Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 283 Η αληθινή μου Ταυτότητα κατοικεί μέσα σε Σένα.



ΜΑΘΗΜΑ 283

Η αληθινή μου Ταυτότητα κατοικεί σε Σένα.

Πατέρα, έφτιαξα μια εικόνα του εαυτού μου, και αυτήν αποκαλώ Υιό του Θεού.
Και όμως, η δημιουργία είναι έτσι όπως ήταν πάντα, γιατί η δική Σου Δημιουργία είναι αναλλοίωτη. Ας μην λατρεύω είδωλα. Είμαι αυτός που ο Πατέρας μου αγαπά. Η αγιότητά του παραμένει το φως του Ουρανού και η Αγάπη του Θεού. Δεν είναι ασφαλές ό,τι είναι αγαπητό από Εσένα; Δεν είναι το φως του Ουρανού άπειρο; Δεν είναι ο Υιός Σου η αληθινή μου Ταυτότητα, αφού Εσύ δημιούργησες όλα όσα υπάρχουν;


Τώρα είμαστε ένα με κοινή Ταυτότητα, με τον Θεό τον Πατέρα μας ως μόνη μας Πηγή, και ό,τι έχει δημιουργήσει μέρος από εμάς. Κι έτσι προσφέρουμε ευλογίες σε όλα τα πράγματα, και ενωνόμαστε με αγάπη με όλο τον κόσμο, τον οποίο η συγχώρεσή έχει κάνει ένα με μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...