας ξεκινήσουμε, θα πάρουμε μια πρόταση την φορά, και σήμερα θα καλύψω τα πρώτα 3 Στρώματα.
Αύριο θα καλύψω τα στρώματα 4 & 5.
Από την στιγμή που θα έχουν ολοκληρωθεί τα 5 Στρώματα, θα έχουμε την πλήρη εικόνα της αλήθειας στην ιστορία και θα δώσουμε στην Μαίρη την βοήθεια που τόσο απελπισμένα ψάχνει!
Θα βλέπουμε κάθε πρόταση με τα 3 πρώτα στρώματα της Όρασης…
Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
( Ιστορία) Η Μαίρη μόλις απόκτησε ένα μωρό από τον καινούργιο της σύζυγο με τον οποίο είναι παντρεμένη πάνω από ένα χρόνο.
(1)
#1ο Στρώμα. Η Μαίρη έχει δύο σχέσεις, μια με το μωρό της σαν μητέρα, και μία με τον σύζυγο της. Δεν γνωρίζουμε σ’ αυτό το στάδιο τι είδους σχέσεις είναι. Θα μπορούσαν να είναι με όρους, ή χωρίς όρους, θα περιμένουμε και θα δούμε! Θα κοιτάξουμε την ιστορία χωρίς κρίση! Θα δούμε σε λίγο τι είδους σχέση είναι.
( Ιστορία )Η Μαίρη ήταν παντρεμένη και πριν με κάποιον άλλο. Παντρεύτηκε πολύ μικρή επειδή όπως λέει ήθελε την ελευθερία από τον πατέρα της ο οποίος ήταν πολύ αυστηρός. Έτσι παντρεύτηκε τον πρώτο αξιοπρεπή και προστατευτικό άντρα που βρέθηκε μπροστά της.
( 1 )#1ο Στρώμα. Ξέρουμε τώρα ότι η Μαίρη έχει μια σχέση με όρους, επειδή έψαχνε την αγάπη έξω από τον εαυτό της. Επίσης αρνήθηκε την ενοχή της, την απώθησε, και μετά την πρόβαλλε στον πατέρα της.
( 2 )
#2ο Στρώμα. Η Μαίρη επίσης φοράει την μάσκα του θύματος, και ο πατέρας της είναι ο θύτης. Επίσης φοράει την μάσκα του αναζητητή.
( 3 )
#3ο Στρώμα. Η Μαίρη πίστευε ότι έψαχνε την ελευθερία από τον πατέρα της, αλλά στη πραγματικότητα ήταν το εγώ της. Πιστεύει ότι με το να ψάξει μια καινούργια αγάπη, θα γλυτώσει από την κόλαση της, αλλά έχει αρχίσει να δημιουργεί την δική της κόλαση με το εγώ. Η Μαίρη αναζητάει την ελευθερία και θα καταλήξει στην φυλακή.
( Ιστορία )Όμως σύντομα ο γάμος μετατράπηκε σε κόλαση. Η Μαίρη λέει ότι η σχέση ήταν νεκρή για αρκετό καιρό και πάνω κάτω ήταν 10 χρόνια σκέτης κόλασης.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη για άλλη μια φορά, καταπίεσε και πρόβαλλε την σκιά της στην σχέση που έχει με τον σύζυγο της. Ψάχνουμε την ευτυχία από έξω, και γινόμαστε τα θύματα αυτού που ψάχνουμε.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει και πάλι την μάσκα του θύματος/θύτη, μαζί με την μάσκα του αναζητητή, καθώς έγινε θύμα αυτού που έψαχνε.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη δεν έδινε αληθινή αγάπη στον γάμο, άνευ όρων αγάπη, και έτσι ο γάμος είναι νεκρός. Λαμβάνεις αυτό που δίνεις. Όταν δίνεις αγάπη με όρους, δεν δίνεις τίποτε, και έτσι δεν λαμβάνεις τίποτε. Ο γάμος είναι νεκρός, επειδή και οι δυο δεν έδωσαν τίποτε ο ένας στον άλλο.
( Ιστορία )Τα πρώτα χρόνια υπήρχαν διαφωνίες και καυγάδες κάθε εβδομάδα.
( 1 )#1ο Στρώμα. Και οι δύο στην σχέση ήταν σε άρνηση, και επομένως κάτω από τον νόμο της αιτίας και του αποτελέσματος. Τώρα και οι δυο θα πρέπει να καταπιέσουν, να προβάλλουν, και οι δυο θα αντιδράσουν στις προβολές τους. Όμως θα νομίζουν ότι αντιδράνε ο ένας στον άλλον.
( 2 )#2ο Στρώμα. Και οι δυο φοράνε τις μάσκες του θύματος και του θύτη, και οι δυο φοράνε την μάσκα του αναζητητή. Και οι δυο αναζητάνε να δούνε τον άλλο ένοχο, και προβάλλουν την ενοχή τους ο ένας στον άλλο.
( 3 )#3ο Στρώμα. Και οι δυο θέλουν να είναι στο καλό δωμάτιο. Είναι το καλύτερο δωμάτιο στο Επίπεδο 1, έτσι και οι δυο προσπαθούν απελπισμένα να βάλουν τον άλλο στο κακό δωμάτιο. Και οι δύο πιστεύουν ότι για να είναι στο καλό δωμάτιο χρειάζεται ο άλλος να είναι στο κακό δωμάτιο. Κλασσική σκέψη του εγώ.
( Ιστορία )Οι φίλοι της και η οικογένεια της την στήριζαν επειδή ο πόνος της μοναξιάς ήταν αβάσταχτος.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη χρησιμοποιεί, άρνηση, καταπίεση, παθητική επιθετικότητα, μετουσίωση, καταφυγή σε φιλίες (ένταξη σε προσφιλή ομάδα) για να έχει τον έλεγχο στη σχέση, να παραμείνει υγιής και στο Επίπεδο 1.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει την μάσκα του θύματος, κι οι φίλοι της υποστηρίζουν αυτή την μάσκα. Αυτό θα είναι πολύ οδυνηρό για την Μαίρη.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η ψευδής εικόνα της Μαίρης γίνεται τώρα πιο ισχυρή, και θα νοιώσει περισσότερο πόνο, επειδή οι φίλοι της ενισχύουν τον ρόλο της σαν θύμα! Όσο πιο δυνατό το θύμα, τόσο πιο δυνατή η ψευδής εικόνα, όσο πιο δυνατή η ψευδής εικόνα, τόσο πιο πολύ πόνο θα βιώσει η Μαίρη.
( Ιστορία )Όπως λέει, ένοιωθε μόνη, εγκαταλελειμμένη και απορριπτέα στην σχέση.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη ακόμη χρησιμοποιεί άρνηση, απώθηση και προβολή μαζί με εσφαλμένη ενσυναίσθηση (συμπόνοια).
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη ακόμη φοράει την μάσκα του θύματος, και τώρα αρχίζει να νοιώθει και την σκιά που επιδιώκει απελπισμένα να την ξεφορτωθεί στον σύζυγο της. Αυτό που λαμβάνουμε είναι αυτό που δίνουμε. Η Μαίρη θα λάβει τώρα αυτό που έδωσε, την σκιά της.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να διαχωρίζει τον εαυτό της από τον σύζυγο της, παίζοντας τον ρόλο του θύματος και βάζοντας τον στον ρόλο του θύτη. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος διαχωρισμός σε οποιαδήποτε σχέση, και όταν συμβεί αυτό, θα νοιώθεις εγκαταλελειμμένος, απορριπτέος, και μόνος. Αυτά τα συναισθήματα είναι αποτέλεσμα αυτού που έχεις δώσει. Αν προβάλλεις τον διαχωρισμό, αυτό θα λάβεις πίσω!! Θα καταλήξεις στο Σκιώδες μέρος του νου σου.( Σκιά ) Και εδώ βρίσκεται τώρα η Μαίρη!
( Ιστορία ) Πέρυσι η Μαίρη συνάντησε κάποιον που την συγκλόνισε και ένοιωσε πρωτόγνωρα συναισθήματα.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη είναι τώρα πίσω στο καλό δωμάτιο, και αισθάνεται περισσότερο ιδιαίτερη από ποτέ. Κλασσική περίπτωση του να επαναλάβει κανείς τα ίδια λάθη.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει τώρα και πάλι την μάσκα του αναζητητή, αυτή την φορά ψάχνοντας την ιδιαίτερη αγάπη. Αυτό σημαίνει επίσης ότι η Μαίρη θα γίνει το θύμα αυτού που ψάχνει για άλλη μια φορά.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη ήταν στο κακό δωμάτιο, την σκιά, και τώρα μπήκε πίσω στο καλό δωμάτιο και πάλι, μαζί με την ιδιαίτερη της αγάπη.
( Ιστορία )Έτσι λοιπόν αποφάσισε να πάρει διαζύγιο και να περάσει την ζωή της με την καινούργια της αγάπη.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη αποφάσισε να αρνηθεί τα λάθη της και να ψάξει την ιδιαιτερότητα για άλλη μια φορά.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να φοράει την μάσκα του αναζητητή, ψάχνοντας την αγάπη, που σημαίνει ότι και πάλι θα είναι το θύμα. Αλλά, η Μαίρη, όσο και αν της κοστίσει, δεν μπορεί να το δει αυτό, επειδή το τίμημα που θα πληρώσει για αυτήν την σχέση θα είναι η κόλαση!
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη θα αρχίσει τώρα μια καινούργια ζωή με τις ίδιες προσκολλήσεις της προηγούμενης της σχέσης. Μιας και δεν φρόντισε για τίποτε  μέχρι τώρα στην ιστορία, τίποτε δεν πρόκειται να αλλάξει σ’ αυτήν την καινούργια της σχέση, θα είναι μία επανάληψη της προηγούμενης.
( Ιστορία )Η Μαίρη λέει ότι παρόλο που ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση επειδή είναι καθολική και την ενοχή από το διαζύγιο την κουβαλάει ακόμη και σήμερα, αποφάσισε να χωρίσει επειδή γνώρισε κάποιον άλλο και ήθελε να περάσει το υπόλοιπο της ζωής της μαζί του.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη αναζητούσε την ιδιαιτερότητα και οι συνέπειες είναι η ενοχή.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει τώρα την μάσκα του θύτη και πάλι, επειδή ενοχή και θύτης πάνε μαζί, και οι δυο είναι στην σκιά.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη τώρα εκλογικεύει την ενοχή της, στην καινούργια της σχέση. Η ενοχή της Μαίρης δεν έχει να κάνει με τα πιστεύω της, ή την περασμένη ή τωρινή της σχέση. Όλη η ενοχή πηγάζει από την πίστη στον διαχωρισμό, δεν μπορεί να είναι μια εξωτερική αιτία. Χρησιμοποιεί αυτή την ενοχή για να βάλει τον εαυτό της στο κακό δωμάτιο, στη σκιά. Όμως, αυτό δεν θα κρατήσει για πολύ, επειδή η ιδιαιτερότητα θα την βγάλει κατ’ ευθείαν έξω.
( Ιστορία ) Η Μαίρη λέει ότι άξιζε επειδή την έκανε να νοιώθει μοναδική, ήταν η αγάπη που πάντα ονειρευόταν και ήθελε.
( 1)#1ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να αρνείται την ενοχή της, την έχει απωθήσει, και τώρα θα την προβάλλει σε κάποιον άλλον. Η Μαίρη το έχει κάνει αυτό, έτσι ώστε να μπορεί να δεχτεί αυτή την καινούργια αγάπη και να είναι στο καλό δωμάτιο. Επίσης αισθάνεται τις συνέπειες της ιδιαίτερης αγάπης.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει την μάσκα του αναζητητή και την μάσκα της ιδιαιτερότητας. Μια καινούργια ιδιαίτερη αγάπη, θα την κάνει να νοιώθει ιδιαίτερη στην καινούργια της μάσκα.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να ψάχνει έξω από τον εαυτό της και δεν γνωρίζει πόσο πόνο, βάσανα και κόλαση πρόκειται να έρθουν. Επίσης δεν γνωρίζει, ότι είναι δημιουργός της δικής της κόλασης, αλλά μια μέρα, πολύ σύντομα θα το μάθει.
( Ιστορία )Αυτό έγινε πάνω από ένα χρόνο πριν και τώρα η Μαίρη είναι πίσω στη κόλαση.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη είναι τώρα πίσω εκεί από όπου ξεκίνησε, στην κόλαση της την οποία δεν αντιμετωπίζει, αλλά συνεχίζει να αρνείται. Η Μαίρη εξακολουθεί να βρίσκεται σε άρνηση, και να χρησιμοποιεί την απώθηση, και την προβολή.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει και πάλι την μάσκα του θύματος επειδή έψαχνε, και κυριολεκτικά γινόμαστε τα θύματα αυτού που ψάχνουμε.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη είναι πίσω στην κόλαση στην σκιά. Γιατί; Επειδή καλλιέργησε την σκιά της, ψάχνοντας την ιδιαιτερότητα στην περσόνα.
( Ιστορία )Στην αρχή, λέει, ήταν παράδεισος αλλά γρήγορα έμεινε έγκυος, και η προσοχή του στράφηκε αλλού.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη βρίσκεται τώρα στην έλλειψη, και νοιώθει απορριπτέα, εγκαταλελειμμένη και μόνη. Προβάλλει επίσης την ενοχή της στον σύζυγο της.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει και πάλι την μάσκα του θύματος, και ο καινούργιος της σύζυγος είναι ο νέος της θύτης.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη ένοιωθε ότι αγαπούσε, αλλά ήταν μια ιδιαίτερη αγάπη βασισμένη στην ιδιαιτερότητα. Και, όταν η ιδιαιτερότητα, σβήνει, που πάντα αυτό συμβαίνει, έρχεται η κόλαση. Επειδή η ιδιαιτερότητα είναι ένα ναρκωτικό, όταν στην αρνιούνται είναι πολύ οδυνηρό. Η Μαίρη νοιώθει τώρα τις συνέπειες της ιδιαίτερης αγάπης.
( Ιστορία )Ο καινούριος μου άντρας και πατέρας του παιδιού μου έχασε το ενδιαφέρον του για μένα, και νιώθω ότι είναι με άλλες γυναίκες διαρκώς.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να αρνείται την ενοχή της και έτσι σαν συνέπεια προβάλλει την δική της ανασφάλεια και ενοχή στον καινούργιο της σύζυγο.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει την μάσκα του αναζητητή και του θύματος. Αναζητάει να προβάλλει την ενοχή της στον καινούργιο της σύζυγο και έτσι παίζει το θύμα για να το κάνει αυτό.
( 3 )#3ο Στρώμα. Στα Μαθήματα διαβάζουμε ότι η ιδιαιτερότητα γίνεται πρόβλημα όταν μας την αρνούνται. Ο καινούργιος σύζυγος της Μαίρης φαίνεται ότι τώρα αρνείται την ιδιαιτερότητα που κάποτε έδινε στην Μαίρη και έτσι τώρα η Μαίρη βιώνει την συνέπεια του πόνου.
( Ιστορία )Μου αφιέρωνε τόσο χρόνο, ενέργεια και αγάπη αλλά τώρα λέει ότι δεν έχει χρόνο επειδή με το μωρό χρειάζεται να δουλεύει περισσότερο για να κερδίζει περισσότερα χρήματα. Τον βλέπω σπάνια και η μοναξιά είναι αβάσταχτη!
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη δεν παίρνει ιδιαιτερότητα και απλά δεν βλέπει ότι αυτή είναι η αληθινή αιτία του πόνου της. Δεν είναι η μοναξιά, επειδή η μοναξιά είναι αποτέλεσμα της ιδιαιτερότητας. Ο πόνος της έρχεται από την άρνηση.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει την μάσκα του θύματος και πάλι· είναι το θύμα της μοναξιάς.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη δεν γνωρίζει ακόμη ότι η ιδιαιτερότητα καλύπτει τον πόνο που έχουμε κρύψει μέσα μας, στο σύστημα πεποιθήσεων μας. Όταν η Μαίρη νοιώθει ιδιαίτερη, δεν νοιώθει πόνο, αλλά όταν δεν υπάρχει ιδιαιτερότητα, υπάρχει πολύς πόνος. Κλασσική περίπτωση του θύματος του αναζητητή και του εγώ.
Το εγώ σε θέλει να αναζητάς και να αναζητάς το οτιδήποτε, θα μπορούσε να είναι αγάπη, ελπίδα, ή χρήματα. Αλλά ο αληθινός του στόχος είναι να είσαι το θύμα. Και η Μαίρη πέφτει σ’ αυτήν την παγίδα ξανά και ξανά, και ξανά. Όλοι πέφτουν σ’ αυτήν την παγίδα!
( Ιστορία ) Μαλώνουμε και καυγαδίζουμε κάθε εβδομάδα και οι καυγάδες γίνονται όλο και πιο τρομακτικοί και άγριοι.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη και ο σύζυγος της προσπαθούν τώρα να βάλουν ο ένας τον άλλο στην κόλαση. Και οι δύο είναι στην άρνηση, και οι δύο προβάλλουν, και οι δύο αντιδρούν.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη και ο καινούργιος της σύζυγος προσπαθούν απελπισμένα και οι δύο να φορέσουν την μάσκα του θύματος, να έχουν δίκιο και να είναι στο καλό δωμάτιο. Και, όποιος χάσει την μάχη, θα έχει άδικο, θα φοράει την μάσκα του θύτη.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη δεν πήρε την ιδιαιτερότητα, και πρόβαλλε την ενοχή της πάνω του και αυτός κάνει το ίδιο. Και οι δύο δεν γνωρίζουν ότι αυτό συμβαίνει, ο καυγάς δεν είναι ανάμεσα τους, αυτός είναι ένας διαρκής καυγάς μέσα στον εγωικό διχασμένο νου. Και οι δύο πέσανε στην παγίδα του να αναζητάνε εξωτερικά, και έτσι ενεργοποιήσανε το εγώ, και αυτό ξύπνησε. Στο εγώ δεν αρέσει να ξυπνάει, είναι ένα μοχθηρό τερατάκι, αν δεν το γνωρίζεις.
( Ιστορία ) Προσπαθώ να είμαι καλή σύζυγος και μητέρα, αλλά ό,τι και να κάνω δεν φαίνεται να τον κάνει ευτυχισμένο.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να αναζητάει και είναι ακόμη θύμα αυτού που αναζητάει, αιτία και αποτέλεσμα.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να φοράει την μάσκα του θύματος· και αυτή είναι η ψευδής εικόνα της Μαίρης. Έχει επίσης προβάλλει την μάσκα του θύτη στον σύζυγο της, γιατί; Επειδή με αυτόν τον τρόπο κατορθώνει να είναι στο καλό δωμάτιο και να είναι το θύμα.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη προσπαθεί να είναι καλή, να είναι ένα καλό άτομο και μια καλή σύζυγος και μητέρα. Όμως αυτό σημαίνει ακόμη ότι η Μαίρη είναι στο καλό δωμάτιο, και είναι επίσης και το θύμα. Άσχετα με αυτό που ψάχνουμε, αργά ή γρήγορα θα είμαστε πάντα τα θύματα αυτού που ψάχνουμε.
( Ιστορία ) Συνήθιζε να νοιάζεται και να ακούει τους φόβους μου και τα προβλήματα μου, αλλά τώρα δεν έχει χρόνο.
( 1 )#1ο Στρώμα. Ο καινούργιος σύζυγος της Μαίρης την βοήθησε με την υποστήριξη του να αρνείται, να καταπιέζει και μετά να προβάλλει την ενοχή στον…. , μάντεψε ποιόν; Τον ίδιο.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να φοράει την μάσκα της ψευδούς εικόνας του θύματος, και ο καινούργιος της σύζυγος είναι ο θύτης.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη ξαναβρέθηκε μόνη, σε μια άλλη σχέση. Δεν καταλαβαίνει ότι όσο ψάχνει την αγάπη από έξω, δεν θα νοιώσει ποτέ Ένα με κανέναν, άσχετα με το ποιος θα είναι αυτός. Η μοναδική ελπίδα της Μαίρης είναι να σταματήσει να αρνείται τον δικό της ρόλο σ’ αυτό, να κάνει κάποιες αληθινές ενέργειες, και να χρησιμοποιήσει μερικά εργαλεία ενδυνάμωσης.
( Ιστορία ) Έχω φίλους στους οποίους στηρίζομαι, αλλά αυτή η υποστήριξη γρήγορα φθίνει και νοιώθω πολύ πόνο και πάλι.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη χρησιμοποιεί τους φίλους της και το εργαλείο του εγώ «ένταξης σε προσφιλή ομάδα», για να καλύψει τον πόνο της, την μοναξιά και την ενοχή της. Χρησιμοποιεί επίσης την εσφαλμένη ενσυναίσθηση (συμπόνια).
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη παρουσιάζεται με την μάσκα του θύματος στους φίλους της, και το κάνει αυτό έτσι ώστε να προβάλλει τον πόνο της στους φίλους της.
( 3 )#3ο Στρώμα. Από την στιγμή που οι φίλοι της Μαίρης συμφωνούν ότι είναι θύμα, νοιώθουν ό,τι νοιώθει και η Μαίρη, αλλά ποτέ δεν θα πιστέψουν ότι αυτό έχει να κάνει με την συμπαράσταση τους. Θα νοιώθουν την ίδια απώλεια, απόρριψη, και εγκατάλειψη, αλλά θα νομίζουν ότι αυτά πηγάζουν από τις δικές τους σχέσεις. Μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο, αλλά θα συμβεί και στην δική σου σχέση και τώρα θα ξέρεις για ποιο λόγο πληρώνεις μεγάλο τίμημα όταν συμπαραστέκεσαι σε θύματα χρησιμοποιώντας την εσφαλμένη ενσυναίσθηση (συμπόνια).
( Ιστορία ) Γνωρίζω ακόμη ότι έχει και άλλες γυναίκες αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω.
( 1 )#1ο Στρώμα. Έτσι η Μαίρη είναι ακόμη σε άρνηση, ακόμη απωθεί και προβάλλει.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη εξακολουθεί να φοράει την μάσκα του θύματος. Αυτή την φορά είναι το θύμα επειδή δεν μπορεί να αποδείξει την ενοχή του συζύγου της.
( 3 )#3ο Στρώμα. Η Μαίρη δεν μπορεί να αποδείξει ότι ο σύζυγος της είναι ένοχος με την δική του παραδοχή, αλλά το σκέφτεται! Όμως όλη η σκέψη σ’ αυτό το επίπεδο είναι του εγώ. Αυτές δεν είναι οι σκέψεις της Μαίρης. Μπορεί η Μαίρη στ’ αλήθεια να εμπιστευτεί τις σκέψεις της σ’ αυτό το επίπεδο αφού αυτές είναι οι σκέψεις του εγώ;
( Ιστορία )Πηγαίνω στο γυμναστήριο κάθε μέρα επειδή νοιώθω ότι είναι σημαντικό να φαίνομαι ωραία και να έχω ένα καλό σώμα αλλά ούτε και αυτό έχει αποτέλεσμα.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη χρησιμοποιεί το γυμναστήριο για να μετουσιώνει τον πόνο της, για να τονώνει την ψευδή της εικόνα, και να την κάνει όμορφη.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει την μάσκα του θύματος για να ψάχνει, όπως παραδέχεται η ίδια, πράγματα σ’ αυτόν τον κόσμο, κυρίως σχέσεις.
( 3 )#3ο Στρώμα. Το σώμα είναι ο πρώτος σταθμός της ψευδούς μας εικόνας. Η Μαίρη χρησιμοποιεί το σώμα της σαν ψευδή εικόνα για να προσελκύσει μια άλλη ψευδή εικόνα.
( Ιστορία ) Δεν με κοιτάει πια όπως με κοιτούσε και έτσι καταλαβαίνω ότι έχει άλλες γυναίκες.
( 1 )#1ο Στρώμα. Η Μαίρη πιστεύει ότι επειδή ο σύζυγος της δεν της δίνει την ιδιαιτερότητα, πρέπει να την δίνει κάπου αλλού. Με αυτήν την δήλωση προβάλλει την ενοχή της στον καινούργιο της σύζυγο.
( 2 )#2ο Στρώμα. Η Μαίρη φοράει την μάσκα του θύματος, και ο σύζυγος της την μάσκα του θύτη.
( 3 )#3ο Στρώμα. Ο καινούργιος της σύζυγος την έκανε να νοιώθει τόσο ιδιαίτερη, και αυτή πίστεψε ότι αυτό ήταν αληθινή αγάπη. Αυτό δεν ήταν αληθινή αγάπη, αυτό ήταν η αγάπη του εγώ, και το κόστος της επιλογής αυτής της αγάπης, είναι ο πόνος. Εν τω μεταξύ, η κόλαση καραδοκούσε να έρθει, χωρίς η Μαίρη να μπορεί να δει ότι έρχεται.
( Ιστορία ) «Michael αισθάνομαι ότι είμαι πίσω εκεί όπου ξεκίνησα με την προηγούμενη μου σχέση. Νοιώθω μόνη, απορριπτέα, και για άλλη μια φορά εγκαταλελειμμένη. Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, βοήθησε με. Θέλω μόνο την αλήθεια και δεν υπάρχει άλλος καλύτερος να μου την δείξει επί τόπου. Τι κάνω λάθος Michael; Σε παρακαλώ δείξε μου. Ξέρω ότι κάπου είμαι υπεύθυνη, αλλά δεν μπορώ να δω πού, γιατί ή τι κάνω λάθος. Πού πηγαίνω; Είμαι τελείως χαμένη. Σε παρακαλώ βοήθεια!!»
Αύριο, θα καλύψω τα Επίπεδα 4&5 και θα καθοδηγήσω την Μαίρη να σπάσει μια και καλή αυτόν τον κύκλο, και να βγει από την κόλαση για πάντα!
https://www.facebook.com/groups/554142691443498/
Νάμαστε!
Michael.
Αρχή φόρμας


Δεν υπάρχουν σχόλια: