Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 286 Η καρδιά μου αναπαύεται μέσα στην σιγαλιά του Ουρανού.



ΜΑΘΗΜΑ 286

Η καρδιά μου αναπαύεται μέσα στην σιγαλιά του Ουρανού.

Πατέρα, πόσο ήρεμα είναι σήμερα! Πόσο ήσυχα όλα τα πράγματα έρχονται στην θέση τους! Αυτή είναι η μέρα που έχει επιλεγεί να είναι η ώρα που θα καταλάβω το μάθημα ότι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα εγώ. Μέσα σε Σένα κάθε επιλογή έχει ήδη γίνει. Μέσα σε Σένα κάθε σύγκρουση έχει επιλυθεί. Μέσα σε Σένα όλα όσα ελπίζω να βρω μου έχουν ήδη δοθεί. Η γαλήνη σου είναι δική μου. Η καρδιά μου είναι ήσυχη, και ο νους μου αναπαύεται. Η Αγάπη Σου είναι ο Ουρανός, και η Αγάπη Σου είναι δική μου.


Η σιγαλιά της σημερινής ημέρας θα μας δώσει ελπίδα ότι έχουμε βρει τον δρόμο, και έχουμε διανύσει μεγάλη απόσταση σε αυτόν προς ένα απόλυτα βέβαιο στόχο. Σήμερα δεν θα αμφιβάλλουμε για το τέλος που ο Ίδιος ο Θεός μας έχει υποσχεθεί. Δίνουμε την εμπιστοσύνη μας σε Αυτόν, και στον Εαυτό μας, ο Οποίος είναι ακόμα ένα με Εκείνον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...