Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 113





ΜΑΘΗΜΑ 113

Για την πρωινή και βραδινή άσκηση.

 (95) «Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου.»

Η ειρήνη και η απόλυτη ηρεμία είναι δικές μου, διότι είμαι ένας Εαυτός, απόλυτα ολοκληρωμένος, ένα με όλη την δημιουργία και με τον Θεό.

 (96) «Η σωτηρία προέρχεται από τον ένα μου Εαυτό.»

Από τον ένα μου Εαυτό, του Οποίου η γνώση παραμένει ακόμα μέσα στο νου μου, βλέπω το τέλειο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία μου να εκπληρώνεται τέλεια.

Στην ώρα.

«Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου.»

Στην μισή ώρα

«Η σωτηρία προέρχεται από τον ένα μου Εαυτό.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...