Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 289 Το παρελθόν τελείωσε. Δεν μπορεί να με αγγίξει.



ΜΑΘΗΜΑ 289

Το παρελθόν τελείωσε. Δεν μπορεί να με αγγίξει.

Μόνο όταν το παρελθόν τελειώσει μέσα στο νου μου, ο πραγματικός κόσμος δεν θα διαφεύγει από την όρασή μου. Γιατί πραγματικά κοιτάζω στο πουθενά ∙ βλέποντας μόνο αυτό που δεν είναι εκεί. Πώς μπορώ, λοιπόν, να αντιληφθώ τον κόσμο που προσφέρει η συγχώρεση; Για να κρύψει αυτόν τον κόσμο φτιάχτηκε το παρελθόν, γιατί αυτό τον κόσμο μπορείς να τον δεις μόνο τώρα. Δεν έχει παρελθόν. Διότι τί άλλο μπορεί να συγχωρεθεί εκτός από το παρελθόν, και αυτό, μόλις συγχωρεθεί, εξαφανίζεται.

Πατέρα, ας μην βλέπω ένα παρελθόν που δεν βρίσκεται εκεί. Διότι Εσύ μου έχεις προσφέρει την δική Σου αντικατάσταση, σε ένα τωρινό κόσμο που το παρελθόν έχει αφήσει ανέγγιχτο και ελεύθερο από αμαρτία. Εδώ βρίσκεται το τέλος της ενοχής. Και εδώ ετοιμάζομαι για το τελικό Σου βήμα. Γιατί να απαιτώ να περιμένεις κι άλλο για να βρει ο Υιός Σου την ομορφιά που Εσύ σχεδίασες να είναι η λήξη όλων των ονείρων του και όλου του πόνου του;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...